eitaa logo
مهـــــدی موعـــــود
57 دنبال‌کننده
1هزار عکس
268 ویدیو
27 فایل
🤲 #اللهم_عجل_لولیک_الفرج 🤲 🔶 برنامــــــــه این کانال: 🔸هر روز یک صفحه قــــــــرآن 🔸فـــــــرازی از نهــج البلاغــــــــــه 🔸و سخـــــنرانی های مذهــبی 📲 آی دی ارتباط 👇 🆔 @mahmoudkavianyzadeh
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صحنه دلخراشی که زن بی حجاب مغرضانه باعث شکستگی کمر خانم مومنه شد! در صورت عدم برخورد جدی با اینگونه انسان نماها باید شاهد اتفاقات مشابه بیش از پیش باشیم انعکاس حداکثری و مطالبه عمومی حداقل کاری است که هر نفر می تواند انجام دهد. امیدی به قوه قضاییه نداریم لطفا هرچه سریعتر رسیدگی کنید 👇👇👇 ┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓ 🆔 @mobahesegroup ┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛ https://eitaa.com/joinchat/1402208256Cb57404510b
🔆زنگ عبرت 🔴۱۴ واقعیت وطنی در حد گینس ! ۱. هیچ کس به اندازه رهبر معظم انقلاب، باعث ایجاد احساس امنیت، اعتماد به نظام و غرور ملی نشده است. ۲. هیچ سوژه ای به اندازه صنعت خودروسازی و ارزش پول ملی، نظام ما را در افکار عمومی تحقیر نکرده است. ۳. هیچ صنعتی به اندازه هوا و فضای سپاه پاسداران، مورد توجه جهانیان قرار نگرفته است. ۴.هیچ موضوعی به اندازه زمین و مِلک، به فاصله طبقاتی دامن نزده است. ۵. هچ عاملی به اندازه بانک های خصوصی و دولتی، گلوی تولید ملی را نفشرده است! ۶. هیچ بنگاه تبلیغاتی به اندازه صدا و سیما به مصرف گرایی دامن نزده است! ۷. هیچ گروهی به اندازه آقا زاده ها برای نظام حاشیه درست نکرده است. ۸. هیچ صنفی به اندازه فوتبالیست ها، حقوق نجومی قانونی! نگرفته است. ۹. هیچ صنفی به اندازه صنف پزشکان، ابزارهای قانونی و حاکمیتی را در اختیار خود نگرفته است! ۱۰. هیچ گروهی به اندازه شهدا، باعث استحکام پایه های نظام نشده است. ۱۱. هیچ ساختار سیاسی و مدیریتی به اندازه شوراهای شهر، افراد بی تخصص و فرصت طلب به خود ندیده است. ۱۲. هیچ گروهی به اندازه سلبریتی های بی سواد، فرهنگ و افکار عمومی را به بازی نگرفته است. ۱۳. در هیچ کشوری به اندازه ایران، حامل های انرژی به وفور در اختیار توده مردم قرار نگرفته است. ۱۴. هیچ جامعه ای به اندازه ایران، بمباران اخبار منفی و مأیوس کننده نشده است... علی ارجمند عین الدین 🇮🇷کانال‌های نشریه عبرتهای عاشورا 🇵🇸 🌍 @ebratha_ir ایتا 🌍 @ebratha.org
✅ چند نکته درباره صدای انفجار در تهران/اخبار ضد و نقیض را منتشر نکنید. ✅ با توجه به وجود اخبار ضد و نقیض و تایید نشده در مورد برخی مطالب و موارد، توصیه می‌کنیم اخبار غیررسمی و عجولانه را منتشره نکنید. ✅ رژیم اشغالگر صرفاً نمی‌تواند به دو تا سه هدف خاص در تهران حمله و خود را خلاص کند، آنها به خوبی می‌داند هر ماجراجویی علیه ایران تبعات شدیدی دارد و به همین دلیل اگر هم خواست حماقت کند حماقت را در حد نهایت خودش انجام خواهد داد. ✅ نکته بعدی هم آنکه قرار نیست فقط تهران مورد تعرض قرار بگیرد در حالی که رینگ پدافندی پایتخت بسیار قدرتمند است. معمولاً برق پایگاه و مراکز مهم خارج از تهران و در گستره کشور پراکنده هستند. برخی می‌گویند صدای ۳ و برخی هم می‌گویند صدای شش انفجار را شنیدند و دوستانی که در غرب تهران زندگی می‌کنند تاکید دارند که هیچ آتش یا دود خاصی از انفجار به چشم نمی‌بینند. 👇👇👇 ┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓ 🆔 @mobahesegroup ┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛ https://eitaa.com/joinchat/1402208256Cb57404510b
