فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 مهمترین اتفاقی که با ظهور حضرت حجت ارواحنا فداه میفته، چیه؟
🌸 استادشجاعی
#ظــهور_نــزدیکہ...
نشــانہهـاے عـام بہ وقـوع پـیوستہ ... نشـانہهـاے خـاص در حـال رخ دادنہ آمـادهے ظـهور باشـید و غـربال دنـیا نـشوید...
@zoohoornazdike
🛑 هنوز جوهر خبر درخواست خرید 6000 پهپاد توسط روسیه خشک نشده بود که اخباری مبنی بر خریداری 15000 هزار پهپاد توسط چین از ایران بگوش میرسد
🔘 مشاور وزیر اطلاعات: چین برای دریافت ۱۵ هزار پهپاد ما در صف است.
#ایران_قوی
✅قرارگاه افسران جنگ نرم ✅
#اطلاعیه
#انقلاب
🇮🇷#همه_میآییم
🔆مقام معظم رهبری:
✨وحدت، کلید موفقیت و رمز پیروزی انقلاب ما بوده است...
💠 برگزاری راهپیمایی ٢٢بهمن، گرامیداشت چهلوچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند و دشمنشکن انقلاب اسلامی ایران.
⏰ساعت آغاز راهپیمایی:
رأس ساعت ۱۰:۰۰صبح
مکان تجمع: مسجد جامع روستای مزرعه نو
✊مسیر راهپیمایی:
مسجد جامع روستای مزرعه نو به سمت بلوار ولی عصر و گلزار شهدا
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
جهت عضویت در کانال مزرعه نو نیوز لینک زیر را لمس نمایید
ایتا
https://eitaa.com/Mazraenonews
💠مزرعه نو نیوز💠
@Mazraenonews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام یک ساندیس خور دهه نودی به براندازها
#22بهمن🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «نه! علی تنها نمانده در میان، نه! ندارم من مرام کوفیان، نه مرام کوفه در ما مانده است،نه علی در صحنه تنها مانده است»
🔹 شعر خوانی جالب یک خانم پیش از راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری
🔥 #شمارش_معکوس برای نبرد بزرگ انتقامی
⌛️ شروع ساعت شنی جنگ #شیعه با اسرائیل
💢 به موازات تنگ شدن عرصه بر صهیونیستها، تحرکات رسمی و غیررسمی در جمهوری صهیونیستی باکو هم علیه ایران بیشتر میشود. پشت باکو البته فقط به صهیونیستها گرم نیست. کشور #ترکیه و پانترکها نیز از پشتوانههای باکو هستند.
🔺 با درگیر شدن پانترکهای وابسته و حاضر در دولت #اردوغان، در بحران خودساختهی متاثر از #زلزله (سد سازی و فشار بیش از حد آبی در منطقه زلزلهخیز و بر روی گسلهای پر تعداد ورقه زمینشناختی آناتولی)، سران صهیونیستی باکو، این روزها یاوری جز رژیم اشغالگر قدس ندارند.
🔥 #اسرائیل آشکارا دارد علیه محاصره خود بدل میزند: دیروز چالش #طالبان در شرق و تحریک مردم توسط #نفوذیها و غربگرایان داخلی (برای ورود ایران به باتلاق افغانستان)، و چالش #بحرین در جنوب؛ امروز چالش باکو در شمال غرب
⚠️ کاملا واضح است رژیم اسرائیل، میبیند که زیرساختها و شبکههای تونل زیرزمینی، محاصره از شمال و جنوب #فلسطین اشغالی، ایجاد پایگاه موشکی در اطراف مرزهای خود به ویژه در جولان و قنیطره، تکمیل چرخه انرژی هستهای، تجهیز حزبالله لبنان و دیگر اعضای مقاومت شیعی از حشدالشعبی عراق تا یمن و حماس و جهاد اسلامی به #پهپاد و #موشک های دوربرد و نقطهزن و... همگی در حال تکمیل نهایی است و #ایران به دوردستها مینگرد.
❌ تلاش #یهود مُفسد صهیونیسم، بیفایده است و حقایقی که خداوند متعال در #سوره_اسراء مقدر کرده (رجوع به پست دو بار تنبیه یهود مفسد در #آخرالزمان)، در حال رقم خوردن است.
#ایران_قوی #جمهوری_اسلامی #آزادی_قدس
ظهور بسیار نزدیک است
اللهم عجل لولیک الفرج
🎯تمرکز #فتنه_شام #قبل_ظهور بر #سوریه
🔴قسمت چهارم🔴
⭕️آنگاه #سفیانی با ورود از منطقه «#وادی_یابس» در جنوب غربی سوریه (منطقه #حوران واقع در #درعا در مرز اردن و سوریه)[25] و بعد از غلبه بر #جریان_اصهب (حاکمیت)[26] و جریان #ابقع (معارضین)[27] در فتنه طولانی شام که پیش از او بر سر قدرت و حکومت، منازعه و جنگ داشتهاند[28] و تسلط بر سوریه[29] به عنوان #آخرین_حربه_یهود[30] و همپیمان #غربیها[31]، در واقع تنفس مصنوعی به منظور جلوگیری از فروپاشی #اسرائیل و #رژیم_صهیونیستی خواهد بود.
🔴#سفیانی، مورد حمایت #غربیها
✔️و البته #سفیانی[32] -به عنوان #اولین_نشانه_حتمی[33] -نیز بیش از 15 ماه بر #منطقه_شام (کمتر از دو سال) حکومت نخواهد کرد[34] و بعد از حمله به عراق[35]، در آخرین روزهای منتهی به ظهور و قیام امام عصر و در جهت حمایت از همپیمانان خویش (حکومت آل فلان) به عربستان نیز لشکرکشی نظامی خواهد داشت.[36]
📓منابع:
📌ذکرمنابع مطلب بالا:
[25]. یخْرُجُ ابْنُ آكِلَةِ الْأَكْبَادِ مِنَ الْوَادِی الْیابِس (صدوق، کمالالدین و تمامالنعمة، ج2، ص651) وادی یابس، منطقه حوران واقع در درعا در جنوب غربی سوریه در مرز بین اردن و سوریه است (حموی، معجم البلدان، ج5، ص424؛ کورانی، معجم أحادیث الإمام المهدی، ج2، ص258)
[26] . الاصهب، معانی گوناگونی دارد از جمله صهب: و هو لونٌ من الألوان من ذلك الصُّهْبَة: حُمرةٌ فى الشَّعر (ابن فارس، معجم مقاییس اللغة، ج3، ص316) أَصْهَب: یقال للابل إن خالطت بياضَه حُمْرَةٌ فهو أَصْهَب (ثعالبی، فقة اللغة، ص117) و رجلٌ صَيْهَبٌ: رجل طويلٌ (فیروزآبادی، قاموس المحیط، ج1، ص125. ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص533) الأصْهَب: الأسد (زبیدی، تاج العروس، ج2، ص157. ازدی، الماء، ج2، ص788) الأَصْهَب: الذي يعلو لونه صُهْبَة و هي كالشُّقرة و الحمرة (ابن اثیر، النهاية فی غريب الحديث و الأثر، ج3، ص62) صُهْبُ السِبَال: و هم أعداء العرب (جوهری، الصحاح، ج1، ص166) و الأصهَب من الإبل: الذى ليس بشديد البياض (ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص532) و تشريفها على سائرِ الإبلِ و فجعلوها خيرَ الإبل (ابن سیده، المحکم و المحیط الأعظم، ج4، ص209) .ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص532)؛ (الهینژاد، نمادگرایی در نشانههای ظهور، فصلنامه مشرق موعود، ش38، ص25)
[27] .(ابن اثیر، النهایة فی غریب الحدیث و الأثر، ج1، ص146). (جوهری، الصحاح، ج3، ص1188. فیروزآبادی، القاموس المحیط، ج3، ص9)
[28]. ثَلَاثَةُ بِالشَّامِ كُلُّهُمْ یطْلُبُ الْمُلْك (طوسی، الغیبة، ص463)
[29] . (نعمانی، الغیبة، ص304)؛ (صدوق، کمال الدین و تمام النعمة، ج2، ص651.(نعمانی، الغیبة، ص280)
[30] . سفیانی، مورد حمایت یهود است: إِنْ عُدْتُمْ عُدْنا (سوره اسراء، آیه 8) يَعْنِي إِنْ عُدْتُمْ [الیهود] بِالسُّفْيَانِيِّ عُدْنَا بِالْقَائِمِ مِنْ آلِ مُحَمَّد (قمی، تفسیر القمی، ج2، ص14. مجلسی، بحارالأنوار، ج51، ص46)
[31] . سفیانی، مورد حمایت غربیها است: يُقْبِلُ السُّفْيَانِيُّ مِنْ بِلَادِ الرُّومِ مُنْتَصِراً فِي عُنُقِهِ صَلِيبٌ وَ هُوَ صَاحِبُ الْقَوْمِ (طوسی، الغیبة، ص463)؛
[32] . (کورانی، المعجم الموضوعی لإحادیث الإمام المهدی، ص380)
[33]. (صدوق، کمالالدین و تمامالنعمة، ج2، ص652)؛ السُّفْیانِی مِنَ الْمَحْتُومِ الَّذِی لَا بُدَّ مِنْهُ (نعمانی، الغیبة، ص416)
[34]. (نعمانی، الغیبة، ص300)
[35] . (نعمانی، الغیبة، ص280)؛ (طوسی، الغیبة، ص464)؛ فَی (عیاشی، التفسیر، ج1، ص64 و 245. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص222 و 238)
[36] .(کلینی، الکافی، ج8، ص225). یبعَثُ السُّفیانِی بَعثاً إلَى المَدینَة (نعمانی، الغیبة، ص280). (آیتی، تاملی در نشانههای حتمی ظهور، ص234) (نعمانی، الغیبة، ص305)؛ (کلینی، الکافی، ج8، ص 225)
ظهور بسیار نزدیک است
#اللھمعجلݪوݪیڪاݪفࢪج
🇮🇷#ایران_قبل_ظهور
🔴قسمت پنجم🔴
🟢در باورداشت #مهدویت، ظهور امری تصادفی، تلقی نمیشود؛
✔️بلکه واقعهای است که با#تمهیدات_زمینهسازان (ممهدون) شکل میگیرد[37].
🔹 از اینرو در منابع فریقین، قیامهای حق قبل از ظهور (رجل من اهل قم، خراسانی و یمانی) معرفی شده و اوصاف «#زمینه_سازان_ظهور» در #احادیث_فریقین شیعه و اهل سنت نیز ذکر شده است.[38]
👈و از جمله: تشکیل حکومت زمینهساز در ایران به#رهبری_مردی_از_قم (رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ)، پرچم هدایت وی و مشروعیت قیام (يَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ)، خصوصیات یاران وی و صلابت و استواری آنان در پیشبرد اهداف#انقلاب (يَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ كَزُبَرِ الْحَدِيدِ)، ایستادگی در برابر #فتنهها و طوفانهای سخت (لَا تُزِلُّهُمُ الرِّيَاحُ الْعَوَاصِفُ) و خسته نشدن از جنگ (وَ لَايَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ) و سرنوشت انقلاب ایران (وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ) به روشنی سخن به میان آمده است.[39]
🔴انقلاب ایران قبل ظهور🔴
✔️همچنین در گزارش معتبر[40] #الغیبۀ_نعمانی[41]، از #مهمترین مراحل #قیام_ایرانیان قبل از ظهور نیز سخن به میان آمده است که دو مرحله حق خویش را از دشمنان طلب میکنند (يَطْلُبُونَ الْحَقَّ فَلَا يُعْطَوْنَهُ ثُمَّ يَطْلُبُونَهُ فَلَا يُعْطَوْنَهُ) اما وقتی خواسته آنان برآورده نمیشود (فَإِذَا رَأَوْا ذَلِكَ) اینبار از راه #قدرت_نظامی، حق خویش را از دشمن طلب میکنند (وَضَعُوا سُيُوفَهُمْ عَلَى عَوَاتِقِهِمْ)
🔹آنگاه دشمن مجبور به پذیرش مطالبات حق ایرانیان خواهد شد (فَيُعْطَوْنَ مَا سَأَلُوهُ) اما ایرانیان آماده رویارویی نظامی شده و جنگ با دشمن رخ خواهد داد (يَقُومُوا ... قَتْلَاهُمْ شُهَدَاء) و سرانجام #انقلاب_ایران به طلوع فجر #حکومت_جهانی_مهدوی متصل خواهد شد (وَ لايَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ)[42] که عبارۀ اخری تعبیر قرآنی «وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِين» در سرنوشت انقلاب «قیام مردی از قم» است که ذکر گردید.
