🥀 موعظه #آیت_الله_بهجت 🥀
📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
╔═🌷══════╗
💟 @namazmt
╚══════🌷═╝
هدایت شده از قرار هفده
قرار هفده - قسمت ششم.mp3
16.35M
📻 #رادیو_نماز| برنامه قرار هفده
🎬 قسمت: ششم (ویژه برنامه میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر)
▫️بیانات مقام معظم رهبری
▫️سخنان استاد قرائتی
▫️تواشیح
▫️شصت ثانیه با اخبار نمازی
▫️خاطرات نمازی
▫️معرفی کتاب
▫️مروری بر نظرات و پیشنهادات مخاطبین
▫️دلنوشته
▫️سخنان حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد بهشتی درباره نماز و اخلاص از نگاه حضرت علی (ع)
✉ شنوندگان محترم می توانند با ارسال نظرات خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ مارو در تهیه و تولید برنامه مجله رادیویی قرار هفده یاری نمایند.
نشر حداکثری
#نماز
#پیام_رسان_فرهنگ_نماز_باشیم
🕋 @namaz_ir
یازدهمین وبینار تخصصی با موضوع «جایگاه نماز در ادیان قدیم و مقایسه آن با ادیان و معنویتهای نوظهور»
باحضور دکتر گریوانی مولف و مدرس سطوح عالی حوزه و دانشگاه
۴ شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
ساعت۱۰:۳۰ صبح
لینک ورود:
https://bbb01.dte.ir/b/aup-zy7-kwl-8xh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پادکست
💛💜 ذکر زیاد ... خیر زیاد 💜💛
#استاد_انصاریان
╭━🍃━⊰❤️⊱━🍃━╮ http://eitaa.com/joinchat/3794927616C787ef768cc
╰━🍃━⊰❤️⊱═🍃━╯
🌳 فضلیت ذکر #سبحان_الله 🌳
🌸 عدّة الداعي فيما يُحكى عَن سُلَيمانَ بنِ داودَ عليهما السلام: إنَّهُ مَرَّ بِحَرّاثٍ فَقالَ: لَقَد اوتِيَ ابنُ داودَ مُلكا عَظيما! فَأَلقاهُ الرّيحُ في اذُنِهِ، فَنَزَلَ و مَشى إلَى الحَرّاثِ
🌸 و قالَ: إنَّما مَشَيتُ إلَيكَ لِئَلّا تَتَمَنّى ما لا تَقدِرُ عَلَيهِ. ثُمَّ قالَ: لَتَسبيحَةٌ واحِدَةٌ يَقبَلُهَا اللّهُ تَعالى خَيرٌ مِمّا اوتِيَ آلُ داودَ.
🌸 و في حَديثٍ آخَرَ: لِأَنَّ ثَوابَ التَّسبيحَةِ يَبقى، و مُلكَ سُلَيمانَ يَفنى.
🌼 عدّة الداعى: مىگويند سليمان بن داود عليه السلام بر كشتگرى گذشت. كشتگر [با خود] گفت: چه سلطنت باشكوهى به پسر داود داده شده است!
باد، سخن او را به گوش سليمان رساند.
🌼 سليمان، پياده شد و به نزد كشتگر رفت و گفت: «به نزد تو آمدم تا [بگويم:] چيزى را كه از توان تو بيرون است، آرزو نكنى».
سپس گفت: «گفتن يك تسبيح كه خداى متعال آن را بپذيرد، از هر آنچه به خاندان داود داده شده، بهتر است».
🌼 و در حديثى ديگر آمده است [كه گفت]: «زيرا ثواب تسبيح، باقى مىماند و مُلك سليمان از ميان مىرود».
📚 بحار الأنوار، ج 93، ص 184.
#معارف_ذکر_های_نماز #حدیث
مرکزتخصصینماز 🕋 @namazmt
#دعوت_به_نماز
💟 متغیرهای موقعیتی ، متغیرهای مؤثر در خواندن #نماز است که فرد را از بیرون تحت تاثیر قرار می دهد و او را به نماز خواندن را می خواند یا از آن بیزار می کند.
💟 برخی متغیرهای موقعیتی مربوط به خانه عبارتند از :
1⃣🍃 شناساندن اهمیت نماز به والدین و آگاهی دادن به مسئولیت آنها در قبال تربیت فرزندان
2⃣💧 آموزش شیوه های جذب فرزندان به نماز به والدین
3⃣🍃 اقامه نماز جماعت اول وقت در منزل
👌 [حداقل با حضور پدر و مادر ، هر چند فرزندان در آن نماز حاضر نشود]
4⃣💧 تهیه عطر ، تسبیح و سجاده اختصاصی برای هر فرزند مطابق سلیقه خودش (و چادر سفید، جوراب مناسب، مقنعه برای دختر خانم ها)
5⃣🍃 داشتن لباس مخصوص نماز مثل پیراهن سفید و عبا برای پدر و پسر ها و چادر سفید برای مادر و دختر ها.
👌 (مردها با لباس کار کثیف و زنان با لباس آشپزی کثیف نماز نخوانند)
📚 #استاد_علینقیفقیهی ، شیوههای ترغیب و جذب به نماز، خلاصه ای از صفحه ۲۹۴ تا ۲۹۷.
------🌸🍃🌸-------
@namazmt مرکزتخصصینماز
------🌸🍃🌸-------
#عکس_نوشت نماز
💓 «قد قامت الصلاة» یعنی ... 💓
#آیت_الله_جوادی آملی
📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
╔═🌷══════╗
💟 @namazmt
╚══════🌷═╝
#دعوت_به_نماز
💟 متغیرهای موقعیتی ، متغیرهای مؤثر در خواندن #نماز است که فرد را از بیرون تحت تاثیر قرار می دهد و او را به نماز خواندن را می خواند یا از آن بیزار می کند.
💟 برخی متغیرهای موقعیتی مربوط به خانه عبارتند از :
6⃣🌹 هنگام نماز، خانه معطر و خوشبو شود. (خوشبو کردن لباس و سجاده نماز در روایات سفارش شده است)
7⃣🍀 بیدار کردن فرزندان برای #نماز_صبح با ملایمت و خوش اخلاقی
8⃣🌹 زمان ناهار و شام را بعد از نماز اول وقت باشد.
9⃣🍀 والدین در ساعاتی که تلویزیون فیلم یا مسابقه جذاب دارد کودک و فرزند به #نماز وادار نکنند.
🔟🌹 وقتی کودک به تقلید از پدر یا مادر نماز می خواند او را ببوسند و پاداش دهند.
📚 #استاد_علینقیفقیهی ، شیوههای ترغیب و جذب به نماز، خلاصه ای از صفحه ۲۹۴ تا ۲۹۷.
------🌸🍃🌸-------
@namazmt مرکزتخصصینماز
------🌸🍃🌸-------