مدیریت فضای مجازی
#اربعین #اغتشات 👈 قابل توجه فعالین مجازی و میدانی؛ از الان تا اول پاییز #تمرکز فعالیت های خودمون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کلیپ_مرحوم_کافی🚩
#جامانده
#اربعین
.
✅جامانده های اربعین کربلا 🚩، #پیاده_روی و #زیارت عبدالعظیم حسنی س رو از دست ندید❗️
.
👈 زیارت #عبدالعظیم_حسنی س🚩 = زیارت امام حسین ع
.
#امام_هادی ع:
.
"به نقل از محمّد بن يحيى :
يكى از اهالى رى گفت :
خدمت امام هادى ع مشرّف شدم.
.
حضرت پرسيد : كجا بودى؟
عرض كردم : به زيارت حسين ع رفته بودم.
.
حضرت فرمود :
بدان كه اگر #قبر عبد العظيم در شهر خودتان را زيارت كنى ،
همچون كسى باشى كه حسين بن على ع را زيارت كرده باشد.
.
#منبع : ميزان الحكمه، جلد ۵ ، صفحه ۱۲۸
.
#اربعین
#تهران
#کربلا
#امام_حسین ع
#امام_زمان عج
#پیاده_روی
#نیرو_سازی
#انقلاب_جهانی
مدیریت فضای مجازی
🎥 کلیپ_مرحوم_کافی🚩 #جامانده #اربعین . ✅جامانده های اربعین کربلا 🚩، #پیاده_روی و #زیارت عبدالعظیم حسن
#مانور
#عملیات_ویژه
👈رمز عملیات #جامانده
به صورت گسترده در گروه ها و کانال ها و پیج ها و استوری ها پخش کنید
یاعلی🌹
#آموزشی
🔹️یکی از مصادیق ضرورت #تبلیغ و #تبیین در مقابل #انحرافات و #کجروی ها همین قضیه #عاشورا هست.
👈اگر #حادثه_عاشورا هم #تبلیغ نمیشد و در طول تاریخ توسط آحاد #مردم #تکرار نمیشد،
قطعا عاشورا هم مانند #غدیر توسط #مستکبرین و حکومتهای #ظلم در تاریخ #مکتوم و #سانسور میشد.
✅این مسئله الآن هم یک #ضرورت هست، درواقع میشه گفت این مسئله یک #قانون_کلی
و #همیشگی است که در همه زمانها صدق میکند، فقط در عصرها و زمانهای مختلف #ابزارش تغییر میکند.
👈👈در زمان ما به غیر از تمام امکاناتی که در عصرهای گذشته وجود داشت مانند:
کتاب و نامه و روزنامه و....؛
#رسانههای خبری #فضای_مجازی #تلویزیون #اینترنت و ... هم اضافه شده
که ما باید به همه این #ابزارها دسترسی و #تسلط داشته باشیم
و #فنون استفاده از آنها را برای #تبلیغ_دین جدی بگیریم.
👈 #برای_حفظ_یک_مسئله_باید_آنرا_تکرار_کرد
#فضای_مجازی_را_حسینیه_میکنیم
#کلیپ_نمونه👇👇
8.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مدیریت فضای مجازی
#آموزشی #جذب_مخاطب #ریزش_مخاطب 👈یکی از راه های #جلوگیری از فرار یا ریزش مخاطب ؛ این هست که پیج یا
#آموزشی
#جذب_مخاطب
#نگهداری_مخاطب
#اثرگذاری_بر_مخاطب
👈 استفاده از #مطالب_خیلی_کوتاه و #کلیپ_های_خیلی_کوتاه ؛
👈یکی از بهترین روش های تبلیغاتی استفاده از پیام ها و کلیپ های بسیار کوتاه هست
👈👈دقت داشته باشید
فضای مجازی ، محل آموزش ریشه ای و بنیادین نیست ؛
و فقط در حد ایجاد دغدغه و دادن سرنخ به مخاطب هست یا در حد یه تلنگر یا تذکر همین.
👈لذا به شدت از گذاشت پیام های بلند و کلیپ های بلند خودداری کنید
✅لذا یکی از مسایلی که باعث میشه در پیج یا گروه یا کانال ما ،
افرادی جذب نشوند و یا اینکه بعد عضو شدن و دنبال کردن ؛
ترک کنند گروه و کانال و پیج ما رو ،
همین پیام ها و متن ها و کلیپ های طولانی هست!
❗️ضمن اینکه اثرگذاری کمی هم داره ؛
چون معمولا کسی فرصت نمیزاره مطلب بلند رو بخونه یا کلیپ بلند رو نگاه کنه
👈👈👈 لذا به این نکته خیلی کلیدی و حساس ؛
دقت بیشتری داشته باشیم
ان شاء الله
#جذب
#اثرگذاری
#ادامه دارد...
مدیریت فضای مجازی
#ادامه... #آموزشی #فعالیت_موثرتر #اثرگذاری_بیشتر #جذب_مخاطب #فعال_سازی_پیج سلام خسته نباشید به همه
#ادامه...
#آموزشی
#روش_های_فعالیت_موثر_مجازی
و #جذب مخاطب🌹
👈👈 #تولید_محتوا
همانطور که قبلا اشاره کرده بودیم و الان بیشتر توضیح خواهیم داد
یکی از روش های #تاثیرگذاری بهتر و #جذب مخاطبین بیشتر،
#تولید یا #بازتولید محتوا هست.
یعنی دوستانی که فعالیت های مجازی میکنن
بتونند و تمرین کنند که خودشون حداقل یه #تغییراتی روی عکس یا #کلیپ یا متن ها بدهند
تا برای مخاطب #تازه به نظر برسد
وگرنه مخاطبی که یکبار یک #مطلبی یا کلپی یا پستی رو دیده باشه قبلا در جایی
به محض #دیدن آن کلیپ یا مطلب در پیج یا گروه یا کانال شما،
سریع از آن رد خواهد شد و #توجه_نخواهد کرد
مگر اینکه یه تغییراتی در ان #پست یا کلیپ یا مطلب بدهید جوری که مخاطب به محض دیدن براش تکراری به نظر نیاید.
اینها همه #بازتولید هست یعنی مطالب و کلیپ های تولید شده رو تغییراتی ایجاد کنیم.
#مثلا آیه ای یا روایتی یا نکته ای بهش اضافه یا ضمیمه کنیم
یا قبل و بعدش رو تغییراتی بدهیم
یا اگه کلیپ هست کوتاه ترش کنیم یا تغییرات متناسبی درش ایجاد کنیم
👈ولی مطلب #مهم_تر بحث خود #تولید_محتوا هست
اینکه بتوانیم خودمون با مراجعه به انترنت و جستجو در #سایت_های مختلف در مورد #موضوع یا مسله یا #مشکلی که در ذهن ما هست تحقیق کرده
و مطالب #چند_سایت رو بازدید کنیم
و ده ها کلیپ و عکس نوشته در ان رابطه ببینیم و...
بعدش بتوانیم با #ذوق و سلیقه و #هنر و #ابتکار_عمل یه پست کوتاه و مفید و مناسب باتوجه به #نیاز مخاطب تولید کنیم و...
که ان شاء الله بعدا در این زمینه نکات بیشتری عرض خواهیم کرد...
#ادامه دارد....
مدیریت فضای مجازی
#آموزشی 🔹️یکی از مصادیق ضرورت #تبلیغ و #تبیین در مقابل #انحرافات و #کجروی ها همین قضیه #عاشورا هست
#آموزشی🌹
#مطلب_کلیدی
#استراتژی_تکرار
#استراتژی_باورسازی
#لطفا با دقت بخونید و روش فکر کنید!
یکی از شگرد های و #ترفند های دشمن در فضای مجازی و #عملیات_روانی این هست که یه پیام و پست یا کلیپ دروغ رو انقدر با پیج های مختلف و ربات ها #پخش و منتشر و #بازنشر میکنن و #تکرار میکنن
تا همه مخاطبین یه مطلبی #دورغین رو #باور کنند یا براشون #دغدغه بشه
و با این روش معمولا هم موفق بوده اند عوام رو #فریب بدهند
لذا از پخش و #تکرار و نشر و #بازنشر مطالب مفید و #موثر و کلیدی ،
#خسته_نشید
و
این تصور نشه که چون چند نفر در چند پیج منتشر کردند #کافیه و ما دیگه منتشر نکنیم!!
نه!!!
شما هم #منتشر کنید
همه منتشر کنند
به تعداد دفعات بالا به روش ها و شگردهای مختلف،
تا مخاطب #باورش بیاد!
