31.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 یگانه راه پیشگیری از بیماری در جهان؛ تدریس آیات و روایات مرتبط با پیشگیری است.
❓همکاری وزارت بهداشت با حوزه علمیه قم به ارتقای وضعیت سلامت جامعه منجر می شود.
❓مطالعه محتوای مطرح در نقشه جامع تمدن اسلامی، حدود ۶ ماه وقت نیاز دارد.
🗞فیلم کامل گفتگوی ویژه خبری با موضوع نقشه جامع تمدن اسلامی (۲۱ بهمن ۱۴۰۲):
http://www.telewebion.ir/episode/0xb5ea243
#نشست_استماع
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#فقه_نظام
https://eitaa.com/olgou4
⚡️اجلاسیه تبیین راه حل های تمدنی در بروجرد/ یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲
❓با اجرای طرح های تمدنی مشکلات اقتصادی سریعتر حل می شود...
❓اخبار تکمیلی به زودی.....
#تمدن_نوین_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
گفتگو با رادیو بروجرد ۵ اسفند ۱۴۰۲.mp3
36.21M
🎙 گفتگو با رادیو بروجرد درباره اجلاسیه راه حل های تمدنی / شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
❓ ۱+۱۲ راه حل تمدنی برای حل مشکلات کشور از سوی حوزه علمیه قم ارائه شده است.
❓راه حل مسائل اقتصادی و غیر اقتصادی کشور، رجوع به فقه شیعه است.
#تمدن_نوین_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
مسجد و اداره جامعه - جلسه یازدهم.pdf
18.31M
🗞 پیاده فوری جلسه یازدهم از دوره مباحثاتی مسجد و اداره جامعه/ ۱۰۳ صفحه
❓بیان ویژگی های سه گانه جن
❓بیان برخی از علت های اختلاط در زندگی جن و انسان
❓معرفی برخی تدابیر ساده برای مواجهه با اختلاط در زندگی جن و انسان
🔈صوت مرتبط با گزارش:
https://eitaa.com/olgou4/5397
🔈صوت هاي دوره:
https://eitaa.com/olgou4/5414
#مس_جن
#هفت_پرسش_درباره_مسجد
#برنامه_های_کاربردی_مسجد
https://eitaa.com/olgou4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 گزارشی از اجلاسیه تبیین راه حل های تمدنی در بروجرد/ ۲ دقیقه
❓علت مشکلات کشور، اجرای طرح های معیوبی مانند: کنترل جمعیت، ایجاد بانک های خصوصی، واردات محصولات تراریخته و اجرای طرح های معیوب سند ۲۰۳۰ است..
❓برای آغاز تحول در نظام برنامه ریزی کشور ۱۲ +۱ راه حل تمدنی را به مسئولین کشور پیشنهاد داده ایم....
#تمدن_نوین_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
دو نکته انتخاباتی - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲.mp3
9.64M
🎙 دو نکته انتخاباتی حجتالاسلام علی کشوری / پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۹ دقیقه
❓در انتخابات ۱۴۰۲ ؛ گفتمان امید آفرین الگوی پیشرفت اسلامی بیشتر به گوش مردم رسید و امید آفرینی کرد.
❓به دنبال تشکیل یک هیئت اندیشه ورز برای پشتیبانی فکری از فرآیند قانونگذاری کشور هستیم.
#تمدن_نوین_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
⚡️ در سه محور کلان با توسعه پایدار اختلاف نظر داریم/ دوستان تمدنی به دنبال اصلاحات موردی نباشند!
👌به صورت خلاصه: در سه محور ۱- اهداف برنامه ریزی، ۲- حوزه های برنامه ریزی و ۳- نظام مسائل راهبردی با مفهوم توسعه پایدار اختلاف نظر داریم و نباید تصور نمائیم؛ که با اصلاحات موردی مشکلات کشور حل می شود. به معنای واقعی کلمه نیازمند تحول بنیادین در نظام برنامه ریزی کشور هستیم.
👌اصلاح ساختاری اول: اصلاح ذهنیت ها در حوزه اهداف برنامه ریزی است. از منظر مفاهیم الگوی پیشرفت اسلامی؛ برنامه ریزی زیرساختی و مشارکتی و ارتباطی برای دستیابی به نظم اختیاری(خود تنظیمی در روابط انسانی) یا همان مردمی کردن امور؛ هدف قطعی حوزه برنامه ریزی کشور محسوب می شود.
