eitaa logo
مدرسه مصطفی آمل
499 دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
21 فایل
مدرسه ی مصطفی، از جمله مدارس تحول گرا با رویکرد تربیتی، مهارتی و آموزشی است. نشانی: آمل، بلوار ولایت، ولایت ۱۶، گل نرگس ۵، دبستان مصطفی تلفن: 01144286760 ۰۹۱۱۲۲۱۴۸۴۰ ارتباط با ادمین: @Ebad_amoli
مشاهده در ایتا
دانلود
ها داریم بچه هابرای تمیز کردن محل زندگیشون با دغدغه ای وصف نشدنی تمام میز و صندلی ها رو بردن بیرون حتی اون دو تیکه قالیچه ای هم که کف اتاق پهن بود رو گرفتن ، به جارو دستی های مخصوص کلاس بسنده نکردن و با پیگیری شهردار حتی از خانم کریمی جاروبرقی مدرسه رو قرض گرفتن - گفتم حالا نمیخواد انقدر سخت بگیرین + گفتن نه آقا سید کلاس خودمونه داریم توش درس میخونیم ما باید کلاسمون رو دسته ی گل کنیم خلاصه همگی با کمک هم و مشارکت جمعی و کار گروهی در کمتر از بیست دقیقه کلاس رو به قول خودشون دسته ی گل کردن و لذتش رو بردن به راستی که این نظافتی که بچه ها در کنار هم برای کلاسشون انجام میدن و این حس تعلقی که به کلاس دارند از بی نظیر ترین لحظات این سن و سال است این ها تجاربی هست که واقعا جای دیگه نمیشه پیدا کرد فرهنگ کار ، مسولیت پذیری ، کار گروهی تجربه و حس و حال شیرین دانش آموزی و کار کردن برای یک هدف مشترک انگیزه و شور و هیجان خلاصه که بچه ها چقدر رشد میکنند کاری که مادر خونه با عشق برای خونه و اهل خونه انجام میده بیگاری نیست ، بلکه عشق است و این عشق باعث رشد و نمو خود و اهل خانه میشه ان شاءالله دعا کنید عاقبت به خیر باشیم @mostafaschool
شکار لحظه های خاص از نگاه دوربین ویژه مصطفی. @mostafaschool
اولین فرزندان عزیزمان در سال تحصیلی جدید برگزار شد. ها آغازگر این کورس جذاب و دیدنی و آموزنده و خوشمزه بودند. روزهای و هر هفته برگزار خواهد شد، از ششمی ها شروع و به پایه های پایین تر خواهد رسید. بازارچه محمل یادگیری انواع سواد فرزندان است، از اعتماد به نفس، سواد اقتصادی، مهارت‌های ارتباطی، بازاریابی، آموزش ریاضی، مهارت‌های زندگی، اجتماعی و.... @mostafaschool
☸️چگونه باشیم؟ 👨🏻‌🏫یکی از راهکارهایی که سبب اقتدار والدین می‌شود توجه و تامین نیازهای عاطفی و روانی کودک است. 👈🏻یکی از نیازها، درک احساسات کودک است که به آن توجه به احساسات می‌گویند. 📌مراحل آن شامل : 1️⃣ فکر کنید که چرا فرزند شما ممکن است احساسی اینگونه داشته باشد. مشخص کردن علت اینکه چرا کودکان احساسات ویژه‌ای دارند، نیازمند کار تشخیصی است. به حس خود تکیه کنید. فکر کنید که شما چه احساسی داشتید، اگر معلمتان به شما گیر می‌داد، فکر کنید شما چه احساسی داشتید، اگر اتفاق مشابهی برای شما می‌افتاد و به راه‌هایی فکر کنید که فرزندتان برای مدیریت موقعیت‌های مشابه از آنها استفاده خواهد کرد. 2️⃣سعی کنید که چگونگی احساس فرزندتان