ان شاء الله
#عملیات_روانی
مدیریت فضای مجازی
#آموزشی🌹 #مطلب_کلیدی #استراتژی_تکرار #استراتژی_باورسازی #لطفا با دقت بخونید و روش فکر کنید! یکی ا
👆👆👆
#نکته_کلیدی:
از تکرار پست های مفید و موثر ، غافل نشید❗️
#تکرار پست ها و کلیپ های مفید و موثر ،
در #باورپذیری راحت مخاطب و رسیدن به یقین؛
تاثیری زیادی داره❗️
و این روش یکی از روش های #عملیات_روانی دشمن هست که کلیپ ها و پست های #دورغ رو با منتشر کردن چندهزار باره آن ، تبدیل به #واقعیت میکنه❗️
مدیریت فضای مجازی
#ادامه... #آموزشی سلام خسته نباشید #مطالب_تخصصی😳 👈یکی از بحث های بسیار مهم و #تشکیلاتی در بحث #رس
#ادامه...
#آموزشی
#مدیریت_افکار_عمومی:
👈 #کانال:
بیشترین حجم استفاده از فضای مجازی در اختیار #خانم ها هست بنا به شرایطی که دارند
لذا #خواهران_بزرگوار دقت داشته باشید
گروه ها و کانال های مخصوص خانم ها و بانوان
حتما داشته باشید هم #تخصصی و هم #عمومی!
روی تعداد اصلا گیر نکنید
حتی شده با #ده_عضو ؛ فعالیت رو شروع کنید
و زیادخودتون رو درگیر عضو زیاد و بالا نکنید!
که قبلا یه توضیحی در این زمینه دادیم!
البته در این زمینه و روش ایجاد و #مدیریت ان می توانید از بنده مشاوره بگیرید
👈👈 #دشمن بیشترین #تبلیغات_منفی خودش رو داره از طریق کانال های آشپزی و طنز و خنده و... انجام میده!
و
از طریق #خانم ها چون راحت تر #احساسات خانم ها رو میتونه جریحه دار کرده به بازی بگیره و روی خانواده تاثیر منفی تری بزاره از طریق مدیریت افکار خانم ها!
👈👈لذا لازم هست
که خواهران بزرگوار کانال های #آشپزی و #طنز و خنده حلال ایجاد کنند
و هر روز #یک_پیام و مطلب مفید و کوتاه و آموزنده دینی اعتقادی یا احکامی لابه لایه بقیه پیام ها بزارند
فقط همین!
👈 #چرا؟
چون:
اولا یادگیری آشپزی آسان برای بانوان یک ضرورت هست در زندگی که بعدا حتما بهش نیاز پیدا خواهند کرد
و #مهم_تر اینکه با کانال های آشپزی و طنز و...
میشه #همه_مخاطبین رو
حتی مخاطبین خاکستری و #بی_طرف
و حتی مخاطبین #مخالف و ضد رو هم داخل اینجور کانال ها آورد و عضو کرد!
👈👈👈 #دشمنان_رسانه_ای ما
از این روش به خوبی دارند استفاده میکنند
و از طریق کانال های آموزش آشپزی و طنز و...
#سیاسی_ترین و مخالف ترین و #ناامید کننده ترین پیام ها رو به خورد عموم مخاطبین جامعه می دهند
👈لذا باید توجه داشته باشیم
وقتی یه کانال به اسم شهداء و یا حجاب و ... ایجاد میکنیم
مخاطبین ما کاملا #خاص خاص هستند
البته کانال های خاص هم باید داشته باشیم برای #تقویت و رشد و ارتقای جبهه انقلابی و مذهبی
اما
نباید #عموم_مخاطبین
خصوصا مخاطبین عام و عمومی جامعه
که #اکثر مخاطبین در مجازی تقریبا #بی_طرف هستند و دنبال منافع خودشون میگردند
که جمعیت خاکستری نام دارند
یا بادی به هر جهت !!
و دشمن هم همیشه از طریق #مدیریت_افکار همین قشر ؛ بر جامعه ما #موج_سواری میکنه!
👈👈👈لذا ما باید با دقت و #مهارت و زیرکی تمام
#تلاش کنیم
#کانال ها و گروه ها و بسترهایی ایجاد کنیم
برای جذب اقشار عموم جامعه
و تلاش کنیم برای جهت دهی و #مدیریت_افکار_عمومی !!!!
#ادامه دارد...