eitaa logo
مدرسه تمدنی بینات
652 دنبال‌کننده
597 عکس
100 ویدیو
51 فایل
ما بدنبال ترویج نظریات فقهی مسئله محور در خراسان بزرگ هستیم. 🔽 ارتباط با خادم مدرسه @pishraftslami 🔽 شماره کارت جهت حمایت‌های مالی به جبهه الگوی پیشرفت اسلامی: 5029087001466286 سایت ما https://www.wsti.ir/
مشاهده در ایتا
دانلود
✅در جلسه دوم مبحث پیشگیری ساختاری از بیماری در مدرسه علمیه نواب چه گذشت؟! 👌 در جلسه روز پنج‌شنبه ۳۰آذرماه۱۴۰۲ گفته شد که تنظیم روابط انسانی یکی از مفاهیم پایه در مسئله پیشگیری ساختاری از بیماری است. ❌جامعه‌ای که مفاهیم و روش‌های لازم برای را آموزش نبیند، اصطکاک بین افراد آن جامعه افزایش پیدا کرده و این اصطکاک، بیشترین اثر خود را بر قلب افراد خواهد گذاشت. طبق گزارش معصومین علیهم‌السلام اگر انسان دچار بیماری شود، اثر خود را بروی مزاج و همچنین اعضای دیگر انسان گذاشته و در نتیجه پیدایش بیماری‌های مختلف خواهد شد.(اَلْقَلْبِ وَ هُوَ أَمِيرُ اَلْجَوَارِحِ_من‌لايحضره‌الفقيه) https://eitaa.com/olgou_mashhad
✅ محله در ادبیات الگوی پیشرفت اسلامی به چه معناست؟ 👌 نگاه محله‌ای که در شهرداری‌ها رواج پیدا کرده نگاه مطلوبی نمی‌باشد هرچند که شعار محله محوری در مدیریت شهری را گامی رو به جلو می‌دانیم،اما عیب اساسی این است که مدیران شهری ما تعریف دقیقی از محله در اختیار ندارند و عمدتاً محلات بر اساس تقسیم بندی فضایی و یا در برخی موارد نقشه ذهنی شهروندان تدقیق و نام گذاری شده است. از دیدگاه الگوی پیشرفت اسلامی محله سپر حمایت از نهاد خانواده است، محله پشتیبان نیازهای اصلی خانواده های ساکن در خود می باشد. ❌ زیاد بودن هزینه‌های مدیریت شهر به روش فعلی،نبود افقی با هویت اسلامی برای شوراهای شهرها در مدیریت شهری فعلی و در نتیجه نهادینه شدن سکولاریسم و به چالش کشیده شدن امنیت ملی ضرورت‌های ارائه تعریف جدیدی از مدیریت شهری می‌باشد. در این دوره بحثی مدیریت شهری به تبیین چهار سرفص می پردازیم : ۱. فلسفه مدیریت شهری از نگاه الگوی پیشرفت اسلامی ۲. تعریف مطلوب مدیریت شهری از نگاه الگوی پیشرفت اسلامی ۳. باز تعریف مدل تامین هرم نیازهای خانوار ۴. اقدامات عملیاتی برای آغاز اجرایی کردن مدیریت شهری از نگاه الگوی پیشرفت اسلامی https://eitaa.com/olgou_mashhad
✅در جلسه دوم از سلسله جلسات فقه‌البیان مدرسه نواب به چه سؤالاتی پرداخته شد؟ ❓سؤال اول؛ آیا برای تحول اصول فقه موجود نیاز به بررسی تاریخ این علم هست؟ 👌پاسخ: بدون دقت تاریخی، توجیه لازم برای تحولِ علوم استنباطی در حوزه‌های علمیه رخ نخواهد داد. با دقت در قرن چهارم هجری می‌بینیم که مرحوم شیخ طوسی(رحمة‌الله‌علیه) در مقام نظام مقایسه و دفاع از ظرفیت روایات، فهرستی از مباحث اصولی و استنباطی شیعه را تبیین کرده است. 