eitaa logo
مهندسی فرهنگی .راهبردها .راهکارها
337 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.3هزار ویدیو
278 فایل
• أُحِبُّ الصّالحينَ و لَستُ مِنهم || لَعَلَّ اللهُ أن يرزُقني صلاحًا •
مشاهده در ایتا
دانلود
🕋 کعبۀ اولیاء حضرت اباالفضل العبّاس علیه‌السلام را شاگردان ایشان (آیت‌الله قاضی قدّس سرّه) کعبۀ اولیاء می‌گفتند. مرحوم قاضی پس از سیر مدارج و معارج و التزام به سلوک و مجاهدۀ نفس و واردات قلبیّه و کشف بعضی از حجابهای نورانی، چندین سال گذشته بود و هنوز وحدتِ حضرت حق تعالی تجلّی ننموده بود و مرحوم قاضی به هر عملی که متوسّل می‌شد، این حجاب گشوده نمی‌شد. تا هنگامی که ایشان از نجف به کربلا برای زیارت تشرّف پیدا کرده و پس از عبور از خیابان عبّاسیّه و عبور از درِ صحن، در آن دالانی که میانِ در صحن و خود صحن است، شخص دیوانه‌ای به ایشان می‌گوید: ابوالفضل کعبۀ اولیاء است. مرحوم قاضی همینکه وارد رواق مطهّر می‌شود، حال توحید به او دست می‌دهد و تا 10 دقیقه باقی می‌ماند؛ و سپس که به حرم سیّدالشهداء علیه‌السلام مشرّف می‌گردد، در حالتی که دستهای خود را به ضریح مقدّس گذاشته بود، آن حال قدری قوی‌تر دست می‌دهد و مدّت یک ساعت باقی می‌ماند. دیگر از آن به بعد مرتّباً و متاوباً و سپس متوالیاً حالت توحید برای ایشان بوده است. ✍ حضرت علامه آیت‌الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی (قـدس‌اللـه‌نـفـسـه‌الـزکـیـة) 📚 «جنگ خطّی»، شمارهٔ ۱۸، ص ۲۶۹ و ۲۷۰ با تلخیص https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
‌🌨🍂🍁🌨 قهوه می‌ریزم برایت، نیستی آن سوی میز!☕️ هی شکر می‌ریزم ـو تلخ است جای خالی‌ات🌧 ‌ یا صاحب الزمان ادرکنا
1.74M
شبهات قرانی استادقمصری جلسه یازدهم بررسی ایه ولایت منبع شناسی شآن نزول بحث دلالی مقام چهارم پاسخ به شبهات طرح چهار شبهه اساسی https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ معیارهای تشخیص «عبادت» از «عادت» 🔸...اراده بايد بر عادات خوب هم غالب باشد چون كار خوب، اگر كسى به آن عادت پيدا كرد خوب نيست. 🔹مثلا ما بايد نماز بخوانيم اما نبايد نماز خواندن ما شكل عادت داشته باشد. از كجا بفهميم كه نماز خواندن ما عادت است يا نه؟ 🔸بايد ببينيم آيا همه دستورات خدا را مثل نماز خواندن انجام مى‏ دهيم؟ اگر اين‏طور است، معلوم مى ‏شود كه كار ما به خاطر امر خداست. 🔹اما اگر ربا را مى‏ خوريم، نماز را هم با نافله ‏هايش مى‏ خوانيم، اگر خيانت به امانت مردم مى ‏كنيم ولى زيارت عاشورايمان هم ترك نمى ‏شود، مى‏ فهميم كه اينها عبادت نيست، روى عادت است. 🔸از امام روايت شده است: «لا تنظروا الى طول ركوع الرجل و سجوده‏ » هيچ وقت به طول دادن ركوع و سجود شخص نگاه نكنيد؛ يعنى ركوعهاى طولانى و سجودهاى طولانى شما را گول نزند، ممكن است اين از روى عادت باشد و اگر ترك كند وحشت كند. 🔹اگر مى‏ خواهيد بفهميد اين شخص چگونه آدمى است، در راستي ها و امانتها امتحانش كنيد چون امين بودن عادت بردار نيست، راست گفتن عادت بردار نيست مانند نماز خواندن-که عادت بردار است-. ▪️مجموعه آثار استاد شهيد مطهرى (اسلام و نيازهاى زمان(1 و 2))، ج‏21، ص: 232-231- با تلخیص و ویرایش جزئی - https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
