📕فارسي كلاس اول دبستان
📕حساب كلاس اول دبستان
✅توجه
👇👇👇👇👇👇👇👇
به اتباع فريب خورده احمد اسماعيل معناي و مفهوم كلمات :
🔹اول
🔹آخر
و مفهوم عدد
دوازده ١٢
را توسط فرزندان كلاس
✅اول دبستان
آموزش دهيد.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🅾پيامبر اكرم
اوصياي بعد از من
دوازده نفرند(١٢)
اول آنها علي بن ابيطالب
آخر آنها قائم است.
📕عيون اخبارالرضا عليه السلام
ج١ص٦٤
👇👇👇👇👇👇👇👇
🅾امام صادق عليه السلام
از قول رسول الله صلي الله عليه واله
امامان بعد از من
دوازده نفرند(١٢)
اول (١)آنها
علي بن ابيطالب
و آخر آنها
قائم است
آنها خلفاءمن و 👈اوصياءمن و...
هستند.
📕كمال الدين ج١ص٢٥٩
👇👇👇👇👇👇👇👇
مدارك ديگر با همين مضمون
دوازده (١٢) نفر
يا اول مشخص
و يا آخرمشخص
و يا هردو مشخص
و يا تك تك اسامي دوازده امام
ذكر شده است .
👇👇👇👇👇👇👇👇
📕امالي صدوق ص٦٢٩
📕من لايحضره ج٤ص١٨٠
📕كفاية الاثرص٢٣٩
📕عيون اخبارالرضاج١ص٤٦
وص٤٧وص٥١وص٦٤وص٦٥
📕كمال الدين صدرق
ج١ص٣٤و ص٢٥٩
وص٢٨٠وص٢٨٢وص٣١١
وص٣١٢وص٣١٣وص٣١٦
📕سليم بن قيس ج١ص١٧٤
١٧٥،١٧٧،١٧٩،ج٢ص٦٤٨،٧٦٣
،٩٠٦
📕اصول ستة عشر ص١٥،١٣٩
📕بصائرالدرجات ج١ص٤٠٥
📕الامامة والتبصرة٩
📕كفاية الاثر١٤٦،١٥٤،٢٣٠،٢٣٢،٢٣٦٢٣٩
و.....
📕صدها مدرك ديگر
كافيست
در سي دي نور
كلمات :
🔹اولهم علي
🔹يا اخر هم القائم
🔹و اثني عشر
🔹و الاوصياء
را جستجو كنيد.
👇👇👇👇👇👇👇👇
✅چرا
اصرار داريد
از چند حديث
تقطيع شدده
جعلي
ضعيف
اثبات كنيد
🅾احمد اسماعيل وصي سيزدهم است.
چرا👈 صدها حديث با مضمون بالا
را بهيچ وجه
در گروهها و كانال هاي خود
نقل نميكنيد
🅾اما يك حديث ضعيف
با راويان كذاب و مجهول را
كه خودتان
✅حديث وصيت
نام گذاري كرده اييد
🅾هزاران بار نقل ميكنيد؟
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
4_5897549727351701549.mp3
زمان:
حجم:
4.71M
اتباع احمد بصری بر این باورند که روایت دجال بصره بر احمدالحسن مطابقت نداشته و این روایت را منطبق با حیدر مشتت میدانند. آیا توجیه آنها را میشود پذیرفت؟
#دجال_بصره
http://eitaa.com/modaein
#نقد_مدعی_یمانی
⚠️هشدار!
فرقه های يهودی✡❗️
➖▪️💠🎴¤¤¤
يهوديان :
از صدر اسلام تا كنون ضربات متعددی از مكتب ضد استعماری شيعه متحمل شده و دشمنی و كينه خود را به طرق مختلف ابراز كرده اند.
🅾و نقشه های جديد آنان
قرآن
اهل بيت
علماء عاملِ شيعی
را هدف قرار دادهاند که هميشه مانع اجرای اهداف اين زالوهای خونخوار دشمن جان و مال ناموس مردم بودهاند.
در نتيجه با ايجاد بدعت در اعتقادات
شيعيان با
👈ساختن فرقه های جديد
كه در دستور كار برنامهريزان و تئوريسنهای آنها قرار ميگيرد
اهداف شوم خود را پيگيری ميكنند.
