eitaa logo
مهـــــدی موعـــــود
58 دنبال‌کننده
1هزار عکس
267 ویدیو
27 فایل
🤲 #اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🤲 🔶 برنامــــــــه این کانال: 🔸هر روز یک صفحه قــــــــرآن 🔸فـــــــرازی از نهــج البلاغــــــــــه 🔸و سخـــــنرانی های مذهــبی 📲 آی دی ارتباط 👇 🆔 @mahmoudkavianyzadeh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتما ببینید 💮 افشاگری فوق العاده دکتر انوشه روانشناس از پشت صحنه فیلم محمد رسول الله که هرگز نشیده اید 🔺در عین زیبایی این فیلم ، یک حقیقت مهم را عامدانه از نظر بینندگان مخفی داشته اند و آن را به خورد ۲۷ کشور مسلمان داده اند ❓حدس بزنید آن موضوع مهم چه بوده
1_13408048545.mp3
980.7K
🎧  صوت 🍀 🤲 📃هرروز •┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈• 🏷 کانال 👇 🆔 🕋 @MowoodMahdi 🕋
پرسش: 👈 من به عنوان یک دختر جوان، به طور فطری دلم میخواهد زیبا باشم و مرا زیبا ببینند، پس چرا باید خودم را بپوشانم؟! حجاب، نوعی مبارزه با زیبایی است! پاسخ (نشانی پیوند): ✍️ آیا به عنوان یک دختر جوان، هیچ هدف و آرزویی جز زیباتر دیده شدن ندارید؟! 🌹 خداوند سبحان جمیل است و جمال را دوست دارد و زیبایی دوستی را فطری انسان قرار داده است؛ لذا بی‌تردید هر انسانی دوست دارد که زیبا باشد و زیبا دیده شود، اما توجه به چند نکته ضروری است... . ✔️ همگان دوست دارند که زیبا دیده شوند، اما مهم این است که در نگاه چه کسانی زیبا دیده شوند؟! یکی دوست دارد که در نظر خداوند سبحان که خالق اوست و به سوی او برمی گردد، زیبا دیده شود - یکی دوست دارد که خویشان و دوستان او را زیبا ببینند و دیگری دوست دارد که هر رهگذر هیزی او را زیبا ببیند! این تمایلات، بیانگر بینش، دانش، شخصیت و فرهنگ هر کسی می‌باشد. ✔️ بد حجابی، کسی را زیباتر نمی‌کند؛ بلکه زیبایی واقعی یا خیالی او را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. بد حجاب، خودش را مانند یک کالای رایگان، به همگان عرضه می‌کند! ✔️ حجاب (پوشش مناسبت)، با زیبایی یا زیبا دیده شدن، منافات یا مغایرتی ندارد، بلکه با نمایش عمومی بدن به دیگران که اوج حقارت است، مغایرت دارد. ✔️ همگان شاهدند که بسیاری از بدحجاب‌ها، نه تنها زیباتر دیده نمی‌شوند، بلکه آرایش و پوشش آنها مشمئز کننده و گاه وحشتناک نیز می‌باشد! ... بیشتر را اینجا بخوانید: 👇 https://www.x-shobhe.com/shortanswer/13433.html @X_shobhe
🔆 محصول ززآ و نسل جوان آگاه ضد آخوند! 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. 🏴 @GhararGahShayeat
هدایت شده از دکتر سعید عزیزی
سخنرانی.mp3
45.24M
💠 مراسم 🔺 ویژه 🗓 سه شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 🎙 ✅کانال رسمی دکتر سعید عزیزی👇 ╔═🍃🌺🍃══════╗ 🆔@drsaeedazizi ╚══════🍃🌺🍃═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 ثواب را تقدیم به مهدی موعود علیه سلام و امواتمان می کنیم 💫 📄  🍀   🤲 📃هرروز •┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈• 🏷 کانال 👇 🆔 🕋 @MowoodMahdi 🕋
1_3721468945.mp3
838.5K
🎧  صوت 🍀 🤲 📃هرروز •┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈• 🏷 کانال 👇 🆔 🕋 @MowoodMahdi 🕋
۱۳۴ انعام 🌱🌱🌱🌱🌺🌾🌱🌱🌱🌱 ضرورت به یاد داشتن - تنها بى نياز مطلق است، پس هرگز خود را بى نياز نبينيم. «ربّك الغنى» در جاى ديگر مى فرمايد: «يا أيّها النّاس أنتم الفقراء الى اللّه واللّه هو الغنىّ الحميد» (482) اى مردم! همه شما نيازمند خداييد و تنها اوست كه بى نياز وستوده است. - گناهكاران، بايد در همين دنيا هم بترسند، زيرا محو آنان توسط قدرت الهى بسيار ساده است. «يذهبكم» - ريشه ى ظلم (كه در دو آيه قبل آمده بود)، يا نياز است، يا سنگدلى و هيچ يك از اين دو در خدا وجود ندارد. «الغنىّ ذوالرّحمة» - بود و نبود انسان ها، نفع و زيانى براى خداوند ندارد. «الغنىّ... اِن يشأ يذهبكم» - خداوند از عبادات ما بى نياز است، دستورهاى عبادى، عامل رشد خودماست. «الغنىّ» - رحمت خداوند، فراگير است، ولى گاهى بشر كار را به جايى مى رساند كه خداوند همه را نابود مى كند. «ذوالرّحمة... يذهبكم» - وعده هاى الهى قطعى است، نه شوخى. «انّ ما توعدون لآت» - مجرم در قيامت نمى تواند با قدرت الهى در افتد. «و ما انتم بمعجزين»
۱۳۶ انعام 🌱🌱🌱🌱🌺🌾🌱🌱🌱🌱 سهم خدا و سهم بت‌ها ✍آنان كه از مدار تربيت انبيا بيرون رفته و به وادى خيال مى روند، حرف ها و تصميم هايشان نيز خيالى و بى منطق است و خود را مالك همه چيز مى دانند و تقسيم بندى مى كنند. يكبار پسران را سهم خود و دختران را سهم خدا مى دانند. «الكم الذكر و له الانثى» (483) يكبار هم غلات و حيوانات را بين خدا و بت ها تقسيم مى كنند. مى پنداشتند سهم ها غير قابل تغيير است و آن را خرج بتكده ها و خدمه آنها مى كردند، و سهم خدا را نيز به اين بهانه كه خداى آسمان ها بى نياز است، هنگام كم و كسر آمدن ها خرج بتخانه ها مى كردند. نه خرج كودكان، فقرا و مهمانان. ----- 483) نجم، 21. - در كشاورزى و دامدارى، گرچه انسان نقش دارد، امّا زارع و خالق اصلى خداست. «للّه ممّا ذرأ» در آيه اى ديگر مى فرمايد: «ءانتم تزرعونه أم نحن الزّارعون» (484) - قانون و تقسيم درآمد و منافع، در عقائد انسان هاى قبلى نيز بوده است، هر چند به صورت خرافى. «هذا للّه... هذا لشركائنا» - مشركان با آنكه بت ها را شريك خدا مى پنداشتند، ولى براى خداوند موقعيّت ويژه اى از عزّت و غنا قائل بودند و تلفات را از سهم خدا كم مى كردند و مى گفتند: او نيازى ندارد. «ما كان للّه فهو يصل الى شركائهم» - ، مبارزه با است. «ساء ما يحكمون» ----- 484) واقعه، 64.