کیستم من؟ پیشوای چارم اهل ‌یقینـم    سیّـدسجّاد، بـاب الله، زین‌ العابدینم قطب عرفان، روح ایمان، جان قرآن، رکن دینم                         هل اتی و کوثر و فرقان و نور و یا و سینم چون نبی مشکل‌گشایم، چون علی حبل ‌المتینم من علی بن ‌حسین بن‌ امیرالمؤمنینم نیتم، تکبیر و حمدم، کعبه‌ام، حجرم، مقامم                          زمزمم، سعیم، صفایم، مروه‌ام، رکنم، مقامم هم قنوتم، هم سجودم، هم تشهد، هم سلامم                        هم جهادم، هم زکاتم، هم صلاتم، هم صیامم هم حیاتم، هم نجاتم، هم امانم، هم امینم من علی بن ‌حسین بن‌ امیرالمؤمنینم رکن می‌بالد که دست من نمـاید استلامش  کعبه می‌نازد که من از سوی حق باشم امامش هر‌که ما را دوست دارد از خدا بـادا سلامش                           هرکه با ما بـود، دشمن تـا ابد لعن مدامش من قسیم جنت و دوزخ بـه روز واپسینم من علی بن ‌حسین بن‌ امیرالمؤمنینم آسمانی ‌هـا همه محـو مناجـات شب من                             نور خیزد از کلام و، وحی جوشد از لب من آسمان پیچد به خود در شعله‌ی تاب و تب من                           ذات حق لبیک‌گـو با ذکر یارب ‌یارب من گشته محـراب دعـا آغوش رب العالمینم من علی بن ‌حسین بن‌ امیرالمؤمنینم من به شهر شام، روز شامیان را شام کردم                          در غل و زنجیـر دشمن، یاری اسلام کردم فتــح ثــارالله را در سلسله اعـلام کـردم                                آل سفیان را بسی رسوای خاص و عام کردم بـا بیــان دلنشیـن و بـا کـلام آتشینـم من علی بن ‌حسین بن‌ امیرالمؤمنینم.. ✍
📛 ۵ رفیق ناباب❗️ ❤️✨امام سجاد علیه السلام: ✍🏻فرزندم با پنج کس همنشینی و رفاقت مکن: 1⃣ از همنشینی با پرهیز کن؛ 👈🏻 زیرا او همه چیز را بر خلاف واقع نشان می دهد، دور را نزدیک و نزدیک را به تو دور می نمایاند. 2⃣ از همنشینی با گناهکار بپرهیز، 👈🏻 زیرا او تو را به بهای یک لقمه یا کمتر از آن می فروشد. 3⃣ از همنشینی با برحذر باش، 👈🏻 که او از کمک مالی به تو آنگاه که بسیار به آن نیازمندی، مضایقه می کند. 4⃣ از همنشینی با ( کم عقل ) اجنتاب کن، 👈🏻 زیرا او می خواهد به تو سودی رساند؛ ولی به زیان تو می انجامد. 5⃣ از همنشینی با ( کسی که با خویشاوندان قطع رابطه نموده است ) بپرهیز، 👈🏻 که او در سه جای قرآن لعن و نفرین شده است. 📚مجموعه ورام/ج۲/ص۱۵ https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
🔴از کتاب خاطرات ....: امروز سردار حاجی زاده میگفت من چندین ساله که گوشی همراه ندارم چند سال پیش از این گوشی‌های ساده داشتم وقتی پهباد آمریکایی رو زدیم، حاج قاسم به من زنگ زد گفت این چه کاری بود کردید؟ شما دستور دادین؟ من گفتم نه اون منطقه فرمانده محلی داره که طبق وظایف خودش عمل کرده و زده! بعداً منابع آمریکایی گفتند و در کتاب جان بولتونم نوشته شد که ایرانیا برای زدن اون پهپاد در سطوح بالای حاکمیتی با همدیگر هماهنگ نبودند! و زدن پهپاد با تصمیم قبلی نبوده! اونجا بود که فهمیدم این مطلب رو از روی "شنود" همون چند دقیقه مکالمه من با حاج قاسم از طریق همون گوشی ساده متوجه شدند.". اشراف فنی آمریکا و اسرائیل؛ در این سطحه.. اکثرا اطلاعات آنها از شنود موبایل و تلفن و جمع آوری از شبکه های محازی است یعنی جمع آوری فنی است https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وه چه مولودی که از فرط جلال و مرتبت علت ایجاد بهر آدم و حواستی آدم و حوا نه تنها بل