کانال 12 عبری عکسی قدیمی مربوط به 3 سال پیش را به عنوان عکسی از بمباران ایران توسط اسرائیل منتشرظ کرده 😂 لطفا دقت بفرمایید لشکر دشمن در فضای مجازی برای ایجاد ترس از دروغ سازی و تصاویر فیک استفاده میکند 👇👇👇 ┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓ 🆔 @mobahesegroup ┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛ https://eitaa.com/joinchat/1402208256Cb57404510b
❌مراقب بازی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی باشیم سرپرست امور اطلاع رسانی دولت در توئیتر نوشت: 🔹 مراقب بازی رسانه‌ای رژیم صهیونیستی باشیم و با انتشار شایعات در پازل آنها بازی نکنیم ‏🔹 ایران عزیزمان پاینده و سربلند است به کوری چشم بدخواهان. 👇👇👇 ┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓ 🆔 @mobahesegroup ┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛ https://eitaa.com/joinchat/1402208256Cb57404510b
ما موقع صدای انفجار میایم رو پشت بوم، اسراییلی‌ها میرن تو پناه‌گاه! ما با هم فرق داریم 😄😆 👇👇👇 ┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓ 🆔 @mobahesegroup ┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛ https://eitaa.com/joinchat/1402208256Cb57404510b
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 👌 یک شب ، چند دقیقه است بیداریم ولی مسلمانان فلسطین و شیعیان لبنان هر شب با این صدا ها شب را به صبح می رسانند. 👇👇👇 ┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓ 🆔 @mobahesegroup ┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛ https://eitaa.com/joinchat/1402208256Cb57404510b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از کرامت و بصیرت
💬 خلاصه پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به ایران! 🔹انتشار عکس ها و خبرهای فیک از انفجار در تهران 🔹تماس های مکرر مقامات آمریکا و رژیم اسرائیل با یکدیگر 🔹حضور نخست وزیر و فرماندهان رژیم صهیونیستی در پناهگاه 🔹 و فضاسازی رسانه های نیابتی فارسی زبان خلاصه حمله رژیم اسرائیل به ایران بود. ✅ سراسر ایران سربلند در امنیت و آرامش است. ✅ دریافت اخبار و موضوعات تحلیلی در کانال کرامت و بصیرت :👇 https://eitaa.com/joinchat/2774532098Cded73a3163
📖 ثواب را تقدیم به مهدی موعود علیه سلام و امواتمان می کنیم 💫 📄  🍀   🤲 📃هرروز •┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈• 🏷 کانال 👇 🆔 🕋 @MowoodMahdi 🕋
1_4750519045.mp3
334.6K
🎧  صوت 🍀 🤲 📃هرروز •┈••••✾•🌿🌺🌿•✾••••┈• 🏷 کانال 👇 🆔 🕋 @MowoodMahdi 🕋
