📕فارسي كلاس اول دبستان
📕حساب كلاس اول دبستان
✅توجه
👇👇👇👇👇👇👇👇
به اتباع فريب خورده احمد اسماعيل معناي و مفهوم كلمات :
🔹اول
🔹آخر
و مفهوم عدد
دوازده ١٢
را توسط فرزندان كلاس
✅اول دبستان
آموزش دهيد.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇
🅾پيامبر اكرم
اوصياي بعد از من
دوازده نفرند(١٢)
اول آنها علي بن ابيطالب
آخر آنها قائم است.
📕عيون اخبارالرضا عليه السلام
ج١ص٦٤
👇👇👇👇👇👇👇👇
🅾امام صادق عليه السلام
از قول رسول الله صلي الله عليه واله
امامان بعد از من
دوازده نفرند(١٢)
اول (١)آنها
علي بن ابيطالب
و آخر آنها
قائم است
آنها خلفاءمن و 👈اوصياءمن و...
هستند.
📕كمال الدين ج١ص٢٥٩
👇👇👇👇👇👇👇👇
مدارك ديگر با همين مضمون
دوازده (١٢) نفر
يا اول مشخص
و يا آخرمشخص
و يا هردو مشخص
و يا تك تك اسامي دوازده امام
ذكر شده است .
👇👇👇👇👇👇👇👇
📕امالي صدوق ص٦٢٩
📕من لايحضره ج٤ص١٨٠
📕كفاية الاثرص٢٣٩
📕عيون اخبارالرضاج١ص٤٦
وص٤٧وص٥١وص٦٤وص٦٥
📕كمال الدين صدرق
ج١ص٣٤و ص٢٥٩
وص٢٨٠وص٢٨٢وص٣١١
وص٣١٢وص٣١٣وص٣١٦
📕سليم بن قيس ج١ص١٧٤
١٧٥،١٧٧،١٧٩،ج٢ص٦٤٨،٧٦٣
،٩٠٦
📕اصول ستة عشر ص١٥،١٣٩
📕بصائرالدرجات ج١ص٤٠٥
📕الامامة والتبصرة٩
📕كفاية الاثر١٤٦،١٥٤،٢٣٠،٢٣٢،٢٣٦٢٣٩
و.....
📕صدها مدرك ديگر
كافيست
در سي دي نور
كلمات :
🔹اولهم علي
🔹يا اخر هم القائم
🔹و اثني عشر
🔹و الاوصياء
را جستجو كنيد.
👇👇👇👇👇👇👇👇
✅چرا
اصرار داريد
از چند حديث
تقطيع شدده
جعلي
ضعيف
اثبات كنيد
🅾احمد اسماعيل وصي سيزدهم است.
چرا👈 صدها حديث با مضمون بالا
را بهيچ وجه
در گروهها و كانال هاي خود
نقل نميكنيد
🅾اما يك حديث ضعيف
با راويان كذاب و مجهول را
كه خودتان
✅حديث وصيت
نام گذاري كرده اييد
🅾هزاران بار نقل ميكنيد؟
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
4_5897549727351701549.mp3
4.71M
اتباع احمد بصری بر این باورند که روایت دجال بصره بر احمدالحسن مطابقت نداشته و این روایت را منطبق با حیدر مشتت میدانند. آیا توجیه آنها را میشود پذیرفت؟
#دجال_بصره
http://eitaa.com/modaein
#نقد_مدعی_یمانی
⚠️هشدار!
فرقه های يهودی✡❗️
➖▪️💠🎴¤¤¤
يهوديان :
از صدر اسلام تا كنون ضربات متعددی از مكتب ضد استعماری شيعه متحمل شده و دشمنی و كينه خود را به طرق مختلف ابراز كرده اند.
🅾و نقشه های جديد آنان
قرآن
اهل بيت
علماء عاملِ شيعی
را هدف قرار دادهاند که هميشه مانع اجرای اهداف اين زالوهای خونخوار دشمن جان و مال ناموس مردم بودهاند.
در نتيجه با ايجاد بدعت در اعتقادات
شيعيان با
👈ساختن فرقه های جديد
كه در دستور كار برنامهريزان و تئوريسنهای آنها قرار ميگيرد
اهداف شوم خود را پيگيری ميكنند.
-----------------------------------
📋به این سرفصلها و اهداف فرقهسازان دقت کنید
🅾 قرآن:
از بين بردن قداست قرآن و نامعتبر نشان دادن آن با تبليغ
تحريف قرآن!
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 معصومين
سلب عصمت از معصومين و از بين بردن اعتبار ایشان
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 نماد ها
از بين بردن نماد ها و عناوين شيعی و جايگزين كردن نمادهای استعماری خصوصا ترويج نماد يهود
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 ترويج خرافه گری
و انتخاب دين و امام
از راه تلقين و خواب
و يا استفاده از استخاره
برای اين امور مهم!
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾علماء
ايجاد دشمنی بين مردم و علماء با ازبين بردن احترام و قداست علمای عامل
ضرباتی كه استعمارگران از علمای عامل شیعی
خورده اند راهكارهای آينده آنها را
مشخص كرده است.
دشمنی با علماء و تحريم ارتباط با آنها در فرقه دويست ساله و پير بهائيت موضع مشابه فرقه همبوشی هاست.
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 تفرقه
از اهداف اصلی استعمارگران در ايجاد فرقه هاي جديد تفرفه انداختن بين شيعيان است.
تا حدی كه :
با استفاده از حماقت عده ای
شيعيان را
نجس و
ناصبی
هم ميدانند
(📙شرايع الاسلام ، احمد بصری)
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 باز كردن راه ورود احاديث ضعيف
برای معرفی افراد جديد بعنوان
رهبر و ليدر و امام
نياز دارند با لباس دين وارد شده
و از صدها روايت ضعيف و جعلی سوء استفاده كنند.
بهمين علت
محك عقلی و روايی
گزينش روايات معتبر يعني علم رجال را بيهوده(ناظم العقيلي=شاگرد اول احمد بصری!) ميدانند.
وقتی محك را از طلا فروش بگيرند
فروختن آهن بجای طلا و از بين بردن اعتبارو ارزش طلا
بسيار عادی خواهد بود!
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
✅ مهم
🅾 گرفتن اثر و نقش امام زمان
با اطلاع از اعتقاد و نقش سازنده اعتقاد به امام عصر عليه السلام
با حقه و ترفند ،نقش اين اعتقاد مهم را از مردم ميگيرند.
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
🅾 اعطای قائميت
و مقامات مخصوص حضرت
به شخص ديگر بعنوان
قائم ديگر
يا امام زمان ديگر!