وجود اقدسش علت ایجاد بر دنیا و مافیهاستی همتش نازم که کرد از دین بپا آنسان علم کاسمان افتد گر از پا آن علم برپاستی دین یزدان سنت احمد طریق مرتضی تا ابد از همت مردانه‌اش برجاستی با کسش نتوان قرین کردن که در ذات و صفات فرد و بی‌مانند همچون خالق یکتاستی اوست دریای عطا و جمله موجودات را در خور ظرفیت آب فیض از آن دریاستی اوست بیضای وجود و درحقیقت ماسوی چون ببینی ذره‌ها اطراف آن بیضاستی او چو قلب و عالم امکان چو اعضا لاجرم قلب در انسان همی فرمانده اعضاستی کس بعالم نیست ره پیمای راه حق مگر آنکه سوی او بپای صدق ره پیماستی پا ز مستی بر بساط چرخ مینائی زند هرکه را از عشق آنشه باده در میناستی بایدش تا جان و سر بازد بسودای حسین درحقیقت هرکه را با حق سر سوداستی دولت دارین را دانی که خود دارا بود آنکه گنج مهر او را در جهان داراستی عرش باشد صورتی از بارگاه او بلی صورتی در زیر دارد آنچه در بالاستی وادی لا را بجان طی کرد از عشق اله حالیا مسند نشین کشور الاستی با ولای او غم امروز و فردا را مخور زانکه او یار توهم امروز و هم فرداستی عقل را گفتم چه میگویی تو در حق حسین گفت من خود مات و حیرانم خداداناستی عشق را گفتم تو بر گو گفت با بانگ بلند من حسین الهیم نی از کسم پرواستی بعد مدح او کنم اوصاف فرزندش بیان آنکه انوار حسینی از رخش پیداستی حامی دین مبین صابر علی کز رأی خود بر بمهر از روشنی در طعن و استهزاستی موسی عصر است و دایم سینهٔ بی‌کینه‌اش مهبط انوار حق چون سینه سیناستی عیسی وقتست و خوش ز انفاس قدسی انتساب دافع علت مریضان را مسیح آساستی اوست چرخ و اختران اتباع وی کش گفته‌اند چرخ با این اختران نغز و خوش و زیباستی آستان او که بی‌شک آستان مرتضی است بر صغیر اندر دو عالم مرجع و ملجاستی https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
وسقاهم ربهم شراباطهورا... شما را نظر بر قدح است از شراب آگاه نیستید!.. 🌼🌸🌼🌺🌼🌺🌸🌼🌺🌸🌼. ✨ حضرت عباس علیه السلام با مشک سقایت می‌کرد و مشک همان خمی است که درعرفان نماد سقایت مخموران است.. خم آن‌ جایی است که عباس آن شراب طهور را آن جا داد. خم وجودی عباس خزینة الله است. او مخزن و منبع الهی است وسقای طالبان آب حیات وشراب ذات احدی🍃 و اباعبدالله علیه السلام باید عباسش را از هستی به نیستی محض برساند تاهست ابدی گردد. پس دستانش را گرفت. در عدم ما را حضوری بس خوش است چون حضوری بایدت آن‌جا بجو در عدم دیگر جز خدا نیست و هیچ تعینی نمی‌بیند و هر تعینی هم می‌بیند خدا هست و خدا هست و خدا هست... پس عدم گردم عدم چون ارغنون گویدم کانا الیه راجعون وقتی هستی عباس را به غارت برد دیدند امام حسین یک چیزی را مدام بر می‌دارد و می‌بوسد. دیدند دستان عباس است. از او یک غمزه و جان دادن از ما از او یک بوسه و استادن از ما وقتی حضرت ابوالفضل العباس به آن مقام رسید، شخصی آمد و گرزی محکم بر فرق عباس بن علی زد. آن‌جا دیگر او حسین محض شد و گفت: «أدرک أخا». تا این لحظه هرگز امام حسین را برادر صدا نمی‌کرد اما این‌جا دیگر حسین شده بود... مایکی روحیم اندر دوبدن کیستم‌من لیلی و لیلی کیست من! اسم الغیور حق متعال اسمی است که اغیار را از عشاق می‌راند. این بار خدا به الواحد القهار بر الغیور خودش تجلی کرد. همین که تجلی کرد امام حسین علیه السلام فرمود: «الآن انکسر ظهری و قلت حیلتی». چون پای اغیار به خیمه‌ها باز شد...