۵۵ توبه 💎💎💎💎⏱⏱💎💎💎💎 ✍«تَزهَق» به معناى خارج شدن همراه با دشوارى و تأسّف و حسرت است. نهى خدا از تعجّب، دليل بر وجود اين تعجّب در پيامبر نيست، بلكه جنبه ى پيشگيرى دارد. در نهج البلاغه، لحظات جان دادن گروهى ترسيم شده است كه اموالشان در آن هنگام، در برابر چشمشان جلوه مى كند و از اينكه آنها را مى گذارند و مى روند، عذاب مى كشند. [82] راههاى عذاب شدن به وسيله ى مال از اين قبيل است: عذاب در تهيّه آن، در نگهدارىِ آن از سرقت و حريق و مردم حسود، به جا گذاشتن و رفتن هنگام جان دادن، پاسخگويى در قيامت براى چگونگى تهيّه و مصرف آن. ----- 82) نهج البلاغه، خطبه 108. 💎 - چه بسيار نعمت هايى كه در باطن نقمت است و چه بسا توان هاى اقتصادى كه وسيله ى نابودى و بدبختى مى شود.«ليعذّبهم بها» 💎 - عذاب الهى تنها در آخرت نيست، در دنيا هم وجود دارد. «فى الحياة الدنيا» 💎 - مرگ، جدايى روح از بدن است، نه نيست و فانى شدن. «تَزهق» 💎 - منافقِ ثروتمند، سخت جان مى دهد. «تزهق انفسهم» 💎 - مال و اولاد فراوانت منافقان، زمينه ى كافر مردن آنان است. «فلا تعجبك اموالهم... تزهق انفسهم و هم كافرون» 💎 - به عاقبت امور توجّه كنيد، نه به جلوه هاى آن. «فلا تعجبك اموالهم... تزهق انفسهم و هم كافرون» 💎
۵۶ توبه 💎💎💎💎⏱⏱💎💎💎💎 - يكى از ابزار كار منافقان، سوگند دروغ است. «يحلفون» 💎 - در قبول توبه ى منافق و باور كردن ادّعايش عجله نكنيد، چون آنان دروغگويند. «و ما هم منكم» 💎 - افشاى چهره ى منافقان لازم است. «و ما هم منكم» 💎 - ترس و وحشت قلبى، از نشانه هاى ديگر منافقان است. «قوم يفرقون» 💎
۵۷ توبه 💎💎💎💎⏱⏱💎💎💎💎 ✍منافقان يا از ترس، اظهار ايمان مى كنند، يا از روى طمع به مال و مقام. آيه گروه اوّل را مى گويد. [83] ----- 83) تفسير اطيب البيان. 💎 - رنج واضطراب منافقان در جامعه ى اسلامى، با وجود داشتن مال و فرزند، نمونه اى از عذاب دنيوى آنان است. 💎
۵۸ توبه 💎💎💎💎⏱⏱💎💎💎💎 ✍«لَمز»، عيب جويى روبروست و اگر پشت سر عيب جويى كنند، «هَمز» است. شخصى كه بعدها رهبر خوارج و مارقين شد، در تقسيم غنايم جنگ حُنين به پيامبرصلى الله عليه وآله اعتراض كرد و گفت: به عدالت رفتار كن!! حضرت فرمود: چه كسى از من عادل تر است؟ عمر خواست به خاطر اين جسارت او را بكشد، پيامبرصلى الله عليه وآله فرمود: رهايش كنيد، او پيروانى خواهد داشت كه چنان عبادت كنند كه شما عبادت هاى خويش را نسبت به آنها ناچيز خواهيد شمرد (اشاره به عبادت هاى خشك و بى ولايت آنان). با آن همه عبادت از دين خارج مى شوند، همچون خروج تير از كمان. سرانجام آن شخص در جنگ نهروان به دست على عليه السلام به هلاكت رسيد. 💎 👌 همه ى اصحاب پيامبرصلى الله عليه وآله عادل نبوده اند. «و منهم من يلمزك» 💎 - آغاز برخى انحراف ها، بى ادبى و جسارت به رهبر است كه از خودخواهى سرچشمه مى گيرد. (با توجّه به شأن نزول) 💎 - انگيزه ى انتقادها، گاهى منافع شخصى است، نه دلسوزى. «فان اعطوا» 💎 - كينه و دشمنى و طعن و قضاوت به ناحقِ بعضى مردم، به خاطر از دست دادن منافع مادّى و شخصى است. [84] «و ان لم يعطوا...يسخطون» (آرى، ريشه ى بعضى تحليل هاى نادرست، انگيزه هاى درونى است) 💎 84) امام صادق عليه السلام فرمود: بيش از دو سوّم مردم اين گونه مى باشند. كافى، ج 2، ص 228. 💎
۵۹ توبه 💎💎💎💎⏱⏱💎💎💎💎 ✍در اين آيه چهار مرحله مطرح شده است: - رضا و تسليم به تقدير الهى. «رضوا ما آتاهم اللَّه» - اظهار رضايت به زبان. «قالوا حسبنا اللَّه» - اميد به فضل و كرم الهى. «سيؤتينا ...» - بى توجّهى به دنيا و رغبت به خداوند. «الى اللَّه راغبون» 💎 - تلخى محروميّت هاى دنيوى، با وعده هاى قطعى خداوند به مؤمنان و نعمت هاى بهشتى، شيرين مى شود. «سيؤتينا» 💎 - ما از خداوند طلبكار نيستيم، هر چه عطا كند از فضل خويش است. «فضله» 💎 - الطاف الهى از طريق پيامبران و اوليا به ما مى رسد. «فضله و رسوله» 💎
۶۰ توبه 💎💎💎💎⏱⏱💎💎💎💎 ✍«صَدقه»، نشان صداقت در ايمان به خدا و «صِداق» يا مهريه، نشانه ى صِدق و راستى در علاقه به همسر است. مراد از صدقه در اين آيه، واجب است. «فَقير»، از «فَقر»، به معناى كسى است كه نادارى، ستون فقراتش را مى شكند. و «مسكين»، از «مَسكن»، يعنى آنكه به خاطر نادارى، خانه نشين شده است. طبق بعضى روايات، فقير نادارى است كه از مردم درخواست نمى كند، ولى مسكين كسى است كه از شدّت بينوايى، سؤال و درخواست مى كند. [85] از اينكه در آيات قبل، منافقان از نحوه ى تقسيم اموال به پيامبرصلى الله عليه وآله عيب مى گرفتند؛ «يلمزك فى الصدقات» و در اين آيه، صدقات تنها براى گروه هاى خاصّى اجازه داده شده، مى فهميم كه منافقان، به زكات چشم داشته اند. «العاملين عليها»، عاملان زكات، همه ى آنانند كه در جمع آورى، نگهدارى، توزيع و محاسبات زكات، زحمت مى كشند كه اجرت آنان از زكات پرداخت مى شود. «مؤلّفة قلوبهم»، آنانند كه زمينه اى براى گرايش به اسلام ندارند و با مصرف بخشى از زكات، مى توان قلوب آنان را جذب كرد. البتّه پرداخت زكات براى تأليف قلوب، به مفهوم ايمان آوردنِ پولى نيست، بلكه زمينه سازى براى حصول درك و آموزش و سپس معرفت وايمان است. «الغارمين» كه يكى از مصارف زكات است، بدهكارانى هستند كه بى تقصير زيربار قرض رفته اند، مثل آنان كه در آتش سوزى، سيل، غرق كشتى و حوادث طبيعى ديگر، هستى و دارايى خود را از دست داده اند. امام صادق عليه السلام فرمود: «ايّما مؤمن او مسلمِ ماتَ وترك ديناً و لم يكن فى فسادٍ ولا اسرافِ فعلى الأمام ان يقضيه» [87] هر مؤمن يا مسلمانى كه بميرد و بدهى بر جاى گذارد، كه بر اساس فساد و اسراف نباشد، پرداخت بدهى او بر امام است. «فى سبيل اللَّه»، همه ى كارهاى خداپسندانه است و شامل مواردى چون تبليغات دينى، خدماتِ رفاهى و گره گشايى از مشكلات مسلمانان مى شود. گرچه مصداق بارز آن در غالب تفاسير، جنگ وجهاد معرّفى شده است. «ابن السبيل»، كسى است كه در وطن خويش توانگر است، ولى در سفر، گرفتار و بى پول شده است. *سيماى زكات* حكم زكات در مكّه نازل شده است، امّا به علّت كمى مسلمانان و اندك بودن پول زكات، مردم خودشان مى پرداختند. پس از تشكيل حكومت اسلامى در مدينه، مسأله ى گرفتن زكات از مردم و واريز كردن آن به بيت المال و تمركز آن توسّط حاكم اسلامى مطرح شد. «خذ من اموالهم صدقة» [88] زكات مخصوص اسلام نيست، بلكه در اديان پيشين نيز بوده است. حضرت عيسى عليه السلام در گهواره به سخن آمد وگفت: «اوصانى بالصلوةِ والزّكوة» [89] و حضرت موسى عليه السلام خطاب به بنى اسرائيل مى فرمايد: «اقيموا الصلوة واتُوا الزّكوة» [90] و درباره ى عموم پيامبران مى خوانيم: «وجعلناهم ائمّةً يهدون بامرنا واوحينا اليهم فعلَ الخيراتِ واقامَ الصلوة وايتاء الزكوة» [91] در