⭕️و با توجه به عبارت «قَتْلَاهُمْ شُهَدَاء»، وصول به مقام #شهید و#شهادت در عصر غیبت، باید با اجازه نائب عام امام عصر باشد. از اینرو احتمال دارد #رهبر_ایرانیان، مرجع و نائب عام نیز است که اذن جهاد و جنگ توسط وی صادر میشود کما اینکه احتمال دارد قاطبه مرجعیت شیعه به عنوان نائبان امام عصر، اذن جهاد و قتال با دشمن و جبهه #سفیانی را صادر نمایند.
✔️و سرانجام با رهبری «#خراسانی و #یمانی» به عنوان پرچمهای هدایت در تقابل با جبهه «سفیانی» در جغرافیای ظهور، این مواجهه نظامی بین جبهه حق و باطل در «کشور #عراق» به اوج خواهد رسید:[43]
🔹خُرُوجُ السُّفْيَانِيِّ وَ الْيَمَانِيِّ وَ الْخُرَاسَانِيِّ فِي سَنَةٍ وَاحِدَةٍ[44]؛ السُّفْیانِی ... یبْعَثُ مِائَةً وَ ثَلَاثِینَ أَلْفاً إِلَى الْكُوفَة[45]؛ فَبَینَمَا هُمْ عَلَى ذَلِكَ إِذْ أَقْبَلَتْ خَیلُ الْیمَانِی وَ الْخُرَاسَانِی.[46]
📓منابع:
[37] . پورسیدآقایی، زمینهسازی ظهور، فصلنامه مشرق موعود، ش 10، ص 20-21.
[38] . فتلاوی، رایات الهدی و الضلال فی عصر الظهور، ص 63-126.
[39] . اشعری، تاریخ قم، ص 278. مجلسی، بحارالأنوار، ج 57، ص 216.
[40] . سند حدیث: (نجاشی، الرجال، ص94؛ طوسی، الرجال، ص409)؛ علی بن الحسن بن علی بن فضال: ثقه جلیل (نجاشی، الرجال، ص31 و 258. کشیّ، الرجال، ص345)؛ محمد بن الحسن بن علی بن فضال:ثقه (کشیّ، الرجال، ص345)؛ الحسن بن علی بن فضال:جلة اصحابنا (نجاشی، الرجال، ص120) من فقهاء (کشیّ، الرجال، ص345) ثقه جلیل (طوسی، الرجال، ص354) من اصحاب الاجماع (کشیّ، الرجال، ص556)؛ أحمد بن عمر بن أبی شعبة الحلبی:ثقه امامی صحیح المذهب (نجاشی، الرجال، ص98 و 231)؛ الحسین بن موسی الحناط: مطابق نظر آیة الله شبیری زنجانی، ثقه و امامی است (نجاشی، الرجال، ص45. نرمافزار درایة النور، عنوان: الحسین بن موسی الحناط)؛ معمر بن یحیی بن سام :ثقه امامی (نجاشی، الرجال، ص425. حلی، خلاصة الرجال، ص169)؛ (کشیّ، الرجال، ص10، 115و 123)؛ (مافی، نقش ایرانیان در عصر ظهور، فصلنامه پژوهشهای مهدوی، ش25، ص15. ریشهری، دانشنامه امام مهدی، ج6، ص13)
[41] . نعمانی، الغیبۀ، ص 273.
[42] . نعمانی، الغیبۀ، ص 273.