كه اين شخص تحت نفوذ و كنترل خودشان باشد
برای استفاده در مواقع لزوم
🔷🔷🔷🔷🔷🔷🔷
✅نقش امام زمان
در فرقه همبوشی
امام زمان عليه السلام فقط هفت سال حكومت میکند
انهم با وزارت اصلی احمد اسماعيل عراقی
قبل از ظهور
احمد يار جمع ميكند
قيام ميكند
با او بين ركن و مقام بيعت ميشود
و او جهان را پراز عدل و داد ميكند
(جواب منير و...)
بعد از فقط هفت سال حكومت حضرت صاحب الزمان ،
احمد و فرزندانش صدها سال حكومت ميكنند!!!
_____
📣📣📣پيروان احمدالحسن:
آيا شما شيعه هستيد؟
يا فرقه انحرافی ايجاد شده برای دشمنی با امام زمان و شيعيان؟
✅ فقط كمی
انصاف و تعقل
شما را به دامان امام زمان برميگرداند.
(شايد)
➖▪️➖➖
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
🔸هدف مدعیان دروغین #مهدویت🔸
#کلام_استاد
🔸در اين سال هاي اخير، افرادي كه ادعاي #مهدويت يا #بابيت كرده اند يا ادعا كرده اند فرزند حضرت مهدي (عليه السلام) يا #وکیل آن حضرت هستند، همهشان دروغ پردازان و شيّاداني هستند كه مي خواهند از اين طريق، #جيب_مردم را خالي كنند و در روايات صحيح داريم كه هر كس بخواهد توقيت (تعیین وقت ظهور) كند يا ادعاي ارتباط ويژه با حضرت مهدي (عليه السلام) داشته باشد، دروغگو هستند و بايد آنها را تكذيب كرد. از اين ادعاها در ايران و در كشورهاي ديگر هم رخ داده است.
برنامه #آیت_الله_حسینی_قزوینی با موضوع #مهدویت 1390/02/04
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
ياعلي:
راه شناخت امام - خواب دلیل اتباع احمد
اتباع احمد : خواب مؤيد وتاييد كننده دعوت است
احمد اسماعيل: خواب هم مثل حديث وصيت راه شناخت واز دلايل دعوت است.
يكي از شگردهاي مدعيان دروغين در طول تاريخ استفاده از خواب و تلقين براي اثبات خودشان ميباشد.
اتباع احمد كه با دلايل قوي عدم حجيت خواب براي انتخاب دين و امام جديد روبرو شده اند مجبور شدند نقش خواب و استخاره را در اينكه 👈دليل و راه شناخت امام باشد منكر شده وبگويند:
❎ما كي گفتيم
راه شناخت و دليل انتخاب احمد اسماعيل خواب است؟؟
خواب فقط مؤيد و تاييد كننده است!
✅اما
احمد اسماعيل بصري مدعي امامت و بيش از هفتاد ادعاي ديگر چنين ميگويد؛/
_______
🔻دليل دعوت🔻
📕پاسخ هاي روشنگر ج١ص٧٦خط ٢ببعد
❎دلايل دعوت بسيار است
١- روايات رسول خدا و ائمه
...
...
٤- مكاشفه در عالم بيداري
و در :👇
🔻رؤياهاي صادقه🔻
_______
🔻راه شناخت 🔻
٢- 📕پاسخ هاي روشنگرج١ص٨٧
جواب سوال ٤٥
خط ١٨ ببعد
🔻شناخت🔻 و حقانيت مرا(احمد اسماعيل را)
با خواندن دعاي رؤيا طلب كن
توجه :👆راه شناخت احمد👆
__
🔻دليل دعوت🔻
٣- 📕پاسخ هاي روشنگرج١ص٩٨خط ١٧ ببعد
عين گفته احمد اسماعيل:
👈دلايل بسيار زيادي وجود دارد:
ازجمله وصيت رسول اكرم
....
و مكاشفه و رؤياي رسول اكرم و ائمه
👇👇👇👇👇👇👇👇
✅نكته:
بجاي تنبه و بازگشت از فرقه هفت شاخه ايي همبوشي ها
به دامان پرمهر ولي خدا امام عصر عليه السلام
منتظر توجيه سخيف فرقه سازان براي اتباع خود هستيم.
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
آقای احمد الحسن و پیروانش در مناظرات خویش بر این مطلب پافشاری میکنند که بر اساس قاعده عقلی «دفع ضرر محتمل»، بر همه لازم است ادعاها و دلایل احمد الحسن را شنیده و بررسی نمایند. آنان به صورت حق به جانب میپرسند: چرا علمای شیعه بلافاصله پس از شنیدن دعاوی او، وی را طرد میکنند و حاضر نیستند دلایلیش را بشنوند؟ به عنوان مثال آقای احمد الحسن اعلام کرد که حاضر است با آقای سیستانی ملاقات کرده و ادله خود را توضیح بدهد، ولی ایشان اصلاً او و اتباعش را نپذیرفتند.
