🍃🌸ـبِـسمِـاللهالࢪحمــݩِالࢪحیـمـ🌸🍃
#احادیثمهدوی
#امام_کاظم علیه السلام:
📖 إِنَّ لِلْحَقِّ أَهْلًا وَ لِلْبَاطِلِ أَهْلًا فَأَهْلُ الْحَقِّ فِي شُغُلٍ عَنْ أَهْلِ الْبَاطِلِ، يَنْتَظِرُونَ أَمْرَنَا وَ يَرْغَبُونَ إِلَى اللَّهِ انْ يَرَوْا دَوْلَتَنَا...
يَجْأَرُونَ إِلَى اللَّهِ فِي إِصْلَاحِ الْأُمَّةِ بِنَا وَ أَنْ يَبْعَثَنَا اللَّهُ رَحْمَةً لِلضُّعَفَاءِ وَ الْعَامَّةِ...
أُولَئِكَ شِيعَتُنَا وَ أُولَئِكَ مِنَّا وَ أُولَئِكَ حِزْبُنَا وَ أُولَئِكَ أَهْلُ وَلَايَتِنَا.
✴️ حق اهلی دارد،باطل هم اهلی دارد.
اهل حق راهشان از اهل باطل جداست.
اهل حق، انتظار امر ما را میکشند (و منتظر ظهورند)،
و از خدا آرزو دارند که دولتِ ما را ببینند...
به درگاه خدا التماس میکنند تا (اوضاع) امّت را به دست ما اصلاح کند.
و خدا (مهدی) ما را برای مهربانی با ضعیفان و عموم مردم مبعوث کند.
معلم هستند.
آنها حزب ما و اهل ولایت ما هستند.
📚 مشكاة الأنوار، ص۶۳.
#اللهمعجللولیکالفرج
『💕』@mojtahedie71
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقارهزنی شب میلاد حضرت زینب(س) در حرم امام رضا (ع)
💚🌱
خواست توحید مرا، گفتم ببین
یا رضا را بر زبان داریم ما
معنیِ گلدسته بالا رفتن است
طوس داریم آسمان داریم ما
💚🌱
#وقت_سلام🤍🥀
مداحی آنلاین - من کجا ماه کجا - محمود کریمی.mp3
5.85M
🌸 #میلاد_حضرت_زینب(س)
💐رسانه #انقلاب حسین
💐ترانه #انقلاب حسین
🎤 #محمود_کریمی
👏 #سرود
👌 #پیشنهاد_ویژه
#سیره_عبادی حضرت آیت الله بهجت
🔹 حضرت آیت الله بهجت، شروع عبادتشان از نیمههای شب بود. دو تا سه ساعت پیش از اذان صبح برای ادای نماز شب و عبادت از خواب برمیخاستند. زیر لب ذکر میگفتند و گاهی شعرهایی را زمزمه میکردند و پس از وضو مشغول عبادت و رازونیاز با خداوند متعال میشدند.
🔹 پس از اقامۀ نماز صبح، به تعقیبات نماز مشغول میشدند.
🔹 زیارت عاشورا و نمازش را بهجا میآوردند و دعای علقمه را میخواندند. سپس صد لعن و صد سلام زیارت عاشورا را در میان کارهای روزمره و مسیر رفتوآمد به حرم یا کلاس میگفتند.
📚 بهجتالدعاء، ص١٣
زینب شدی که زینت شیر خدا شوی
یعنی کسی شبیه تو زیور نبود و نیست✨
در دفتر ثنای تو ای یاس مریمی
این بس بُوَد که عالمه بی معلمی✨
سالروز میلاد اسطوره صبر و حماسه، حضرت زینب کبری سلاماللهعلیها مبارک باد🌹
@mojtahedie71
🌸🌸🌸 کلامکم نور
✅ الإمامُ الكاظمُ عليه السلام
مَلعونٌ مَنِ اغتابَ أخاهُ .;
امام كاظم عليه السلام
ملعون است كسى كه از برادرش غيبت كند.;
بحار الأنوار : 78/333/9.
✅ الإمامُ الكاظمُ عليه السلام ـ في خِطابِهِ إلى محمّدِ بنِ الفُضَيلِ ـ
يا محمّدُ ، كَذِّبْ سَمعَكَ و بَصَرَكَ عن أخيكَ ، و إن شَهِدَ عِندَكَ خَمسونَ قَسامَةً و قالَ لكَ قَولاً فَصَدِّقْهُ و كَذِّبْهُم ، و لا تُذيعَنَّ علَيهِ شيئا تَشينُهُ بهِ ، و تَهدِمُ بهِ مُرُوءَتَهُ ، فيَكونَ مِن الذينَ قالَ اللّه ُ عَزَّ و جلَّ ; «إنّ الّذينَ يُحِبُّونَ أن تَشِيعَ الفاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ ألِيمٌ فِي الدُّنْيا وَ الاْخِرَةِ وَ اللّه ُ يَعْلَمُ وَ أنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ» .;
امام كاظم عليه السلام ـ به محمّد بن فُضيل ـ فرمود
اى محمّد! گوش و چشم خود را نسبت به برادرت دروغگو شمار و اگر پنجاه قسم ياد كننده نزد تو شهادت دهند و برادرت سخنى ديگر [و بر خلاف آنچه آنها گفته اند ]بگويد سخن او را باور كن و سخن آنان را باور مكن. عليه برادرت، مطلبى را كه او را بد نام كنى و شخصيّتش را از بين ببرى شايع مكن تا در زمره كسانى قرار گيرى كه خداوند عزّ و جلّ فرموده است ; «كسانى كه دوست دارند زشت كارى در ميان آنان كه ايمان آورده اند شيوع پيدا كند، براى آنان در دنيا و آخرت عذابى پر درد خواهد بود. و خدا[ست كه ]مى داند و شما نمى دانيد».;
ثواب الأعمال : 295/1.
✅ قال الإمام الرضاء عليه السلام:
مَنْ لَمْ يَقْدِرْ عَلى ما يُكَفِّرُ بِهِ ذُنوبَهُ فَلْيُكْثِرْ مِنَ الصَّلَواتِ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ فَإِنَّها تَهْدِمُ الذُّنوبَ هَدْما؛
امام رضا علیه السلام می فرمایند:
هر كس نمى تواند كارى كند كه به سبب آن گناهانش آمرزيده شود، بر محمّد و آل او بسيار صلوات فرستد؛ زيرا كه آن، گناهان را ريشه كن مى كند.
أمالى صدوق، ص 131.
✅ قال الإمام الجواد عليه السلام:
مَنِ استَحسَنَ قَبيحا كانَ شَريكا فيهِ .
امام جواد علیه السلام می فرمایند:
هر كس كار زشتى را نيك شمارد، در آن كار شريك باشد.
كشف الغمّة : 3/139.
✅ قال الإمام الهادي عليه السلام:
سَمِعْتُ ابَاالحَسَنِ عليه السلام يَقُولُ لِرَجلٍ ذَمَّ اِلَيهِ وَالِدا لَهُ فَقْالَ: اَلْعُقُوقُ ثَكَلُ مَنْ لَمْ يَثْكَلْ.
امام هادی علیه السلام می فرمایند:
از امام هادى عليه السلام شنيدم كه به مردى كه نزد ايشان از پدر خود بدگويى كرد فرمود: نافرمانى پدر و مادر داغى است بـراى كسى كـه داغ نـديده اسـت، يعنى مثل آن است كه پدر ومادرش از دنيا رفته باشند.
بحارالانوار، ج 78، ص 369.