[43] . (نعمانی، الغیبة، ص255. مفید، الإرشاد، ج2، ص375. طوسی، الغیبة، ص446).(حلی، مختصر البصائر، ص470. مجلسی، بحارالأنوار، ج53، ص83) (نیلی نجفی، سرور أهل الإیمان، ص52-53. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص273-274)
[44] . نعمانی، الغیبة، ص255. مفید، الإرشاد، ج2، ص375. طوسی، الغیبة، ص446.
[45] . حلی، مختصر البصائر، ص470. مجلسی، بحارالأنوار، ج53، ص83.
46] . نیلی نجفی، سرور أهل الإیمان، ص52-53. مجلسی، بحارالأنوار، ج52، ص273-274.
ظهور بسیار نزدیک است
اللهم عجل لولیک الفرج
#عراق_قبل_ظهور
🔴 قسمت ششم🔴
👈 و اما سناریوی که برای آینده عراق قبل از ظهور، متصور است:
🔴عراق «#واحد» اما «#ضعیف»[47] که هرچند «حکومت» در اختیار شیعیان است اما خود نیز دچار «اختلاف و تشتت» هستند[48] و به دلیل «نفوذ» #جریان_مخالف (صاحب البرقع)[49] و ضعف حکومت مرکزی در اثر «اختلاف و فتنه در عراق»[50] بویژه فتنه در «مناطق شیعی» عراق (فتنه شیصبانی)[51] آنگاه با سوءاستفاده از خلاء حکومت مرکزی، «سیاسیون و نظامیان اهل سنت» عراق در بخشهایی از «مناطق سنینشین» ایده تجزیه عراق را دنبال خواهند کرد.
📌#تجزیه_عراق_به_سه_اقلیم
⭕️و بر مناطقی همچون موصل و تکریت نیز مسلط خواهند شد (فتنه عوف سلمی)[52] و زمینه برای حمله نظامی لشکر متخاصم خارجی- لشکر سفیانی که مورد حمایت ائتلاف مثلث «#عربی، #غربی و #عبری» است- تا عمق خاک عراق و مناطق شیعی فراهم خواهد شد.[53]
⭕️آنگاه با تهدید اماکن و مراکز مقدسه شیعی توسط لشکر متخاصم #خارجی، امنیت و ژئوپلتیک شیعه به خطر افتاده، از اینرو، سرانجام زمینهسازان ظهور برای دفع خطر دشمن متجاوز که تا نزدیکی مرزهای ایران نیز پیشروی نظامی داشته، وارد عراق خواهند شد و جنگ شدیدی رخ میدهد[54] و لشکر نظامی ایران[55] با همکاری محور مقاومت شیعی[56] (به رهبری #خراسانی و #یمانی)، دشمن متجاوز را در عراق شکست خواهد داد.[57]
👈بنابراین حکومت ضعیف شیعی در عراق که در برابر تهاجم نظامی، تاب مقاومت نداشته و شهرهای شیعی عراق، صحنه تاختوتاز لشکر سفیانی موردحمایت غربیها قرار خواهد گرفت اما بعد از حمله لشکر متخاصم خارجی به عراق[58] -توسط لشکر سفیانی که موردحمایت مثلث «#روم، #یهود و #خاندان آل فلان حاکم بر عربستان» است- و قتل و کشتار شیعیان در نجف[59] و کوفه[60]، آنگاه لشکر نظامی یمانی و خراسانی در هدفی مشترک[61] همزمان[62] با سفیانی نیز به سمت کوفه پیشروی میکنند[63]؛
🔹 آنگاه یمانی و خراسانی با سفیانی -که مشغول قتل و کشتار شیعیان است[64]- درگیر جنگ خواهند شد[65] و شکست را بر نماینده مثلث «#غربی، #عبری، #عربی» تحمیل خواهند کرد.[66]
✔️لازم به ذکر است لشکر سفیانی[67] - به عنوان #دشمن اصلی امام عصر- نماینده رومیها و غربیها (السُّفْيَانِيُّ مِنْ بِلَادِ الرُّومِ فِي عُنُقِهِ صَلِيبٌ)[68] و حامی رژیم #اسرائیل (إِنْ عُدْتُمْ الیهود بِالسُّفْيَانِيِّ عُدْنَا بِالْقَائِمِ)[69] و نیز همپیمان حاکمان مکه و مدینه در عربستان (آلِ بَنِي فُلَان)[70]، در جبهه مقابل ایرانیان زمینهساز و محور مقاومت شیعی قرار دارد.