آنان در توضیح ادعای خویش میگویند:
قاعده مسلم عقلی این است که دفع ضرر محتمل، واجب است؛ آیا شما احتمال نمیدهید که احمد الحسن همان یمانی باشد؟ از طرف دیگر بر اساس روایات، جایز نیست کسی از یمانی رویگردان شود و هرکه چنین کند، اهل آتش است؛ روایات فرموده اند: «إذا خرج الیمانی فانهَضْ إلیه فإنَّ رایَتَه رایهُ هُدىً، لایَحِلُّ لِمُسلِمٍ أنْ یَلْتَوِی عَلَیه، فَمَنْ فَعَلَ ذلکَ فهوَ مِنْ أهْلِ النّارِ» پس عقلاً برای دفع ضرری با این عظمت، باید به سخنان و استدلالات او توجه شود. همچنین به زعم آنان این آیات قرآن بررسی و گفتگو درباره دعاوی مختلف را توصیه میفرماید: «وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ» «فَبَشِّرْ عِبَادِ * الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» و
پاسخ:
این حرف ظاهرش زیبا و آراسته است اما پاسخ آن این است که قاعده دفع ضرر محتمل در جایی است که ضرر واقعا محتمل باشد. در حالیکه احتمال صدق دعاوی آقای احمد الحسن هرگز وجود ندارد بلکه در نقطه مقابل کذبش یقینی است. توضیح این که، اگر دلیلی شرعی به ما برسد که «به فلان سخن عمل نکن، اگر هم اشتباه بکنی از عقاب در امان هستی»، دیگر احتمال ضرری باقی نمیماند تا دفع آن عقلاً لازم باشد. به این دلیل، دلیل مؤمِّن (امان آور) میگویند. و ما چندین مؤمِّن داریم که بر طبق آنها هرگز نیاز نیست به ادعاهایی مانند دعاوی احمد الحسن اعنتا نماییم:
۱- در توقیع معروفی که احمد الحسن و اتباع او نیز قبول دارند حضرت بقیه الله عجل الله فرجه الشریف به آخرین سفیر خویش، علی بن محمد سمری میفرمایند:
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ یَا عَلِیَّ بْنَ مُحَمَّدٍ السَّمُرِیَّ أَعْظَمَ اللَّهُ أَجْرَ إِخْوَانِکَ فِیکَ فَإِنَّکَ مَیِّتٌ مَا بَیْنَکَ وَ بَیْنَ سِتَّهِ أَیَّامٍ فَاجْمَعْ أَمْرَکَ وَ لَا تُوصِ إِلَى أَحَدٍ فَیَقُومَ مَقَامَکَ بَعْدَ وَفَاتِکَ فَقَدْ وَقَعَتِ الْغَیْبَهُ التَّامَّهُ فَلَا ظُهُورَ إِلَّا بَعْدَ إِذْنِ اللَّهِ تَعَالَى ذِکْرُهُ وَ
ذَلِکَ بَعْدَ طُولِ الْأَمَدِ وَ قَسْوَهِ الْقُلُوبِ وَ امْتِلَاءِ الْأَرْضِ جَوْراً وَ سَیَأْتِی شِیعَتِی مَنْ یَدَّعِی الْمُشَاهَدَهَ [أَلَا فَمَنِ ادَّعَى الْمُشَاهَدَهَ] قَبْلَ خُرُوجِ السُّفْیَانِیِّ وَ الصَّیْحَهِ فَهُوَ کَذَّابٌ مُفْتَرٍ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیم»
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اى علىّ بن محمّد سمرىّ! خداوند اجر برادرانت را در عزاى تو عظیم گرداند که تو ظرف شش روز آینده خواهى مرد، پس خود را براى مرگ مهیّا کن و به احدى وصیّت مکن که پس از وفات تو قائم مقام تو شود که دومین غیبت واقع گردیده است و ظهورى نیست مگر پس از اذن خداى عزّ و جلّ و آن بعد از مدّتى طولانى و قساوت دلها و پر شدن زمین از ستم واقع خواهد شد و به زودى کسانى نزد شیعیان من آیند و ادّعاى مشاهده کنند بدانید هر که پیش از خروج سفیانىّ و صیحه آسمانى ادّعاى مشاهده کند بسیار دروغگو و افترا زننده است. و لا حول و لا قوّه إلّا باللَّه العلیّ العظیم.
طبق این روایت هرکه قبل از خروج سفیانی و صیحه ادعای مشاهده کند، بسیار دروغگو و افترا زننده است. و آقای احمد الحسن چنین کاری کرده است! بنابراین قطعاً کذاب است و دیگر نیازی به بررسی ادله او نیست.
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
4_505319068631302250.pdf
258.9K
اثبات وجوب تقلید از غیر معصوم تنها با یک آیه از قرآن کریم. پاسخی مختصر به شبهه احمدالحسن بصری در عدم وجوب تقلید از فقهاء عظام.
http://eitaa.com/modaein
🔥🔥 دجال دجله ی بصره کیست ؟؟؟!!! احمد بصری یا حیدر المشتت ؟؟؟!!!🔥🔥
📢 مهر رسوایی بر پیشانی احمد بصری ... و رد توجیه او برای فرار از لقبی که امیر المومنین ع به او داده اند ...📢
◀️التشريف بالمنن في التعريف بالفتن، ص: 249 - قال لي علي بن أبي طالب و خطب بالكوفة، فقال: «يا أيّها الناس ألزموا الأرض من بعدي، و إيّاكم و الشذاذ من آل محمد، فإنّه يخرج شذاذ آل محمد، فلا يرون ما يحبّون، لعصيانهم أمري، و نبذهم عهدي، و تخرج راية من ولد الحسين تظهر بالكوفة بدعاية الاميّة، و يشمل الناس البلاء، و يبتلي اللّه خير الخلق حتى يميز الخبيث من الطيّب، و يتبرّأ الناس بعضهم من بعض، و يطول ذلك حتى يفرّج اللّه عنهم برجل من آل محمّد، و من خرج من ولدي فعمل بغير عملي و سار بغير سيرتي فأنا منه بريء، و كلّ من خرج من ولدي قبل المهدي فإنّما هو جزور، و إيّاكم و الدجّالين من ولد فاطمة، فإنّ من ولد فاطمة دجّالين، و يخرج دجّال من دجلة البصرة، و ليس منّي، و هو مقدّمة الدجّالين كلّهم».
✅ امیرالمومنین ع : ایها الناس بعد از من آرام باشید و از یک عده قلیلى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله بر حذر باشید زیرا که یک عده قلیلى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله خروج میکنند ولى به علت مخالفت با امر من و پشت پا زدن به عهد من به مقصود خود نخواهند رسید و بعضى از اولاد امام حسین علیه السلام براى کمک به امیّه ظهور میکنند و بلاء مردم را فرا خواهد گرفت و خدا بهترین خلق را مبتلا خواهد کرد تا اینکه خوبان از بدان ممتاز شوند، مردم از یک دیگر بیزارى می جویند، این بلاء طولانى خواهد شد تا اینکه خدا بوسیله مردى از آل محمّد صلى اللَّه علیه و آله براى آنها فرجى مرحمت کند . و هر کس از فرزندان من خروج کند پس به غیر عمل من و به غیر رفتار من عمل و رفتار کرده است. پس من از او بیزار خواهم بود و هر کسى از فرزندان من قبل از ظهور مهدى (ع) خروج نماید کشته خواهد شد. از دو دجّال از فرزندان حضرت فاطمه (س) بر حذر باشید؛ زیرا که از اولاد فاطمه (س) دو دجّال بوجود مى آید. و دجّالى هم از بصره خروج میکند که از نسل من نیست و او مقدمه کلیه دجّالها است .
✅ نکته ی اول : اتباع احمد و ناظم هم این حدیث را ذکر کرده اند و قبول دارند و از مربوط به قبل از ظهور امام عصر عج میدانند . اما برای فرار از رسوایی میگویند منظور حیدر المشتت است !!!
‼️ اما این دروغ و کذبی دجالانه است . 💯 چرا که ما در منابع تاریخی جایی نداریم که به میسان گفته باشند دجله البصره .
و دجال دجله ی بصره همین احمد بصری است . چرا که او از زبیر است و زبیر هم جزو دجله ی بصره حساب میشود و یا انکه حتی اگر او را از بصره هم بدانیم . باز او از دجله البصره .
