📣 قابل توجه دغدغه مندان و فعالان تربیت و تعلیم
♦️فراخوان جذب مربی ( روحانیون محترم و خواهران گرامی ) در نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیه السلام
✨داشتن دغدغه تربیتی
✨ روحیه و توان کار با کودک و نوجوان
✨ شیوهی نوین تربیت و تعلیم
✨ ثبت سابقه تبلیغی
✨ اعطای هدیه ماهانه
🌐 ثبت نام:
https://eitaa.com/M_asadnezhad
09192016287
#جذب_مربی
#مومن_عالم_ماهر_مجاهد
#تربیت_مربی
#نسل_مجاهد
#نهضت_تربیتی_حضرت_سیدالشهدا_علیهالسلام
┏━━💠┓
https://eitaa.com/nehzat128_ir
┗💠━━┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقدیر رهبر انقلاب از عملیات ارتش یمن. ایشان در سخنانی با تقدیر ویژه از بستن شریانهای حیاتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و انصارالله آن را مصداق بارز و عینی جهاد فی سبیل الله دانستند.
@syriankhabar
📢 رهبر انقلاب: رسیدن به تمدن اسلامی جز با مبادرت مردم امکانپذیر نیست/ اگر مؤمنین کمک نمیکردند پیغمبر هم پیروز نمیشد
🔺 رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور:
خداوند متعال به پیغمبرش میفرماید که:
«هُوَ الَّذي أَيَّدَكَ بِنَصْرِهِ وَ بِالْمُؤْمِنين» خیلی مهم است. خدای متعال مؤمنین را در ردیف نصرت خودش قرار میدهد؛ یعنی اگر مؤمنین کمک نمیکردند به پیغمبر، پیغمبر هم پیروز نمیشد . لذا اولین کاری که پیغمبر انجام داد ساختن مؤمنین بود. مؤمن بسازد، مؤمن درست کند. خب پس بنابراین روشن است که رسیدن به هدفهای اسلامی ــ حالا اسمش را بگذارید نظام اسلامی، در نهایت تمدّن اسلامی ــ جز با حضور مردم جز با توجّه و مبادرت مردم امکانپذیر نیست. باید مردم بخواهند، مردم بیایند، مردم اقدام کنند.
📆 ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
در این راستا مطالبی هست که باید بیان شود تا سخن حق در میان هیاهوی سخنان باطل گم نشود.
منتظر باشید.
۲۶ دیماه ۱۴۰۲
#نکات_تمدنی۳
#جهاد_تبیین
#قم_جدید
#قم_تمدن_ساز
#جامعیت_اسلام
#نهضت_تربیتی
#نهضت_تربیتی_حضرت_سیدالشهدا علیهالسلام
فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ
حاضر باید این را به غائب برساند
🕋 اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ در شهر قم برگزار گردید.
❓نقد و بررسی ۱۱ ایده تمدنی در مقایسه با مفاهیم معیوب سند توسعه پایدار 2030 انجام گردید.
⚡️مطالعه برخی مطالب ارائه شده در اجلاسیه اول:
1⃣ خیرمقدم اجلاسیه توسط حجت الاسلام عزت زمانی (معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی)
2⃣ سخنرانی افتتاحیه اجلاسیه توسط استاد علیرضا پناهیان
3⃣ ارائه دکتر مصطفی بازوند (فرمانده سپاه بابلسر): ارائه زیرساخت های مورد نیاز برای محله محوری
4⃣ ارائه حجتالاسلام و المسلمین رضا اسدنژاد : تحول در کتب درسی مدارس آینده
5⃣ ارائه حجتالاسلام و المسلمین علی عزیزی (محقق و صهیونپژوه): نقد روایت مشهور از تخت جمشید
6⃣ ارائه حجتالاسلام و المسلمین سید مصطفی رضوی (دبیر ستاد راهبری معماری و شهرسازی حوزههای علمیه): راهحل تسریع در ساخت خانههای حیاط دار
7⃣ ارائه استاد ابن علیان: پیشگیری و درمان بیماریهای کلیوی
8⃣ ارائه استاد قربانپور : پیشگیری و درمان دیابت
9⃣ ارائه استاد حکیمیفرد (پژوهشگر طب اسلامی): پیشگیری و درمان فشار خون
🔟 ارائه حجتالاسلام والمسلمین قاسم یزدانی: ارتباط بازارهای رایگان و کاهش تورم
❓محتوای ارایه شده در این اجلاسیه از حیث شرایط اجرایی، توسط هیئت عالی نقد و بررسی با مدیریت برادر جهادی حاج عظیم ابراهیم پور نقد و بررسی شد.
