لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
7.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای کسانی که یک عمر خراب کردند
🎙 عینصاد
#استاد_صفایی_حائری
#جان_کلام ۲۹۱
@mostafaschool
@hekmathighschool
کتابخوانی در مصطفی- بخش ششم
کتابخانه "قلب آموزش و پرورش" تلقی میشود و همۀ فعالیتهای جاری و آتی یک مدرسه در کتابخانۀ آن سازماندهی میشود.
کتابخانه مرکز انواع گوناگونی از مواد چاپی و غیرچاپی است که با توجه به اهداف مدرسه و نیازهای دانشآموزان و آموزگاران تهیه شده است.
کتابخانه مرکز یادگیری است و دانشآموزان با توجه به آهنگ رشد و تواناییهایشان میتوانند به مطالعه بپردازند و پیش بروند. مربی برنامههای آموزشی را با اتکا به منابع موجود ترتیب میدهد. درعین حال مرکز هدایت و راهنمایی است. به نیازها و علایق دانشآموزان توجه دارد و آنان را در حوزۀ علایقشان یاری میرساند. همچنین مرکزی است برای پرکردن اوقات فراغت و مرتبط کردن دانشآموزان با سایر مراکز مشابه...
نباید فراموش کرد که امروز پهنۀ وسیع مواد غیرکتابی بخصوص دسترسی به رایانه نیز در دستور کار مدرسه مصطفی قرار دارد، زیرا کودکان هزاره سوم، باید به سواد الکترونیک و رسانه ای مجهز باشند.
طراحی و وجود 1500 بسته آموزشی در بانک آموزشی مصطفی، اعم از مقاله، کتاب، فیلم، صوت و بازی، یکی از این منابع غنی است که به تشخیص مربی در اختیار فرزندان مصطفی قرار می گیرد.
ادامه دارد...
#کتابخوانی
@mostafaschool
دعای فرج را خواندیم و برنامه ریزی روزمان را هم انجام دادیم 🦋 زمان درس دلنشین قرآن شد که قسمتی از داستان که باقی مانده بود در رابطه با سوره ی فلق ( به عنوان یکی از سوره های تنوین دار)را بیان کردم و سپس به خواندن آیات تنوین دار ادامه دادیم تا اینکه رسیدیم به آیه ی ۵۹ از سوره ی انعام ( یکی از سوره های تنوین دار دیگر) و این بار شروع کردم به بیان معانی آیات که بعضی از معانی گفته شد و بقیه ماند برای فردا( روش فرق و مکث)🦋و پسرهای گلم سفره را گذاشتند و صبحانه خوردیم و با اشتیاق آماده می شدند برای رفتن به کتابخانه و در حین آماده شدنشان قوانین کتابخانه را یادآوری میکردم و پسرهای حرف شنو ی من لبخند پذیرش را میزدند 😊و رفتیم به سمت کتابخانه و قرار بر این شد که از بازدید امروز در منزل چند خطی بنویسند و ماجراهای داخل کتابخانه را همزمان با نوشتن برایتان شرح دهند😍👌و زمان رفتن به ورزش شد و سپس ارزشیابی ریاضی در ۴ سطح مختلف ( با توجه به شناخت از سطح بچه ها با سوالات متفاوت از هم انجام شد) (# روش چند سطحی) و زمان بازارچه رسید و خواندن نماز جماعت در کلاس 🌻سپس طبق برنامه ریزی که کرده بودیم این ساعت زمان کتابخوانی( قصه خوانی ) مان بود و پسر های کتاب خوان من مشغول خواندن شدند 👌و در آخر قصه گویی با مربی محترم قصه گویی 🌻و نظافت کلاس با مشارکت پسرهای گلم (🪴امروز پسر های عزیزم به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی فرهنگ کتابخوانی را در کتابخانه ی کوچک کلاسی مان با توجه به آنچه که از نزدیک در کتابخانه دیدند با خواندن کتاب داستان هایشان و انجام قوانینش اجرا کردند🪴
#گزارش_روز
#دومی_ها
@mostafaschool
به نام خداوند جان آفرین.
امروز را با یاد و نام خدا آغاز کردیم و وقتی وارد مدرسه شدم متوجه شدم دوتا از بچه هابا هم املا تمرین میکردند🥰🥰 و منتظر بودم تا بچه ها بیایند تابرای بازارچه خوردنی ها و وسایلی را به همراه می آورند و پس از آمدن به قرائت آیه الکرسی آیاتی از قرآن و بررسی معنا و مفهوم و با دعا پایان دادیم و سپس صبحانه خوردیم و کمی باهم ضرب تمرین کردیم و بعد همراه خانم نصرتی عزیز مشغول ساخت مدارها شدیم و همه بچه ها هرکدام به طور جداگانه مدار درست کردند و بعد به سالن رفتیم و میزهای بازارچه را آماده کردیم و بچه های کلاس های دیگر برای خرید آمدند و بچه ها از فروش و سودهای خود راضی بودند و به بررسی سود و هزینه مشغول شدیم دوتا از بچه ها برای کمک به غزه درآمد و هدیه های دریافتی خودرا به آقای ابراهیمی برای کمک تقدیم کردند 👏👏و بعداز خوردن میان وعده و اقامه نماز برای هفته کتابخوانی کتابچه ای که درست کرده بودیم را با داستان ها و محتوای مورد علاقه پر کردند 😍😍و برای ماه جدید مسئول برای بخش های مختلف کلاس با نظر و رای بچه ها انتخاب کردیم مسئولیت ها ماهانه بیت بچه ها تغییر میکند تا همه مسئولیت های مختلف را تجربه کنندو سپس برای هنر مشغول نقاشی چهار فصل شدند و سپس کلاس و سالن را نظافت کردند و باهم راهی منزل شدیم👋👋
#گزارش_روز
#چهارمی_ها
@mostafaschool