⬅️ اما قضاء الزبیر که شط العرب از ان عبور میکند . شط العرب ادامه ی دجله و فرات است و گاهی از ان به عنوان دجله هم نام برده میشود ...
☑️ اصولا رودخانه ی دجله از حوالی هر شهری که میگذرد به ان دجله ی فلان میگفتند . مثلا دجله ی بغداد . و این رود در شهر القرنه به رود فرات متصل میشود و شط العرب نامیده میشود و با عبور از بصره و منطقه ی الزبیر به ایران میرسد . بصره در ساحل شط العرب واقع است . و ☑️ لذا با توجه به این مطلب از شط العرب به عنوان دجله نیز نام برده میشود . زیرا ادامه ی همان دجله است .
📎 شاهد انکه : در کتاب الاوراق صولی امده است : دجله ٔ بصره ؛ نام این نهر در مجاورت بصره یا در فاصله ٔ آن تا اُبله . رجوع به الاوراق صولی ص 89 و 90 و 98و 233 و 244 شود.
✅ و این نشان از ان است که اولا به نهر مجاور بصره دجله ی بصره میگویند که ادامه ی همان دجله است . (با اینکه الان ان را شط العرب منامند)
☑️ و ثانیا شهر ابله شهری است تاریخی و قدمتی بیشتر از بصره که در ۴ فرسخی بصره قرار دارد . و ان را ابله البصره نیز مینامیدند .
مقدسی نیز (د ۳۸۰ق / ۹۹۰م ) آن را شهری بر کنارة دجله و در دهانة نهر بصره که در شمال آن قرار داشته توصیف کرده . در حالی که میدانیم ✔️ این شهر در کنار شط العرب است . و لذا از شط العرب با عنوان دجله هم نام برده میشده است .
⬅️ کامل ترین توصیف ابله را قزوینی بدین شرح به دست داده است : شهر دارای دو قسمت شرقی و غربی است . قسمت شرقی که در قدیم به «شاطی عثمان » (عثمان بن ابان بن عثمان بن عفان ) معروف بوده ، اکنون ناحیه ای است آباد و پر درخت بر کنار دجله با نهرها و باغها و بستانها که نهرهایش از دجله سرچشمه می گیرد ولی قسمت غربی ویران شده است ، با این حال بنای معروف به مشهد العشار، مشرف بر دجله ، بر جای مانده است ... (ص ۲۸۶ ۲۸۷).
🔥💯 علی ای حال . عنوان دجله ی بصره بر بصره ی امروزی در ساحل شط العرب و ایضا برمنطقه ی الزبیر صادق است . و هیچ دلیلی بر صدق عنوان دجله البصره برای میسان وجود ندارد . و احمد بصری را چه از خود بصره بدانیم و چه از منطقهی زبیر که انهم در استان بصره است . در هر حال عنوان دجال بصره بر کسی جز او صادق نیست .💯🔥
✅ نکته ی دوم : دقت . سوال : مهدی در حدیث منظور چه کسی است ؟ ما میگوئیم مهدی امام عصر عج .
‼️ اگر این مهدی در حدیث را بگویند امام عصر عج است : پس این روایت میگوید هر کس از فرزندان من قبل از مهدی قیام کند سرنوشتش مرگ و ناکامی است ... پس احمد هم مدعی فرزندی است و سرنوشتش ناکامی است . پس ریشه ی او سوخت .
‼️ ثانیا : اگر بگویند این مهدی منظور احمد است . میگوئیم روایت دارد میگوید : قبل از مهدی دجالی میاید . و حیدر المشتت بعد از احمد الحسن ادعا کرد . و خود احمد میگوید حیدر اول مرید او بوده است بعد با او دشمن شده است .
⬅️ پس حیدر المشتت بعد از احمد ادعا کرده است . ولی دجال بصره برای قبل از مهدی است ... پس این دجال حیدر المشتت نیست.
🔥 اری احمد بصری هر طرفی که برود در چنگ کذبها و حماقت های خود اسیر است .
🔥 اولین مدعی و دجال خود احمد بصری است . و اوست که به عنوان مقدمه ی دجالین شناخته میشود . 🔥
✅✅ نکته ی مهم سوم : این روایت میفرماید ( ولیس منی ) . یعنی این دجال علامتی مهم دارد . او ادعا دارد که از نسل امیرالمومنین (یعنی سید ) است . اما امام ع با همین عبارت اتش بر ادعای او میکشند . و این مطلب نیز بر احمد بصری بیش از هر مدعی دیگری قابل صدق است .
✅✅ نکته ی چهارم : روایت میگوید : یخرج دجال من دجله البصره . و عبارت خروج به معنای انست که این دجال دعوت خود و فعالیت خود را از انجا اغاز میکند . اما ما میدانیم که حیدر المشتت فعالیتش و دعوتش در میسان نبود (یعنی حتی اگر دجله ی بصره را میسان فرض کنیم ) . بلکه دعوت حیدرالمشتت هم در نجف بود . اما این احمد بصری بود که مهمترین مراکز فعالیتش و دعوتش در خود بصره بود . و حتی در سال ۲۰۰۸ نیز خروج مسلحانه داشت در بصره . فلذا این دجال دجله ی بصره باز بر حیدر المشتت قابل صدق نیست . و بر خود احمد صادق است .
✅✅ نکته ی پنجم : اما روایت : يخرج الدجّال من «ميسان» نواحي البصرة ...»> که خود مارقین هم به ان احتجاج کردند و درباره ی امام مهدی میدانند .
⬅️ اگر به تمام این روایت و بدون تقطیع های مارقین ، خوب دقت کنیم میبینیم که این دجال برای بعد از ظهور امام مهدی ع است (و ما میدانیم که طبق روایات و مثلا همان روایت اول چند دجال وجود دارد ) :
◀️ التشريف بالمنن في التعريف بالفتن، ص: 626 - قال: حدّثنا عمر، قال: حدّثنا محمّد، قال: حدّثنا أحمد، قال: حدّثني محمد بن القاسم عن محمد بن عبد الرحمن عن جعفر بن محمد عليه السلام أنّه قال: «إنّ لنا بالبصرة وقعة عظيمة، و قد قال أمير المؤمنين علي ابن أبي طالب عليه السلام» و ذكر ما جرى من حديث علي بن محمد صاحب الزنج و غيره، ثم قال: «و تعود دار الملك إلى الزوراء، و تصير الامور شورى، من غلب على شيء فعله، فعند ذلك خروج السفياني، فيركب في الأرض تسعة أشهر يسومهم سوء العذاب، فويل لمصر و ويل للزوراء و ويل للكوفة و الويل لواسط، كأنّي أنظر إلى واسط و ما فيها مخبّر يخبر، و عند ذلك خروج السفياني، و يقلّ الطعام، و يقحط الناس، و يقلّ المطر، فلا أرض تنبت، و لا سماء تنزل، ثم يخرج المهدي الهادي المهتدي الذي يأخذ الراية من يد عيسى بن مريم، ثم خروج الدجّال من بعد ذلك يخرج الدجّال من «ميسان» نواحي البصرة فيأتي «سفوان» و يأتي «سنام» فيسحرهما و يسحر الناس فيمثلان كالثريد- و ما هما بثريد- من الجوع و القحط، إنّ ذلك لشديد، ثم طلوع الشمس من مغربها إلى قيام الساعة أربعين عاما، و اللّه أعلم ما وراء ذلك».