منتظر باشید.
۲۶ دیماه ۱۴۰۲
#نکات_تمدنی۴
#جهاد_تبیین
#قم_جدید
#قم_تمدن_ساز
#جامعیت_اسلام
#نهضت_تربیتی
#نهضت_تربیتی_حضرت_سیدالشهدا علیهالسلام
فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ
حاضر باید این را به غائب برساند
⚡️گزارش اول از ارایه های اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی (گزارش صوتی ارایه ها):
❓صوت سخنرانی ها و ارائه های اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی در قم (یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲) را در ادامه مطالعه بفرمایید. ارایه های نمایندگان جریانهای تمدنی در این اجلاسیه، توسط هیئت عالی نقد و بررسی، بررسی گردید:
۱- سخنرانی خیر مقدم و افتتاحیه: حجتالاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی (معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی):
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/21
۲- سخنرانی افتتاحیه: حجتالاسلام والمسلمین علی رضا پناهیان :
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/5
۳- ارایه اول: ارایه دکتر مصطفی بازوند (فرمانده سپاه بابلسر) درباره زیرساختهای مورد نیاز برای محله محوری + نظر هیئت عالی نقد و بررسی:
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/6
۴- ارایه دوم: ارایه حجتالاسلام رضا اسد نژاد (مدیر نهضت تربیتی سیدالشهداء) درباره کتب درسی مدارس آینده + نظر هیئت عالی نقد و بررسی:
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/8
۵- ارایه سوم: ارایه حجتالاسلام علیمحمدی (نماینده مکتب اسلامی) درباره مشاغل برتر + نظر هیئت عالی نقد و بررسی:
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/10
۶- ارایه چهارم: ارایه استاد محمد جواد مسعودی نیا (دبیر ستاد راهبری محیط زیست حوزه علمیه) درباره موانع کشت درختان مثمر+ نظر هیئت عالی نقد و بررسی:
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/11
۷- ارایه پنجم: ارایه مهندس محمد غلامی (مدیر انجمن پول طلا) درباره ارتباط کاهش تورم و پول طلا + نظر هیئت عالی نقد و بررسی:
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/13
۸- ارایه ششم: ارایه حجتالاسلام والمسلمین رضوی (دبیر ستاد راهبری معماری حوزه علمیه) درباره چگونگی تسریع در ساخت خانههای حیاط دار + نظر هیئت عالی نقد و بررسی:
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/14
۹- ارایه هفتم: ارایه استاد ابراهیم ابن علیان (پژوهشگر طب اسلامی) درباره درمان و پیشگیری از بیماری های کلیوی + نظر هیئت عالی نقد و بررسی:
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/15
۱۰- ارایه هشتم: ارایه استاد حسن قربانپور ( پژوهشگر طب اسلامی) درباره پیشگیری و درمان بیماری دیابت :
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/16
۱۱- ارایه نهم: ارایه استاد جواد حکیمی (پژوهشگر طب اسلامی) درباره پیشگیری و درمان فشار خون :
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/17
۱۲- ارایه دهم: ارایه حجتالاسلام قاسم یزدانی (پژوهشگر الگوی پیشرفت اسلامی) درباره ارتباط الگوی ساخت بازار و کاهش تورم + نظر هیئت عالی نقد و بررسی:
https://eitaa.com/Tamadon_Islam/19
#جامعیت_اسلام
#فقه_نظام
#اجلاسیه_مشترک
https://eitaa.com/Tamadon_Islam
۲۶ دیماه ۱۴۰۲
#نکات_تمدنی۵
#جهاد_تبیین
#قم_جدید
#قم_تمدن_ساز
#جامعیت_اسلام
#نهضت_تربیتی
#نهضت_تربیتی_حضرت_سیدالشهدا علیهالسلام
فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ
حاضر باید این را به غائب برساند
نقدی بر مصوبهٔ مدرسهٔ مسجدمحور
تطبیق اجباری و همسانسازی غلط، با ساختار موجود
#بخش_اول
«مسجدمدرسه»، یک سبک متفاوت و متمایز با آموزش و پرورش بود اما معمولا انگار ما حتی از کسانی که نظامات بروکراتیک را خلق کردند، به بروکراسی پایبندتریم! و تلاش میکنیم همه نظامات را در یک قالب بریزیم تا، بیشتر شبیه نظامات مدرن و دیوانسالار شوند!
