مدیریت فضای مجازی
#آموزشی #جذب_مخاطب #ریزش_مخاطب 👈یکی از راه های #جلوگیری از فرار یا ریزش مخاطب ؛ این هست که پیج یا
#آموزشی
#پست
#مطلب
👈 #چه_زمانی پست یا مطلب یا کلیپ بزاریم؟
یکی از #نکاتی که در گذاشتن مطلب یا مست یا کلیپ باید #دقت داشته باشیم
اینکه چه زمانی بزاریم تا بیشترین مخاطب رو داشته باشه⁉️
✅ #بهترین زمان ها برای گذاشتن مطالب معمولا ساعت های ۹ تا ۱۱ شب هست
خصوصا در #پنج_شنبه و #جمعه ها و روز های تعطیل
و در مرحله دوم ؛
ساعت های بین ۱۱ قبل ظهر تا ۳ بعدظهر هست
که معمولا #مخاطبین در این زمان ها #بیشتر در فضای مجازی فعالیت و رفت و آمد دارند!
👈 لذا به زمان پست گذاشتن خودمون دقت بیشتر کنیم!
#ادامه دارد
#توجه_توجه
در این روزها مخصوصا که به سالگرد #اغتشاشات نزدیک میشیم، و خصوصا که برآوردها و گمانهزنیها حاکی از این هست که بلافاصله بعد از #اربعین دشمن دوباره به یکسری از #خرابکاری ها و #ناآرامی ها و #اغتشاشات دامن خواهد زد(که البته حتما ناکام خواهد بود)
ما از همین الآن باید آمادگی برخورد با این موج رو در #فضای_مجازی و #فضای_میدانی داشته و براش #برنامه_ریزی کنیم
لذا به همه #دلسوزان و #فعالین_فرهنگی_و_مجازی توصیه و تاکید داریم برای ایجاد فضای #بازدارندگی و جلوگیری از حرکات #تحت_تأثیر_جو برخی از مردم خصوصا #جوانان که سرمایههای کشور هستن و برای اینکه دشمن نتونه به راحتی این جوانها که احیانا تحتتأثیر جو قرار میگیرن رو #فریب بده و در #فضای_میدانی به نفع خودش از اونها #سوءاستفاده کنه، از الآن و در روزهای آینده بصورت دوسه روز یکبار یک کلیپ از #اقتدار نظامی و امنیتی کشورمون و از #دستگیرشدگان و #محکومین حادثه پارسال پست کنید که باعث #روشنگری و بازدارندگی بشه
حتی اگر بتونیم روی #یک_جوان هم تأثیر بذاریم و او رو از سوءاستفاده و حوادث ناگوار نجات بدیم قطعا هم برای کشور مفیده و هم یک حرکت #انسانی هست و همچنین در نزد خدای متعال هم بی اجر باقی نمیمونه ان شاءالله
#روشنگری
#اقتدار
#بصیرت
#نمونه_کلیپ 👇
مدیریت فضای مجازی
#توجه_توجه در این روزها مخصوصا که به سالگرد #اغتشاشات نزدیک میشیم، و خصوصا که برآوردها و گمانهزنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار حاجیزاده:
موشک #خرمشهر، موشکی است که موقع رسیدن به هدف به #هشتاد موشک تبدیل میشود
یعنی اگر #صد عدد از این نوع موشک شلیک شود، موقع رسیدن به هدف به #هشت_هزار راکت تبدیل میشود که به هشت هزار هدف برخورد میکند
🔹️پ.ن: همه این افتخارات حاصل کار و #تلاش یک جوان #مو_فرفری بود که بعدها #پدر_موشکی ایران شد
بله همه اینها حاصل #تلاش #شهید_حسن_تهرانی_مقدم و هزاران #جوان گمنامی هست که #مجاهدانه برای #عزت و #امنیت این کشور تلاش میکنند
امروز وظیفه ما #ساختن چنین افرادی در عرصههای مختلف برای #کشور هست، خصوصا دو قشر #معلم و #روحانیت که در #تعلیم_و_تربیت نسل آینده نقش اساسی و #راهبردی دارند، یعنی وظیفه خطیر #کادرسازی برای کشور و #انقلاب.
🔸️#شهید_تهرانی_مقدم :
روی قبرم بنویسید: کسی که میخواست اسرائیل را #نابود کند.