-----------------------------------
📋به این سرفصلها و اهداف فرقهسازان دقت کنید
🅾 قرآن:
از بين بردن قداست قرآن و نامعتبر نشان دادن آن با تبليغ
تحريف قرآن!
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 معصومين
سلب عصمت از معصومين و از بين بردن اعتبار ایشان
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 نماد ها
از بين بردن نماد ها و عناوين شيعی و جايگزين كردن نمادهای استعماری خصوصا ترويج نماد يهود
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 ترويج خرافه گری
و انتخاب دين و امام
از راه تلقين و خواب
و يا استفاده از استخاره
برای اين امور مهم!
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾علماء
ايجاد دشمنی بين مردم و علماء با ازبين بردن احترام و قداست علمای عامل
ضرباتی كه استعمارگران از علمای عامل شیعی
خورده اند راهكارهای آينده آنها را
مشخص كرده است.
دشمنی با علماء و تحريم ارتباط با آنها در فرقه دويست ساله و پير بهائيت موضع مشابه فرقه همبوشی هاست.
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 تفرقه
از اهداف اصلی استعمارگران در ايجاد فرقه هاي جديد تفرفه انداختن بين شيعيان است.
تا حدی كه :
با استفاده از حماقت عده ای
شيعيان را
نجس و
ناصبی
هم ميدانند
(📙شرايع الاسلام ، احمد بصری)
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 باز كردن راه ورود احاديث ضعيف
برای معرفی افراد جديد بعنوان
رهبر و ليدر و امام
نياز دارند با لباس دين وارد شده
و از صدها روايت ضعيف و جعلی سوء استفاده كنند.
بهمين علت
محك عقلی و روايی
گزينش روايات معتبر يعني علم رجال را بيهوده(ناظم العقيلي=شاگرد اول احمد بصری!) ميدانند.
وقتی محك را از طلا فروش بگيرند
فروختن آهن بجای طلا و از بين بردن اعتبارو ارزش طلا
بسيار عادی خواهد بود!
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
✅ مهم
🅾 گرفتن اثر و نقش امام زمان
با اطلاع از اعتقاد و نقش سازنده اعتقاد به امام عصر عليه السلام
با حقه و ترفند ،نقش اين اعتقاد مهم را از مردم ميگيرند.
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 اعطای قائميت
و مقامات مخصوص حضرت
به شخص ديگر بعنوان
قائم ديگر
يا امام زمان ديگر!
كه اين شخص تحت نفوذ و كنترل خودشان باشد
برای استفاده در مواقع لزوم
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
✅نقش امام زمان
در فرقه همبوشی
امام زمان عليه السلام فقط هفت سال حكومت میکند
انهم با وزارت اصلی احمد اسماعيل عراقی
قبل از ظهور
احمد يار جمع ميكند
قيام ميكند
با او بين ركن و مقام بيعت ميشود
و او جهان را پراز عدل و داد ميكند
(جواب منير و...)
بعد از فقط هفت سال حكومت حضرت صاحب الزمان ،
احمد و فرزندانش صدها سال حكومت ميكنند!!!
_____
📣📣📣پيروان احمدالحسن:
آيا شما شيعه هستيد؟
يا فرقه انحرافی ايجاد شده برای دشمنی با امام زمان و شيعيان؟
✅ فقط كمی
انصاف و تعقل
شما را به دامان امام زمان برميگرداند.
(شايد)
➖▪️➖➖
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
🔸هدف مدعیان دروغین #مهدویت🔸
#کلام_استاد
🔸در اين سال هاي اخير، افرادي كه ادعاي #مهدويت يا #بابيت كرده اند يا ادعا كرده اند فرزند حضرت مهدي (عليه السلام) يا #وکیل آن حضرت هستند، همهشان دروغ پردازان و شيّاداني هستند كه مي خواهند از اين طريق، #جيب_مردم را خالي كنند و در روايات صحيح داريم كه هر كس بخواهد توقيت (تعیین وقت ظهور) كند يا ادعاي ارتباط ويژه با حضرت مهدي (عليه السلام) داشته باشد، دروغگو هستند و بايد آنها را تكذيب كرد. از اين ادعاها در ايران و در كشورهاي ديگر هم رخ داده است.