همان بلایی که بر سر حوزههای علمیه آوردیم! میخواستند حوزهٔ علمیه به عنوان یک نظام آموزشی به رسمیت شناخته شود، با راهبری و اهرم فشار اشتباهِ نظام دیوانسالار و بروکراتیک آموزشی کشور، حوزههای علمیه را هم با نظامات مشهور به ویکتوریایی و اسکولاستیک تطبیق دادند و شد آنچه نباید میشد!
حالا در «مسجدمدرسهٔ مصوبِ مجلس و آموزش و پرورش»، اولین چیزی که به ذهن میرسد این است که یا خواستند این جریان را عقیم کنند... یا اگر سو تدبیری نبوده در هر حال به خاطر سبک نگاه و مدیریت، این «تطبیق اجباری و همسانسازیِ غلط» رقم خورده!
با این تطبیق و همسانسازی، دغدغهٔ اولیه و ایدهٔ مرکزیی که «دلسوزانِ نسل آیندهساز کشور» را به تأسیس این مدارس هدایت کرده بود، از خاصیت افتاده و از دست رفت... .
مگر مساجد مختلف در قم تا مشهد و تهران، قصد تاسیس مدرسه غیرانتفاعی داشتند؟! اتفاقا میخواستند چیزی غیر از ساختار معیوب و با اشکالات بنیادی فعلی را شکل دهند.
ادامه دارد...
🚩 سید ناصر میرمحمدیان
#نکات_تمدنی۶
#جهاد_تبیین
#قم_جدید
#قم_تمدن_ساز
#جامعیت_اسلام
#نهضت_تربیتی
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیهالسلام
فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ
حاضر باید این را به غائب برساند
نقدی بر مصوبهٔ مدرسهٔ مسجدمحور
تطبیق اجباری و همسانسازی غلط با ساختار موجود
#بخش_دوم
اما نقد اصلی به این مصوبه چیست؟در واقع با این مصوبه، تمام ویژگیهای اصلی و متمایز مسجدمدرسه را تغییر دادهاند!
در واقع هویت مسجدمدرسه را به مدرسهٔ غیرانتفاعی وابسته مسجد و ساختار موسسین و مدیران را از الزامِ به حوزوی بودن، به امکان تاسیس با درخواست هیئت امناء و با مدیریت هر شخصی تغییر دادند.
از همه بدتر اینکه الزام کردهاند مدرسه و کلاسهای درس نباید در صحن اصلی مسجد باشد، در حالی که بسیاری از کارکردها، خواص، برکت و نورانیت این طرح، به خاطر حضور دانشآموزان در صحن مسجد بود.
متاسفانه، مناسباتی که به خاطر تنفس و تعلم در مسجد و ترکیب تحصیل و زندگی و رشد توأم علمی و اخلاقی در این دانشآموزان شکل میگرفت با این مصوبه از دست میرود.
به لطف خدا در این زمینه، باز هم مینویسم.