📓منبع:
[47] . (نعمانی، الغیبۀ، ص 280.)
[48] . (مفید، الإرشاد، ج 2، ص 380. طوسی، الغیبۀ، ص 486.)
[49] . (طوسی، الغیبۀ، ص 450. حر عاملی، إثبات الهداۀ، ج 5، ص 358.)
[50] . (مفید، الإرشاد، ج 2، ص 378.)
[51] . (نعمانی، الغیبۀ، ص 302.)؛ (مرتضی عاملی، مختصر مفید، ج 10، ص 33.)
[52] . (طوسی، الغیبۀ، ص 440.)
[53] . (نعمانی، الغیبۀ، ص 280.)
[54] (متقی هندی، كنزالعمّال، ج 14، ص 588.)
[55] . (نعمانی، الغیبۀ، ص 280.)
[56] .(حلی، مختصر البصائر، ص 470. مجلسی، بحارالأنوار، ج 53، ص 83.) (نیلی نجفی، سرور أهل الإیمان، ص 52-53. مجلسی، بحارالأنوار، ج 52، ص 273-274.)
[57] . (عیاشی، التفسیر، ج 1 ص 64.)} (سیوطی، العرف الوردی، ص 120-121.)؛ (متقی هندی، كنزالعمّال، ج 14، ص 588.)؛ (متقی هندی، كنزالعمّال، ج 14، ص 590.)؛ (دانی، السن الواردۀ فی الفتن، ص 268.)؛ (طبرسی، مجمع البیان، ج 8، ص 322. مجلسی، بحارالأنوار، ج 52، ص 186.)
[58] . (نعمانی، الغیبۀ، ص 280.)
[59] . (نیلی نجفی، سرور أهل الإیمان، ص 43. مجلسی، بحارالأنوار، ج 52، ص 271.)
[60] . (طوسی، الغیبۀ، ص 464.)؛ (عیاشی، التفسیر، ج 1، ص 64 و 245. مجلسی، بحارالأنوار، ج 52، ص 222 و 238.)؛ (نعمانی، الغیبة، ص280)
[61] .(نیلی نجفی، سرور أهل الإیمان، ص 53-54. مجلسی، بحارالأنوار، ج 52، ص 273-274. و مشابه آن: حلی، مختصر البصائر، ص 471. مجلسی، بحارالأنوار، ج 53، ص 83-84.)
[62] . (نعمانی، الغیبۀ، ص 255. طوسی، الغیبة، ص446.)
[63] .(حلی، مختصر البصائر، ص 470. مجلسی، بحارالأنوار، ج 53، ص 83.) (نیلی نجفی، سرور أهل الإیمان، ص 52-53. مجلسی، بحارالأنوار، ج 52، ص 273-274.)
[64] . (طوسی، الغیبۀ،ص450)
[65](متقی هندی، كنزالعمّال، ج 14، ص 588.)
[66] . (عیاشی، التفسیر، ج 1 ص 64.)} (سیوطی، العرف الوردی، ص 120-121.)؛ (متقی هندی، كنزالعمّال، ج 14، ص 588.)؛ (متقی هندی، كنزالعمّال، ج 14، ص 590.)؛(دانی، السن الواردۀ فی الفتن، ص 268.)؛ (طبرسی، مجمع البیان، ج 8، ص 322. مجلسی، بحارالأنوار، ج 52، ص 186.)
[67] . (طوسی، الغیبۀ، ص 463.) (نعمانی، الغیبۀ، ص 300.)
[68] .(طوسی، الغیبۀ، ص 463.)؛
[69] . إِنْ عُدْتُمْ عُدْنا (سوره اسراء،
70] . (کلینی، الکافی،
ظهور بسیار نزدیک است