برنامه #آیت_الله_حسینی_قزوینی با موضوع #مهدویت 1390/02/04
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
ياعلي:
راه شناخت امام - خواب دلیل اتباع احمد
اتباع احمد : خواب مؤيد وتاييد كننده دعوت است
احمد اسماعيل: خواب هم مثل حديث وصيت راه شناخت واز دلايل دعوت است.
يكي از شگردهاي مدعيان دروغين در طول تاريخ استفاده از خواب و تلقين براي اثبات خودشان ميباشد.
اتباع احمد كه با دلايل قوي عدم حجيت خواب براي انتخاب دين و امام جديد روبرو شده اند مجبور شدند نقش خواب و استخاره را در اينكه 👈دليل و راه شناخت امام باشد منكر شده وبگويند:
❎ما كي گفتيم
راه شناخت و دليل انتخاب احمد اسماعيل خواب است؟؟
خواب فقط مؤيد و تاييد كننده است!
✅اما
احمد اسماعيل بصري مدعي امامت و بيش از هفتاد ادعاي ديگر چنين ميگويد؛/
_______
🔻دليل دعوت🔻
📕پاسخ هاي روشنگر ج١ص٧٦خط ٢ببعد
❎دلايل دعوت بسيار است
١- روايات رسول خدا و ائمه
...
...
٤- مكاشفه در عالم بيداري
و در :👇
🔻رؤياهاي صادقه🔻
_______
🔻راه شناخت 🔻
٢- 📕پاسخ هاي روشنگرج١ص٨٧
جواب سوال ٤٥
خط ١٨ ببعد
🔻شناخت🔻 و حقانيت مرا(احمد اسماعيل را)
با خواندن دعاي رؤيا طلب كن
توجه :👆راه شناخت احمد👆
__
🔻دليل دعوت🔻
٣- 📕پاسخ هاي روشنگرج١ص٩٨خط ١٧ ببعد
عين گفته احمد اسماعيل:
👈دلايل بسيار زيادي وجود دارد:
ازجمله وصيت رسول اكرم
....
و مكاشفه و رؤياي رسول اكرم و ائمه
👇👇👇👇👇👇👇👇
✅نكته:
بجاي تنبه و بازگشت از فرقه هفت شاخه ايي همبوشي ها
به دامان پرمهر ولي خدا امام عصر عليه السلام
منتظر توجيه سخيف فرقه سازان براي اتباع خود هستيم.
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
آقای احمد الحسن و پیروانش در مناظرات خویش بر این مطلب پافشاری میکنند که بر اساس قاعده عقلی «دفع ضرر محتمل»، بر همه لازم است ادعاها و دلایل احمد الحسن را شنیده و بررسی نمایند. آنان به صورت حق به جانب میپرسند: چرا علمای شیعه بلافاصله پس از شنیدن دعاوی او، وی را طرد میکنند و حاضر نیستند دلایلیش را بشنوند؟ به عنوان مثال آقای احمد الحسن اعلام کرد که حاضر است با آقای سیستانی ملاقات کرده و ادله خود را توضیح بدهد، ولی ایشان اصلاً او و اتباعش را نپذیرفتند.