🚩 سید ناصر میرمحمدیان
دیماه ۱۴۰۲
#نکات_تمدنی۷
#جهاد_تبیین
#قم_جدید
#قم_تمدن_ساز
#جامعیت_اسلام
#نهضت_تربیتی
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداعلیهالسلام
فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ
حاضر باید این را به غائب برساند
14021026_43806_64k.mp3
24.54M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور. ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
💻 Farsi.Khamenei.ir
49.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور. ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
💻 Farsi.Khamenei.ir
3-asadnezhad&nagd(1).mp3
27.37M
🎙صوت ارائه حجت الاسلام رضا اسدنژاد (مدیر نهضت تربیتی سیدالشهداء) در اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی / یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - قم + نقد هیئت عالی نقد و بررسی
🗞موضوع ارائه دوم: کتب درسی مدارس آینده
❓معرفی چند کتاب درسی جدید
❓ نقد کتب و روش تدریس مدارس موجود
#جامعیت_اسلام
#فقه_نظام
#اجلاسیه_مشترک
https://eitaa.com/Tamadon_Islam
دیماه ۱۴۰۲
#نکات_تمدنی۸
#جهاد_تبیین
#قم_جدید
#قم_تمدن_ساز
#جامعیت_اسلام
#نهضت_تربیتی
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداعلیهالسلام
فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ
حاضر باید این را به غائب برساند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خوب میمردید ای گزارش را همان لحظه انهدام مقر این تروریستها منتشر میکردید؟! در حمله موشکی و پهپادی ایران به پایگاه اصلی این تروریستهای تکفیری در مجموع ۹۵ نفر به هلاکت رسیدند که تمام مسوولان و مربیهای آموزشی این گروهک هم آنجا بودند. ایران در دو نوبت با چند فروند موشک و پهپاد درست مقر تروریستها را هدف قرار داد که خود طرف پاکستانی هم ناچار به اعتراف به آن شد.
اما ارتش اتمی پاکستان به خاطر اینکه هندیها داشتند مسخرهاش میکردند و از طرف دیگر از اینکه ایران این قدر دقیق و حرفهای و با اشراف کامل مقر تروریستهای تحت پوشش آنها را زده (ملاحظه کردید که وزارت خارجه پاکستان برای سلب مسوولیت از گندی که زده بودند گفت بر این منطقه اشراف نداشته است!!!) آمد و چند خانواده گرسنه و آواره را کشت... پیش از این نوشته بودم که ایران باید تمام ویدیوهایی که در آن از طرف پاکستانی میخواهد تا به فعالیت این گروهکها پایان دهند را برای مردم منتشر کند تا همه چیز دست همه بیاید.
@syriankhabar
#جهاد_تبیین
#مقاومت
#مردم_داری
https://eitaa.com/nehzat128_ir
33.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 گزارشی تصویری (قسمت چهارم) از اولین اجلاسیه مشترک جریان های تمدنی - ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ - شهر تمدن ساز قم - ۶/۳۰ دقیقه
❓جامعیت اسلام؛ راه حل مشکلات کشور
#جامعیت_اسلام
#فقه_نظام
#اجلاسیه_مشترک
https://eitaa.com/Tamadon_Islam
هدایت شده از نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیهالسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیههای طبی برای متربیان
مصاحبه نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیهالسلام با حکیم خیراندیش
یکشنبه ۱۴۰۰.۸.۷
استاد عزیز، خیلی بزرگواری کردند🙏
👈والدین بزرگوار، حتماً ببینیم و به کار ببندیم.
#قوّت
#بیقراری
#عدم_تمرکز
#حواس_پرتی
#حجامت
#اسفند
#نان
#گندم_و_شاهدانه
#انواع_لبنیات
#جایزه
#جویدن_و_جویدن_و_جویدن
#جرعه_جرعه_نوشیدن
https://eitaa.com/nehzat128_ir
💫مراسم معنوی اعتکاف در سامرای شریف💫
✅ ویژه متربیان نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیه السلام
🎖قابل توجه جاماندگان اعتکاف و عزیزانی که دوست دارند در تامین هزینههای این حرکت مقدس مشارکت داشته و 🌱 باقیات و صالحاتی برای خویش ذخیره نمایند لطفاً وجوهات خویش را به حساب زیر واریز نمایند.