را با توجه به سن او در نظر داشته باشید. هر سنی دارای چالش‌های ویژه خود است و تحول و بزرگ‌شدن هر کودکی به شیوه خاص او انجام می‌شود. 3️⃣ لازم است که با بررسی اتفاقات دور و نزدیک، علل مختلف تغییر حالت فرزندمان را مورد رسیدگی قرار داده و فرضیاتی را جهت آزمون در نظر بگیریم. شاید دردهای او به علت دلتنگی، ازدست‌دادن یک دوست، اضطراب جدایی، مهاجرت و تغییر مکان و... باشد. @mostafaschool
به نام خدای هستی بخش 🍃🍂 صبح و روز و هفته جدیدمون رو با یاد و امید خدا شروع کردیم 🌤️ با رعایت قانون⚖️ دوم کلاس [کلاس رو با کلام خدا شروع کردیم] ، با نوای جمعی آیت الکرسی📖 را خواندیم و سپس باتوجه به روش فرق و مکث برخی آیات قرآن📖 را ترجمه کردیم و گاهاً با توجه به ریشه یابی کلمات و شناخت «حرف و اسم و فعل» شاگردان میتوانستند آیات را به خوبی معنا کنند. اعلام زمان🕣 صرف صبحانه🍪🧈🍯 کردم و مسئولین سفره در ساعت مقرر سفره پهن کردند و با خواندن دعای👐🏻 سفره و سپس نظافت آن سفره نیز جمع شد. طبق عادت از سالهای گذشته اولین گروهی بودیم که با نظم و ترتیب به حیاط مدرسه رفتیم تا در مراسم اهتزاز پرچم🇮🇷کشور عزیزمون ایران شرکت کنیم و نماینده برافراشتن این درفش🇮🇷 خوشرنگ نیز از کلاس مدافعین حرم انتخاب شده بود. در پی بازگشت به کلاس ریاضی🧮 تکالیف حل شده ی آخر هفته رو مطالعه کردیم و رفع اشکال نیز صورت گرفت. در کلاس علوم تجربی🧪 که با مربی آزمایشگاه⚗️ نیز از قبل هماهنگ شده بود در آزمایشگاه🧫 حضور یافتیم و آزمایش های مربوط به درس شهاب سنگ ها رو با «سنگ،تیله،وزنه» در سه حالت فرود به «خاک، گج و آب» انجام دادیم که بچه ها چون اطلاعات کامل و کافی و مطالعه ای از قبل داشتند به خوبی هر چه تمام تر این آزمایشها🧪🧫⚗️ رو تشریح کردند و عوامل متغیر را تشخیص دادند. دور سفره ی میان وعده جمع شدیم و پس از صرف غذا🍿🍕🌮 ، دعای سفره و شکرگزاری خوانده شد تا بقول برخی بچه ها شکر نعمت👐🏻 نعمتمون رو افزون کند! در ساعت بعدی هم شاگردان هریک به حالت فردی شعر درس فارسی📚 را با آواز ها و ریتم های گوناگون خواندند و برخی هم اونها رو معنی کردند و ناگفته نماند که بچه های ششم «مدافعین حرم» با کمک مربی و دیگر دوستانشون یک شعری در قالب [شعر نو]📝 در وصف زمستان سرودند که روی تابلو اعلانات کلاس و در فضای داخلی کلاس نصب شد. در ساعت مطالعات اجتماعی هم درس آداب دوستی🫂 رو با توجه به روش ترکیبی با بازارچه تلفیق کردیم تا بهتر و دقیق تر موضوعات رو درک🧠🫀 کنیم.منظور از نه گفتن به دوست را با مثال هال متعدد تشریح کردیم و از ویژگی های دوستان خوب گفتیم و هر گروه ملاک های دوستی خاص خود را داشته. در آخرین دقایق کلاس هم شیوه حل کردن برگه‌ی📝 کسب و کار رو با توضیحات تکمیلی با کمک بچه ها یافتیم و به نتیجه رسوندیم (مسائل کسب و کار روی تخته کامل توضیح داده شده). @mostafaschool