New Document(78).pdf
870.6K
طراحی خلاق تکالیف دانش آموزان
مدرس:آقای طاهرخانی
჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐
کانال آموزش مجازی #خاله_کوثر👇
@beybimay
آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇
@k_avaliha
آرشیو کلاس دومی ها🦄👇
@k_dovomiha
آرشیو کلاس سومی ها🍁👇
@k_sevomiha
آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂
@k_chaharomiha
آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇
@k_panjomihaa
آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇
@k_sheshomiha
1_10111984939.pdf
230.1K
📚یک طرح درس کاربردی و ساده، ویژه همکاران محترم درس ادبیات فارسی برای همه دروس میتوانید از این طرح درس ایده بگیرید.
჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐
کانال آموزش مجازی #خاله_کوثر👇
@beybimay
آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇
@k_avaliha
آرشیو کلاس دومی ها🦄👇
@k_dovomiha
آرشیو کلاس سومی ها🍁👇
@k_sevomiha
آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂
@k_chaharomiha
آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇
@k_panjomihaa
آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇
@k_sheshomiha
بررسی عملکرد دانشآموزان در حل مسائل تناسبی و تاثیر پایه تحصیلی، جنسیت و نوع مدرسه بر کارکرد آنها.pdf
2.04M
پژوهش حاضر عملکرد دانشآموزان متوسطه اول در حل مسائل استدلال تناسبی و تاثیر عوامل پایه تحصیلی، جنسیت و نوع مدرسه را بر کارکرد آنها مورد بررسی قرار میدهد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و نوع مطالعه از نوع توصیفی و پیمایشی است. در این پژوهش، 442 نفر از دانشآموزان متوسطه اول شهر قزوین پس از انتخاب به روش نمونهگیری خوشهای تصادفی، مورد مطالعه قرار گرفتند. ابزار اندازهگیری، آزمونی محققساخته شامل 5 سؤال مرتبط با استدلال تناسبی است که روایی صوری و محتوایی آزمون توسط 4 نفر از اساتید ریاضی و آموزش ریاضی تایید شد و ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه 0.86 به دست آمد که این مقدار وضعیت مناسبی را در مورد پایایی آن نشان میدهد. تجزیه و تحلیل دادهها، با کمک نرم افزارSpss26 و روشهای آمار توصیفی و استنباطی همچون آزمونهای خیدو و همبستگی اسپیرمن انجام شد. تحلیل نتایج با تعیین سطح معناداری 95 درصد حاکی از آن بود که عملکرد دانشآموزان در حل مسائل استدلال تناسبی معنادار بوده و به طور کلی در سطح پنج یعنی«استدلال تناسبی» از چارچوب نظری پژوهش ارزیابی میشوند. همچنین تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد که بین عملکرد دانشآموزان پایههای هفتم، هشتم و نهم در حل مسائل استدلال تناسبی تفاوت معناداری وجود دارد و با افزایش پایه تحصیلی عملکرد حل مسئله آنها نیز افزایش مییابد. از طرفی با بررسی تاثیر جنسیت دانشآموزان بر عملکرد حل مسئله آنها مشخص شد تفاوت عملکرد دانشآموزان دختر و پسر در حل مسائل استدلال تناسبی معنادار نبود.
24.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روش تدریس دیکته
✅مدرس:آقای یوسفی
჻ᭂ⸙🍃🌼🍃⸙჻ᭂ࿐
کانال آموزش مجازی #خاله_کوثر👇
@beybimay
آرشیو کلاس اولی ها ⛄👇
@k_avaliha
آرشیو کلاس دومی ها🦄👇
@k_dovomiha
آرشیو کلاس سومی ها🍁👇
@k_sevomiha
آرشیو کلاس چهارمی ها🦋🍂
@k_chaharomiha
آرشیو کلاس پنجمی ها 🐋👇
@k_panjomihaa
آرشیو کلاس ششمی ها 🦉👇
@k_sheshomiha
💢ثبتنام الکترونیکی مدارس «اختیاری» است
👤مدیر کل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش:
▫️ثبتنام در مدارس به دو صورت الکترونیکی و حضوری امکانپذیر است.
▫️والدین نگران ثبتنام دانشآموز «میان پایه» خود نباشند.
▫️ثبت نام این عده بدون مراجعه به مدرسه و بعد از درج نمره قبولی در همان مدرسه محل تحصیل صورت میگیرد.
▫️ثبتنامها به صورت الکترونیکی هم امکانپذیر و اختیاری است./ ایسنا
🔗 #آخرینخبرآموزشوپرورش
❇️ شبکه خبـری شـاد👇
@moalem_news
امام رضا جانم،
ان شاالله که خود آقای رئیسی و همراهانش سالم باشند...
🔗 #آخرینخبرآموزشوپرورش
❇️ شبکه خبـری شـاد👇
@moalem_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نجوای ماندگار و زیبای سید ابراهیم رئیسی با شهید سلیمانی..
🔗 #آخرینخبرآموزشوپرورش
❇️ شبکه خبـری شـاد👇
@moalem_news
🔴 احتمالا تا لحظاتی دیگه خبر رسمی اعلام میشود
خیلی دعا کنید..💔
🔗 #آخرینخبرآموزشوپرورش
❇️ شبکه خبـری شـاد👇
@moalem_news
ما دیشب زمانی برای سلامتیات دعا کردیم که تو شهید شده بودی.
آن دعاها توشهی آخرت خودمان شد
تو بعد از شهادتت هم فکر خدمت به ما بودی...
#سید_شهیدان_خدمت
#رئیسی_عزیز
عید است اما اشک، مهمانِ عیون است
چشمِ حرم در هجرِ خادم، غرق خون است
بانگی که اکنون می زند نقاره خانه؛
نقّاره ی "انّا اِلیه راجِعون" است...
#رئیسی_عزیز
#میلاد_امام_رضا