eitaa logo
نهضت‌ تربیتی‌ حضرت‌ سیدالشهدا علیه‌السلام
2.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
819 ویدیو
36 فایل
برنامه‌ای جامع برای سلوک إلی الله، برای همه‌ی‌ آحاد جامعه‌ی بشری، منطبق بر عقل و مبانی‌الهی 🟡 نهضت تربیتی هیچ شعبه‌ای در شهرستانها ندارد. 👈 اطلاع از برنامه ها،تهیه آثار،ارتباط خیرین،ثبت نام ها،اخذ شعبه نمایندگی و... https://eitaa.com/M_asadnezhad
مشاهده در ایتا
دانلود
⚡️گزارش اول از ارایه های اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی (گزارش صوتی ارایه ها): ❓صوت سخنرانی ها و ارائه های اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی در قم (یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲) را در ادامه مطالعه بفرمایید. ارایه های نمایندگان جریانهای تمدنی در این اجلاسیه، توسط هیئت عالی نقد و بررسی، بررسی گردید: ۱- سخنرانی خیر مقدم و افتتاحیه: حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی (معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی): https://eitaa.com/Tamadon_Islam/21 ۲- سخنرانی افتتاحیه: حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضا پناهیان : https://eitaa.com/Tamadon_Islam/5 ۳- ارایه اول: ارایه دکتر مصطفی بازوند (فرمانده سپاه بابلسر) درباره زیرساخت‌های مورد نیاز برای محله محوری + نظر هیئت عالی نقد و بررسی: https://eitaa.com/Tamadon_Islam/6 ۴- ارایه دوم: ارایه حجت‌الاسلام رضا اسد نژاد (مدیر نهضت تربیتی سیدالشهداء) درباره کتب درسی مدارس آینده + نظر هیئت عالی نقد و بررسی: https://eitaa.com/Tamadon_Islam/8 ۵- ارایه سوم: ارایه حجت‌الاسلام علیمحمدی (نماینده مکتب اسلامی) درباره مشاغل برتر + نظر هیئت عالی نقد و بررسی: https://eitaa.com/Tamadon_Islam/10 ۶- ارایه چهارم: ارایه استاد محمد جواد مسعودی نیا (دبیر ستاد راهبری محیط زیست حوزه علمیه) درباره موانع کشت درختان مثمر+ نظر هیئت عالی نقد و بررسی: https://eitaa.com/Tamadon_Islam/11 ۷- ارایه پنجم: ارایه مهندس محمد غلامی (مدیر انجمن پول طلا) درباره ارتباط کاهش تورم و پول طلا + نظر هیئت عالی نقد و بررسی: https://eitaa.com/Tamadon_Islam/13 ۸- ارایه ششم: ارایه حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی (دبیر ستاد راهبری معماری حوزه علمیه) درباره چگونگی تسریع در ساخت خانه‌های حیاط دار + نظر هیئت عالی نقد و بررسی: https://eitaa.com/Tamadon_Islam/14 ۹- ارایه هفتم: ارایه استاد ابراهیم ابن علیان (پژوهشگر طب اسلامی) درباره درمان و پیشگیری از بیماری های کلیوی + نظر هیئت عالی نقد و بررسی: https://eitaa.com/Tamadon_Islam/15 ۱۰- ارایه هشتم: ارایه استاد حسن قربانپور ( پژوهشگر طب اسلامی) درباره پیشگیری و درمان بیماری دیابت : https://eitaa.com/Tamadon_Islam/16 ۱۱- ارایه نهم: ارایه استاد جواد حکیمی (پژوهشگر طب اسلامی) درباره پیشگیری و درمان فشار خون : https://eitaa.com/Tamadon_Islam/17 ۱۲- ارایه دهم: ارایه حجت‌الاسلام قاسم یزدانی (پژوهشگر الگوی پیشرفت اسلامی) درباره ارتباط الگوی ساخت بازار و کاهش تورم + نظر هیئت عالی نقد و بررسی: https://eitaa.com/Tamadon_Islam/19 https://eitaa.com/Tamadon_Islam ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ علیه‌السلام فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ حاضر باید این را به غائب برساند