💐✨ ✨💐 🌾🌸🌼🌸🌼🌸🌼 هر که در این حلقه زنده نیست به عشق بر او نمرده به فتوای من نماز کنید خوش به حال هر کسی که در عالم عاشق شد. هر کسی که عاشق نشده ‌است، مرده است. در مسیر سلوک انسان دچار ریاضت و بلیات می‌شود، مثل کوهنوردی که می‌خواهد بالای کوه برود که سخت است، وقتی به قله رسیدی لذتی دارد. ریاضت و ابتلا سخت است والبته ساخته ی ذهن .. اما وقتی در اثر این ریاضت یک پیاله به تو بدهند ؛ لذتی دارد که مست می‌شوی و همه‌ی سختی‌ها را فراموش می‌کنی. جناب ابن سینا در رسالة الطیر می‌گوید راه سختی بود، عده‌ای از عشاق خواستند به سوی خدا بروند. خدا یک جلوه‌ای که کرد همه سختی ها را فراموش کردند‌. آن معشوق ازلی یک جلوه‌ای کرد و یکی غمزه‌‌ای آمد و گوشه چشمی نشان داد و دردشان درمان شد. حضرت عباس ساقی کربلاست که به همه‌ی شهدای کربلا شراب می‌داد. «السلام علیک یااباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک». ارواحی که در آستان حسین علیه السلام فانی شدند. عباس بن علی آستان امام حسین است چون باب الحسین است و در ابجد نام عباس با باب الحسین یکی است. این آستان حریم و جلوه‌ی حسین است. اباعبدالله به حیث حقیقتش حد و حدودی ندارد و کسی به آن‌جا راه نمی‌یابد. امام حسین یک تعین پیدا کرد که در عرفان از آن به واحدیت تعبیر کرده‌اند. احدیت امام حسین علیه السلام واحدیت عباس بن علی است. لذا واحدیت آستان و حد حسینی است. همه شهدای کربلا در این دایره‌ی حسینی مستغرق شده اند و از مرکز کسی خبر ندارد اما همه در این دایره هستند. حضرت عباس تعین اعظم امام حسین علیه السلام است، حسابش با دیگران در کربلا جداست. ابالفضل العباس عاشق به تمام معناست و مهم ترین نشانه‌ی عشق ادب است تام وتمام.. امام حسین به دست عباس به همگی آب داد. آن‌ها همگی شراب را سر می‌کشیدند و مست می‌شدند و همه در امام حسین فانی می‌شدند، هرکدام از آنان در حد خودش حسین می‌شد. دماغم ز میخانه بویی کشید حذر کن که دیوانه هویی کشید حضرت عباس در عین حال که ساقی است خود نیز تشنه است و از قضا تشنگی و عطش ساقی خیلی سخت‌تر و شدیدتر است. ساقی حضرت عباس امام حسین علیه السلام است. مطلب این‌جا خیلی سنگین می‌شود چون امام حسین به هر که بخواهد شراب دهد تشنه‌ترش می‌کند. امام حسین به گونه‌ای عباس را سقایت کرد که ارباً ارباً شد و دیگر هیچ چیز از او باقی نماند. «الَوْ أَنزَلْنَا هَٰذَا الْقُرْآنَ عَلَىٰ جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ» (حشر/۲۱) قرآن امام حسین است و عباس کوه. تصدع یعنی ناپدید و نابود شد و هیچ چیزی از او باقی نماند. اگر قرآن بر کوه تجلی کند کوه فرو می ریزد و هیچ چیزی از آن باقی نمی‌ماند. «جَعَلَهُ دَكًّا وَخَرَّ مُوسَىٰ صَعِقًا» (اعراف/۱۴۳) جناب اباعبدالله هم بر حضرت عباس در میدان این‌گونه تجلی کرد. ز اندازه بیرون تشنه ام ساقی بده آن آب را اول مرا سیراب کن آن