آنان در توضیح ادعای خویش میگویند:
قاعده مسلم عقلی این است که دفع ضرر محتمل، واجب است؛ آیا شما احتمال نمیدهید که احمد الحسن همان یمانی باشد؟ از طرف دیگر بر اساس روایات، جایز نیست کسی از یمانی رویگردان شود و هرکه چنین کند، اهل آتش است؛ روایات فرموده اند: «إذا خرج الیمانی فانهَضْ إلیه فإنَّ رایَتَه رایهُ هُدىً، لایَحِلُّ لِمُسلِمٍ أنْ یَلْتَوِی عَلَیه، فَمَنْ فَعَلَ ذلکَ فهوَ مِنْ أهْلِ النّارِ» پس عقلاً برای دفع ضرری با این عظمت، باید به سخنان و استدلالات او توجه شود. همچنین به زعم آنان این آیات قرآن بررسی و گفتگو درباره دعاوی مختلف را توصیه میفرماید: «وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ» «فَبَشِّرْ عِبَادِ * الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» و
پاسخ:
این حرف ظاهرش زیبا و آراسته است اما پاسخ آن این است که قاعده دفع ضرر محتمل در جایی است که ضرر واقعا محتمل باشد. در حالیکه احتمال صدق دعاوی آقای احمد الحسن هرگز وجود ندارد بلکه در نقطه مقابل کذبش یقینی است. توضیح این که، اگر دلیلی شرعی به ما برسد که «به فلان سخن عمل نکن، اگر هم اشتباه بکنی از عقاب در امان هستی»، دیگر احتمال ضرری باقی نمیماند تا دفع آن عقلاً لازم باشد. به این دلیل، دلیل مؤمِّن (امان آور) میگویند. و ما چندین مؤمِّن داریم که بر طبق آنها هرگز نیاز نیست به ادعاهایی مانند دعاوی احمد الحسن اعنتا نماییم:
۱- در توقیع معروفی که احمد الحسن و اتباع او نیز قبول دارند حضرت بقیه الله عجل الله فرجه الشریف به آخرین سفیر خویش، علی بن محمد سمری میفرمایند:
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ یَا عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ السَّمُرِیَّ أَعْظَمَ اللَّهُ أَجْرَ إِخْوَانِکَ فِیکَ فَإِنَّکَ مَیِّتٌ مَا بَیْنَکَ وَ بَیْنَ سِتَّهِ أَیَّامٍ فَاجْمَعْ أَمْرَکَ وَ لَا تُوصِ إِلَى أَحَدٍ فَیَقُومَ مَقَامَکَ بَعْدَ وَفَاتِکَ فَقَدْ وَقَعَتِ الْغَیْبَهُ التَّامَّهُ فَلَا ظُهُورَ إِلَّا بَعْدَ إِذْنِ اللَّهِ تَعَالَى ذِکْرُهُ وَ
ذَلِکَ بَعْدَ طُولِ الْأَمَدِ وَ قَسْوَهِ الْقُلُوبِ وَ امْتِلَاءِ الْأَرْضِ جَوْراً وَ سَیَأْتِی شِیعَتِی مَنْ یَدَّعِی الْمُشَاهَدَهَ [أَلَا فَمَنِ ادَّعَى الْمُشَاهَدَهَ] قَبْلَ خُرُوجِ السُّفْیَانِیِّ وَ الصَّیْحَهِ فَهُوَ کَذَّابٌ مُفْتَرٍ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیم»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اى علىّ بن محمّد سمرىّ! خداوند اجر برادرانت را در عزاى تو عظیم گرداند که تو ظرف شش روز آینده خواهى مرد، پس خود را براى مرگ مهیّا کن و به احدى وصیّت مکن که پس از وفات تو قائم مقام تو شود که دومین غیبت واقع گردیده است و ظهورى نیست مگر پس از اذن خداى عزّ و جلّ و آن بعد از مدّتى طولانى و قساوت دلها و پر شدن زمین از ستم واقع خواهد شد و به زودى کسانى نزد شیعیان من آیند و ادّعاى مشاهده کنند بدانید هر که پیش از خروج سفیانىّ و صیحه آسمانى ادّعاى مشاهده کند بسیار دروغگو و افترا زننده است. و لا حول و لا قوّه إلّا باللَّه العلیّ العظیم.
طبق این روایت هرکه قبل از خروج سفیانی و صیحه ادعای مشاهده کند، بسیار دروغگو و افترا زننده است. و آقای احمد الحسن چنین کاری کرده است! بنابراین قطعاً کذاب است و دیگر نیازی به بررسی ادله او نیست.