💯✅ روایت تصریح دارد که بعد از سفیانی و بعد از ۶ ماه ظلم و تسلط او مهدی خروج میکند . پس این مهدی قطعا امام عصر عج است ( و مارقین نمیتوانند ادعا کنند او یک شخص دیگری است ) و این مهدی همان است که پرچم را از دست عیسی ع میگیرد . و بعد از این هاست که دجال خروج میکند . دجالی ازمیسان نواحی بصره ... پس این دجال غیر از ان دجال دجله ی بصره است . چرا که او قبل از امام عصر عج میباشد . و این بعد از امام عصر . روایت هم میگوید میسان از نواحی بصره . و نمیگوید میسان دجله ی بصره است . و این هم خط بطلانی دیگر بر ادعای مارقین است .
✅💯✅ نتیجه : ثابت شد که احمد بصری همچون همیشه با کذب و تدلیس سعی در استحمار اتباع خود را داشته و با تطبیق اوصاف خود بر دیگران سعی در فرار از رسوایی است که ال محمد ع قرن ها قبل برای او بیان کرده اند . اما حقیقت انست که دجال بصره کسی نمیست جز شخص احمد اسماعیل کذاب ناصب دجال بصره .
🔥❌🔥 و به کوری چشم تمام مارقین ، نام دجال بصره ، نامی است که به برکت علم غیب ال محمد ع بر پیشانی احمد بصری داغ شده است و این ال محمد ع اند که با اعجاز خود او در عالم با این نام مشهور نموده و برای همیشه مفتضح نمودند ...🔥❌🔥
✔️ و الحمد لله الذی جعل اعداء آل محمد من الحمقی ✔️
🌹🖋 سید . شیعه ✒️🌹
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
✅خلاصه مشخصات فرقه يماني
🔯 ١- رهبر فرفه
احمد اسماعيل گاطع الهمبوشي
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔯٢- مقراصلي فرقه
عراق
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔯٣-انشعابات
هفت شاخه دشمن هم
١- احلاس ٢- رايات سود(باظهور امام چهاردهم بعد از احمد
٣- جيش الغضب٤- زليخا ٥- مكتب (شاخه كهندل)٦- مكتب شاخه فتقيه٧- احمد اسماعيل تلگرامي
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔯٤- محل هدايت فرقه
صفحه ايي در فيس بوك مارك زوكر برگ يهودي كه اعضاي فرقه معتقدند اين صفحه معصوم واز خطا وهك بدور است
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔯٥- حمايت
امور مالي اين فرقه از امارات پشتيباني ميشود.
(فيلم شورش انها براي كشتن مراجع سال٢٠٠٨ واعترافات سران دستگير شده درنت موجود است)
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔯٦- استراتژي فرقه
جمع كردن ده هزاروسيصد وسيزده نفر يار براي حمايت قيام احمد اسماعيل گاطع همبوشي كه براي كشتن فقها و علماي اخرالزمان قيام ميكند .
وكساني كه گرد ضريح امام علي ميگردند
و كساني كه تظاهر به عزاداري امام حسين ميكنند(تعبيرات رهبر اين فرفه است ظاهرا فقط يهود و امريكا مصون هستند واين موارد مهمتر از بقيه ميباشد).
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔯٧-اعضاء
عمدتا بصورت مخفي با سياست مخالفت با جمهوري اسلامي ومردم شيعه عراق(تعبير رهبر فرقه)مشغول يارگيري هستند)
📎📎📎📎📎📎📎📎
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
❌امام زمان -عجل الله فرجه- در غیبت کبری هیچ سفیر و فرستاده ای ندارند:
📝 یکی از معروف ترین و مهم ترین نامه های حضرت صاحب -عجل الله فرجه- نامه ای است که شش روز قبل از پایان یافتن غیبت صغری برای آخرین سفیر خود یعنی علی بن محمد سمری فرستاده اند.
این توقیع نورانی در قدیمی ترین کتب روایی مانند: کمال الدین و تمام النعمة، و غیبت شیخ طوسی ذکر شده است.
متن نامه👇
بسم الله الرحمن الرحيم
يا علي بن محمد السمري أعظم الله أجر إخوانك فيك فإنك ميت ما بينك وبين ستة أيام فاجمع أمرك ولا توص إلى أحد يقوم مقامك بعد وفاتك، فقد وقعت الغيبة التامة فلا ظهور إلا بعد إذن الله عزوجل وذلك بعد طول الأمد و قسوة القلوب و امتلاء الأرض جورا و سيأتي شيعتي من يدعي المشاهدة ألا فمن ادعى المشاهدة قبل خروج السفياني والصيحة فهو كاذب مفتر، و لا حول و لا قوة إلا بالله العلي العظيم:
✅ ای علی بن محمد سمری! خداوند أجر برادرانت را در (مصیبت) تو بزرگ قرار دهد، تو تا شش روز دیگر خواهی مرد.
پس کارهایت را سر و سامان بده، و به هیچ کس وصیت نکن که بعد از وفاتت جانشین تو شود چرا که غیبت تام و کامل (غیبت کبری) واقع شده است.
پس ظهوری نخواهد بود مگر بعد از اجازه خداوند متعال؛ و این اجازه ظهور هم بعد از مدتی طولانی، و سخت شدن دل ها، و پر شدن زمین از ظلم، صادر خواهد شد.
و به زودی کسانی به نزد شیعیان من آمده و إدعای مشاهده خواهند کرد؛
آگاه باش که هر کس قبل از #خروج_سفیانی و #صیحه_آسمانی إدعای مشاهده کند دروغگو و افترا زننده است.
و لا حول و لا قوة إﻻ بالله العلى العظيم.
