eitaa logo
مدرسه مصطفی آمل
500 دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
1.7هزار ویدیو
32 فایل
مدرسه ی مصطفی، از جمله مدارس تحول گرا با رویکرد تربیتی، مهارتی و آموزشی است. نشانی: آمل، بلوار ولایت، ولایت ۱۶، گل نرگس ۵، دبستان مصطفی تلفن: 01144286760 ۰۹۱۱۲۲۱۴۸۴۰ ارتباط با ادمین: @Ebad_amoli
مشاهده در ایتا
دانلود
اختلاف سلیقه مبنای حرکت است.mp3
2.51M
صدای مشاور، بخش ۳۲، استاد بدری، مدرسه مصطفی ، ۱۳۹۸ @mostafaschool
پرداختن به برخی کارهای خلاقانه و اجرای ایده های ذهنی، شروع یک راه بزرگ و جذاب است. این که فرزندان از بیان و اجرای طرح های ذهنی خود در منزل، بازنمانند و سرخورده نشوند و اعتماد به نفسشان قوی و قوی تر شود، وابسته به همت و باور به باروری همگامان عزیز است. اینم از شیرینی ابداعی امیر حسین عزیز از فرزندان کلاس مدافعین حرم، پایه دوم. @mostafaschool
🔴 نابودی خلاقیت، نتیجه پافشاری در بکارگیری یک سبک آموزشی واحد برای همه! 🔸ابلاغ کردن سبک آموزشی واحد به همه مدارس، باعث ناکارآمد شدن و عدم کیفیت آن روش می شود. 🔸یک سبک آموزش واحد در تمام مدارس، اجازه بروز هرگونه خلاقیت را از مدارس می گیرد. 🔸خلاقیت تمام معلمان و فعالان مدارس را حذف کرده، و تنها به عده محدودی در سازمان پژوهش، اجازه بکار بردن خلاقیت را می دهد. 🔸این ساختار تنها به افرادی اجازه ورود و درگیر شدن در این سازمان مرکزی را می دهد که با محافظه کاری، جایگاه خود را حفظ کرده و از بروز هر گونه طرح دارای ریسک، برای جلوگیری از تزلزل جایگاه خود، خودداری کند. 🔸این یعنی کل نظام آموزشی دچار رخوت و رکود و عدم خلاقیتی می شود که متاسفانه امروز به وضوح آن را مشاهده می کنیم. @mostafaschool
27.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧠 مغز اجتماعی 👤 دکتر حسن عشایری متخصص عصب شناسی و نکاتی ارزنده ویژه همگامان عزیز مصطفی. @mostafaschool
نهضت کتابخوانی مصطفی، همچنان با انرژی و فعالانه به پیش می رود.... @mostafaschool
🔸مدارس به جای انجام ماموریت خود در آماده کردن شاگردان برای ایفای نقش در جامعه و ساختن آینده، عمدتا فقط بر اهداف دانشی و نظری متمرکز شده، و از تربیت شخصیت، فرهنگ و مهارتهای شاگردان، غافل می‌شوند. 🔸به زور کتابهای درسی، شاگردان را به تفکر همگرا سوق داده، و آنها را ترغیب می‌کنیم، تنها از زاویه‌ی محدودی به مسئله نگاه کنند. 🔸نظام رسمی در آزمونهای با جوابهای از پیش تعیین شده همگرا حبس شده، و شاگردان در فاجعه ارزشیابی‌ای کورکورانه و ماشینی، برچسب‌ خورده و رتبه بندی تک بعدی می شوند. رتبه‌های برتر را به عنوان نورچشمی، و الباقی را به عنوان "الباقی" کنار می‌زنند و تحقیر می‌کنند. 🔸در سلطنت روش سخنرانی معلم، کتاب درسی، مشق و آزمون، یک گردونه حفظ محور کور را ایجاد می‌کنند. 🔵 قطعه ای از کتاب گذار در بحران ، @mostafaschool