گه بده اصحاب را عباس بن علی خواست تا به تمام تشنگان عالم ادب عند المعشوق را یاد دهد وگرنه او به فرات نیازی ندارد. هست عباس علی خود بحر جود چشمه‌ی ایجاد و ینبوع وجود هفت بحر از بحر جودش یک نمست بحر امکان خود جهانی زان یمست تا نپنداری که رفت از بهر آب سوی میدان با چنان شور و شتاب رفت با مشک از پی آب طلب تا تو را آموزد آداب طلب دعوت عشق است بانگ العطش آن صدا را دست و سر کن پیشکش داعی حق چون زند بانگ به خویش سر به کف بگذار و رو مردانه پیش چون فتادت دست از دوش ای پسر سینه کن بر تیغ عشق او سپر چون فتادت دست بر دندان تو مشک گیر تا گیرد فلک بر خود ز رشک امام حسین علیه السلام به حضرت عباس اذن داد به میدان برود تا هم رسم عاشقی به عشاق عالم یاد بدهد و هم او را از آب طهور تجلیات ذات سیراب کند. او را چطور سیراب کرد؟ حسین یک نگاه کرد دستانش را قطع کردند. در وادی عشق آدم را این‌گونه سیراب می‌کنند. آب خنجر بحری از آن آب‌هاست متصل این نهر با بحر خداست این آب را از دم شمشیر و خنجر آبروست. هر کسی در این راه تشنه باشد، به او آب می‌دهند منتها از دم شمشیر و خنجر... امام حسین به حضرت عباس باطنا فرمود : که اگر تو می خواهی در مقام واحدیت، حسین محض شوی باید از اسماء و صفات حُسنی و کمالات الهی بگذری. پس اول باید دو دستت را بدهی وبعدچشمان دلربایت را.. و دست مظهر قدرت است و دو دست مظهر کمال قدرت است. یهود گفتند که دست خدا بسته‌ است. خدا پاسخ داد: «بَلْ يَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ» (مائده/۶۴) دست خدا در چه چیزی مبسوط است؟ دست کنایه از قدرت است و دست خدا در تمام ماسوی الله بسط دارد... https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
صلی الله علیک یا سید الساجدین چرا امام علی بن الحسین علیهماالسلام به امام سجّاد علیه السلام معروف هستند؟ امام باقر علیه السلام فرمودند: ۱ پدرم على بن الحسين عليهما السلام به ياد هر يك از نعمتهايى كه خدا به او داده بود مى افتاد سجده مى كرد . ۲ هر آيه اى از كتاب خداوند عزّ و جلّ كه تلاوت مى كرد و در آن سجده بود به سجده مى افتاد . ۳ هر شرّ و مکر حیله گران را كه خداوند متعال از او دفع مى كرد سجده مى نمود. ۴ از هر نماز واجبى كه فراغت مى يافت سجده مى كرد . ۵ هرگاه موفّق مى شد ميان دو نفر را اصلاح دهد سجده مى كرد. 🔹 و اثر سجده در تمام مواضع سجود (پیشانی، کف دستها و زانوهای مبارک) آن حضرت ظاهر و آشكار بود فلذا به سجّاد علیه السلام (بسیار سجده کننده) معروف گشت. 📚 علل الشرائع، ج۱، ص۲۳۳ 📝 شیخ صدوق رحمة الله علیه. .علیه.السلام https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a 🌹🍃🌹