📎📎📎📎📎📎📎
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
🔴 یمانی جعلی فیسبوک و تلگرام🔴 😳😄
⛔️مدتی است شخصی کذاب و مدعی دروغین یمانی به اسم ⛔️احمدالحسن ⛔️ شروع به فعالیت کرده. (بیش از 13 سال)
در این میان، برخی دوستداران امام زمان (عج) (برخی نادانسته و بدون مطالعه کافی)، پیامهای آمیخته به حق و باطل این فرقه را در شبکه های اجتماعی بازنشر می کنند. اما متوجه نیستند که ⛔️احمدالحسن ⛔️منحرف و دروغ گو و شیادی است که با #اسم امام زمان(عج) علیه ایشان شمشیر کشیده است. (همچون دهها مدعی دروغین دیگر)
️📛بعضی از ادعاهای دروغ احمدالحسن 📛
❌ او خود را فرزند حضرت مهدی(عج) معرفی می کند.😳
❌ خود را دارای عصمت,علم و میراث اهل بیت می داند.😄
❌خود را یمانی می داند که وظیفه زمینه سازی ظهور را دارد.
❌معتقد است پس از وفات امام زمان (عج) به عنوان امام و خلیفه حکومت را به دست می گیرد.
❌می گوید من همان فردی هستم که به جای عیسی علیه السلام به صلیب✝ کشیده شده و همراه انبیاء گذشته بوده ام.😳😄
❌پرداخت خمس را به غیر از خود حرام می داند.
❌تقلید از مراجع بزرگوار را حرام می داند.😎
❌ادعا می کند که این قرآن تحریف شده و قران واقعی نزد وی است.😕
❌درمیان علما به امام خمینی و شهید سید محمد صدر احترام می گذارد. (تاکتیکی)😉
❌علم اصول و رجال و سند شناسی حدیث و فلسفه و منطق را بدعت می داند. (چون خودش بلد نیست)😄
❌خود را صاحب بیرق رسول خدا می داند و دلیل واهی او این است که بر روی پرچمش نوشته شده »البیعه لله» 😐
❌اذان و اقامه را واجب می داند.و می گوید باید شهادت رابعه (اشهد ان المهدی والمهدیین من ولده حجج الله ) در آنها اضافه شود.
#نکته.مهم
❎ نام اصلی این فرد، احمدبن اسماعیل بصری گاطع السلمی می باشد.وی اهل عراق است.در سال1967میلادی در روستای همپوشی در منطقه الهویر از توابع شهرستان زبیر استان بصره عراق به دنیا امد. نام قبیله اش صیامر و از طایفه البوسویلم است. ⛔️⛔ ️گفتنی است این طایفه از سادات محسوب نمی شود.⛔️⛔️ولی احمدالحسن خود را ❎ سید ❎ معرفی میکند⛔️⛔️
❎ تمام خانواده وی از جمله عمو ها و عشیره او پس از ادعای دروغ او از احمدالحسن برائت و بیزاری جستند. احمد الحسن و حیدر مشتت با هم هماهنگ شده بودند که من میگویم یمانی هستم و تو نائب من هستی. بعد با هم اختلاف پیدا کرده، یکدیگر را لعن و نفرین کردند. سپس هر دو مدعی شدند که من یمانی هستم.😄
❎ در سال 1386 ارتش عراق به درخواست آیت الله سیستانی به مقابله با حامیان احمد الحسن موسوم به «انصار المهدی» پرداخت. گفته میشود که وی کشته شده و برخی نیز معتقدند که به امارات متحده عربی گریخته است. ولی دنباله های مشکوک وی همچنان به تبلیغ برای او خصوصا در شبکه های اجتماعی مشغولند.
❎ استعمار و جبهه باطل، تلاش فراوانی را از دو دهه پیش و با شتاب دادن #مصنوعی و #کاریکاتوری به حوادث آخرالزمانی، داشته و با فرقه سازی و تشکیل مدعیان دروغین مهدویت در اسلام شیعی و اهل سنت، سعی کردند که تحولات و وقایع نزدیک به فرایند ظهور منجی آخرالزمان را مدیریت کنند. غافل از آنکه طبق روایات، یمانی ادعای امام زمان بودن ندارد 👌و قيام #یمانی و #خراسانی و نيز خروج #سفيانی در #سال واحدی هستند.
#داعش، فرقه شیعه #تکفیری (شیرازی) و جریان احمد الحسن بصری #یمانی_دروغین، آخرین نسخه های مطالعات مستشرقین غربی، در جهان اسلام هستند که دقیقا در برخی مفاهیم، با یکدیگر هم پوشانی، نیز دارند. و به دنبال سوء استفاده از گزاره های آخرالزمانی در جهت اهداف خویش، می باشند.
🔴 هشیار باشیم و بخصوص از نفوذ افراد این فرقه متوهم در گروه های مذهبی جلوگیری کنیم.
📕 اطلاعات بیشتر: کتاب ستیز با آفتاب,حجت حیدری ومحمد علی فلاح.
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
👈غیر از احمد بصری، منتظر مدعیان دروغین دیگر هم باشید👉
✅حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ رَبَاحٍ الزُّهْرِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَلِيٍّ الْحِمْيَرِيُّ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ أَيُّوبَ عَنْ عَبْدِ الْكَرِيمِ بْنِ عَمْرٍو الْخَثْعَمِيِّ عَنْ رَجُلٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ(ع) أَنَّهُ قَالَ: «لَا يَقُومُ الْقَائِمُ حَتَّى يَقُومَ اثْنَا عَشَرَ رَجُلًا كُلُّهُ يُجْمِعُ عَلَى قَوْلِ أَنَّهُمْ قَدْ رَأَوْهُ فَيُكَذِّبُهُمْ».
♻️امام صادق(ع) فرمود: قائم قیام نمیکند تا اینکه دوازده مرد که همگی بر دیدن حضرت اتفاق نظر دارند ظهور کنند در حالیکه امام (ع) همه آنها را تکذیب میکند.
📚غيبة نعماني، ص277.
مهدویت ومدعیان دروغین:
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
المدعی:
👈غیر از احمد بصری، منتظر مدعیان دروغین دیگر هم باشید👉
✅حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ رَبَاحٍ الزُّهْرِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَلِيٍّ الْحِمْيَرِيُّ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ أَيُّوبَ عَنْ عَبْدِ الْكَرِيمِ بْنِ عَمْرٍو الْخَثْعَمِيِّ عَنْ رَجُلٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ(ع) أَنَّهُ قَالَ: «لَا يَقُومُ الْقَائِمُ حَتَّى يَقُومَ اثْنَا عَشَرَ رَجُلًا كُلُّهُ يُجْمِعُ عَلَى قَوْلِ أَنَّهُمْ قَدْ رَأَوْهُ فَيُكَذِّبُهُمْ».