نقدی بر مصوبهٔ مدرسهٔ مسجدمحور تطبیق اجباری و همسان‌سازی غلط، با ساختار موجود «مسجدمدرسه»، یک سبک متفاوت و متمایز با آموزش و پرورش بود اما معمولا انگار ما حتی از کسانی که نظامات بروکراتیک را خلق کردند، به بروکراسی پایبندتریم! و تلاش می‌کنیم همه نظامات را در یک قالب بریزیم تا، بیشتر شبیه نظامات مدرن و دیوان‌سالار شوند! همان بلایی که بر سر حوزه‌های علمیه آوردیم! می‌خواستند حوزهٔ علمیه به عنوان یک نظام آموزشی به رسمیت شناخته شود، با راهبری و اهرم فشار اشتباهِ نظام دیوان‌سالار و بروکراتیک آموزشی کشور، حوزه‌های علمیه را هم با نظامات مشهور به ویکتوریایی و اسکولاستیک تطبیق دادند و شد آنچه نباید می‌شد! حالا در «مسجدمدرسهٔ مصوبِ مجلس و آموزش و پرورش»، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد این است که یا خواستند این جریان را عقیم کنند... یا اگر سو تدبیری نبوده در هر حال به خاطر سبک نگاه و مدیریت، این «تطبیق اجباری و همسان‌سازیِ غلط» رقم خورده! با این تطبیق و همسان‌سازی، دغدغهٔ اولیه و ایدهٔ مرکزیی که «دلسوزانِ نسل آینده‌ساز کشور» را به تأسیس این مدارس هدایت کرده بود، از خاصیت افتاده و از دست رفت... . مگر مساجد مختلف در قم تا مشهد و تهران، قصد تاسیس مدرسه غیرانتفاعی داشتند؟! اتفاقا می‌خواستند چیزی غیر از ساختار معیوب و با اشکالات بنیادی فعلی را شکل دهند. ادامه دارد... 🚩 سید ناصر میرمحمدیان نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ حاضر باید این را به غائب برساند
نقدی بر مصوبهٔ مدرسهٔ مسجدمحور تطبیق اجباری و همسان‌سازی غلط با ساختار موجود اما نقد اصلی به این مصوبه چیست؟در واقع با این مصوبه، تمام ویژگیهای اصلی و متمایز مسجدمدرسه را تغییر داده‌اند! در واقع هویت مسجدمدرسه را به مدرسهٔ غیرانتفاعی وابسته مسجد و ساختار موسسین و مدیران را از الزامِ به حوزوی بودن، به امکان تاسیس با درخواست هیئت امناء و با مدیریت هر شخصی تغییر دادند. از همه بدتر اینکه الزام کرده‌اند مدرسه و کلاس‌های درس نباید در صحن اصلی مسجد باشد، در حالی که بسیاری از کارکردها، خواص، برکت و نورانیت این طرح، به خاطر حضور دانش‌آموزان در صحن مسجد بود. متاسفانه، مناسباتی که به خاطر تنفس و تعلم در مسجد و ترکیب تحصیل و زندگی و رشد توأم علمی و اخلاقی در این دانش‌آموزان شکل می‌گرفت با این مصوبه از دست می‌رود. به لطف خدا در این زمینه، باز هم می‌نویسم. 🚩 سید ناصر میرمحمدیان دی‌ماه ۱۴۰۲ نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداعلیه‌السلام فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ حاضر باید این را به غائب برساند
14021026_43806_64k.mp3
24.54M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور. ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ 💻 Farsi.Khamenei.ir
49.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور. ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ 💻 Farsi.Khamenei.ir
3-asadnezhad&nagd(1).mp3
27.37M
🎙صوت ارائه حجت الاسلام رضا اسدنژاد (مدیر نهضت تربیتی سیدالشهداء) در اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی / یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - قم + نقد هیئت عالی نقد و بررسی 🗞موضوع ارائه دوم: کتب درسی مدارس آینده ❓معرفی چند کتاب درسی جدید ❓ نقد کتب و روش تدریس مدارس موجود https://eitaa.com/Tamadon_Islam دی‌ماه ۱۴۰۲ نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداعلیه‌السلام فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ حاضر باید این را به غائب برساند