قرآن چهار تعبير براى زكات بيان شده است: - ايتاء مال. « وآتى المال على حبّه ذوى القربى» [92] - صدقه. « خذ من اموالهم صدقة» [93] - انفاق. «يقيموا الصلوة وينفقوا» [94] - زكات. «يقيمون الصلاة ويؤتون الزكوة» [95] در قرآن، معمولاً زكات همراه با نماز آمده است و طبق روايات، شرط قبولى نماز، پرداخت زكات است. اين پيوند رابطه ى با خدا ورابطه ى با مردم را مى رساند. در قرآن هيچ يك از واجبات دين، اين گونه مقارن با نماز نيامده است. گرفتن زكات بر سادات حرام است، گروهى از بنى هاشم از پيامبرصلى الله عليه وآله تقاضا كردند تا مسئول جمع آورى زكات چهارپايان باشند و بدين وسيله سهمى به عنوان كارگزاران زكات نصيبشان گردد. حضرت فرمودند: زكات بر من و شما حرام است. [96] مگر آنكه دهنده و گيرنده ى زكات هر دو سيّد باشند. قانون زكات، به معناى تمايل اسلام به وجود قشرِ فقيرِ زكات گيرنده و ثروتمندِ زكات دهنده نيست، بلكه راه حلّى براى يك واقعيّت خارجى جامعه است. اغنيا هم گاهى با پديده هايى چون سرقت، آتش سوزى، تصادف، جنگ و اسارت مواجه مى شوند و در نظام اسلامى بايد بودجه اى براى تأمين اجتماعى باشد. در روايات آمده است: خداوند در مال اغنيا به مقدار حلّ مشكل نيازمندان حقّى قرار داده است و اگر مى دانست كه برايشان كافى نيست، آن را مى افزود. اگر مردم حقوق فقرا را به آنان مى پرداختند، همه زندگى خوبى داشتند و اگر اغنيا زكات مى دادند، فقيرى در كار نبود. [97] بر خلاف عقيده ى بعضى در مورد جلوگيرى از افزايش درآمد افراد و محدود ساختن آن، اسلام عقيده دارد كه بايد به انسان آزادى نسبى داد تا با تلاش، ابتكار و بهره گيرى از طبيعت رشد كند، ولى ماليات هم بپردازد. شرط مصرف زكاتِ در راه خدا، «فى سبيل اللَّه» فقر نيست، بلكه در هر جا كه كمك به حاكميّت خطّ اسلام كند، مى توان خرج كرد. [98] براى نجات جامعه از شرّ افراد شرور، مى توان از زكات استفاده كرد و اين مشمولِ «والمؤلفة قلوبهم» است. [99] اگر بر گردن كسى، ديه ثابت شد و توان
پرداخت نداشت، مشمول «والغارمين» است و مى توان از زكات به او كمك كرد. [100] شايد تعبير «وفى الرقاب»، شامل مصرف زكات براى آزادسازى زندانيان يا تأمين مخارج آنان هم بشود. تقسيم زكات در موارد هشتگانه، لازم نيست يكسان باشد؛ بلكه زير نظر حاكم اسلامى و به مقدار نياز و ضرورت تقسيم مى شود. زكات، عامل تعديل ثروت است. زكات، تشكّر عملى از داده هاى الهى است. زكات، فاصله ى طبقاتى را كاسته، كينه ى ميان فقرا و ثروتمندان را مى زدايد. زكات، روح سخاوت و رحمت را در انسان زنده ساخته، از دنيا طلبى و وابستگى مادّى مى كاهد. زكات، پشتوانه ى تأمين اجتماعى محرومان است. به فقير مى گويد: نگران نباش، به ورشكسته مى گويد: تلاش مجدّد كن، به مسافر مى گويد: از ماندن در راه نترس، به كارمند مى گويد: سهم تو محفوظ است، به بردگان وعده ى آزادى مى دهد، بازار خدمات الهى را رونق مى بخشد و دل هاى ديگران را به اسلام جذب مى كند. غفلت از ياد خدا، بهره كشى از مردم، سنگدلى، طغيان و عيّاشى، ثمره ى تكاثر و ثروت اندوزى است و زكات، داروى اين بيمارى است. زكات، علاوه بر محروميت زدايى، گرايش به اسلام را مى افزايد و يا لااقل موجب ترك همكارى افراد با دشمنان اسلام مى گردد. چنانكه در روايات آمده است كه گاهى افرادى كه ايمان ضعيفى دارند، با كمك هاى مالى و نزديك شدن به اسلام، ايمانشان استوار مى شود. [101] زكات كه نمودارى از نظام اسلامى است زمينه ساز عدالت اجتماعى، فقرزدايى، تأمين كارمندان، محبوبيت بين المللى، آزادى بردگان وافراد در بند، به حركت درآوردن نيروها، حفظ آيين وكيان مسلمانان وگسترش خدمات عمومى است. 