💠 در هر 60 ثانیه در فضای مجازی چه اتفاقاتی می افتد
#فضای_مجازی
🆔 @magazihaa
⭕️ چرا از سینما غافل ماندهایم؟
▪️ سینما خیلی عنصر جذابی است، رسانهی فوقالعادهای است، یعنی واقعا الان هیچچیزی مثل سینما نیست از لحاظ اثرگذاری؛ خب روی این زمینه کار بکنید.
▪️ کارهای ابتکاری بکنید؛ اسباببازی همینجور، بازىِ رایانهای همینجور، عروسک همینجور، اینها چیزهایی است که لازم است. اسباببازی رایج بچههای ما شده تفنگ.
▪️ خب بابا! آمریکاییها که پدرجد ما در این کارند، الان پشیمانند، درآن درماندهاند که چهکار کنند. ما بچههای خودمان را که اَلَکدولَک بازی میکردند که تحرک داشت و خوب بود، گرگمبه هوا بازی میکردند که کار بسیار خوبی بود و ورزش بود و بازی و سرگرمی بود.
📝 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
#امام_خامنهای
🆔 @magazihaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 از پشت فضای مجازی بیاییم بیرون و کمی با آدم ها در دنیای واقعی صحبت کنیم.
🔘 محله لوطی های بامرام
#انیمیشن
🆔 @magazihaa
⭕️چهارمین روز از #دوره_دوم فضای مجازی برگزار میشود.
🔘 روز سوم دوره آموزشی جنگ رسانهای با دو سرفصل زیر برگزار میشود:
1️⃣تکنیکهای اقناع مخاطب
2️⃣ شم خبری
🎥 مدرّس روز سوم: محمد حسین رضایی(مسئول پایگاه خبری598) و آقای دیلمقانی(کارشناس فضای مجازی)
👈 جهت حضور فردا راس ساعت سه در مجتمع آیت الله سعیدی حضور داشته باشید.
#منتظرتان_هستیم
#دوره_آموزش
🆔 @magazihaa
نسرا استان قم
⭕️ جلسه پنجم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر 👇👇👇👇 #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
بخش پنجم امنیت سایبر.mp3
8.66M
☢️ جلسه پنجم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر
📙 کودتای سایبری آنگلو - امریکن بر ضد جمهوری اسلامی ایران
#امنیت_سایبر
🆔 @magazihaa
Fars.pdf
170.7K
📑گزارش فوق محرمانه از سوی مرکز تحقیقات پیشرفته ضدتروریسم (جاسوسی 24 ساعته آمریکا و انگلیس از جوانان ایرانی)
📄سازمانهای پنج چشم خصوصا سرفرماندهی ارتباطات دولتی انگلیس و آژانس امنیت ملی آمریکا سالهاست که در پروژهای مشترک از تمامی ایرانیان به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته جاسوسی میکنند.
#امنیت_سایبر
🆔 @magazihaa
جلسه ششم امنیت سایبر.mp3
9.5M
✅جلسه ششم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر
📗تاریخ طرحریزی قدرت اطلاعاتی بریتانیا (۲)
#امنیت_سایبر
🆔 @magazihaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✖️همه چیز راجع به ویروس #استاکس_نت
ویروسی که موجب #تهدید سایتهای #هستهای ایرانی شد.
#امنیت_سایبر
🆔 @magazihaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹حقیقت و دستان پشت پرده فیسبوک
#امنیت_سایبر
🆔 @magazihaa
فضای مجازی بازیهای رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی.pdf
213.6K
🔹مقاله: فضای مجازی بازیهای رایانهای و امکان انتخاب گزینههای اخلاقی
#فضای_مجازی
🆔 @magazihaa
نسرا استان قم
🔹مقاله: فضای مجازی بازیهای رایانهای و امکان انتخاب گزینههای اخلاقی #فضای_مجازی 🆔 @magazihaa
🔹مقاله: فضای مجازی بازی های رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی
نویسندگان: علی رازی زاده، سید رضی موسوی گیلانی، بهروز مینایی
🔹منبع: پژوهشنامه اخلاق سال هشتم پاییز 1394 شماره 29
🔸کلید واژه ها: #بازی_های_رایانه_ای، فرهنگ سازی، #فضای_مجازی، گزینه اخلاقی
🔸چکیده
بازی های رایانه ای به دلیل بهره مندی از قابلیت های تعاملی و ظرفیت هایی در جهت امکان مشارکت کاربر در سیر تکامل #بازی، به #رسانه ای تأثیرگذار برای #فرهنگ_سازی و ارتقای نگرش #کاربران بازی های رایانه ای تبدیل شده اند. این ظرفیت، امکان آن را برای کاربر در محیط مجازی بازی رایانه ای فراهم می کند تا بدون توجه به عواقب تصمیم گیری های خود، آزادانه و از میان گزینه های اخلاقی و غیراخلاقی، گزینه مناسب با آموزه های دینی و #فرهنگ جامعه کاربر را برگزیند.
این مقاله تلاش می کند تا چگونگی فراهم کردن زمینه لازم را برای انتخاب گزینه اخلاقی در بازی رایانه ای بررسی کند؛ از این رو این مقاله ضمن گردآوری اطلاعات با روش کتابخانه ای و تبیین داده ها به صورت توصیفی تحلیلی، این فرض را مطرح می کند که بازی های رایانه ای، با بهره گیری از ظرفیت های تعاملیِ خود، شرایطی را برای کاربران فراهم می کنند تا آنها بتوانند بدون توجه به عواقب انتخابهایشان، داوطلبانه و از روی اختیار، در شرایط و موقعیت های متفاوت تصمیمگیری کنند.
#فضای_مجازی
🆔 @magazihaa