👌اصلاح ساختاری دوم: اصلاح در حوزه های برنامه ریزی کشور است. حوزه های مطلوب برنامه ریزی در یک کشور؛ شامل توجه به نه گروه مسئله زیر است. هر کدام از زیرساخت های ذیل به منزله عاملی موثر بر خودتنظیمی در روابط انسانی عمل می کنند.
۱- گروه مسائل مرتبط با سیاست و امامت و مدیریت
۲- گروه مسائل مرتبط با روش تحقیق، فلسفه علم، آموزش علم و...
۳- گروه مسائل مرتبط با تزکیه و پاکسازی و نظافت
۴-گروه مسائل مرتبط با تبلیغات، رسانه، شعر و بیان
۵- گروه مسائل مرتبط با مکاسب و شغل و معیشت
۶- گروه مسائل مرتبط با پیشگیری از جرم و عبرت و میراث فرهنگی
۷- گروه مسائل مرتبط با نظم اختیاری و قانونگذاری
۸- گروه مسائل مرتبط با ارزیابی، تعریف شاخص و فرقان (اصلاحات سنجه ای)
۹- گروه مسائل مرتبط با پدافند غیر عامل، امنیت و نفی سبیل
👌اصلاح ساختاری سوم: شناسایی صحیح نظام مسائل هر حوزه و معرفی مسائل فوریت دار در حوزه های ۹ گانه فوق الذکر است. در نقشه الگوی پیشرفت اسلامی حدود ۱۰۰ مسئله مهمِ بخشی از وحی استنطاق شده است.
حجتالاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - تحول موردی یا تحول نظام مند؟ - یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - قم
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
⚡️حجت الاسلام علی کشوری در گفتگوی ویژه خبری (سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲) : در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ شعارهای تمدنی و ایده های امید آفرین الگوی پیشرفت اسلامی مطرح گردید و رشد کرد...
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
#تمدن_نوین_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
کمباین نهایی طبقه بندی جدید دانش.pdf
6.03M
🗞 متن دوره مباحثاتی طبقه بندی جدید دانش - جمعه انتظار ۱۳ و ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ در جمع دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه/ قم - ۱۶۶ صفحه
❓معرفی روش تحقیق جدید در حوزه دانش و طبقه بندی جدید دانش
🎙صوت دوره مباحثاتی:
https://eitaa.com/olgou4/6169
#طبقه_بندی_جدید_دانش
#نظام_سازی
#روش_تحقیق_فقهی
https://eitaa.com/olgou4
مسجد و اداره جامعه - جلسه سیزدهم.pdf
17.23M
🗞 پیاده فوری جلسه سیزدهم از دوره مباحثاتی مسجد و اداره جامعه/ ۹۰ صفحه
❓ابزارهای ارتباطی مسجد با مردم محله کدام است؟
🔈صوت مرتبط با گزارش:
https://eitaa.com/olgou4/5405
🔈صوت هاي دوره:
https://eitaa.com/olgou4/5414
#چرخه_تحریک_فکر
#هفت_پرسش_درباره_مسجد
#برنامه_های_کاربردی_مسجد
https://eitaa.com/olgou4
مسجد و اداره جامعه - جلسه چهاردهم.pdf
17.56M
🗞 پیاده فوری جلسه چهاردهم از دوره مباحثاتی مسجد و اداره جامعه/ ۸۷ صفحه
❓ روشهای تأمین مالی مسجد
🔈صوت مرتبط با گزارش:
https://eitaa.com/olgou4/5410
🔈صوت هاي دوره:
https://eitaa.com/olgou4/5414
#تأمین_مالی_مسجد
#هفت_پرسش_درباره_مسجد
#برنامه_های_کاربردی_مسجد
https://eitaa.com/olgou4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مهمترین اختلاف تمدن مدرنیته و تمدن اسلامی؛ اختلاف در روش مطالعه و تحقیق است.
❓از روش تحقیق مبتنی بر اشراف برای مطالعه اشیاء استفاده می کنیم.
🗞فیلم کامل گفتگوی ویژه خبری با موضوع نقشه جامع تمدن اسلامی (۲۱ بهمن ۱۴۰۲):
http://www.telewebion.ir/episode/0xb5ea243
#نشست_استماع
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#فقه_نظام
https://eitaa.com/olgou4
⚡️درسنامه مدرسه تمدنی هدایت چه می گوید؟
👌 احتراما به اطلاع علاقهمندان به گفتگوهای فقهی نقشه الگوی پیشرفت اسلامی و علاقهمندان به تحصیل در مدرسه تمدنی هدایت می رساند: سرفصل های درسی این مدرسه در سه سطح به شرح زیر تنظیم شده است.
👌در سطح اول دروس مدرسه تمدنی هدایت؛ طلاب این مدرسه با راه اندازی چرخه چهار بخشی تحریک فکر با موضوع ده نظریه فقهی آشنا می شوند. چرخه چهار بخشی تحریک فکر؛الگوی حضور اجتماعی طلبه را تئوریزه می کند و آشنایی با ده نظریه فقهی مطرح در نقشه الگوی پیشرفت اسلامی، طعم جامعیت اسلام را به طلبه متفقه می چشاند! (حدود دو سال براي طلاب با استعداد)
👌در سطح دوم دروس مدرسه تمدنی هدایت؛ طلاب این مدرسه به راه اندازی چرخه چهار بخشی تحریک فکر با محوریت محتوای مطرح در نمایشگاه تخصصی الگوی پیشرفت اسلامی دعوت می شوند. در نمایشگاه تخصصی الگوی پیشرفت اسلامی حدود ۱۰۰ نظریه فقهی در قالب ٩ دسته علم طبقه بندی شده است. رسالت نمایشگاه تخصصی الگوی پیشرفت اسلامی، اثبات ملموس و مسئله محور،؛ نظریه کلامی جامعیت اسلام است. (حدود ٢ سال براي طلاب با استعداد)
👌در سطح سوم دروس مدرسه تمدنی هدایت، طلاب این مدرسه به راه اندازی چرخه چهار بخشی تحریک فکر با محوریت چگونگی تفقه و استنطاق از وحی مشغول می شوند. در قواعد اصولی فقه البیان، بعد از معرفی ویژگی های بیان شارع در بیان شارع، مراحل نه گانه تفقه به طلبه آموزش داده می شود. تبیین مراحل ٩ گانه تفقه در دین را از درايه و دقت در ١٣ دسته روایات و آیات روشی به دست آورده ایم! (حدود ٣ سال براي طلاب با استعداد)
حجت الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) گفتگو با برخی از طلاب مدرسه هدایت با موضوع درسنامه مدرسه هدایت - سه شنبه ١٥ اسفند ١٤٠٢ - قم
#مدرسه_تمدني_هدايت
#نظام_سازي_فقهي
#فقه_نظام
https://eitaa.com/olgou4
⚡️معرفی دروس سطح یک در مدرسه تمدنی هدایت
👌 به همه کسانی که قصد آشنایی با کارشناسی امید آفرین الگوی پیشرفت اسلامی را دارند؛ توصیه می کنیم حداقل این ده نظریه فقهی را مطالعه کنند. (دروس پیشنهادی مدرسه هدایت در سطح اول)
١- نظریه اول: مدیریت شهری محله محور
فهرست اول: (محلات اسلامی امید)
https://eitaa.com/olgou4/5593
فهرست دوم: (محلات وابسته) ۳۴۴ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/2743
فهرست سوم: (محلات اضطراری)
https://eitaa.com/olgou4/4985
٢- نظریه دوم: آموزش و پرورش آینده ۲۱ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/5898
٣-نظریه سوم: الگوی فقهی ساخت ۳۶ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/2952
٤- نظریه چهارم: الگوی فقهی تفصیل ۳۶ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/4660
٥- نظریه پنجم: پیشگیری ساختاری از بیماری - ۱۵۴ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/6184
٦- نظریه ششم: مسائل اقتصاد ایران (فقه المکاسب با تبویب جديد) ۶۴۸ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/3282
٧- نظريه هفتم: مقررات فقهی ساختمان ۲۲۱ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/6183
٨- نظريه هشتم: جدول فقهی تسخیر (جدول خاصيت هاي اشياء) ۱۸۳ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/4488
٩- نظریه نهم: مدیریت پدیده مس جن ۱۰۳ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/6259
۱۰- نظریه دهم: الگوی فقهی روایت میراث فرهنگی ۱۷۰ صفحه
https://eitaa.com/olgou4/4522
#مدرسه_تمدنی_هدایت
#دروس_سطح_یک
#نظام_سازی_فقهی
https://eitaa.com/olgou4
⚡️دوره آشنایی با نقشه جامع تمدن اسلامی روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح در شهر قم برگزار می گردد. (به فضل الهی)
🗞پیشخوان دوره:
https://eitaa.com/olgou4/2990
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#نظام_سازی_فقهی
https://eitaa.com/olgou4
⚡️چند نکته درباره مدیریت بنیادین مسئله سوخت در کشور/ خود را در تله سوخت گرفتار نکنید!