♻️امام صادق(ع) فرمود: قائم قیام نمیکند تا اینکه دوازده مرد که همگی بر دیدن حضرت اتفاق نظر دارند ظهور کنند در حالیکه امام (ع) همه آنها را تکذیب میکند.
📚غيبة نعماني، ص277.
مهدویت ومدعیان دروغین:
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
.
.
😳آموزش دزدی توسط احمد الحسن به انصار😳
⁉️کدام حرف این شیاد تناقض گو را باور کنیم؟
آموزش دزدی به انصار؟
یا محترم دانستن مال و جان شیعیان؟
🔻به این بیانیه دقت کنید:
احمد الحسن در بیانیه 7 شوال 1438 می گوید:
دعوت ما، عقایدی است و از روز اول دعوت، به حکمت و موعظه حسنه دعوت میکرد. گاهی اوقات نسبت به عقیده معین یا اندیشه معینی که با آن اختلاف داریم، انتقاد میکنیم. ولی این مسئله، اصلاً به این معنا نیست که ما میخواهیم به امنیت افرادی که این عقیده را دارند و به آن اعتقاد دارند، اخلال وارد کنیم. برخی از افراد امنیتی و محافظ هستند که وظیفه محافظت از مرجعیتهای در نجف را دارند و جزو مومنین به این دعوت هستند و مدتی قبل، از من پرسشی پرسیدند که آیا بر ما لازم است که از این کار، استعفا بدهیم و دوری کنیم؟ ولی من آنان را به انجام کار واجبشان که نسبت به آن تکلیف شدند، به بهترین شکل و کاملترین صورت راهنمایی کردم.
بدانید که خون و امنیت شما، نزد ما مورداحترام است و مخصوصاً غیرعراقیها. دوست داریم که به آنان اطمینان بدهیم و بیان کنیم که آمادگی حمایت از ایشان را داریم و آنان را آزار نمیدهیم. دعوت مهدوی، جهانی است و انصار آن، در برخی از کشورها، بیشتر از انصار آن در عراق هستند.
🔻حالا ببینید در اینجا چگونه آموزش دزدی می دهد و مال مخالفینش را مباح می داند!:
در پاسخ به سئوالی در کتاب الجواب المنیر، جلد 4، سئوال 346 می گوید:
س. محب- المغرب: من در شرکتی کار میکنم که صاحب شرکت مسلمان است و از مخالفین دعوت شما می باشد. هزینه جابجایی و حمل و نقل من به عهده صاحب شرکت است. آیا برای من جایز است که بیش از مبلغی که برای حمل و نقل هزینه می کنم را از صاحب شرکت مطالبه کنم؟ مثلا اگر ۵۰۰ درهم هزینه می کنم بگویم ۱۰۰۰ درهم هزینه کرده ام؟
🤔پاسخ احمد الحسن: اینان دشمنان ائمه و مهدیین هستند و مال آنان احترامی ندارد. تا میزانی که توانستی از مال او بردار و این کار برای تو جایز است.
❓کدام را باور کنیم؟ دم خروس یا قسم حضرت عباس(ع) را؟
پ.ن: الحمدلله که این آدم کار مهندسی را کنار گذاشت وگرنه چه "انبوه ساز کلاه برداری" از آب دد میومد.
مهدویت ومدعیان دروغین:
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
المدعی:
🔻سن مبارک امام مهدی(ع) هنگام ظهور
🔻یکی از اشتراکات روایی شیعه و سنی، اتفاق نظر بر سن امام مهدی(ع) در هنگامه ظهور است. لذا در روایات شیعه و سنی آمده است که آن حضرت در ظاهر مردی چهل ساله خواهد بود. اما نکته آنجاست که آیا واقعا حضرت چهل سال دارد یا اینکه در ظاهر افراد چهل ساله است؟
🖋بر اساس سن حضرت از آغاز تولد مبارکشان، هیچگاه نمی توان گفت که آن حضرت چهل سال دارد، بلکه ایشان در ظاهری چهل ساله خواهد بود. لذا قائم(ع) فردی با سن بالا و ظاهری جوان است.
در روایات شیعه آمده است:
اباصلت هروی از امام رضا(ع)پرسید: «مَا عَلَامَاتُ الْقَائِمِ مِنْكُمْ إِذَا خَرَجَ قَالَ عَلَامَتُهُ أَنْ يَكُونَ شَيْخَ السِّنِّ شَابَّ الْمَنْظَرِ حَتَّى إِنَّ النَّاظِرَ إِلَيْهِ لَيَحْسَبُهُ ابْنَ أَرْبَعِينَ سَنَةً أَوْ دُونَهَا».1 علامات قائم(ع) در هنگام خروج چیست؟ ایشان فرمود: یکی از علامت های ایشان این است که کهن سال و جوان صورت است. بطوری که مشاهده کنندگان او را در قیافه چهل ساله یا کمتر تخمین می زنند.
همچنین آمده است:
مستورد بن غیلا از پیامبر(ص) پرسید: «يَا رَسُولَ اللَّهِ مَنْ إِمَامُ النَّاسِ يَوْمَئِذٍ قَالَ الْمَهْدِيُّ مِنْ وُلْدِي ابْنُ أَرْبَعِينَ سَنَةً كَأَنَّ وَجْهَهُ كَوْكَبٌ دُرِّيٌّ فِي خَدِّهِ الْأَيْمَنِ خَالٌ أَسْوَد».2 ای رسول خدا(ص)! امام مردم در آن روز کیست؟ فرمود: همان مهدی که از فرزندان من است. چهل سال دارد و صورتش مانند ستاره درخشان بوده و در سمت راست صورتش خال سیاه است.
در روایات اهل سنت نیز آمده است:
«الْمَهْدِيُّ مِنْ وُلْدِي ابْنُ أَرْبَعِينَ سَنَةً...».3
📌نکته: احمد بصری در سن 35 سالگی(2003م) ادعای انحرافی خود را علنی کرده و به تعبیر خودش در همان زمان ظهور کرده است. ضمن اینکه سن واقعی احمد در آن زمان 35 سال بود و در حال حاضر هم در سن 50 سالگی به سر میبرد(البته اگر زنده باشد)، لذا سن احمد بصری به هیچ عنوان با روایات فوق سازگاری ندارد.
.....................................................................
📚منابع:
1.كمال الدين و تمام النعمة ؛ ج2 ؛ ص652 و إعلام الورى بأعلام الهدى (ط - القديمة) ؛ النص ؛ ص465 و الخرائج و الجرائح ؛ ج3 ؛ ص1170.
2.كشف الغمة في معرفة الأئمة؛ ج2 ؛ ص470 و إثبات الهداة بالنصوص و المعجزات؛ ج5 ؛ ص233 و بحار الأنوار؛ ج51 ؛ ص96.