#انقلاب_اسلامی
#شهید_تهرانی_مقدم
#پدر_موشکی_ایران
#سردار_حاجی_زاده
مدیریت فضای مجازی
#اربعین #اغتشات 👈 قابل توجه فعالین مجازی و میدانی؛ از الان تا اول پاییز #تمرکز فعالیت های خودمون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ_مرحوم_کافی🚩
#جامانده
#اربعین
.
✅جامانده های اربعین کربلا 🚩، #پیاده_روی و #زیارت عبدالعظیم حسنی س رو از دست ندید❗️
.
👈 زیارت #عبدالعظیم_حسنی س🚩 = زیارت امام حسین ع
.
#امام_هادی ع:
.
"به نقل از محمّد بن يحيى :
يكى از اهالى رى گفت :
خدمت امام هادى ع مشرّف شدم.
.
حضرت پرسيد : كجا بودى؟
عرض كردم : به زيارت حسين ع رفته بودم.
.
حضرت فرمود :
بدان كه اگر #قبر عبد العظيم در شهر خودتان را زيارت كنى ،
همچون كسى باشى كه حسين بن على ع را زيارت كرده باشد.
.
#منبع : ميزان الحكمه، جلد ۵ ، صفحه ۱۲۸
.
#اربعین
#تهران
#کربلا
#امام_حسین ع
#امام_زمان عج
#پیاده_روی
#نیرو_سازی
#انقلاب_جهانی
مدیریت فضای مجازی
🎥 کلیپ_مرحوم_کافی🚩 #جامانده #اربعین . ✅جامانده های اربعین کربلا 🚩، #پیاده_روی و #زیارت عبدالعظیم حسن
#مانور
#عملیات_ویژه
👈رمز عملیات #جامانده
به صورت گسترده در گروه ها و کانال ها و پیج ها و استوری ها پخش کنید
یاعلی🌹
#آموزشی
🔹️یکی از مصادیق ضرورت #تبلیغ و #تبیین در مقابل #انحرافات و #کجروی ها همین قضیه #عاشورا هست.
👈اگر #حادثه_عاشورا هم #تبلیغ نمیشد و در طول تاریخ توسط آحاد #مردم #تکرار نمیشد،
قطعا عاشورا هم مانند #غدیر توسط #مستکبرین و حکومتهای #ظلم در تاریخ #مکتوم و #سانسور میشد.
✅این مسئله الآن هم یک #ضرورت هست، درواقع میشه گفت این مسئله یک #قانون_کلی
و #همیشگی است که در همه زمانها صدق میکند، فقط در عصرها و زمانهای مختلف #ابزارش تغییر میکند.
👈👈در زمان ما به غیر از تمام امکاناتی که در عصرهای گذشته وجود داشت مانند:
کتاب و نامه و روزنامه و....؛
#رسانههای خبری #فضای_مجازی #تلویزیون #اینترنت و ... هم اضافه شده
که ما باید به همه این #ابزارها دسترسی و #تسلط داشته باشیم
و #فنون استفاده از آنها را برای #تبلیغ_دین جدی بگیریم.
👈 #برای_حفظ_یک_مسئله_باید_آنرا_تکرار_کرد
#فضای_مجازی_را_حسینیه_میکنیم
#کلیپ_نمونه👇👇
8.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مدیریت فضای مجازی
#آموزشی #جذب_مخاطب #ریزش_مخاطب 👈یکی از راه های #جلوگیری از فرار یا ریزش مخاطب ؛ این هست که پیج یا
#آموزشی
#جذب_مخاطب
#نگهداری_مخاطب
#اثرگذاری_بر_مخاطب
👈 استفاده از #مطالب_خیلی_کوتاه و #کلیپ_های_خیلی_کوتاه ؛
👈یکی از بهترین روش های تبلیغاتی استفاده از پیام ها و کلیپ های بسیار کوتاه هست
👈👈دقت داشته باشید
فضای مجازی ، محل آموزش ریشه ای و بنیادین نیست ؛
و فقط در حد ایجاد دغدغه و دادن سرنخ به مخاطب هست یا در حد یه تلنگر یا تذکر همین.
👈لذا به شدت از گذاشت پیام های بلند و کلیپ های بلند خودداری کنید
✅لذا یکی از مسایلی که باعث میشه در پیج یا گروه یا کانال ما ،
افرادی جذب نشوند و یا اینکه بعد عضو شدن و دنبال کردن ؛
ترک کنند گروه و کانال و پیج ما رو ،
همین پیام ها و متن ها و کلیپ های طولانی هست!