۱۳۷ انعام 🌱🌱🌱🌱🌺🌾🌱🌱🌱🌱 قربانی فرزندان برای بت‌ها ✍همان گونه كه تقسيم كشت و دام، ميان خدا و شريكان، در نظر مشركان جلوه داشت، عشق به بت و در پاى بت را هم وسوسه هاى شيطانى در نظرشان آراسته بود. مشركان يا مى گويند: دختر ننگ است و زنده به گورش مى كنند، «أيمسكه على هون» (485) يا مى گويند: خرجى ندارم و بايد نابود شود، «خشية املاق» (486) يا آن را نوعى قرب به بت ها مى دانند، كه همه ى اينها نوعى تزيين است. ----- 485) نحل، 59. 486) اسراء، 31. - بينش غلط و خرافى، سبب مى شود كه انسان، فرزند خود را پاى بت سنگى و چوبى قربانى كرده و به آن افتخار نمايد. «زَيَّن... قتل أودلاهم» - مجرمان، حتّى براى فرزندكشى هم توجيه درست مى كنند تا روان و وجدان خود را آرام كنند. «زَيَّن» - در انتقاد، انصاف را مراعات كنيم. «لكثير من المشركين» نه آنكه همه چنين اند. - توجيه گناه و آراستن زشتى ها، عامل هلاكت و سقوط است. «زَيَّن... ليُردُوهم» - خرافه گرايى، سبب التقاط و آميختگى دين با شبهات است. «وليلبسوا» - پيامبر، مسئول ابلاغ است نه اجبار، اگر مردم گوش نكردند، آنان را رها كرده و به سراغ دل هاى آماده مى رود. «فذرهم» - افكار و رفتار منحرفان، نبايد حقّ جويان را دلسرد كند. «فذرهم و ما يفترون»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔆 امام خامنه‌ ای، کشور رو با این شرایط حفظ کردند! 🇺🇸 بودجه نظامی آمریکا ۶۰ برابر ایران! 🇸🇦 بودجه نظامی عربستان ۵ برابر ایران! 🔯 بودجه حامیان اسرائیل تقریبا ۲۰۰ برابر بودجه ایران 🇮🇷 ایران بدون جنگ مستقیم و تنها با جنگ روانی و فرسایشی در حال از بین بردن اسرائیل در منطقه هست. 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. 🏴 @GhararGahShayeat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حاضرشدن دختر ۸ ساله بدون جلوی علیه السلام !! قابل توجه مذهبی صورتی هایی که می گویند تا قبل از بالغ شدن، به کودک چیزی نگویید. همراه با مثال های بسیار درست و دقیق 👌 👇👇👇 ┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓ 🆔 @mobahesegroup ┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛ https://eitaa.com/joinchat/1402208256Cb57404510b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐پایان ماه صفر و ورود به ماه شادی ربیع اول را به قرآن دوستان عزیز تبریک عرض می کنم🌹
📖 ثواب را تقدیم به مهدی موعود علیه سلام و امواتمان می کنیم 💫 📄  🍀   🤲 📃هرروز •┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈• 🏷 کانال 👇 🆔 🕋 @MowoodMahdi 🕋
1_3780225673.mp3
956.2K
🎧  صوت 🍀 🤲 📃هرروز •┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈• 🏷 کانال 👇 🆔 🕋 @MowoodMahdi 🕋