•┈••✾◆بسم الله وبذکرولیه سیدالساجدین ◆✾••┈• 💎امام سجّاد علیه السلام مردى را ديد كه طواف كعبه مى‏ كند و مى‏ گويد: بار خدايا ! به من صبر عطا فرما. دستى به شانه او زد و فرمود : بلا مى‏ طلبى؟ بگو: بار خدايا! به من عافيت و شكر بر عافيت عطا فرما. 🔹لَمّا ضَرَبَ عَلى كَتِفِ رَجُلٍ يَطوفُ بِالكَعبهِ ويَقولُ : اللّهُمَّ إنّي أسألُكَ الصَّبرَ: سَألتَ البَلاءَ ! قُلِ : اللّهُمَّ إنّي أسألُكَ العافِيَةَ، والشُّكرَ عَلَى العافيَةِ . 📚الدعوات، ص ۱۱۴، ح۲۶۲ 🕋🕋🕋 امام سجاد عليه السلام: كانَ آخِرُ ما أوصى بِهِ الخِضرُ مُوسى بنَ عِمران عليهماالسلامأن قالَ لاتُعَيِّرَ نَّ أحَدا بِذَنبٍ 💠 آخرين سفارش حضرت خضر به حضرت موسى اين بود كه: هرگز كسى را به سبب گناهش خوار نكن. 📚الخصال شیخ صدوق' ص ۱۱۱ علیه السلام https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a 🌱🍃🌱🍃🌱🍃🌱🍃🌱🍃🌱🍃
🕋ذکری که سیدالساجدین درحال اسارت درکاخ یزید ملعون نیز ترک نفرمودند الله اکبر به عظمت بندگی امام سجاد علیه السلام. 🖌روایت شده هنگامی که علی‌بن‌حسین علیهماالسلام را نزد یزید که لعنت بر او باد، بردند، تصمیم داشت گردنش را بزند، پس او را در برابر خود ایستاده نگه داشت و با او سخن می‏‌گفت تا او سخنی بگوید و به بهانۀ آن کشتنش را واجب کند. علی علیه‌السلام پاسخ را مطابق پرسش می‌‏داد و در دستش تسبیح کوچکی بود که آن را می‏‌چرخاند و سخن می‏‌گفت. یزید ـ که بر او بادلعنت خدا هر چه مستحق آن است ـ گفت: من با تو سخن می‏‌گویم و تو پاسخم می‏‌دهی و تسبیحی در دستت می‏‌چرخانی؟! چگونه این کار جایز است؟! او علیه‌السلام فرمود: پدرم از جدم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم برایم فرمود که هرگاه نماز صبح را می‏‌خواند و نافله به‌ جا می‌آورد، با کسی سخن نمی‌‏گفت تا تسبیح را برمی‏داشت و می‏‌فرمود: 🌱اللَّهُمَّ إِنِّي أَصْبَحْتُ أُسَبِّحُكَ وَ أُحَمِّدُكَ وَ أُهَلِّلُكَ وَ أُكَبِّرُكَ وَ أُمَجِّدُكَ بِعَدَدِ مَا أُدِيرُ بِهِ سُبْحَتِي. «بار خدایا، من صبح کردم و تو را تسبیح و ثنا و تهلیل و تکبیر و تمجید می‏‌گویم به عدد آنچه که تسبیحم را می‏‌چرخانم» و تسبیح را در دستش می‏‌چرخاند و هرچه می‏‌خواست، سخن می‏‌گفت، بدون آنکه با تسبیح ذکر بگوید و می‏‌فرمود: همین برایش [ذکر] حساب می‌‏شود و حرزی است تا وقتی که به بستر خود رود. و هنگامی که به بستر می‏‌رفت، مانند همین کلام را می‌‏گفت و تسبیح را زیر سر خود می‏‌گذاشت، پس برایش از این وقت تا وقت بعدی [ذکر] حساب می‏شد. من هم به پیروی ازجدم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم این کار را کردم»؛ 📗دعوات راوندی، ص۶۲ 📗: بحارالانوار، ج۴۵، ص۲۰۰؛ ج۹۸، ص۱۳۶. صلی الله علیک ایهاالامام العابدین وسیدالساجدین یاامام علی ابن الحسین علیه السلام علیه السلام https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
🔰 مراسم جشن ولادت امام زین‌العابدین علیه‌السلام از طریق: صفحه نورمجرّد در آپارات ⏰ پنج‌شنبه ۵شعبان‌المعظَم حدود ساعت ۶:۲۵ صبح 💠 بیت حضرت آیت الله حسینی طهرانی (مد‌ظله‌العالی) 🆔 Nooremojarrad_com