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
4_505319068631302250.pdf
حجم:
258.9K
اثبات وجوب تقلید از غیر معصوم تنها با یک آیه از قرآن کریم. پاسخی مختصر به شبهه احمدالحسن بصری در عدم وجوب تقلید از فقهاء عظام.
http://eitaa.com/modaein
🔥🔥 دجال دجله ی بصره کیست ؟؟؟!!! احمد بصری یا حیدر المشتت ؟؟؟!!!🔥🔥
📢 مهر رسوایی بر پیشانی احمد بصری ... و رد توجیه او برای فرار از لقبی که امیر المومنین ع به او داده اند ...📢
◀️التشريف بالمنن في التعريف بالفتن، ص: 249 - قال لي علي بن أبي طالب و خطب بالكوفة، فقال: «يا أيّها الناس ألزموا الأرض من بعدي، و إيّاكم و الشذاذ من آل محمد، فإنّه يخرج شذاذ آل محمد، فلا يرون ما يحبّون، لعصيانهم أمري، و نبذهم عهدي، و تخرج راية من ولد الحسين تظهر بالكوفة بدعاية الاميّة، و يشمل الناس البلاء، و يبتلي اللّه خير الخلق حتى يميز الخبيث من الطيّب، و يتبرّأ الناس بعضهم من بعض، و يطول ذلك حتى يفرّج اللّه عنهم برجل من آل محمّد، و من خرج من ولدي فعمل بغير عملي و سار بغير سيرتي فأنا منه بريء، و كلّ من خرج من ولدي قبل المهدي فإنّما هو جزور، و إيّاكم و الدجّالين من ولد فاطمة، فإنّ من ولد فاطمة دجّالين، و يخرج دجّال من دجلة البصرة، و ليس منّي، و هو مقدّمة الدجّالين كلّهم».
✅ امیرالمومنین ع : ایها الناس بعد از من آرام باشید و از یک عده قلیلى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله بر حذر باشید زیرا که یک عده قلیلى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله خروج میکنند ولى به علت مخالفت با امر من و پشت پا زدن به عهد من به مقصود خود نخواهند رسید و بعضى از اولاد امام حسین علیه السلام براى کمک به امیّه ظهور میکنند و بلاء مردم را فرا خواهد گرفت و خدا بهترین خلق را مبتلا خواهد کرد تا اینکه خوبان از بدان ممتاز شوند، مردم از یک دیگر بیزارى می جویند، این بلاء طولانى خواهد شد تا اینکه خدا بوسیله مردى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله براى آنها فرجى مرحمت کند . و هر کس از فرزندان من خروج کند پس به غیر عمل من و به غیر رفتار من عمل و رفتار کرده است. پس من از او بیزار خواهم بود و هر کسى از فرزندان من قبل از ظهور مهدى (ع) خروج نماید کشته خواهد شد. از دو دجّال از فرزندان حضرت فاطمه (س) بر حذر باشید؛ زیرا که از اولاد فاطمه (س) دو دجّال بوجود مى آید. و دجّالى هم از بصره خروج میکند که از نسل من نیست و او مقدمه کلیه دجّالها است .
✅ نکته ی اول : اتباع احمد و ناظم هم این حدیث را ذکر کرده اند و قبول دارند و از مربوط به قبل از ظهور امام عصر عج میدانند . اما برای فرار از رسوایی میگویند منظور حیدر المشتت است !!!
‼️ اما این دروغ و کذبی دجالانه است . 💯 چرا که ما در منابع تاریخی جایی نداریم که به میسان گفته باشند دجله البصره .
و دجال دجله ی بصره همین احمد بصری است . چرا که او از زبیر است و زبیر هم جزو دجله ی بصره حساب میشود و یا انکه حتی اگر او را از بصره هم بدانیم . باز او از دجله البصره .
⬅️ اما قضاء الزبیر که شط العرب از ان عبور میکند . شط العرب ادامه ی دجله و فرات است و گاهی از ان به عنوان دجله هم نام برده میشود ...
☑️ اصولا رودخانه ی دجله از حوالی هر شهری که میگذرد به ان دجله ی فلان میگفتند . مثلا دجله ی بغداد . و این رود در شهر القرنه به رود فرات متصل میشود و شط العرب نامیده میشود و با عبور از بصره و منطقه ی الزبیر به ایران میرسد . بصره در ساحل شط العرب واقع است . و ☑️ لذا با توجه به این مطلب از شط العرب به عنوان دجله نیز نام برده میشود . زیرا ادامه ی همان دجله است .
