از نظر ادراکی کودکانی که در طبیعت بزرگ میشوند و والدین آرام و امنی دارند و به آنها فرصت تجربه میدهند سیستم ادراکیشان بطرز باور نکردنی قوی تر از کودکانی که در محیط شهری رشد می کنند است .
فردی که در روستا زندگی میکند اگر این شرط را داشته باشد قوی تر است. اما افراد روستا از نظر میزان اطلاعات و تجربه تعاملی نسبت به کودکانی که در شهر زندگی می کند ضعیف تر هستند چون پیچیدگی ارتباطی کمتری را تجربه می کنند و در مجموع تعاملات کمتری دارند .
یک نظام آموزشی توانمند باید این دو فرصت را با هم فراهم نماید حضور در طبیعت و تعاملات رشد دهند.
@mostafaschool
به اطلاع همگامان عزیز می رساند با توجه به ابری بودن و احتمال بارندگی در روزهای شنبه تا دوشنبه و عدم بهره برداری درست از فرصت رصد با تلسکوپ، برنامه آشنایی با کیهان و رصد آسمان به وقت دیگری که این امکان به درستی تحقق یابد موکول می شود.
زمان این برنامه جذاب و آموزنده، متعاقبا به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.
@mostafaschool
اجرای بازی سرستون تلفیق با فارسی رو خوانی و املا توسط بچه های پایه اول.
#مدل_ترکیبی
#بازی
#آموزش_خلاق
@mostafaschool
فعالیتهای متنوع روزانه فرزندانمان در خانه دوم.
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#مدرسه_نشاط
#مدرسه_سالم
#بازی
@mostafaschool
🔸نظام رسمی در آزمونهای با جوابهای از پیش تعیین شده همگرا حبس شده، و شاگردان در فاجعه ارزشیابیای کورکورانه و ماشینی، برچسب خورده و رتبه بندی تک بعدی می شوند. رتبههای برتر را به عنوان نورچشمی، و الباقی را به عنوان "الباقی" کنار میزنند و تحقیر میکنند.
#اردوان_مجیدی، #گذار_در_بحران، #ارزیابی_ماشینی، #ارزشیابی_یک_بعدی، #نظام_شاگرد_اولی
@mostafaschool
Barayartin.mp3
18.68M
🎼 قطعه "برای آرتین"
خواننده: ایلیا مشرفی
#برای_آرتین
@mostafaschool