👈 شماره حساب: 9627265639
👈 شماره کارت: 6104338800122364
👈 شماره شبا: IR580120000000009627265639
بنام کانون فرهنگی تبلیغی نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداعلیهالسلام
👌حتماً رسید واریزی خویش را به آیدی زیر اطلاع دهید.
https://eitaa.com/M_asadnezhad
#زیارت
#بانی_زیارت
#اعتکاف_تشکیلاتی
#مواساتوهمدلی
#باقیاتصالحات
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهداعلیهالسلام
نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیهالسلام
💫مراسم معنوی اعتکاف در سامرای شریف💫 ✅ ویژه متربیان نهضت تربیتی حضرت سیدالشهدا علیه السلام 🎖قابل
باسلام
فَاستَبِقوا الخَیرات
مؤمنین عزیز بسم الله
دست بجنبانید و در کار خیر معطلی به خودتان راه ندهید.
هم خودتان پیش قدم شوید و هم پیام را برای دوستان و آشنایان تان بفرستید.
یاعلی مدد
حضرت استاد آیت الله محمد شجاعی « رضوان الله علیه » :
رسول الله " صلی الله علیه و آله وسلم " فرمودند که :
✨ انَّ اللهَ جوادٌ یُحِبُّ الْجَواد ✨
💎 خداوند جواد است و فرد جواد را دوست دارد .💎
در اینجا نکته ای هم عرض کنم که ، از این بیان رسول الله « صلی الله علیه و آله و سلم » استفاده می شود ، شما می دانید سالک الی الله در سلوکش الی الله باید راه را جامع پیش برود تا اسماء خدا در وجودش ، همه ی اسماء متجلی بشود .
تا یواش یواش آمادگی خلیفة الهی را داشته باشد ،
یکی از اسماء خدا چیه ؟
اسم جواد است ، اسم جواد آنوقت در وجود انسان متجلی می شود ، به اندازه ی خودش ، که روش انسان جود باشد ، و انسان جواد باشد ، هر چه انسان جواد باشد ، اسم جواد در وجود انسان متجلی است .
و مظهر اسم جواد هم هست .
در این مظهریت ، شما فکر بکنید ، خیلی مسائل نهفته است ....
💿 برگرفته از فایل صوتی : #حب_مال ، #بخل و #طمع
#اسماء_حسنى
#سلوک
@havayee_vesal
🟢 آیا اشتغال به طب ایرانی نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارد یا خیر ؟
عصر دیروز دوشنبه ۲بهمن ۱۴۰۲ در برنامه انتخاباتی بالاتر شبکهخبر صدا وسیما مناظره منحصر به فردی با حضور آقایان دکتر علی آراسته ( پزشک و پژوهشگر طب اسلامی) و دکتر غلامرضا کردافشاری (پزشک طب سنتی _ کارشناس پزشک قانونی) در این خصوص انجام گرفت.
🔸 دکتر آراسته : مبانی و ارکان طب اسلامی با چهارچوبهای فقهی و اجتهادی دینی اعتبارسنجی می شود و نه با استانداردهای تجربی پزشکی رایج ، و افراد فعال می تواند توسط علمای همین رشته رتبه بندی شوند.
🔸 دکتر کردافشاری : فعالیت در هر نوع طبی اعم از طب سنتی ، و یا طب باصطلاح اسلامی باید از طریق پزشکان دانشگاهی و برخی حکمای دانشگاهی اعتبارسنجی شوند ، البته اگر طب اسلامی وجود خارجی داشته باشد که هنوز چیزی تدوین نشده است. و مدعیان آن بی سواد هستند.
🔸 دکتر آراسته : مبانی و ارکان کلیات طب اسلامی اجتهادی در سال ۱۳۸۶ در چهار جلد کتاب دراسة طب رسول المصطفی تدوین شده است که منبعث از بیش از ۱۰ هزار روایت طبی است که ۲۲۳۲ روایت طبی در کتاب الکافی است. اگر شما اینها را قبول ندارید، می توان کل اسلام را هم برای خوشایند شما کنار گذاشت!!
🟢 دوستان عزیز توصیه می شود، اصل این مناظره زیبا را در تلوبین مشاهده فرمایند 👇👇
https://telewebion.com/episode/0xafb09e1
کانال احیای امراهل بیت علیهم السلام
https://eitaa.com/joinchat/2758607173C44bb61d13e