eitaa logo
نسرا استان قم
1.1هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
477 ویدیو
168 فایل
‏•|﷽|• . • نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان قم . 🔸آپارات aparat.com/Nasra_Qom . 🔹اینستاگرام Instagram.com/Nasra_Qom . 🔸روبیکا rubika.ir/Nasra_Qom . 🔹توییتر twitter.com/Nasra_Qom . 🔸ایتا eitaa.com/Nasra_Qom . • ارتباط با ما | @NasraQom
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 در هر 60 ثانیه در فضای مجازی چه اتفاقاتی می افتد 🆔 @magazihaa
⭕️ چرا از سینما غافل مانده‌ایم؟ ▪️ سینما خیلی عنصر جذابی است، رسانه‌ی فوق‌العاده‌ای است، یعنی واقعا الان هیچ‌چیزی مثل سینما نیست از لحاظ اثرگذاری؛ خب روی این زمینه کار بکنید. ▪️ کارهای ابتکاری بکنید؛ اسباب‌بازی همین‌جور، بازىِ رایانه‌ای همین‌جور، عروسک همین‌جور، اینها چیزهایی است که لازم است. اسباب‌بازی رایج بچه‌های ما شده تفنگ. ▪️ خب بابا! آمریکاییها که پدرجد ما در این کارند، الان پشیمانند، درآن درمانده‌اند که چه‌کار کنند. ما بچه‌های خودمان را که اَلَکدولَک بازی میکردند که تحرک داشت و خوب بود، گرگم‌به هوا بازی میکردند که کار بسیار خوبی بود و ورزش بود و بازی و سرگرمی بود. 📝 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ 🆔 @magazihaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 از پشت فضای مجازی بیاییم بیرون و کمی با آدم ها در دنیای واقعی صحبت کنیم. 🔘 محله لوطی های بامرام 🆔 @magazihaa
⭕️چهارمین روز از فضای مجازی برگزار می‌شود. 🔘 روز سوم دوره آموزشی جنگ رسانه‌ای با دو سرفصل زیر برگزار می‌شود: 1️⃣تکنیک‌های اقناع مخاطب 2️⃣ شم خبری 🎥 مدرّس روز سوم: محمد حسین رضایی(مسئول پایگاه خبری598) و آقای دیلمقانی(کارشناس فضای مجازی) 👈 جهت حضور فردا راس ساعت سه در مجتمع آیت الله سعیدی حضور داشته باشید. 🆔 @magazihaa
⭕️ جلسه پنجم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر 👇👇👇👇 #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
نسرا استان قم
⭕️ جلسه پنجم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر 👇👇👇👇 #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
بخش پنجم امنیت سایبر.mp3
8.66M
☢️ جلسه پنجم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر 📙 کودتای سایبری آنگلو - امریکن بر ضد جمهوری اسلامی ایران 🆔 @magazihaa
Fars.pdf
170.7K
📑گزارش فوق محرمانه از سوی مرکز تحقیقات پیشرفته ضدتروریسم (جاسوسی 24 ساعته آمریکا و انگلیس از جوانان ایرانی) 📄سازمان‌های پنج چشم خصوصا سرفرماندهی ارتباطات دولتی انگلیس و آژانس امنیت ملی آمریکا سال‌هاست که در پروژه‌ای مشترک از تمامی ایرانیان به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته جاسوسی می‌کنند. 🆔 @magazihaa
🌐گره‌های جهانی داده‌های اینترنتی #امنیت_ساییر 🆔 @magazihaa
🔰کابل‌های و سیم‌های دریایی در جهان برای انتقال داده‌ها #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
📝نسبت شناسی مفاهیم (F-L-A-S) #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
✖️معرفی سازمان «سرویس اینتلیجنس مخفی» ✖️ (MI6 - Secret Intelligence Service) #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
🔹معرفی پروژه تمپورا (Tempora) #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
🌀معرفی «اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع» یا کشورهای همسود #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
⭕️ جلسه ششم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر 👇👇👇👇 #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
جلسه ششم امنیت سایبر.mp3
9.5M
✅جلسه ششم امنیت استراتژیک در نبردگاه سایبر 📗تاریخ طرح‌ریزی قدرت اطلاعاتی بریتانیا (۲) #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
✴️معرفی سرویس امنیت مرکزی و فرماندهی سایبری #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
💬معرفی جامعه اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
🕹آژانس امنیت ملی آمریکا #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
👁جایگاه شناسی نظامی سازمان‌های پنج چشم #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹حقیقت و دستان پشت پرده فیس‌بوک #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
فضای مجازی بازیهای رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی.pdf
213.6K
🔹مقاله: فضای مجازی بازی‌های رایانه‌ای و امکان انتخاب گزینه‌های اخلاقی #فضای_مجازی 🆔 @magazihaa
نسرا استان قم
🔹مقاله: فضای مجازی بازی‌های رایانه‌ای و امکان انتخاب گزینه‌های اخلاقی #فضای_مجازی 🆔 @magazihaa
🔹مقاله: فضای مجازی بازی های رایانه ای و امکان انتخاب گزینه های اخلاقی نویسندگان: علی رازی زاده، سید رضی موسوی گیلانی، بهروز مینایی 🔹منبع: پژوهشنامه اخلاق سال هشتم پاییز 1394 شماره 29 🔸کلید واژه ها: ، فرهنگ سازی، ، گزینه اخلاقی 🔸چکیده بازی های رایانه ای به دلیل بهره مندی از قابلیت های تعاملی و ظرفیت هایی در جهت امکان مشارکت کاربر در سیر تکامل ، به ای تأثیرگذار برای و ارتقای نگرش بازی های رایانه ای تبدیل شده اند. این ظرفیت، امکان آن را برای کاربر در محیط مجازی بازی رایانه ای فراهم می کند تا بدون توجه به عواقب تصمیم گیری های خود، آزادانه و از میان گزینه های اخلاقی و غیراخلاقی، گزینه مناسب با آموزه های دینی و جامعه کاربر را برگزیند. این مقاله تلاش می کند تا چگونگی فراهم کردن زمینه لازم را برای انتخاب گزینه اخلاقی در بازی رایانه ای بررسی کند؛ از این رو این مقاله ضمن گردآوری اطلاعات با روش کتابخانه ای و تبیین داده ها به صورت توصیفی تحلیلی، این فرض را مطرح می کند که بازی های رایانه ای، با بهره گیری از ظرفیت های تعاملیِ خود، شرایطی را برای کاربران فراهم می کنند تا آنها بتوانند بدون توجه به عواقب انتخاب‌هایشان، داوطلبانه و از روی اختیار، در شرایط و موقعیت های متفاوت تصمیم‌گیری کنند. 🆔 @magazihaa
🔹آژانس مدیریت سیگنال‌های استرلیا #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa
🏢معرفی اداره امنیت ارتباطات دولت نیوزلند #امنیت_سایبر 🆔 @magazihaa