eitaa logo
فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام🇵🇸
1.8هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
3هزار ویدیو
184 فایل
🌸اگر کسی فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام را نقل کند خداوند گناهان زبان او را می بخشد🌸 💠تعجیل در فرج قطب عالم امکان صلوات💠 خادم : @Alisafaei72 🌷درمحضراستادشجاعی @jalasate_ostad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خداوند عزّ و جلّ مى فرمايد: يا ابْنَ آدَمَ! فىكُلِّ يَوْمٍ يأتى رِزقُكَ وَ اَنْتَ تَحْزَنُ وَ يَنْقُصُ مِنَ عُمْرِكَ وَ اَنْتَ لا تَحْزَنُ، تَطْلُبُ ما يُطْغيكَ وَ عِنْدَكَ ما يَكْفيكَ. اى فرزند آدم! هرروز، روزى تو مى رسد، ولى بازهم غمگين مى شوى، ولى از عمر تو كاسته مى شود، اما اندوهگين نمى گردى. چيزى مى طلبى كه تو را به طغيان مى كشد، در حالى كه به اندازه كفايت دارى. 📓بحارالانوار، ج 74، ص 44. @mola_amiralmomenin_as
ziyarate hazrate zahra master2.mp3
4.94M
✔️ زيارتنامه حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها(کوتاه و مختصر) يَا مُمْتَحَنَةُ امْتَحَنَكِ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَكِ قَبْلَ أَنْ يَخْلُقَكِ فَوَجَدَكِ لِمَا امْتَحَنَكِ صَابِرَةً وَ زَعَمْنَا أَنَّا لَكِ أَوْلِيَاءُ وَ مُصَدِّقُونَ وَ صَابِرُونَ لِكُلِّ مَا أَتَانَا بِهِ أَبُوكِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ أَتَى (أَتَانَا) بِهِ وَصِيُّهُ‏ فَإِنَّا نَسْأَلُكِ إِنْ كُنَّا صَدَّقْنَاكِ إِلاَّ أَلْحَقْتِنَا بِتَصْدِيقِنَا لَهُمَا لِنُبَشِّرَ أَنْفُسَنَا بِأَنَّا قَدْ طَهُرْنَا بِوِلاَيَتِكِ‏. 🎙 به کلام: @mola_amiralmomenin_as
✔️ 🔰سرنوشت‌سازترين سياست 🔘1- مبارزه با مستکبران 🍃الاختصاص -با سندش به نقل از حذيفه-: شنيدم كه پيامبر خدا صلى الله عليه و آله مى‌فرمايد: «آن گاه كه وقت خروج قائم مى‌شود،منادى‌اى از آسمان ندا مى‌دهد: "اى مردم ! مدّت حكومت جبّاران بر شما،به پايان رسيد و بهترين فرد امّت محمّد،حكومت را به دست گرفته است.پس به مكّه برويد"». 📚.الاختصاص:ص 208، 📚بحار الأنوار:ج 52 ص 304 ح 73. @mola_amiralmomenin_as
فضائل امیرالمومنین علی علیه السلام🇵🇸
#پرتوى_از_دانش_امیرالمؤمنین_علی_(ع) 🔘پرتو اوّل: خداشناسى: ✔️مجموعه صفات خداوند متعال 🔘 امیرال
(ع) 🔘پرتو اوّل: خداشناسى: ✔️مجموعه صفات خداوند متعال 🔘 امیرالمؤمنین على(ع): 🌟آن كس كه به او وصفِ چگونگى مى‌دهد، او را يگانه نمى‌داند، و آن كه براى او نمونه مى‌آورد، حقيقت او را درنيافته، و آن كه او را تشبيه مى‌كند، [در واقع] او را اراده نمى‌كند، و آن كه به او اشاره مى‌نمايد و او را تصوّر مى‌كند، بى‌نيازش نمى‌شمرد. هر چيزى كه به خودش شناخته شده باشد، ساخته‌شده خواهد بود، و هر به پا ايستاده به وسيله ديگرى، معلول است. او كننده است، ولى نه با حركت اندام‌ها؛ تقدير كننده است، امّا نه با جولان دادن انديشه؛ بى‌نياز است، نه با بهره بردن [از دارايى‌ها]. زمان‌ها او را همراهى نمى‌كنند و ابزارها در پى او نمى‌افتند. هستى‌اش بر زمان‌ها، و بودنش بر نبودن، و ازلى بودنش بر آغاز، پيشى گرفته است. با قرار دادن قواى ادراكى [در انسان]، فهميده مى‌شود كه او را قوّه ادراك نيست، و با اختلاف افكندنش بين چيزها، فهميده مى‌شود كه ضدّى ندارد، و با به هم آوردن بين چيزها، دانسته مى‌شود كه او را همنشين نيست. نور را با ظلمت، روشنايى را با تاريكى، خشكى را با ترى، گرمى را با سردى متضاد ساخت. سازگار كننده بين پديده‌هاى ناسازگار، و به هم آورنده بين جداها، نزديك‌ساز بين دورها، و جداكننده بين به هم پيوسته‌هاست. حد و اندازه، او را فرا نمى‌گيرد، و به شمار نمى‌آيد؛ چرا كه ابزارها، چيزى همچون خود را اندازه مى‌گيرند، و وسيله‌ها، به همگونِ خود اشاره دارند. به كارگيرى تعبير «از كى‌؟»، قديم بودن ابزارها را نفى مى‌كند، و تعبير «تا كى‌؟»، ازلى بودن آنها را، و تعبير «اگر چنين نبود»، كامل بودن آنها را. 📚نهج البلاغة: الخطبة 186، 📚بحار الأنوار: ج77 ص 310 ح 14. @mola_amiralmomenin_as
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا