eitaa logo
🌿🇵🇸📃 نکته‌ها 📃🇵🇸🌿
262 دنبال‌کننده
17.9هزار عکس
16.3هزار ویدیو
101 فایل
نکته‌های فرهنگی سیاسی اجتماعی روز #نکته @Nok_teha
مشاهده در ایتا
دانلود
امیرالمؤمنین علی(ع) فرمود: نه مرگ آنقدر تلخ است و زندگی آنقدر شیرین که آدمی شرف خود را بفروشد
‏یک قاب از کابوس اسرائیل
‏سر تسلیم فرود آوردن در برابر توان موشکی ایران به روایت تصویر ‎
‏ارتش مصر همزمان با جشن چهل و دومین سالگرد آزادسازی سینا در مصر، قدرت توپخانه‌ای خود را به نمایش گذاشت. دبیرکل اتحادیه عرب نیز از نتانیاهو خواست مصر را محک نزند. تحلیل:این رفتار و موضع مصر بی سابقه است.قبلا نوشتم حمله موشکی ایران، ممکن است راهبرد انفعالی کشورهای عربی را تغییر دهد
‏چرا می‌گیم رژیم کودک‌کش اسرائیل؟! چرا می‌گیم اسرائیل نسل‌کشی می‌کنه؟! چرا اسقاطیل باید از صحنه روزگار محو بشه؟ این جمع و لبخندهاش دیگه تکرار نمی‌شه چون توسط رژیم موقت صهیونیستی شهید شدند...
#‏غزه تا امروز ۳۵هزار نفر غیر نظامی(حقوق بشر) که در بین‌شان ۱۵هزار کودک(حقوق کودک) ۱۰هزار زن(حقوق زن) ۲۲۰خبرنگار(آزادی بیان) نوبل صلح گرفته ها را پیدا کنید !!! از این به بعد کسی جرات داره با بیانیه "حقوق بشری" ناتو و کنگره آمریکا و پارلمان اروپا و... علیه ایران همراهی کنه !؟
‏شب ۵اردیبهشت ۵٩ نیروی دلتای آمریکا عملیات پنجه عقاب را با دهها کماندو، ناو، هواپیما و هلیکوپتر، با طراحی از طبس، منظریه قم، گرمسار و ورزشگاه امجدیه(شیرودی)آغاز کرد.ما بی خبر اما معجزه گون شکست مفتضحانه خورد و این داستان انتخابات بعدی آمریکا را با حذف کارتر سامان داد
‏سردار محمد باقری : همه گزینه‌های عملیاتی بررسی و روی میز است گذشت دورانی که آمریکا گزینه روی میز داشت! بیانیه هر روز پنتاگون : دنبال درگیری با ایران نیستیم
‏۲۰ کارمند دیگر گوگل به دلیل حمایت از فلسطین اخراج شدند.. در عرض ۲ هفته، گوگل حداقل ۴۸ کارمند را که ارتباط این شرکت با ارتش اسرایییل از طریق پروژه Nimbus را رد کرده بودند، اخراج کرد. دیکتاتوری، سانسور و خفقان سیاسی در حوزه آی تی دنیا موج میزنه!
‏موساد اسرائیل گفته دانشجوهای آمریکایی که تو تجمعات حمایت از فلسطین شرکت کردن رو شناسایی میکنه! کاری به آزادی بیان و دموکراسی دروغین ندارم اما شما اگه ترور و تهدید رو از اسرائیل بگیری دیگه چیزی برای گفتن نداره
اسنایپرهای گارد ملی رسما وارد دانشگاه شدن! شروین رو بفرستیم اونجا یه کم برای مظلومیت دانش آموزان امریکایی بخونه
یکی از دانشگاه های
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری خانم دکتر کرولین فوهلن، استاد تمام اقتصاد، و خانم دکتر نوئل مک‌افی، استاد تمام فلسفه دانشگاه اِموری، ایالت جورجیا آمریکا در محوطه دانشگاه. جرم: حمایت از مردم . برای حمایت از فلسطین نیاز نیست مسلمان باشید. کمی کافی است.
ناراحتن که چرا شاه رو ندیدن! خب اینم از رفتار شاه با نسلی که دیدنش...
آنجلینا پاشو، پاشو در دفاع از زنان شجاع و معترض کشور خودت یه چیزی بگو... اهان، پول توش نیست؟ حلّه آنجلینا جولی بیشتر بهش میاد یا آنجلینا پولی؟!
اوهوک ! ❌خطر پویانفرها را جدی بگیرید❌ اینکه پویانفر در این لحظه با این انگیزه بالا به دنبال تضعیف پلیس و طرح نور است و بدون ترس به قمی ها توهین می کند یعنی آماده فعالیت علیه نظام در اغتشاشات و فتنه بعدی هم هست... چندین بار فرهنگی حرم که روحانی هم هست از او برای اجرا در حرم دعوت کرد! حالا تحویل بگیرد، او نیز در پاسخ به تولیت حرم مطهر حضرت معصومه به قمی ها اهانت کرد. یعنی از قم و حرم کسب شهرت کن و بعد لگد بزن. به نظرتون اونایی که برای شست و شوی مغز جوون های ما خواننده تربیت میکنن مثل شروین حاجی پور، به ذهنشون نرسیده یه مداح نفوذی هم بفرستن بین مذهبی ها برای شبهه افکنی و تضعیف باور ها؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📡📣 پاسخ بسیار مهم رهبر حکیم انقلاب در باره ی حجاب در جامعه ، ورود نیروهای انتظامی ، و لایحه عفاف وحجاب 👇 (به نوعی اخطار و اتمام حجت ست ) آنچه که حرام شرعیست نبایستی بصورت آشکار در کشور انجام شود حکومت اسلامی تکلیف کرده است که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود حکومت اسلامی موظف است در مقابل حرام بایستد(ورود نیروی انتظامی برای اجرای قانون حجاب) اینکه ما بیایم قوانین رو همینطوری هی دوربزنیم برای اینکه یک جوری میل غلط انحرافی فرهنگ غربی رو در کشور مون ایجاد کنیم این خطای بزرگی است و یه عده ای دارند این خطا رو میکنن (اشکال لایحه عفاف وحجاب) 👇👇👇👇👇👇 قابل توجه اون دسته از آقایون بی کفایت و...که میگن اجازه بدید مردم خودشون حجاب را انتخاب کنند . # غیرت دینی # تعصب دینی ــــــــــــــــــ
🅾 بی‌شرف مثل محمود عباس 🔹 حرام زاده ای حرام زاده تر از نتانیاهو 👇 محمود عباس سرکرده تشکیلات خودگردان فلسطین امروز در ریاض: اسرائیل حق دارد امنیت خود را تضمین کند و این وظیفه ماست!!! 🔺🔺🔺🔺🔺 🔸 اسرائیل را امثال محمود عباس حفظ کرده اند این ملعون جوانان حامی مقاومت را دستگیر می کند و تحویل صهیونیست ها می دهد. .
🅾 🔸 با اهمیت دادن و تلاش های دولت در رشد ساخت و تولید کشتی .... کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد 🔹 این پیشرفت افتخار بزرگی را نصیب ایران می کند 🌸 خدایا امام خامنه ای و ایت اله رئیسی و دولتش را نصرت فرما .
🎤 🔸صادرات خدمات فنی و مهندسی طی ۳ سال گذشته نسبت به دولت قبل ۳ برابر شده و به سالانه ۱.۵ میلیارد دلار رسیده. خدایا امام خامنه ای و ایت اله رئیسی و دولتش را نصرت فرما .
🔹 برنامه های رسانه ای اصلاح طلبان در این روزها در مورد اوضاع دانشگاههای آمریکا 1⃣ سکوت مطلق 🔸چون اجازه دفاع از دانشجوهای حامی مقاومت فلسطین را ندادند 🔸 اگر از سرکوبگری آمریکا هم علنا حمایت کنند کاملا رسوا میشوند ♦️ گرچه حمایت آنها از سرکوبگری آمریکا کاملا مشخص است 2⃣ بزرگ کردن و پرداختن به موضوعات بی اهمیت داخلی برای انحراف اذهان عمومی 🔸 ولی اونقدر اخبار دانشگاههای آمریکا در سراسر دنیا منعکس شده که این جماعت مزدور آمریکا مانند یک روباه دم بریده وحشت زده به سوراخی پناه برده اند ♦️ مزدوری برای آمریکا عاقبتی جز نکبت و رسوایی ندارد # خاتمی و حسن خمینی و حامیان منحرف آنها.... .
26.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استقبال پرشور زنان پاکستانی از همسر رئیس جمهور ایران در مرکز فرهنگی ایران در لاهور 🔹🔹🔹🔹🔹 ♦️ از امتیازهای دولت رئیسی 🔸یکی از حرکت های موفق فرهنگی ایران در پاکستان که موجب عزت جمهوری اسلامی است 🔸در ۸ سال دولت روحانی نه تنها هیچ موفقیت فرهنگی و عزت برای جمهوری اسلامی ایجاد نشد 🔹بلکه دیپلماسی خارجی دولت روحانی در جهت تضعیف و تحقیر جمهوری اسلامی بود. .
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍محسن افشانی: چه منطقی تباهی دارید که بت می‌سازید که قهرمان ملی‌ست 🔸توماج و شروین و من و گلزار و..نمی‌تونیم قهرمان ملی باشیم، قهرمان اونیه که درد جامعه را دوا کنه 🔸دلیل نمیشه که یکی تو شلوغی‌ها موزیک میخونه خیلی‌ها تهییج میشن، اون میشه قهرمان ملی؟! 🔸خوب شد مملکت دست شما نیفتاد 🔸قهرمان ملی مدافع حرمی بود که وقتی من و تو تو پارتی و عشق و حال بودیم زن و بچه رو رها کرد رفت، اون این روزا رو می‌دید! .