👌 طبق برخی از آمارها میزان مصرف بنزین در کشور به صورت میانگین ۱۲۰ میلیون لیتر در روز است. در کنار این موضوع مسئولین اعلام کرده اند: روزانه ۲۵۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در ایران مصرف میشود. همچنین اعلام شده است که: از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ به صورت میانگین ۱۰ درصد به مصرف سوخت کشور افزوده شده است. با توجه به افزایش سالانه ۲ میلیون خودرو به ناوگان حمل و نقل کشور، برخی از مسئولین و کارشناسان درباره میزان مصرف سوخت در کشور و افزایش چالش های مانند آلودگی هوا، افزایش تصادفات و آلودگی صوتی و... اظهار نگرانی می کنند و برای حل این مشکل، راه حل های متفاوتی ارائه می کنند:
👌دسته اول راه حل ها: بر سر مسئله مدیریت تولید و مصرف سوخت متمرکز است و ایده های متفاوتی از جمله: افزایش قیمت سوخت (بدترین پیشنهاد)، مدیریت غیر قیمتی قاچاق سوخت، تولید ماشین های برقی، توسعه حمل و نقل عمومی، ساخت پالایشگاههای جدید، تولید ماشین های کم مصرف، مدیریت استفاده از کولر خودرو در فصل گرم، تنوع بخشی به منابع انرژی و... را شامل می شود. بعد از بررسی مجموعه ای از این راه حل ها، به این نتیجه رسیده ایم؛ که بسیاری از کارشناسان به تحلیل عوامل افزایش حمل و نقل و سفر -به عنوان علت اصلی افزایش مصرف سوخت- نمی پردازند و آن را امری طبیعی تصور کرده اند! (افزایش حداکثری سفر و حمل نقل، علاوه بر افزایش مصرف سوخت به پدیده نامبارک سیالیت جمعیت ختم شده است)
👌دسته دوم راه حل ها: بر مسئله راهبردی برنامه ریزی برای کاهش حمل و نقل تمرکز دارد و راه حل های کوتاه مدت و میان مدتی را برای معقول نمودن میزان سفر و حمل و نقل تئوریزه می کند. برنامه ریزی برای کاهش زنجیره تولید تا مصرف (از طریق احیای مشاغل برتر و ساخت گسترده بازارهای موقت) و برنامه ریزی برای ایجاد تقسیمات شهری کوچک مقیاس و تقویت ماهیت محلات (با اولویت تأمین نیازهای چهارگانه در محلات)؛ دو راهبرد مهم برای کاهش سفر و حمل و نقل و بالتبع کاهش عوارض ناشی از افزایش سفر و حمل و نقل است. مجدداً تاکید می کنم: عوارض ناشی از افزایش سفر، اختصاصی به مسئله افزایش مصرف سوخت ندارد و عوارضی در حوزه سلامت ( آلودگی هوا و آلودگی صوتی)، در حوزه افزایش هزینه های اداره کشور، در حوزه تضعیف خانواده و مدیریت وقت افراد، در حوزه پدافند غیرعامل (وابستگی همه امور به حمل و نقل، یک پدیده ضد امنیت محسوب می شود)، در حوزه جهت دهی به تحقیقات کشور و در حوزه کاهش تَعَرُّف و سیالیت جمعیت را شامل می شود. (سفر روزانه ٧ نوع عارضه دارد)
👌نکته نهایی: برنامه ریزی بنیادین برای کاهش میزان حمل و نقل بین شهری و درون شهری از طریق تأمین غیرمتمرکز نیازهای انسان، مسئله ای مغفول یا کمرنگ در گفتگوهای کارشناسی کشور است.
حجتالاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - تبیین برخی از فواید الگوی جدید حمل و نقل - سه شنبه - اول رمضان المبارک ۱۴۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - قم
#حمل_نقل
#جمعیت_سیال
#الگوی_جدید_حمل_و_نقل
https://eitaa.com/olgou4
⚡️نشست ۹ ساعته معرفی نقشه جامع تمدن اسلامی روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ در شهر قم برگزار گردید.
❓صوت های این نشست به تدریج منتشر میشود...
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#نظام_سازی_فقهی
https://eitaa.com/olgou4
عزت.mp3
4.72M
🎙 صوت سخنرانی حجتالاسلام رضا عزت زمانی (معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات) در مراسم افتتاحیه دوره آشنایی با نقشه جامع تمدن اسلامی - پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲/ قم
❓کوتاهی های ما باعث گسترش سند ۲۰۳۰ در جامعه شده است...
