eitaa logo
نهضت‌ تربیتی‌ حضرت‌ سیدالشهدا علیه‌السلام
2.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
824 ویدیو
36 فایل
برنامه‌ای جامع برای سلوک إلی الله، برای همه‌ی‌ آحاد جامعه‌ی بشری، منطبق بر عقل و مبانی‌الهی 🟡 نهضت تربیتی هیچ شعبه‌ای در شهرستانها ندارد. 👈 اطلاع از برنامه ها،تهیه آثار،ارتباط خیرین،ثبت نام ها،اخذ شعبه نمایندگی و... https://eitaa.com/M_asadnezhad
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از T124.ir
👆 میدونید توافق پاریس چیه ؟ از مصوبات مجمع جهانی اقتصاد خبر دارید ؟ میدونید سند ۲۰۳۰ دقیقا چیه ؟ از پیمان ننگین پاندمیک که در این دولت پذیرفته شد چیزی میدونید ؟ سیستم اعتبار اجتماعی رو چطور ؟ 👈 اگر از طرح دروغین و‌ مقطعی کنترل حجاب با دوربین ذوق زده هستید قطعا اهل مطالعه و تفکر نیستید که هنوز متوجه هدف اصلی و پشت پرده نشدید ! بعیده کسی که هنوز متوجه بازی کرونا و واکسن بیربط و دروغینش نشده متوجه بازی پیچیده تر و خطرناک سیستم اعتبار اجتماعی بشه ! اولین قربانی این سیستم مذهب و مذهبیون خواهند بود ... 👈 خلاصه بگم ! این سیستم اعتبار سنجی اجتماعی در تمام کشورها باید به یک بهانه آغاز بشه . در ایران چی بهتر از حجاب ! بدحجابی هیچ اهمیتی برای مسئولین و حامیان نفوذی طرح جریمه بدحجابی با دوربین نداره ، اما بهترین و مشروعترین بهانه است برای شروع سیستم اعتبار سنجی یهود ! صدها راه برای کنترل حجاب وجود داشت و داره اما تکیه اصلی بر کنترل هوشمند هستش ، چرا ؟ چون دستوره ! 👈 اول جریمه به بهانه حجاب بعد جریمه تردد ، بعد جریمه خروج از قرنطینه بعد جریمه واکسن نزدن و عدم مراجعه به پزشک و موعد مقرر بعد مسدود کردن حساب و از زندگی ساقط کردن مخالفین اقدامات غیر شرعی و احتمالا ممنوعیت حجاب! 😐راستی خبر دارید کارت سوخت آزاد رو جمع آوری کردند ؟ شبیه کدوم دستور مجمع جهانی اقتصاد هستش ؟ 🤲 خدایا تا در هاضمه یهودیان داخلی و خارجی هضم نشده ایم به حرمت غیبت مان را بردار🤲
نهضت‌ تربیتی‌ حضرت‌ سیدالشهدا علیه‌السلام
👆 میدونید توافق پاریس چیه ؟ از مصوبات مجمع جهانی اقتصاد خبر دارید ؟ میدونید سند ۲۰۳۰ دقیقا چیه ؟ از
عقلا کوچک‌ترین احتمالات را در امور شخصی خود بررسی می‌کنند و در تصمیمات‌شان مد نظر قرار می‌دهند. اگر دایره تأثیر تصمیمات احتمالی دیگران زندگی شخصی و عمومی، دنیا و دین ما را تحت تاثیر قرار بدهد، ما اگر بخواهیم مانند عقلا رفتار کنیم، چه عکس العملی باید داشته باشیم؟!
خدای من! با وجود نادانی زیاد من، چقدر به من لطف داری! و تو با عمل زشت من چقدر به من رحم کردی! خدای من! چقدر به من نزدیکی و من چقدر از تو دورم! و چقدر نسبت به من احساس خوبی داری و مهربانی، پس چه چیزی مرا از تو باز می دارد؟ خدای من! من از طریق سنت های مختلف و جابجایی مراحل می دانستم که آنچه از من می خواستی این بود که خود را در همه چیز به من بشناسانی تا در هیچ چیزی از تو غافل نباشم. خدای من! هرچه پستی‌ام مرا ساکت می کند، سخاوت تو مرا به حرف زدن وا می دارد و هر چه ویژگی‌های درونی‌ام مرا ناامید می‌کند، نعمت‌های تو مرا به طمع وا می‌دارد. خدای من! اگر فضایل( خوبی‌های ) کسی مَساوی( زشتی ) است، چگونه زشتی‌های او زشتی نیست؟ و اگر حقایق او ادعا حساب می شود، چگونه ادعاهای او ادعا نیست؟ خدای من! قضاوت نافذ و غلبه‌ی اراده‌ات، نه سخنی را برای گوینده‌ای و نه حالی برای صاحب‌حالی باقی نگذاشت. ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
سلام الله علیکم پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت خودتان و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.🌺🌺🌺🌺🌺 در شب لیلة‌الجوائز عید سعید فطر از شما عزیزان التماس دعا داریم . با آرزوی پذیرفته شدن توأم با لبخند رضایت در پیشگاه مبارک ولی الله الأعظم مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برای همه‌ی محبین امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام. ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
8.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔖نسخه| دستورالعمل علامه حسن‌زاده آملی (ره) 🔸برای خودسازی ▫️«برنامه تلویزیونی کلمه» ارواحنافداه ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
📢هم‌اکنون؛ آغاز خطبه‌های نماز عید سعید فطر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 📹ببینید👇 Farsi.Khamenei.ir/Live ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
4_5915555484386987538.mp3
9.49M
🎙صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر 💻 Farsi.Khamenei.ir ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
35.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خطبه‌ دوم نماز عید سعید فطر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 💻 Farsi.Khamenei.ir ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
37.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨لطفا این فایل ویدئویی را با دقت و تا انتها ملاحظه فرمایید و در صورت صلاحدید نشر دهید ( سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد در مورد فساد اقتصادی و حجاب ) مبارزه با فساد از حجاب واجب‌تر است اجرای عدالت از حجاب واجب تر است 👌موافقان و مخالفان کنونی حجاب، در پازل یک جریان هستند! ارواحنافداه .....__________________________..... 🔸بازدید آیت الله سید حسن عاملی 🔸مستند نهضت پخش شده در شبکه افق 🔸معرفی اجمالی نهضت تربیتی 🔸کتابهای تالیف شده 🔹ثبت‌نام دوره تربیت مربی ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
لزوم تربیت حکیم مهندس زمان لازم برای مطالعه: ۲ دقیقه رحمت خدا بر حکیم فرزانه مرحوم آیت الله حائری شیرازی؛ پاییز ۹۵ که در نگارستان اشراق، حکمت هنر می‌گفتند چنین می‌فرمودند: ♦️"محتوای فاخر جز در فرم فاخر تجلی نمی‌کند، محتوا هر چه سنگین‌تر باشد وادار می‌کند که بسته‌بندی سنگین‌تر شود؛ همانطور که کادو متناسب با محتوای آن است، محتوای فاخر باید ظرفی فاخر داشته باشد". 🔶چرا در شهرهای معاصر ما محتواهای فاخر و معنوی کمتر دیده می‌شود؟ آیا میان این کمبود مظروف و محتواهای فاخر از یک سو، و کمبود معماری فاخر به عنوان ظرف زندگی از سوی دیگر، رابطه معناداری برقرار نیست؟ اگر بله، چرا این روزها مهندسان و معماران ما کمتر می‌توانند ظرف و فرم فاخر بیافرینند؟ یکی از تفاوتهای ماهوی نظام علم در نگاه‌های سنتی و مدرن، تفاوت در نحوه کسب معرفت است. 🔶در نظام سنتی، معرفت وجوه مختلفی دارد که علم رایج صرفاً بخش کوچکی از آن است: "وَمَا أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلا" (اسرا/۸۵). در چنین نظامی، حکمت و معارفی که از بالا به پایین نازل می‌شود سهم بسیار پررنگی دارد. 🔷حکمت دادنی است و علم گرفتنی و از آنجایی که دادنی‌ها از جنس رزق هستند، روش بَردار نیستند (به معنای روشهای رایج و مرسوم علمی). 🔷بارها پیش آمده که مجلات علمی که غالبا پارادایم آنها در نظام علمی مدرن تعریف شده است، مقاله‌های حِکمی را فاقد صلاحیت برای انتشار می‌دانند چون متوجه نیستند که حکمت اساساً در چارچوب و پارادایم دیگری تعریف می‌شود و با متدولوژی‌های رایج علمی قابل داوری نیست. بعد از سالها کار پژوهشی، اجرایی و حرفه‌ای در زمینه معماری و شهرسازی، چالش بزرگ امروزمان را ضعف نظام علمی مدرن در تربیت حکیم مهندس و حکیم معمار می‌دانم. 🔷طرح چنان مهندسانی، مملو از رموزی است که می‌تواند حلقه‌ای باشد برای پیوند دادن نظام تکوین و نظام تشریع در سلسله مراتبی طولی و به تبعش تحقق بلد طیب و آرمانشهر اسلامی. برخلاف طرح مهندسانی که محصول نظام علمی مدرن هستند و چون غالباً از حکمت بی‌بهره‌اند، آنچه ارائه می‌کنند صرفاً در عرض عالم تکوین است و بر عمق و طول معرفت مخاطب نمی‌افزاید و بدیهی است که محصول چنین مهندس بی‌بهره از حکمتی نمی‌تواند منتج به فرم و ظرف فاخر برای محتوا و مظروف سبک زندگی اسلامی ایرانی شود. پس شرط مهم اصلاح وضعیت فعلی شهرهایمان، بازنگری در نهاد علم کشور در راستای تربیت حکیم مهندس است. 🔶يُؤْتِي الْحِكْمَةَ مَنْ يَشَاءُ وَمَنْ يُؤْتَ الْحِكْمَةَ فَقَدْ أُوتِيَ خَيْرًا كَثِيرًا وَمَا يَذَّكَّرُ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَاب: حکمت را به هر کس بخواهد می‌دهد، و آنکه به او حکمت داده شود، بی تردید او را خیر فراوانی داده‌اند، و جز صاحبان خرد، کسی متذکّر نمی‌شود (بقره/۲۶۹). ✍بلد طیب ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