📎 شاهد انکه : در کتاب الاوراق صولی امده است : دجله ٔ بصره ؛ نام این نهر در مجاورت بصره یا در فاصله ٔ آن تا اُبله . رجوع به الاوراق صولی ص 89 و 90 و 98و 233 و 244 شود.
✅ و این نشان از ان است که اولا به نهر مجاور بصره دجله ی بصره میگویند که ادامه ی همان دجله است . (با اینکه الان ان را شط العرب منامند)
☑️ و ثانیا شهر ابله شهری است تاریخی و قدمتی بیشتر از بصره که در ۴ فرسخی بصره قرار دارد . و ان را ابله البصره نیز مینامیدند .
مقدسی نیز (د ۳۸۰ق / ۹۹۰م ) آن را شهری بر کنارة دجله و در دهانة نهر بصره که در شمال آن قرار داشته توصیف کرده . در حالی که میدانیم ✔️ این شهر در کنار شط العرب است . و لذا از شط العرب با عنوان دجله هم نام برده میشده است .
⬅️ کامل ترین توصیف ابله را قزوینی بدین شرح به دست داده است : شهر دارای دو قسمت شرقی و غربی است . قسمت شرقی که در قدیم به «شاطی عثمان » (عثمان بن ابان بن عثمان بن عفان ) معروف بوده ، اکنون ناحیه ای است آباد و پر درخت بر کنار دجله با نهرها و باغها و بستانها که نهرهایش از دجله سرچشمه می گیرد ولی قسمت غربی ویران شده است ، با این حال بنای معروف به مشهد العشار، مشرف بر دجله ، بر جای مانده است ... (ص ۲۸۶ ۲۸۷).
🔥💯 علی ای حال . عنوان دجله ی بصره بر بصره ی امروزی در ساحل شط العرب و ایضا برمنطقه ی الزبیر صادق است . و هیچ دلیلی بر صدق عنوان دجله البصره برای میسان وجود ندارد . و احمد بصری را چه از خود بصره بدانیم و چه از منطقهی زبیر که انهم در استان بصره است . در هر حال عنوان دجال بصره بر کسی جز او صادق نیست .💯🔥
✅ نکته ی دوم : دقت . سوال : مهدی در حدیث منظور چه کسی است ؟ ما میگوئیم مهدی امام عصر عج .
‼️ اگر این مهدی در حدیث را بگویند امام عصر عج است : پس این روایت میگوید هر کس از فرزندان من قبل از مهدی قیام کند سرنوشتش مرگ و ناکامی است ... پس احمد هم مدعی فرزندی است و سرنوشتش ناکامی است . پس ریشه ی او سوخت .
‼️ ثانیا : اگر بگویند این مهدی منظور احمد است . میگوئیم روایت دارد میگوید : قبل از مهدی دجالی میاید . و حیدر المشتت بعد از احمد الحسن ادعا کرد . و خود احمد میگوید حیدر اول مرید او بوده است بعد با او دشمن شده است .
⬅️ پس حیدر المشتت بعد از احمد ادعا کرده است . ولی دجال بصره برای قبل از مهدی است ... پس این دجال حیدر المشتت نیست.
🔥 اری احمد بصری هر طرفی که برود در چنگ کذبها و حماقت های خود اسیر است .
🔥 اولین مدعی و دجال خود احمد بصری است . و اوست که به عنوان مقدمه ی دجالین شناخته میشود . 🔥
✅✅ نکته ی مهم سوم : این روایت میفرماید ( ولیس منی ) . یعنی این دجال علامتی مهم دارد . او ادعا دارد که از نسل امیرالمومنین (یعنی سید ) است . اما امام ع با همین عبارت اتش بر ادعای او میکشند . و این مطلب نیز بر احمد بصری بیش از هر مدعی دیگری قابل صدق است .
✅✅ نکته ی چهارم : روایت میگوید : یخرج دجال من دجله البصره . و عبارت خروج به معنای انست که این دجال دعوت خود و فعالیت خود را از انجا اغاز میکند . اما ما میدانیم که حیدر المشتت فعالیتش و دعوتش در میسان نبود (یعنی حتی اگر دجله ی بصره را میسان فرض کنیم ) . بلکه دعوت حیدرالمشتت هم در نجف بود . اما این احمد بصری بود که مهمترین مراکز فعالیتش و دعوتش در خود بصره بود . و حتی در سال ۲۰۰۸ نیز خروج مسلحانه داشت در بصره . فلذا این دجال دجله ی بصره باز بر حیدر المشتت قابل صدق نیست . و بر خود احمد صادق است .