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
هدفاصلیسند۲۰۳۰.mp3
5.85M
🎙بخش اول دوره آموزشی نقشه جامع تمدن اسلامی با موضوع: تبیین هدف اصلی سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ /۱۷دقیقه
❓هدف اصلی سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ کنترل بیشتر بر زندگی افراد است...
❓معرفی ۴ مصداق از توصیه های سند ۲۰۳۰ برای اعمال کنترل بیشتر بر زندگی بشر
❓سند ۲۰۳۰ به دنبال دیکتاتوری و برده داری است.
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
سوالاتمدیریت.mp3
15.1M
🎙بخش دوم دوره آموزشی نقشه جامع تمدن اسلامی با موضوع: بررسی پرسشهای مدیریتی نقشه جامع تمدن اسلامی /۴۸ دقیقه
❓مسئله تقدیر چه تأثیری بر نظم جامعه دارد؟ (ارتباط تقدیر و مدیریت)
❓مسئله قلب چه تأثیری بر نظم جامعه دارد؟ (ارتباط قلب و مدیریت)
❓مسئله بیان چه تأثیری بر نظم جامعه دارد؟ (ارتباط شکل بیان و مدیریت)
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
پرسشهایحوزهمدیریتشهری.mp3
17.28M
🎙بخش سوم دوره آموزشی نقشه جامع تمدن اسلامی با موضوع: بررسی پرسشهای مدیریت شهری/۵۵ دقیقه
❓تقسیمات شهری کوچک مقیاس (محلات شهری) مفیدتر است یا تقسیمات شهری بزرگ مقیاس(منطقه شهری)؟
❓اراضی پایه برای تأسیس یا ترمیم یک شهر کدام است؟
❓ ویژگی هر کدام از اراضی پایه از نظر شارع محترم کدام است؟
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
پرسشهایساختمان.mp3
14.68M
🎙بخش چهارم دوره آموزشی نقشه جامع تمدن اسلامی با موضوع: بررسی پرسشهای ساختمان و مهندسی/۴۷ دقیقه
❓ در مقررات فقهی ساختمان، سه دسته پرسش مرتبط با ساختمان و مهندسی تئوریزه شده است....
❓مشخصات فنی یک ساختمان کدام هستند؟! (دسته اول پرسشهای مرتبط با ساختمان)
❓کارکردهای یک ساختمان از نظر شارع محترم کدام است؟ (دسته دوم پرسش های مرتبط با ساختمان)
❓اصول مربوط با مدیریت و نظارت حاکمیت در حوزه ساختمان کدام است؟! (دسته سوم پرسش های مرتبط با ساختمان)
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
پرسشهایطب.mp3
12.33M
🎙بخش پنجم دوره آموزشی نقشه جامع تمدن اسلامی با موضوع: بررسی پرسشهای طبی/۳۹ دقیقه
❓ چرا نظریه عظیم الشأن پیشگیری ساختاری از بیماری را استنباط کرده ایم؟!
❓پیشگیری از بیماری چگونه محقق می شود؟! (معرفی ۴ نوع پیشگیری از بیماری)
❓الگوی کارآزمایی و نمونه سازی طبی در سطح یک شهر را آماده کرده ایم!
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
❓نظر سنجی مهم: مهمترین آسیب جریانهای تمدنی را چه می دانید؟!
✅ نشانی نظر سنجی:
https://EitaaBot.ir/poll/msnj71
#نقشه_جامع_تمدن_اسلامی
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
https://eitaa.com/olgou4
⚡️ فقه البیان فرم بیان و تحقق را از نظر شارع بیان کرده است!
❓در مباحث اصولی فقه البیان، مسئله فرم بیان و فرم تحقق دین تئوریزه شده است. فرم از نظر شارع بر مبنای مفهوم سؤال و مفهوم تفکر شکل گرفته است. برای تبیین مفهوم سؤال (نقطه آغاز فرم از نظر شارع) بررسی "قاعده اصولی بیان مبتنی بر تأمل" ضرورت دارد.
❓ قاعده اصولی بیان مبتنی بر تأمل، حالات افراد در برخورد با یک موضوع را به سه بخش ۱- عدم توجه فرد به سؤال، ۲- پذیرش سؤال غلط توسط فرد و ۳- پذیرش سؤال صحیح توسط فرد تقسیم کرده است و برای مدیریت هر بخش، روشی را ارائه کرده است
#فقه_البيان
#بيان_مبتني_بر_تأمل
#اصول_فقه
https://eitaa.com/olgou4