۱۳۸ انعام 🧿🧿🧿🐈‍⬛️🔮🔮🐈‍⬛️🧿🧿🧿 برخی از عقاید بت‌پرستان ✍«حِجْر» به معناى منع است و «تحجير» يعنى منطقه اى را سنگ چين كردن و مانع شدن از ورود ديگران براى تصاحب آن. «حِجر اسماعيل» نيز جايى است كه با ديوار سنگى جدا شده است. عقل را هم «حِجر» گويند، چون انسان را از زشتى ها باز مى دارد. «هل فى ذلك قسم لِذى حِجر» (487) در دو آيه ى قبل، عقائد خرافى مشركان درباره ى سهم خدا و بت ها از كشاورزى و چهارپايان مطرح بود. در اين آيه چگونگى مصرف سهم بت ها بيان شده كه احدى حقّ استفاده ندارد، مگر خادمين بت ها و بتكده ها. با توجّه به اين آيه، مشركان چهار انحراف داشتند: 1- ممنوع شمردن بعضى از چهارپايان. 2- ممنوع شمردن بعضى از محصولات كشاورزى. 3- ممنوع كردن سوارى برخى از چهارپايان. 4- نبردن نام خدا به هنگام ذبح حيوانات. ، هدف آفرينش چهار پايان را سوار شدن بر آنها و مصرف از گوشت آنها مى داند: تحريم بهره بردارى از چهارپايان را، از بدعت هاى جاهلى مى شمرد كه در آيه 103 سوره ى مائده نيز بيان شده است. اسلام، آيين جامعى است كه حتّى انحراف در بهره گيرى از حيوانات را هم تحمّل نمى كند. وقتى قرآن، از بى مصرف ماندن حيوان وتحريم سوارشدن بر آن نكوهش مى كند، به طريق اولى از بى مصرف ماندن انسان ها، منابع، سرمايه ها واستعدادها بيشتر نكوهش مى كند. - مبارزه با خرافات، يكى از وظايف اصلى پيامبران است. «افتراء عليه سيجزيهم
۱۴۱ انعام 🧿🧿🧿🐈‍⬛️🔮🔮🐈‍⬛️🧿🧿🧿 فراموش نشدن حق فقرا هنگام چیدن محصول ✍«جَنّات»، باغ هاى پر درخت و زمين هاى پوشيده از زراعت است. «معروش»، درختى است كه نياز به داربست دارد. «اُكُل» به معناى مأكول و خوراكى است. در آيه 99 همين سوره خوانديم: «اُنظروا الى ثمره اذا أثمر» هنگامى كه درخت بار آورد، با دقّت به آن نگاه كنيد. در اين آيه مى خوانيم كه «كلوا من ثمره اذا اثمر»، هنگامى كه بار داد، بخوريد. نتيجه اينكه: خوردن بايد با تأمّل و دقّت باشد، نه غافلانه. عليه السلام پس از تلاوت اين آيه فرمود: شخصى زراعتى داشت كه تمام محصولاتش را صدقه مى داد و خود و عيالش بى چيز مى ماندند. خداوند اين عمل را اسراف خواند. (490) اين آيه، درس را همراه با اجازه مصرف خواركى ها و رسيدگى به طبقات محروم و انفاق به آنان و اعتدال داشتن و زياده روى نكردن در مصرف و انفاق را بيان مى كند. «انشأ، كلوا، آتو، لا تسرفوا» چنانكه در جاى ديگر نيز مى خوانيم: «و الّذين اذا انفقوا لم يسرفوا و لم يقتروا و كان بين ذلك قواماً» (491) عليه السلام ذيل اين آيه فرمودند: حتّى اگر مسلمان يافت نشد، حقِ ّ برداشت را به مشرك فقير بپردازيد (492) در روايتى ديگر فرمود: اين حقِ ّ برداشت، غير از زكات است. (493) امام صادق عليه السلام فرمود: ميوه را در شب برداشت نكنيد و شبانه درو نكنيد تا فقيران نيز بتوانند حاضر شوند و چيزى بگيرند. (494) در سوره «ن والقلم» نيز مى خوانيم كه خداوند باغ كسانى را كه تصميم گرفتند شبانه و به دور از چشم فقرا ميوه ها را بچينند و به آنها ندهند، سوزاند - تنوّع ميوه ها و محصولات كشاورزى، آن هم از يك آب وخاك، نشانه قدرت الهى است. «انشأ... مختلفاً اُكله» - در انفاق نيز ميانه رو باشيم. «و آتوا حقّه يوم حصاده و لاتسرفوا» - شرط مصرف، پرداخت حقّ محرومان است. «كلوا... آتوا حقّه» - هنگام برداشت محصول، به ياد محرومان باشيم. «يوم حصاده» - هنگام رسيدن وبرداشت محصول، آمادگى انسان براى انفاق بيشتر است، پس فرصت را از دست ندهيم. «آتوا حقّه يوم حصاده» - ميوه ى نارس نخوريد وميوه را تازه مصرف كنيد. «كلوا من ثمره اذا اثمر» - اسراف كار، مبغوض خداوند است. «انّه لايحبّ المسرفين»