❗️ضمن اینکه اثرگذاری کمی هم داره ؛
چون معمولا کسی فرصت نمیزاره مطلب بلند رو بخونه یا کلیپ بلند رو نگاه کنه
👈👈👈 لذا به این نکته خیلی کلیدی و حساس ؛
دقت بیشتری داشته باشیم
ان شاء الله
#جذب
#اثرگذاری
#ادامه دارد...
مدیریت فضای مجازی
#ادامه... #آموزشی #فعالیت_موثرتر #اثرگذاری_بیشتر #جذب_مخاطب #فعال_سازی_پیج سلام خسته نباشید به همه
#ادامه...
#آموزشی
#روش_های_فعالیت_موثر_مجازی
و #جذب مخاطب🌹
👈👈 #تولید_محتوا
همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم و الان بیشتر توضیح خواهیم داد
یکی از روش های #تاثیرگذاری بهتر و #جذب مخاطبین بیشتر،
#تولید یا #بازتولید محتوا هست.
یعنی دوستانی که فعالیت های مجازی میکنن
بتونند و تمرین کنند که خودشون حداقل یه #تغییراتی روی عکس یا #کلیپ یا متن ها بدهند
تا برای مخاطب #تازه به نظر برسد
وگرنه مخاطبی که یکبار یک #مطلبی یا کلپی یا پستی رو دیده باشه قبلا در جایی
به محض #دیدن آن کلیپ یا مطلب در پیج یا گروه یا کانال شما،
سریع از آن رد خواهد شد و #توجه_نخواهد کرد
مگر اینکه یه تغییراتی در ان #پست یا کلیپ یا مطلب بدهید جوری که مخاطب به محض دیدن براش تکراری به نظر نیاید.
اینها همه #بازتولید هست یعنی مطالب و کلیپ های تولید شده رو تغییراتی ایجاد کنیم.
#مثلا آیه ای یا روایتی یا نکته ای بهش اضافه یا ضمیمه کنیم
یا قبل و بعدش رو تغییراتی بدهیم
یا اگه کلیپ هست کوتاه ترش کنیم یا تغییرات متناسبی درش ایجاد کنیم
👈ولی مطلب #مهم_تر بحث خود #تولید_محتوا هست
اینکه بتوانیم خودمون با مراجعه به انترنت و جستجو در #سایت_های مختلف در مورد #موضوع یا مسله یا #مشکلی که در ذهن ما هست تحقیق کرده
و مطالب #چند_سایت رو بازدید کنیم
و ده ها کلیپ و عکس نوشته در ان رابطه ببینیم و...
بعدش بتوانیم با #ذوق و سلیقه و #هنر و #ابتکار_عمل یه پست کوتاه و مفید و مناسب باتوجه به #نیاز مخاطب تولید کنیم و...
که ان شاء الله بعدا در این زمینه نکات بیشتری عرض خواهیم کرد...
#ادامه دارد....
مدیریت فضای مجازی
#آموزشی 🔹️یکی از مصادیق ضرورت #تبلیغ و #تبیین در مقابل #انحرافات و #کجروی ها همین قضیه #عاشورا هست
#آموزشی🌹
#مطلب_کلیدی
#استراتژی_تکرار
#استراتژی_باورسازی
#لطفا با دقت بخونید و روش فکر کنید!
یکی از شگرد های و #ترفند های دشمن در فضای مجازی و #عملیات_روانی این هست که یه پیام و پست یا کلیپ دروغ رو انقدر با پیج های مختلف و ربات ها #پخش و منتشر و #بازنشر میکنن و #تکرار میکنن
تا همه مخاطبین یه مطلبی #دورغین رو #باور کنند یا براشون #دغدغه بشه
و با این روش معمولا هم موفق بوده اند عوام رو #فریب بدهند
لذا از پخش و #تکرار و نشر و #بازنشر مطالب مفید و #موثر و کلیدی ،
#خسته_نشید
و
این تصور نشه که چون چند نفر در چند پیج منتشر کردند #کافیه و ما دیگه منتشر نکنیم!!
نه!!!
شما هم #منتشر کنید
همه منتشر کنند
به تعداد دفعات بالا به روش ها و شگردهای مختلف،
تا مخاطب #باورش بیاد!
ان شاء الله
#عملیات_روانی