eitaa logo
آقای صحنه | مسعود پایمرد
1.1هزار دنبال‌کننده
242 عکس
58 ویدیو
12 فایل
مسعود پایمرد هستم؛ معلم، مجری صحنه، مدرس فن بیان و مجریگری و کارشناس روابط عمومی سایت آقای صحنه: https://MrMC.ir صفحه اینستاگرام: Instagram.com/MrMC.ir 🍃ارتباط با من: @MrMC_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
20M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ژن سخنرانی داری یا نه؟ 🧬 خیلی‌ها فکر می‌کنن فن بیان یه موهبت ذاتیه که فقط به عده‌ای خاص رسیده؛ همون‌هایی که می‌گن «طرف ذاتاً خوش‌صحبته». اما واقعیت چیز دیگه‌ایه... توی این ویدیو، برشی از جلسه اول دوره «ستاره سخن ۳» رو می‌بینی؛ جایی که دقیق‌تر بررسی کردیم نقش ژنتیک پررنگ‌تره یا تمرین و یادگیری. اگه فکر می‌کنی استعداد فن بیان نداری، این ویدیو برای تو ساخته شده. ببین و برام بنویس: به نظرت استعداد مهم‌تره یا پشتکار؟ 👇🏻 @MrMC_Admin
💢دبیرخانه کشوری آموزش اولیا مستقر در اداره انجمن اولیا و مربیان استان اصفهان، برگزار می‌کند: 📌کارگاه توانمندسازی اولیا با عنوان 📍تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس در کودکان و نوجوانان ◽مدرس:آقای مسعود پایمرد متخصص روانشناسی، مربی فن بیان و سخنوری ⏰ زمان: سه شنبه ۵ اسفندماه ساعت ۱۲:۳۰ 🔗نشانی کانال شرکت در وبینار: https://shad.ir/oliamorabian @MrMC_ir | MrMC.ir
| اجرای هفتمین اجلاس نماز استان اصفهان 🔹امروز، عهده‌دار اجرای هفتمین اجلاس نماز استان اصفهان بودم که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد. امیدوارم که مورد پسند مخاطبان قرار گرفته باشه ☺️ ویدیوی بعضی از بخش‌های اجرا رو هم به زودی براتون خواهم گذاشت 😉 ♨️تصاویر بیشتر: http://isf.medu.gov.ir/fa/node/463980 📱همراه من باشید در: @MrMC_ir | MrMC.ir
چو ایران نباشد تن من مباد بر این بوم و بر زنده یک تن مباد همه روی یک‌سر به جنگ آوریم جهان بر بد اندیش تنگ آوریم ز بهر بر و بوم و پیوند خویش زن و کودک و خرد و فرزند خویش همه سر به سر تن به کشتن دهیم از آن به که کشور به دشمن دهیم @MrMC_ir
غزلی از امام شهید سیدعلی خامنه‌ای دل را ز بى‌خودى سرِ از خود رمیدن است جان را هواى از قفس تن پریدن است از بیم مرگ نیست که سرداده‌ام فغان بانگ جرس زشوقِ به منزل رسیدن است دستم نمی‌رسد که دل از سینه برکنم بارى علاجِ شوق گریبان دریدن است شامم سیه‌تر است ز گیسوى سرکِشت خورشید من برآى که وقت دمیدن است سوى تو اى خلاصه‌ى گلزار زندگی مرغ نگه در آرزوى پرکشیدن است... @MrMC_ir | MrMC.ir
نهال در خاک می‌نشیند 🌱 بی آن قامت رعنا... ✨ و بهار، دلتنگ‌تر از همیشه آغاز خواهد شد 🍃 ▫️امروز، روز درختکاری است ▪️اگر نهالی غرس کردید، به یاد رهبر شهیدمان فاتحه‌ای بخوانید... @MrMC_ir | MrMC.ir
امیدوار و رجزگون، تپنده، پر هیجان غرورمند، به لبخند، با تمام توان بایست بین هیاهو و با شرافت محض برای خانه‌ات آواز عاشقانه بخوان صدا بلند کن و از وطن بگو به نسیم که قصه را برساند به گوش بی‌خبران مباد دسته‌گلی در هجوم باد، غریب مباد چشم سحر از کمین شب، نگران در این زمین مقدس که سرو و گنجشکش برای حفظ ‌محل می‌شوند یک گردان به آفتاب بگو پشت‌گرمیِ ده باش! به رودخانه بگو پای کوچه‌باغ بمان! اراده کن که جهانی به صحنه خیره شود اشاره کن که بپیچد خبر دهان به دهان که رستم است و به دستش گرفته گرز و کمند که آرش است و به دستش گرفته تیر و کمان و هرچه نعرهٔ دیوان درنده‌تر شده است بلندتر شده فریادِ زنده‌باد ایران
قرآنِ بی علی ثمرَش ابنِ ملجم است دارد خطر تلاوتِ هر آیه بی علی مُرغ از قفس پرید ندا داد جبرئیل اینک شما و وحشتِ دنیای بی علی ▪️شهادت حضرت علی (ع) رو به شما دوستان عزیزم تسلیت میگم. بنده رو هم در این شب عزیز از دعای خیرتون محروم نکنید. @MrMC_ir | MrMC.ir
تلاش امیدوارانه در دل بحران سالی که گذشت، شاهد سلسله رویدادهایی بودیم که بی‌شک روی زندگی همهٔ ما تاثیر زیادی داشت. این روزها خیلی از آدم‌ها داغدار، عصبانی، سردرگم و ترسیده‌ان. مجموعه‌ای از احساساتی که پردازش هر کدوم به تنهایی هم سخته، چه برسه وقتی همه باهم بیان. در زندگی شخصی انتخاب‌های ما محدود شده، تصمیم گیری سخت شده و دایره‌ی کوچیک اختیاراتمون، تنگ‌تر هم شده؛ بنابراین قابل درکه که این روزها خیلی از آدم‌ها ندونن چیکار باید بکنن و از ترس هزینه های تصمیم های اشتباه، انفعال رو انتخاب کنن. من اینجا چندتا پیشنهاد دارم برای اینکه بتونیم دوباره به زندگی برگردیم و تا حدی از حالت رخوتی که ابهام این روزها به ما تحمیل کرده خارج بشیم. بتونیم به جای انفعال، تصمیم های دیگه‌ای بگیریم که نتایج رضایت بخش‌تری داشته باشن. در بحث تصمیم گیری، در کوتاه مدت (مثلا زیر چند سال)، ما معمولاً نمی تونیم درست و غلط بودن تصمیممون رو بفهمیم. فقط می تونیم که آیا با توجه به منابعی که داشتیم، کم هزینه ترین و پرفایده ترین تصمیم رو گرفتیم یا نه؟ مهارت تصمیم گیری که کلا خیلی مهمه. اما وقتی شرایط بحرانی میشه، توانایی تصمیم گیری مهم تر هم میشه. درستش اینه که در شرایط غیربحرانی خودمون رو تربیت کنیم برای چنین ایامی. اما هنوز هم دیر نیست. ▪️ آرامش روح و ذهن آدمیزاد، پیش‌نیاز تصمیم‌گیری بهینه هست. دوتا ابزار مهم برای داشتن ذهن آرام و روان نسبتا آسوده، مطالعه‌ی متن های طولانی، (مثل کتاب و مقاله) و نوشتن مستمر هست. ذهن آروم، افکار رو منسجم در خودش نگه می داره و انسجام افکار هم به گرفتن تصمیم‌های بهینه منجر میشه. این روزها هروقت تونستید قلم و کاغذ بردارید، یا یه صفحه ورد باز کنید یا حتی کانالی (حتی بدون عضو) باز کنید و بنویسید. از احساسات، گزارش روزمره، مشاهدات، تداعی ها، قضاوت ها و... بنویسید. لازم نیست کسی بخونه یا حتی خودتون بهش برگردید. عمل نوشتنه که مهمه. خوندن متن های بلند رو هم واقعا جدی بگیرید. کتابی بردارید (ترجیحا داستانی) و تلاش کنید یک ساعت پیوسته اون رو مطالعه کنید. اگر نه، متن های چند هزار کلمه ای بخونید‌. این کار هم بازه زمانی توجه تون رو بالا می بره و کمک می کنه توی این روزهای شلوغ و پراسترس، نفسی تازه کنید. 🔰 زندگی در این زمانه و در این جغرافیا، نیازمند تصمیم گیری باکیفیته. تمرین کنیم. همین الان و همین امروز. آروم آروم و ذره ذره. ✍🏻 زینب رمضانی 📆 ۲۸ اسفند ۱۴۰۴