eitaa logo
Modiryar | مدیریار
213 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
801 ویدیو
3 فایل
• پایگاه جامع مدیریت www.modiryar.com • مدیرمسئول دکتر مهدی یاراحمدی خراسانی @mahdiyarahmadi • مشاور @javadyarahmadi • اینستاگرام https://www.instagram.com/modiryar_com • تلگرام telegram.me/modiryar • احراز ارشاد http://t.me/itdmcbot?start=modi
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 مردم از بیشتر از نداری رنج می برند. www.modiryar.com @modiryar
  زمانی که سازمان را به یک موجود زنده تشبیه می کنیم مطالعه رفتار افراد و واکنش های آنها و مسائل سازمان برای ما راحت تر می شود. در این بخش سازمان های دایناسوری را نام می بریم که زمانی که اندازه یک سازمان بدلیل فعالیت های مختلف زیاد می شود یعنی از جثه عظیمی برخوردار می شود، ولی بخش تفکر و برنامه ریزی در آن رشد کافی نمی کنند. از چنین سازمانی به نام سازمان دایناسوری نام می بریم. در این شرایط به مدیران توصیه می شود: 💢 تشکیل اتاق فکر:   با داشتن اتاق فکر و توجه به نظرات کارکنان و مشتریان، از دایناسوری شدن سازمان خود جلوگیری نمایید. انسان بعنوان مهمترین جاندار و متفکرترین جانور روی زمین تقریباً یک هشتم اندازه اش به بخش تفکر و اندیشه اختصاص دارد. اما در دایناسورها به رغم وجود جثه بسیار بزرگ، مغز کوچکی داشتند و شاید یکی از دلایل مهم انقراض آنها همین بوده باشد. اگر بخش تفکر و نظرات جدید، و ابتکار در سازمان نادیده گرفته شود، سازمان به سمت قهقرا و نابودی پیش میرود.   💢 انسان در کنار دیگران عاقل تر است:   برای بیشتر چاره در برخورد نظرات و عقیده های مختلف با هم می باشد. شاید گاهی یک جرقه کوچک سر منشاء خلق یک ایده یا راهکار بزرگ شود. افراد را در کنار هم جمع کنید و همه تلاش کنند آنچه در مورد کار و بهبود به ذهن آنها خطور میکند، بی پروا بیان کنند. مطمئن باشید هر پیشنهاد از طرف یک نفر زمینه پیشنهاد بعدی بهتر از طرف دیگران میشود، تو یک مدیر هستی، هر انسان یک مدیر است، مطمئن باشید انسان ها در کنار هم عاقل تر هستند.   www.modiryar.com @modiryar
چرخه طول عمر مشتری برای بررسی ارزش مشتریان، براساس ارزش فعلی درآمد آتی جهت ارتباط با مشتریان، استفاده می‌شود. 1⃣ اولین بازدید 2⃣ بازدید مجدد 3⃣ بازدید کننده‌ای که تازگی ثبت‌نام کرده است. 4⃣ بازدید کننده ثبت نام شده است. 5⃣ یک یا چند بار خرید کرده است. 6⃣ خرید غیر مستمر 7⃣ خرید مستمر این مدل خصوصاً در بسترهای آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد تاثیرگذاری در قیف بازاریابی دارد، چراکه شناخت مشتریان ارزشمند و بررسی رفتار آنها در بسترهای آنلاین مشخص میکند به چه طریق و به کدام مشتریان باید دسترسی پیدا کنیم. www.modiryar.com @modiryar
مدل نیروهای پنجگانه پورتر به عنوان مدلی برای ارزیابی وضعیت رقابتی برند در بازار و نسبت به رقبایش، استفاده میشود. نیروهای پنجگانه شامل شدت رقابت، قدرت تامین کنندگان، تهدید جانشین ها، قدرت خریدار و موانع ورود به بازار میشود. در این مورد وضعیت رقابتی بازار و پتانسیل بازار جهت ورود یا حفظ جایگاه بررسی میشود. محصول از زمانی که برای اولین بار تولید میشود تا زمانی که به افول میرسد چرخه ای را طی میکند که شامل مراحل یکسانی است اما برای هر محصول مدت زمان مراحل متفاوت خواهد بود، اما قرار گرفتن محصول در هر مرحله نشان میدهد بهترین استراتژی ها جهت فروش و انجام فعالیت های بازاریابی برای محصول چیست. www.modiryar.com @modiryar
مدل بازاریابی PR Smith's SOSTAC اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که تهیه برنامه بازاریابی را کاری پیچیده میدانند، این مدل می تواند شما را در تهیه ی مارکتینگ پلن یاری کند. این مدل شامل شرایط، اهداف، استراتژی ها، تاکتیک ها، فعالیت ها و کنترل است که در هر بخش با در نظر گیری موارد مربوطه میتوانید نهایتاً برنامه بازاریابی خود را تدوین کنید. www.modiryar.com @modiryar
، ، , , ▪️این مدل بازاریابی به مدل STP معروف است. در این مدل مشخص میشود کدام گروه مشتریان در بازار وجود دارند، کدام یک برای محصول مناسب هستند و مشخص میشود برای دستیابی به مخاطبین هدف از چه ابزار ارتباطی و استراتژی هایی باید استفاده شود. ▪️بخش بندی، هدف گیری، جایگاه یابی این مدل به منظور ارائه مناسب ترین محصول، خدمات و راه های ارتباطی به مشتریان و ارزش آفرینی برای سازمان ها مورد استفاده قرار میگیرد و برای هر بازاریابی ضروری است که با به کارگیری آن در کسب و کارش آشنایی داشته باشد. www.modiryar.com @modiryar