✅✅ نکته ی پنجم : اما روایت : يخرج الدجّال من «ميسان» نواحي البصرة ...»> که خود مارقین هم به ان احتجاج کردند و درباره ی امام مهدی میدانند .
⬅️ اگر به تمام این روایت و بدون تقطیع های مارقین ، خوب دقت کنیم میبینیم که این دجال برای بعد از ظهور امام مهدی ع است (و ما میدانیم که طبق روایات و مثلا همان روایت اول چند دجال وجود دارد ) :
◀️ التشريف بالمنن في التعريف بالفتن، ص: 626 - قال: حدّثنا عمر، قال: حدّثنا محمّد، قال: حدّثنا أحمد، قال: حدّثني محمد بن القاسم عن محمد بن عبد الرحمن عن جعفر بن محمد عليه السلام أنّه قال: «إنّ لنا بالبصرة وقعة عظيمة، و قد قال أمير المؤمنين علي ابن أبي طالب عليه السلام» و ذكر ما جرى من حديث علي بن محمد صاحب الزنج و غيره، ثم قال: «و تعود دار الملك إلى الزوراء، و تصير الامور شورى، من غلب على شيء فعله، فعند ذلك خروج السفياني، فيركب في الأرض تسعة أشهر يسومهم سوء العذاب، فويل لمصر و ويل للزوراء و ويل للكوفة و الويل لواسط، كأنّي أنظر إلى واسط و ما فيها مخبّر يخبر، و عند ذلك خروج السفياني، و يقلّ الطعام، و يقحط الناس، و يقلّ المطر، فلا أرض تنبت، و لا سماء تنزل، ثم يخرج المهدي الهادي المهتدي الذي يأخذ الراية من يد عيسى بن مريم، ثم خروج الدجّال من بعد ذلك يخرج الدجّال من «ميسان» نواحي البصرة فيأتي «سفوان» و يأتي «سنام» فيسحرهما و يسحر الناس فيمثلان كالثريد- و ما هما بثريد- من الجوع و القحط، إنّ ذلك لشديد، ثم طلوع الشمس من مغربها إلى قيام الساعة أربعين عاما، و اللّه أعلم ما وراء ذلك».
💯✅ روایت تصریح دارد که بعد از سفیانی و بعد از ۶ ماه ظلم و تسلط او مهدی خروج میکند . پس این مهدی قطعا امام عصر عج است ( و مارقین نمیتوانند ادعا کنند او یک شخص دیگری است ) و این مهدی همان است که پرچم را از دست عیسی ع میگیرد . و بعد از این هاست که دجال خروج میکند . دجالی ازمیسان نواحی بصره ... پس این دجال غیر از ان دجال دجله ی بصره است . چرا که او قبل از امام عصر عج میباشد . و این بعد از امام عصر . روایت هم میگوید میسان از نواحی بصره . و نمیگوید میسان دجله ی بصره است . و این هم خط بطلانی دیگر بر ادعای مارقین است .
✅💯✅ نتیجه : ثابت شد که احمد بصری همچون همیشه با کذب و تدلیس سعی در استحمار اتباع خود را داشته و با تطبیق اوصاف خود بر دیگران سعی در فرار از رسوایی است که ال محمد ع قرن ها قبل برای او بیان کرده اند . اما حقیقت انست که دجال بصره کسی نمیست جز شخص احمد اسماعیل کذاب ناصب دجال بصره .
🔥❌🔥 و به کوری چشم تمام مارقین ، نام دجال بصره ، نامی است که به برکت علم غیب ال محمد ع بر پیشانی احمد بصری داغ شده است و این ال محمد ع اند که با اعجاز خود او در عالم با این نام مشهور نموده و برای همیشه مفتضح نمودند ...🔥❌🔥
✔️ و الحمد لله الذی جعل اعداء آل محمد من الحمقی ✔️
🌹🖋 سید . شیعه ✒️🌹
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein