eitaa logo
نهضت‌ تربیتی‌ حضرت‌ سیدالشهدا علیه‌السلام
2.7هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
885 ویدیو
38 فایل
برنامه‌ای جامع برای سلوک إلی الله، برای همه‌ی‌ آحاد جامعه‌ی بشری، منطبق بر عقل و مبانی‌الهی 🟡 نهضت تربیتی هیچ شعبه‌ای در شهرستانها ندارد. 👈 اطلاع از برنامه‌ها، تهیه آثار، ارتباط خیرین،ثبت نام ها،اخذ شعبه نمایندگی و... https://eitaa.com/M_asadnezhad
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام الله علیکم پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت خودتان و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.🌺🌺🌺🌺🌺 در شب لیلة‌الجوائز عید سعید فطر از شما عزیزان التماس دعا داریم . با آرزوی پذیرفته شدن توأم با لبخند رضایت در پیشگاه مبارک ولی الله الأعظم مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برای همه‌ی محبین امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام. ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
8.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔖نسخه| دستورالعمل علامه حسن‌زاده آملی (ره) 🔸برای خودسازی ▫️«برنامه تلویزیونی کلمه» ارواحنافداه ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
📢هم‌اکنون؛ آغاز خطبه‌های نماز عید سعید فطر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 📹ببینید👇 Farsi.Khamenei.ir/Live ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
35.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 خطبه‌ دوم نماز عید سعید فطر توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 💻 Farsi.Khamenei.ir ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
37.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨لطفا این فایل ویدئویی را با دقت و تا انتها ملاحظه فرمایید و در صورت صلاحدید نشر دهید ( سخنرانی حجت الاسلام انجوی نژاد در مورد فساد اقتصادی و حجاب ) مبارزه با فساد از حجاب واجب‌تر است اجرای عدالت از حجاب واجب تر است 👌موافقان و مخالفان کنونی حجاب، در پازل یک جریان هستند! ارواحنافداه .....__________________________..... 🔸بازدید آیت الله سید حسن عاملی 🔸مستند نهضت پخش شده در شبکه افق 🔸معرفی اجمالی نهضت تربیتی 🔸کتابهای تالیف شده 🔹ثبت‌نام دوره تربیت مربی ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
لزوم تربیت حکیم مهندس زمان لازم برای مطالعه: ۲ دقیقه رحمت خدا بر حکیم فرزانه مرحوم آیت الله حائری شیرازی؛ پاییز ۹۵ که در نگارستان اشراق، حکمت هنر می‌گفتند چنین می‌فرمودند: ♦️"محتوای فاخر جز در فرم فاخر تجلی نمی‌کند، محتوا هر چه سنگین‌تر باشد وادار می‌کند که بسته‌بندی سنگین‌تر شود؛ همانطور که کادو متناسب با محتوای آن است، محتوای فاخر باید ظرفی فاخر داشته باشد". 🔶چرا در شهرهای معاصر ما محتواهای فاخر و معنوی کمتر دیده می‌شود؟ آیا میان این کمبود مظروف و محتواهای فاخر از یک سو، و کمبود معماری فاخر به عنوان ظرف زندگی از سوی دیگر، رابطه معناداری برقرار نیست؟ اگر بله، چرا این روزها مهندسان و معماران ما کمتر می‌توانند ظرف و فرم فاخر بیافرینند؟ یکی از تفاوتهای ماهوی نظام علم در نگاه‌های سنتی و مدرن، تفاوت در نحوه کسب معرفت است. 🔶در نظام سنتی، معرفت وجوه مختلفی دارد که علم رایج صرفاً بخش کوچکی از آن است: "وَمَا أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلا" (اسرا/۸۵). در چنین نظامی، حکمت و معارفی که از بالا به پایین نازل می‌شود سهم بسیار پررنگی دارد. 🔷حکمت دادنی است و علم گرفتنی و از آنجایی که دادنی‌ها از جنس رزق هستند، روش بَردار نیستند (به معنای روشهای رایج و مرسوم علمی). 🔷بارها پیش آمده که مجلات علمی که غالبا پارادایم آنها در نظام علمی مدرن تعریف شده است، مقاله‌های حِکمی را فاقد صلاحیت برای انتشار می‌دانند چون متوجه نیستند که حکمت اساساً در چارچوب و پارادایم دیگری تعریف می‌شود و با متدولوژی‌های رایج علمی قابل داوری نیست. بعد از سالها کار پژوهشی، اجرایی و حرفه‌ای در زمینه معماری و شهرسازی، چالش بزرگ امروزمان را ضعف نظام علمی مدرن در تربیت حکیم مهندس و حکیم معمار می‌دانم. 🔷طرح چنان مهندسانی، مملو از رموزی است که می‌تواند حلقه‌ای باشد برای پیوند دادن نظام تکوین و نظام تشریع در سلسله مراتبی طولی و به تبعش تحقق بلد طیب و آرمانشهر اسلامی. برخلاف طرح مهندسانی که محصول نظام علمی مدرن هستند و چون غالباً از حکمت بی‌بهره‌اند، آنچه ارائه می‌کنند صرفاً در عرض عالم تکوین است و بر عمق و طول معرفت مخاطب نمی‌افزاید و بدیهی است که محصول چنین مهندس بی‌بهره از حکمتی نمی‌تواند منتج به فرم و ظرف فاخر برای محتوا و مظروف سبک زندگی اسلامی ایرانی شود. پس شرط مهم اصلاح وضعیت فعلی شهرهایمان، بازنگری در نهاد علم کشور در راستای تربیت حکیم مهندس است. 🔶يُؤْتِي الْحِكْمَةَ مَنْ يَشَاءُ وَمَنْ يُؤْتَ الْحِكْمَةَ فَقَدْ أُوتِيَ خَيْرًا كَثِيرًا وَمَا يَذَّكَّرُ إِلَّا أُولُو الْأَلْبَاب: حکمت را به هر کس بخواهد می‌دهد، و آنکه به او حکمت داده شود، بی تردید او را خیر فراوانی داده‌اند، و جز صاحبان خرد، کسی متذکّر نمی‌شود (بقره/۲۶۹). ✍بلد طیب ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
692.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ببینید 🔶🔹 در وصف زبان برنامه‌نویسی پایتون، آن هم در جلسه‌ی ریاست‌جمهوری! هر طور حساب می‌کنم،‌ سه چیز را نمی‌توانم با هم جمع کنم: - سطح دیدار: ریاست‌جمهوری - تیتر پشت سر رئیس‌جمهور: دانشمندان یک درصد برتر جهان - مطالب کاملاً‌ اشتباه این فرد درباره‌ی زبان پایتون 🔴 نکات غلط این ۵۴ ثانیه: 1️⃣ پایتون نرم‌افزار نیست،‌ زبان برنامه‌نویسی است؛ 2️⃣ پایتون دانشمند نیست که متحول کند! محیط اجرای کد الگوریتم‌هایی است که انسان طراحی کرده است؛ 3️⃣ پایتون، هوش مصنوعی نیست،‌ صرفاً از زبان‌های مهم در هوش مصنوعی است؛ 4️⃣ فقط پایتون نیست که جهانی است،‌ سایر زبان‌ها نظیر C نیز جهانی هستند؛ 5️⃣ پایتون پزشک نیست که سرطان را تشخیص دهد! می‌توان با آن برای پزشکی برنامه‌نویسی کرد،‌ همانطور که با سایر برنامه‌ها هم می‌توان؛ همانطور که با پایتون برای تمامی رشته‌های غیر از پزشکی هم می‌توان. 6️⃣ پایتون پیشگو نیست که آیندۀ سیاسی را پیش‌بینی کند! فقط زبانی است مثل سایر زبان‌ها برای اجرای مدل‌های نظریۀ بازی و بازی احتمالات؛ یعنی مستقلاً هیچ نقشی در آینده‌شناسی ندارد! 7️⃣ پایتون سواد اقتصادی،‌ نظامی و حتی خود هوش مصنوعی را ندارد که ایشان،‌ پایتون را معادل علامه فرض کرده‌اند! 8️⃣ پایتون فقط فضایی است برای اجرای کد،‌ کد و کد! همین! ⭕️ چطور متخصصان کشور، حتی معاونین وزرا را هم به‌راحتی نمی‌توانند ببینند،‌ اما چنین فردی که در ۵۴ ثانیه،‌ ۹ مطلب غلط بیان می‌کند، جلوی رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کند؟! ✍️شکوهیان‌راد ┏━━💠┓ https://eitaa.com/nehzat128_ir ┗💠━━┛
✴️بی‌عدالتی و بلاهت آموزشی، اساس مشکلات کشور 🔸یکی از نمادهای بارز بی‌عدالتی اجتماعی در ایران و به یک زبان در جمهوری اسلامی، همین مدارس هستند. مدارس غیرانتفاعی که باعث شده دانش‌آموزان طبقه متوسط و پایین از همان ابتدا با طبقه مرفه و پولدار جدا شوند و این دو در فرایند فرهنگی اجتماعی کشور هیچ شناختی از هم نداشته باشند. تا همین چند دهه پیش، بچه‌های همه مردم از گدا تا پولدار در یک مدرسه درس می‌خواندند، جز آنکه اگر مدرسه‌ هیات امنایی هم اگر بود، فقط در پایتخت قرار داشت که تعدادش بسیار محدود و معدود می‌نمود. اما به برکت دوران سازندگی و بر اساس تجربه ساخت دانشگاه آزاد، مدارس آزاد هم برای بچه‌ مایه‌دارها ساخته شد تا آرام آرام سیاسیون و حکومتی‌ها هم به فکر افتاده و برای خود مدرسه بسازندکه نمونه عالی و عینی آن مدرسه فرهنگ غلامعلی حداد عادل است که یکی از بدترین شیوه‌های اداره مدارس در کشور را دارد و بچه‌های سیاسیون کشور در آنجا درس می‌خوانند و هیچ‌وقت با کف و میانه جامعه و خرده‌فرهنگ‌های اجتماعی آشنا نمی‌گردند. @syriankhabar