💎 - يكى از اصول عدالت اجتماعى اسلامى، بيمه و تأمين زندگى محرومان است.«انّما الصدقات للفقراء» 💎 - همه ى دارايى هاى انسان از خودش نيست، ديگران هم در آن سهم دارند. «للفقراء و ...» 💎 - فقرزدايى بايد در رأس برنامه هاى نظام اسلامى باشد. «فريضة من اللَّه» ابتدا «للفقراء» مطرح شد و سپس موارد ديگر. 💎 - همچنان كه قاضى بايد تأمين شود تا به فكر رشوه نيفتد، دست اندركاران زكات هم بايد تأمين شوند تا به فكر رشوه و اختلاس نيفتند. «العاملين عليها» 💎 - مال، بايد وسيله ى قرب به خدا باشد. «فى سبيل اللَّه» 💎 - اسلام، تنها دين عبادت نيست، قوانين اقتصادى هم دارد. «فريضةً» 💎 102) در اسلام، مسائلى همچون هديه، سوغات و اطعام، به عنوان اهرمى جهت جذب قلوب به حساب آمده است. 💎
۶۱ توبه 💎💎💎💎⏱⏱💎💎💎💎 ✍مقصود از «منهم»؛ يا گروه منافقان است، يا برخى افراد سست ايمان كه از روى ترس در جبهه شركت نكردند وپس از جنگ، عذر وبهانه مى آوردند. به فرموده ى روايات، به دليل تماس هاى دائمى پيامبرصلى الله عليه وآله با على عليه السلام، عدّه اى از منافقان آن حضرت را ساده لوح و زودباور معرّفى مى كردند. [104] پيامبرصلى الله عليه وآله فرمود: «مَن آذانى فى عترتى فعليه لعنة اللَّه» كسى كه اهل بيت مرا اذيّت كند، لعنت خدا بر او باد. در مورد حضرت فاطمه عليها السلام نيز فرمود: «مَن آذاها فقد آذانى» هركس فاطمه را اذيّت كند، مرا اذيّت نموده است. [105] ----- 104) تفسير نورالثقلين. 105) ملحقات احقاق الحق، ج 18، ص 458 و 439. 💎 👌 همه ى اصحاب پيامبر، عادل نبودند و برخى پيامبر را مى آزردند. «يؤذون» 💎 - از آداب گوش دادن، توجّه با تمام وجود به سخنانِ گوينده است. كلمه ى «اُذن» به معناى آن است كه او سر تا پا گوش است. 💎 - از صفات يك رهبر آگاه، سعه ى صدر، گوش دادن به حرف همه ى گروهها، برخورد محبّت آميز با آنان، عيب پوشى و بازگذاشتن راه عذر و توبه ى مردم است. «قل هو اُذن خير» 💎 - با روى باز و از روى خيرخواهى، شنواىِ سخن مردم باشيد. «اُذن خيرٍ لكم» 💎 - سكوت در برابر شنيده ها، هميشه نشانه ى رضايت نيست. «اذن خير لكم» 💎 - آزار ديده را حمايت كنيد. 💎 - اگر مؤمنى خبرى داد، سخن او را تصديق كنيد. «يؤمن للمؤمنين» 💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 موشن گرافیک| نقدی بر آموزه های دین زرتشت و اوستا !!! ❕همواره در فضای مجازی شاهدیم که افرادی مدعی اند که ایرانیان باید پیروان پیامبر ایرانی به نام زرتشت و کتابش به نام اوستا باشند و اسلام و قرآن را کنار بگذارند !!! 👌ما در کلیپ فوق آموزه های دین زرتشت و محتوای اوستا را به نقد کشیده ایم و ثابت کرده ایم که این آیین شایسته پیروی نیست . 👇👇👇 ┏⊰✾✾⊱━━━─»»»━━┓ 🆔 @mobahesegroup ┗━━─»»»━━━⊰✾✾⊱┛ https://eitaa.com/joinchat/1402208256Cb57404510b