eitaa logo
ندای تهذیب
7.8هزار دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
1.7هزار ویدیو
916 فایل
کانال رسمی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه اداره قرآن و حدیث @msn200 اداره اخلاق @Bahoosh593 اداره مشاوره @ENamazizade پیشنهادات و انتقادات @kovsar140 سایت‌‌ها: tahzib.ismc.ir hojre-nama.ir nedaye-tahzib.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
352.mp3
522.1K
🔊 🎤توسط استاد ✅صفحه 352 🗓1399/10/28 💐 @nedaye_tahzib 🌱 tahzib-howzeh.ir
گفتمان-تبلیغی-فاطمیه.apk
10.09M
🔸9 محصول در یک برنامه اندروید کاربردی🔸 🔺کاری از مؤسسه تخصصی خطابه 🗒متن سخنرانی روشمند ویژه 👈 عناوین : 📕راز تنهایی مادر (۵ جلسه) 📘انتخاب فاطمی (۵ جلسه) 📗یم فاطمی (۱۰ جلسه) 📕انقلاب فاطمی (۵ جلسه) 📒کوثر و ابتر (۵ جلسه) 📘راه و رسم فاطمی (۵ جلسه) 📙مادر همیشه بیدار (۳ جلسه) 📕جرعه ای از کوثر (۵ جلسه) 📘جای پای شیطان (۵ جلسه) 📚بهترین محتوای تبلیغی متناسب با مسائل روز جامعه 👌☝️☝️ 💐 @nedaye_tahzib 🌱 tahzib-howzeh.ir
▪️▪️پیام مناسبتی: ▪️▪️ موضوع: کوثر و ابتر شماره 4 👇👇👇 🔅آب کوثر بر آتش نمرودیان جناب ابن شهر آشوب در کتاب مناقب خود جریانی را از ملاقات و گفت و گوی علی بن محمد صوفی با شیطان نقل می‌کند: «در حديثى دراز از على بن محمّد صوفى كه ابليس را برخورد و از او پرسيد تو كيستى‌؟گفت:از آدميزاده‌ها او گفت:لا اله الا اللّٰه،تو از مردمى هستى كه پندارند خدا را دوست دارند و نافرمانيش كنند،و ابليس را دشمن دارند و فرمانش برند،گفتش اكنون بگو تو كيستى،گفت:منم صاحب داغكن و نام بزرگ و طبل بزرگ،منم كشنده هابيل. منم سوار بر كشتى بهمراه نوح،پى كن ناقه صالح،صاحب آتش ابراهيم، زمينه ساز كشتار يحيى، فراهم‌كننده قوم فرعون در نيل،جادو ساز و جادو پرداز با موسى،گوساله‌ساز بنى اسرائيل،اره‌كش بر زكريا،همسفر ابرهه براى ويرانى كعبه با فيل،سردار لشكر ضد محمّد در احد و حنين،حسد انگيز در دل منافقانى در سقيفه،صاحب هودج در جنگ بصره و شتردار آن منم كه در سپاه صفين ايستادم،منم كه در كربلا مؤمنان را سرزنش كردم، منم امام منافقان،منم نابود كن پيشينيان،گمراه‌كن بعديان،منم شيخ ناكثين پيمان شكن،منم ركن قاسطان،منم ظلّ‌ مارقان......» ( بحار الأنوار الجامعة لدرر أخبار الأئمة الأطهار علیهم السلام , جلد۶۰ , صفحه۲۵۳ ) یعنی محور مقابله با حق در تمام طول تاریخ شیطان بوده است. و از قابیل تا یزید در کنارشان بوده به تعبیر قرآن کریم: وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَا لِكُلِّ نَبِيٍّ عَدُوًّا شَيَاطِينَ الْإِنْسِ وَالْجِنِّ... اینچنین در برابر هر پیامبری، دشمنی از شیاطین انس و جنّ قرار دادیم (انعام / 112) مقابل همه انبیاء, شیاطینی از جن و انس ایستادند و از اول این دو جبهه حق و باطل مقابل هم صف بندی کردند؛ هر کدام امام و رهبری دارند، یکی به سمت نور می‌برد و یکی به سمت نار «وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا... و آنان را پیشوایانی قرار دادیم که به فرمان ما، (مردم را) هدایت می‌کردند (انبیاء / 73) » «وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَدْعُونَ إِلَى النَّارِ... و آنان [= فرعونیان‌] را پیشوایانی قرار دادیم که به آتش (دوزخ) دعوت می‌کنند (قصص / 41)» فاطمیه اوج این نبرد و صف بندی تاریخی است پس از رحلت رسول الله (ص) شیطان همه توانش را به میدان آورد و تمام جبهه کفر رو به خط کرد تا ثمره تلاش همه انبیاء را از بین ببرد. به تعبیر خود صدیقه طاهره علیها السلام در خطبه فدکیه «وَ أَطْلَعَ الشَّیْطَانُ رَأْسَهُ مِنْ مَغْرَزِهِ» شیطان همانند مار گزنده و حیوان درنده ای که مخفی شده بود دوباره سرش را از مخفی گاه خود بیرون کرد اما این بار خطرناک تر از همیشه وارد شد نه مثل زمان ابراهیم و موسی ادعای خدایی کرد و نه مثل زمان رسول اکرم (ص) شمشیر کشید و بت دست گرفت بلکه با لباس تزویر و به نام دین و مصلحت مسلمین وارد شد. در این فضای سخت و غبار آلود است که زهرا علیها السلام باید بتابد و راه را از بی راهه جدا کند این فقط دختر رسول الله بود که توانست نقاب از چهره باطل بکشد و تا قیامت بر کوس رسوایی آنان بکوبد. لیلة القدری که یک تنه مقابل همه باطل ایستاد و اجازه نداد پرچم جبهه حق زمین بخورد. بله خودش زمین خورد ولی نگذاشت علم حق زمین بخورد این نکته بسیار دقیقی است؛ هرچند امیرالمونین (ع) خانه نشین شد و داغ مادر سادات بر دل اهل حق نشست اما قیام صدیقه طاهره علیها السلام آب کوثری بود بر آتشی که نمرودیان روشن کرده بودند. آنان فکر همه چیز را کرده بودند الا نقش کوثر رسول را نمی‌دانستند اگر زهرا به میدان بیاید تا ابد آبرویی برایشان نمی‌ماند و رسوا می‌شوند. فکر نمی‌کردند زهرا علیها السلام خودش به میدان بیاید و یک ته روشنگری کند. 🌷 @nedaye_tahzibtahzib-howzeh.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی علی(ع) کل ارزشهای هستی را از دست میدهد!/یا رسول الله!ببین چقدر غریب شدم! متن کلیپ: کنار قبر نشسته، گفت: دختر پیغمبر، طاقت ادامه دادن نشستنم را ندارم و بلند شد. شهادت این خانم چه اثری روی روح امیرالمؤمنین(ع) گذاشته، نمی دانم! صحبت زن و شوهری نیست، امیرالمؤمنین(ع) کل ارزش های هستی را از دست داده است؛ نه یک زن و همسر! گفت نمی توانم بنشینم و بلند شد. امیرالمؤمنین(ع) هیچ جا در طول عمرش تا وقتی شهید شد، سرگردان نشد؛حالا کجا بروم؟ نمی توانم به خانه بروم! می دانم درِ اتاق را باز کنم، این چهارتا بچه ات به دورم می ریزند و می گویند مادر، من هم که جوابی ندارم به بچه هایت بدهم. نایستاد، خانه هم نرفت. امام صادق(ع) می فرمایند: در آن تاریکی شب آمد و خودش را روی قبر پیغمبر(ص) انداخت، فقط یک کلمه از حرف هایش را برایتان می گویم، بقیه اش را نمی توانم! گفت: یارسول الله، بلند شو و یک لحظه ببین که من در این شهر پرجمعیت، غریب شدم... استاد انصاریان 🌷 @nedaye_tahzibtahzib-howzeh.ir
✅سوره مبارکه ، صفحه 353، آیات 28 تا 31 🗓1399/10/29 🌷 @nedaye_tahzibtahzib-howzeh.ir
353.mp3
544.6K
🔊 🎤توسط استاد ✅صفحه 353 🗓1399/10/29 🌷 @nedaye_tahzibtahzib-howzeh.ir
💠پخش زنده درس اخلاق 👈 با حضور استاد حجت الاسلام والمسلمین مهدوی‌نیا (دام عزه) ⏰دوشنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۹ - ساعت ۱۹ پخش زنده:🔻 www.hawzahnews.com https://www.hawzahnews.com/service/live پخش‌زنده ایتا:🔻 https://aparat.com/hawzahnews/live?eitaafly 🌷 @nedaye_tahzibtahzib-howzeh.ir
🔹مجموعه پوسترهای نمایشگاهی اقتصاد مقاومتی، شماره ۲۴ 🔸موضوع: زندگی سه خانواده در یک خانه 🌷 @nedaye_tahzibtahzib-howzeh.ir
➖➖اقتصاد مقاومتی در کلام امام خمینی / قسمت دهم➖➖ 🔹ثمرات تولید و استقلال ملی (قسمت سوم)👇🏿👇🏿🔹 ♻️نفی اتکا به خارج عامل توسعه امام خمینی رحمه الله: وقتی که یک ملتی دید که خارج همه چیزش را دارد اداره می کند و دیگر احتیاجی ندارد، این به فکر نمی افتد که خودش احتیاجش را رفع کند. آن روزی که این ملت فهمید که اگر ما جدیت نکنیم برای کشاورزی مان، جدیت نکنیم، برای صنعت نفتمان، جدیت نکنیم برای کارخانه های خودمان، از بین خواهیم رفت و کسی نیست که به ما بدهد، وقتی این احساس پیدا شد در یک ملتی که من خودم باید هر چیز می خواهم تهیه کنم، دیگران به من نمی دهند، این احساس اگر پیدا شد، مغزها به راه می افتد و متخصص پیدا می شود در هر رشته ای و بازوهایی که هر عملی را می توانند انجام بدهند به کار می افتند: کشاورزی را خودشان درست می کنند؛ کارخانه ها را خودشان راه می اندازند. [صحیفه نور، ج 14، ص 115] 🌹 @nedaye_tahzib ☘️tahzib-howzeh.ir
مجموعه پوسترهای نمایشگاهی پیام امام خمینی قدّس سرّه به حوزه و روحانیت، شماره 16 نگرانی از تقابل و تعارض جناح های مومن به انقلاب 🌹 @nedaye_tahzib ☘️tahzib-howzeh.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ | بشارت وصل شرح حدیثی درباره آخرین گفتگوهای پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله وسلم و حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای جلسه درس خارج فقه روز دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ 🌹 @nedaye_tahzib ☘️tahzib-howzeh.ir
🍂سلسله مباحث: شماره 31 🌺 شاخص‏ها و ملاك‏های كلی | 2️⃣ دارایی، مخارج و سطح زندگی طلبه🌺 🔅دارایی، مخارج و سطح زندگی طلبه (قسمت دوم) طلبه باید در میزان هزینه‏ها و دارایی مشهود خود مراعات متوسط مردم را بكند و فاصله فاحشی از توده جامعه نداشته باشد. سطح زندگی طلبه نه از سطح متوسط مردم به اندازه‏ای بالاتر رود كه در چشم آنان از ثروتمندان و اشراف تلقی شود و نه در صورت امكان چنان پایین‏تر باشد كه نگاه ترحم‏آمیز دیگران را برانگیزد. قاعده‏ای كه ذكر شد (قرار گرفتن در سطح متوسط مردم و پرهیز از بالا رفتن یا پایین آمدن فاحش از این سطح) حداكثر و حداقل مناسبات رفتاری طلبه را مشخص می‏كند. فضای میان این حداقل و آن حداكثر، طیف گسترده‏ای است كه طلبه اجازه دارد در هر نقطه آن قرار گیرد. به بیان دیگر، این قاعده، مصادیق فراوان دارد و با الگوهای رفتاری متنوّعی می‏توان این قاعده را رعایت كرد. گرچه پیشنهاد می‏شود به جهت ملاحظه بیشتر، طلبه كمی پایین‏تر از متوسط مردم قرار گیرد. ◀️اسباب زندگی مردم سه گونه است: 1️⃣ گونه اول، اسبابی كه نوع مردم به صورت متعارف از آنها استفاده می‏كنند، مثل یخچال، فرش، كمد و ظروف معمولی. استفاده از این وسایل قطعاً برای طلبه مجاز است. 2️⃣نوع دوم، اسبابی كه یقیناً به طبقه ثروتمند و مرفّه جامعه اختصاص دارد، مثل ماشین سواری اشرافی یا گوشی موبایل بسیار گران‏قیمت، لوازم لوكس و تجملی مانند مبل استیل و چلچراغ بلورین، آكواریوم، تزئینات مخصوص مانند پرده‏های ویژه، كالاهای ویترینی، تابلوهای تجملی و مصالح گران‏قیمت ساختمانی. استفاده از اینها نیز قطعاً برای طلبه ناروا است. 3️⃣دسته سوم، مصادیق مشكوكی است كه به روشنی معلوم نیست جزو گروه اول یا دوم هستند. تعیین تكلیف نهایی این مصادیق نیاز به روابط اجتماعی گسترده و كشف نوع نگاه مردم دارد و خالی از دشواری نیست؛ ولی استفاده از آنها جز در شرایط خاص و نیاز ضروری توصیه نمی‏شود. در هر حال تركیب نهایی حاصل از دارایی‏های متنوع طلبه و نوع زندگی او نباید از محدوده آن دو حدّ تجاوز كند. ادامه دارد... 🌻 @nedaye_tahzib 🌿 tahzib-howzeh.ir
✅سوره مبارکه ، صفحه 354، آیات 32 تا 36 🗓1399/10/30 🌸 @nedaye_tahzib 🌾 tahzib-howzeh.ir
354.mp3
552.7K
🔊 🎤توسط استاد ✅صفحه 354 🗓1399/10/30 🌸 @nedaye_tahzib 🌾 tahzib-howzeh.ir
🗂مجموعه پوسترهای نمایشگاهی 📝موضوع: غضب نسبت به قتنه‌گرها شماره 14 🌸 @nedaye_tahzib 🌾 tahzib-howzeh.ir
🔹تربیت دینی فرزندان / پرورش عشق به اهل بیت علیم السلام🔹👇🏿👇🏿 شماره 10 🔅پرورش عشق به اهل بیت علیم السلام برای بیمه کردن دل و اندیشۀ فرزندان، یکی از راه ها، پیونددادن آنان با اهل بیت است؛ به عنوان الگوهایی دوست داشتنی، قابل تبعیت و شایستۀ اسوه گیری. «تربیت ولایی» مسئولیت همۀ والدین و مربیان است. در پرورش نسلی «دوستدار آل محمد» بهره گیری از عنصر عشق و محبت، ضروری است. در گذشته، از شیوه هایی همچون بیان حکایات شیرین از زندگی امامان، معرفی الگوهای اهل بیتی، دیدار و زیارت مشاهد مشرفه و حرم ها یاد کردیم. در ادامۀ این مبحث، شیوه های کاربردی مطرح می شود: 1️⃣«ذکر فضایل» یکی از راه های ایجاد علاقه است. اینکه معصومان چه شخصیت هایی اند و در پیشگاه خدا چه جایگاهی دارند و فضایلشان چیست و در نظام هستی و دنیا و آخرت، چه کارهایی از دستشان برمی آید، خودبه خود کشش به سوی این چهره های معنوی را پدید می آورد. 2️⃣ محبت دو جانبه کودکان ما اگر بدانند که مورد محبت و علاقۀ ائمه قرار دارند، به آنان شیفتگی پیدا خواهند کرد. هر انسانی دوست دارد محبوب دیگران باشد. حضرت علی (ع) می فرمایند: «ما دوستدارانمان را دوست داریم.» آیا اگر فرزندان ما که علاقه به این خاندان دارند، بدانند که این علاقه، دوجانبه است، محبتشان افزون تر نخواهد شد؟ در حدیثی از قول امام زمان (عج) نقل کرده اند که ما شیعیانِ خود را رها نکرده و از یاد نبرده ایم و به فکر آنان هستیم.(«اِنّا غیرُ مُهمِلین لِمراعاتِکم و لا ناسینَ لِذِکرِکم...»، بحارالانوار، ج53، ص175) وقتی شیعه ای این را بداند که موردعنایت حضرت مهدی (عج) است، او هم به حضرتش مِهر بیشتری خواهد یافت. پس، توجه دادن فرزندان به اینکه اهل بیت چقدر آنان را دوست دارند، از شیوه های دیگرِ ایجاد یا افزایش محبت است. راستی، خود ما تا چه حد برای این دوستی و محبت، حساب باز کرده ایم و ارزش قائلیم؟ فرزندان ما تا چه حد، این ارزش گذاری را در اَعمال و حالات و رفتار و روحیات ما می بینند؟ اگر تشویق و تحسین های ما، جایزه دادن و تقدیر کردن و محبت نشان دادن های ما به فرزندانمان به خاطر همین عشق پاک و علاقه مندی شان به اهل بیت باشد، یقیناً محبت آنان را خواهد افزود. فضای زندگی ما باید اهل بیتی باشد. سایۀ مقدس نام و یاد آن عزیزان خدا بر سر و سرای ما باشد. نامشان وِرد زبانمان و سخنشان آویزۀ گوشمان و محبتشان در دلمان باشد، تا این فضای روحی و تربیتی، کودکانی دوستدار خاندان رسالت بار آورَد 🌸 @nedaye_tahzib 🌾tahzib-howzeh.ir
پدر و مادرهای محبوب،استاد تراشیون.mp3
1.72M
| پدر و مادرهای محبوب | پدرها و مادرها هم باید محبوب فرزندان باشند و هم مقبول آنها 🌸 @nedaye_tahzib 🌾 tahzib-howzeh.ir
🌾 / گستره ی تربیت دینی 👇🏿👇🏿🌾 🔅راه کار تربیت دینی بدور از تشویق و تنبیه ◀️ کارمند وارد اداره میشود و برای او یک کارت ساعت زنی گذاشته اند که تأخیرهای او را مورد تنبیه قرار میدهد و اضافه کاری او را مورد تشویق قرار میدهد. محصل در مدرسه درس میخواند و تا آنجا که میآموزد یک تشویقی بنام نمره وجود دارد که زیاد میشود و آثار حقوقی بر آن مترتب میشود. شخصیت دادن اطرافیان بخاطر این نمره است. اگرنمره کم بشود، تنبیه های جانبی دارد. زندگی ما پراز تشویق ها و تنبیه ها است. اکثر قوانین و آیین نامه ها هم این تشویق ها و تنبیه ها را مدیریت می کنند. هرچه زندگی انسان بیشتر در حصار قافله تشویق ها و تنبیه ها اسیر باشد از شخصیت انسان خوبی ها و فضیلت های آن کاسته میشود. و به دیگران وابسته میشود. معلوم است که اگر کسی با اراده خودش از خواب بیدار بشود بهتر از آن است که با ساعت شماته دار و یا یک پارچ آب از خواب بیدار بشود. ببینید این دو فضا چقدر متفاوت است. ما باید از این تشویق ها کم بکنیم. قانونمند زندگی کردن خوب است ولی زیاد قانون داشتن خوب نیست. چرا او خودش بخاطر ویژگی های اخلاقی و شخصیتی این جور نباشد. خیلی ها میگویند: این تشویق ها و تنبیه ها و قانون ها بخاطر این است که او را عادت بدهیم. واقعاً این نتیجه را داده است؟. آیا کسی رفته و آمار بگیرد که حالا ما این قدر از کارت ساعت زنی و نمره استفاده کرده ایم بچه ها بدون کارت ساعت زنی و نمره خوب درس می خوانند و سر کار می روند و روی پای خودشان ایستاده اند؟ و یا همه خودشان هم این را به اهرم ها واگذار کرده اند. فقط بحث مربی که نیست. بحث زندگی ماست که اینگونه با ما رفتار می کنند. ما هدفمان این نیست که قانونمند زندگی کنیم، ما هدفمان این است که خوب زندگی کنیم. قانونها تشویق ها و تنبیه ها را مدیریت می کنند. معلم ها و خانواده ها این ها را دقت کنند. بعضی وقت ها درس هایی در مدرسه باشد که نمره نداشته باشد. در اینجا هرکس خودش است. تو زندگی باید خودت باشی. پیامبر اکرم آمده که به ما بگوید: خودت هستی. برو. حالا یک حمایت ها و هدایت هایی هست. برای همه چیز تنبیه ها و تشویق هایی هست و خدا که در این وسط چند تا دستور پنهان و پیچیده داده، تنها می ماند. ما آدمهای بدی نیستیم. ما خدا را قبول داریم. چرا نماز را کاهلی میکنیم؟ چون فقط نماز است که تشویق و تنبیه ندارد. بقیه چیزها تشویق و تنبیه دارد. مربیان جامعه باید به استعدادها توجه کنند نه به تشویق و تنبیه. به همین دلیل امامان و پیامبران ما از بهترین آدمها انتخاب میشوند 🌸 @nedaye_tahzib 🌾 tahzib-howzeh.ir
💠پخش زنده درس اخلاق 👈 با حضور استاد حجت الاسلام والمسلمین پناهنده (دام عزه) ⏰چهارشنبه 1 بهمن ماه ۱۳۹۹ - ساعت 10 پخش زنده:🔻 www.hawzahnews.com https://www.hawzahnews.com/service/live پخش‌زنده ایتا:🔻 https://aparat.com/hawzahnews/live?eitaafly 🌷 @nedaye_tahzibtahzib-howzeh.ir
🍂سلسله مباحث: شماره 32 🌺 شاخص‏ها و ملاك‏های كلی | 2️⃣ دارایی، مخارج و سطح زندگی طلبه🌺 🔅دارایی، مخارج و سطح زندگی طلبه (قسمت سوم) منزل مسكونی طلبه، اتومبیل سواری او، لباس، خوراك، هزینه مسافرت و پذیرایی‏اش از میهمان، همه باید با معیار توده جامعه تنظیم شود و بهره گرفتن از اسباب رفاهی ویژه ثروتمندان و مترفان برای روحانی مجاز نیست. تهیه یك‏باره مواد غذایی و مصرفی حتی در شرایط خاص ـ مثلاً خرید مقدار زیادی گوشت هر چند در طول زمان مصرف شود یا برای برگزاری یك مجلس میهمانی یا رفع نیاز چند خانواده باشد ـ بازتاب اجتماعی پسندیده‏ای ندارد؛ زیرا مقدور توده متوسط نیست و درد و حسرت آنان را برمی‏انگیزد. در شرایطی كه توده مردم گرفتار تأمین نیازهای اولیه خویش‏اند، مشاهده شادخواری و رفاه‏زدگی طلبه برای آنان بسیار دشوار و آزارنده است. از سوی دیگر، اگر موقعیت مالی طلبه اجازه دهد نباید در خرج كردن از این سطح بسیار پایین‏تر باشد؛ زیرا متهم به خشك‏دستی یا ریاضت ناروا می‏شود. وقتی توده مردم زیر بار سنگین هزینه‏ها كمر خم كرده‏اند، استفاده از مواهب مادی و اسباب رفاهی ویژه و برانگیختن نگاه حسرت‏آمیز دیگران به بهانه «قُلْ مَنْ حَرَّمَ زِينَةَ اللَّهِ الَّتِي أَخْرَجَ لِعِبَادِهِ وَالطَّيِّبَاتِ مِنَ الرِّزْقِ» و «لِمَ تُحَرِّمُ مَآ أَحَلَّ اللَّهُ لَكَ» اشتباه است. و آن‏گاه كه نوع مردم از اسباب رفاهی عام برخوردارند، پرهیز از استفاده به بهانه دنیاگریزی و زهدنمایی موجب جلب نگاه ترحم‏آمیز دیگران خواهد بود و به شدت مذموم، تنفرآور و تحمل‏شكن وظیفه ما در انتخاب اسباب زندگی محكوم شرایط اجتماعی است و تقید ما به این وظیفه، مراعات تقوا. ادامه دارد... 🌸 @nedaye_tahzib 🌾 tahzib-howzeh.ir