3.فرائد السمطین، ج2، ص565 و البیان فی اخبار صاحب الزمان، باب 8، ح51.
مهدویت ومدعیان دروغین:
کانال مهدویت ومدعیان دروغین
کانال احادیث مهدوی و نقد احمد الحسن دجال بصری
http://sapp.ir/modaein
http://eitaa.com/modaein
https://telegram.me/modaein
بدعت در وضو توسط همبوشی ها👆👆👆👆👆👆👆
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
http://sapp.ir/modaein
#توقیع_مهدوی
#نرم_افزار_جامع_مهدویت
وقتي که نايب اول امام زمان (عليهالسلام) با دنيا وداع کرد و به جهان ابدي شتافت، شيعيان در غم و اندوه فراواني فرو رفتند، خاطر شريف حضرت ولي عصر (عليهالسلام) نيز در سوگ او محزون گرديد و طي نامهي شريفي که به افتخار فرزند بزرگوارش «محمد بن عثمان» از ناحيهي مقدسه صادر شد، فرزندش را تسليت فرمودند. در اين نامه، حضرت رضايت کامل خود را از عثمان بن سعيد در امور محوله به او اعلام مي دارد و از خدا براي او طلب عفو مي کند و از فراق او، احساس غربت مي کند و پسرش را به جاي او منصوب مي فرمايد. متن کامل اين نامه را که از دو فصل تشکيل شده است در ذيل درج مي کنيم. در قسمتي از نامه چنين آمده است:
«ما از خداييم و بازگشتمان به سوي اوست، تسليم فرمان خدا و راضي به قضاي الهي هستيم. پدرت سعادتمندانه زندگي کرد و نيکو از اين جهان ديده بربست. خدا رحمتش کند و او را به اولياء و دوستداران خود ملحق سازد، که همواره در راه آنها کوشا بود و در چيزهايي که او را به خدا نزديک سازد تلاش فراوان داشت. خداوند تبارک و تعالي رويش را سفيد و درخشنده گرداند و لغزشهايش را ببخشد.»
و در فصل ديگري از نامه آمده است که:
«خداوند به تو اجر جزيل و صبر جميل مرحمت فرمايد. ما و شما در اين حادثه دچار غم و اندوه شديم. از جدايي و فراق او، تو و ما احساس وحشت کرديم، خدايش او را شاد و مسرور گرداند. از کمال سعادت او اين بود که خداي تبارک و تعالي فرزندي چون تو، به او عنايت فرموده است که در جايش بنشيني و منصب او را به عهده بگيري، و از خدا برايش رحمت و مغفرت طلب کني.»
منابع:
الغيبة/ ص361/ حديث323
کمال الدين/ ج2/ باب توقيعات/ حديث41/ ص510
بحار الانوار/ ج51/ ص347
الخرايج/ ج3/ ص112
منتخب الانوار المضيئه/ ص128
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
http://sapp.ir/modaein
#حدیث_مهدوی
احاديث عن الامام المهدي(عجله الله تعالي فرجه الشريف)
وأما الحوادث الواقعة فأرجعوا فيها إلي رواة حديثنا، فإنّهم حُجتي عليکم وأنا حجةُ الله عليهم
ای شیعه ما
اما وقايعي که رخ خواهد داد و مسائل مستحدثه، پس در مورد آنها به راويان احاديث ما رجوع کنيد که آنان حجت من بر شما و من حجت خداوند بر آنان هستم.
منابع:الغيبة (للطوسي)/ كتاب الغيبة للحجة / النص / 291 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدي ع و ما ظهر من جهته ع من التوقيعات على يدي سفرائهالإحتجاج على أهل اللجاج (للطبرسي) / ج 2 / 470 / احتجاج الحجة القائم المنتظر المهدي صاحب الزمان صلوات الله عليه و على آبائه الطاهرين ..... ص : 461وسائل الشيعة / ج 27 / 140 / 11 - باب وجوب الرجوع في القضاء و الفتوى إلى رواة الحديث من الشيعة فيما رووه عن الأئمة ع من أحكام الشريعة لا فيما يقولونه برأيهم ..... ص : 136بحار الأنوار (ط - بيروت) / ج 2 / 90 / باب 14 من يجوز أخذ العلم منه و من لا يجوز و ذم التقليد و النهي عن متابعة غير المعصوم في كل ما يقول و وجوب التمسك بعروة اتباعهم عليهم السلام و جواز الرجوع إلى رواة الأخبار و الفقهاء الصالحين ..... ص : 81بحار الأنوار (ط - بيروت) / ج 53 / 181 / باب 31 ما خرج من توقيعاته ع ..... ص : 150بحار الأنوار (ط - بيروت) / ج 75 / 380 / باب 30 مواعظ القائم ع و حكمه ..... ص : 380
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
http://sapp.ir/modaein
#حدیث_مهدوی
احاديث عن الامام المهدي(عجله الله تعالي فرجه الشريف)
أبَي الله عزّ وجلّ للحقِ إلاّ تماماً وللباطل إلاّ زُهوقاً وهو شاهدٌ علي بما أذکُره
ای شیعه ما
خداوند مقدّر فرموده است كه حق به مرحلهي نهايى و كمال خود برسد و باطل از بين برود، و او بر آنچه بيان نمودم گواه است.
منابع:الغيبة (للطوسي)/ كتاب الغيبة للحجة / النص / 287 / 4 - فصل بعض معجزات الإمام المهدي ع و ما ظهر من جهته ع من التوقيعات على يدي سفرائهالإحتجاج على أهل اللجاج (للطبرسي) / ج 2 / 468 / احتجاج الحجة القائم المنتظر المهدي صاحب الزمان صلوات الله عليه و على آبائه الطاهرين ..... ص : 461الإحتجاج على أهل اللجاج (للطبرسي) / ترجمه و شرح غفارى / ج 4 / 287 / جواب امام مهدى ع از نامه احمد بن اسحاق و جعفر كذاب ..... ص : 286بحار الأنوار (ط - بيروت) / ج 25 / 181 / باب 5 آخر في دلالة الإمامة و ما يفرق به بين دعوى المحق و المبطل و فيه قصة حبابة الوالبية و بعض الغرائب ..... ص : 175بحار الأنوار (ط - بيروت) / ج 50 / 229 / باب 6 أحوال جعفر و سائر أولاده صلوات الله عليه ..... ص : 227بحار الأنوار (ط - بيروت) / ج 53 / 193 / باب 31 ما خرج من توقيعاته ع ..... ص : 150
https://telegram.me/modaein
http://eitaa.com/modaein
http://sapp.ir/modaein