🔹برای اثبات این موضوع اگر به کتب اصولی اهل سنت در همان سال‌های قبل از وفات شیخ طوسی مراجعه کنیم، مشابهت مباحث اصولی هر دو مکتب را مشاهده خواهیم کرد. مع الأسف هنوز بعد از انقلاب اسلامی با همان اصول فقه قرن چهارم مشغول فعالیت اجتهادی هستیم. 🔶حالا که عصر ولایت فقیه است، نیاز بیشتری به تکامل بحث‌های اجتهادی داریم. قطعاً این تکامل باعث خواهد شد که از ظرفیت آیات و روایات برای بتوانیم بیشتر استفاده کنیم. برای مطالعه بیشتر ⬇️ B2n.ir/g99029 https://eitaa.com/olgou_mashhad
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️ ۹باب فقهی کاربردی برای اداره کشور / قم توان پشتیبانی علمی برای اداره کشور را دارد! 👌با اتکاء تمام به مفاهیم مطرح در ۹ باب فقهی، با ادبیات به اصطلاح کارشناسی توسعه پایدار مواجهه شده ایم. پرسش های دستگاه کارشناسی الگوی پیشرفت، ضمن نقد و تبیین معایب کارشناسی پوزیتویستی؛ یک برنامه کامل برای پیشرفت کشور را ارائه داده است. 👌در ابواب ۹ گانه فقهی حدود ۱۰۰ نظریه فقهی و ۴۰۰ سرفصل فقهی تفصیلی ارایه می شود و در واقع یک تصویر روشن از ایران آینده و خدمات آن در ادبیات فقهی الگوی پیشرفت تئوریزه شده است. (۹ باب فقهی، ۱۰۰ نظریه فقهی و ۴۰۰ سرفصل فقهی) 👌به عنوان مثال: در باب فقه الامام، نظریه پیشگیری ساختاری از بیماری مطرح شده است و در این نظریه سرفصلی تحت عنوان طبیب مشاور قلب و عروق وجود دارد. همچنین به عنوان مثالی دیگر: در باب فقه التزکیه، نظریه مترقی دار واسعه (مقررات فقهی ساختمان) تبیین شده است و در آن سرفصل مهم اصول جانمایی ساختمان تئوریزه شده است. 👌به عنوان مثال سوم: در باب فقه المکاسب، نظریه مشاغل برتر مطرح است و در این نظریه سرفصل کشاورزی طیبات تبیین می گردد. همچنین در باب فقه العبرة، الگوی فقهی روایت میراث فرهنگی تدوین شده است و در این الگوی جدید، سرفصل روایت صحیح و واقعی از تخت جمشید ارائه می شود. 👌به عنوان مثال پنجم: در باب فقه العلم، نظریه آموزش و پرورش آینده پیشنهاد شده و در این نظریه سرفصل معرفی کتب درسی جدید تعبیه گردیده است! حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) تبیین فواید طبقه بندی جدید علم- جمعه انتظار ولی عصر - اول دی ۱۴۰۲ - قم 🗞مطلب مرتبط https://eitaa.com/olgou4/5964 https://eitaa.com/olgou4
هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
👌🏻نباید از این مسئله غفلت کنیم که امروز روز آماده باش همه دشمنان اسلام است، روز بیدار باش همه است. ⭕️آن روزی که استعمار شرق و غرب، مسلمانان را خواب کرده بود و بر‏‎ ‎‏مَرکب مراد سوار بود، از خطر بزرگ و بالقوه‌ای به نام اسلام و قرآن سخن می‌گفت. ✅و اما‏‎ ‎‏امروز که شوروی و آمریکا به دنبال انقلاب مقدس اسلامی ایران صدها ضربۀ سیاسی و‏‎ ‎‏نظامی و فرهنگی خورده‌اند و در همه جای عالم زنگ خطر اسلام علیه منافع حیاتی‌شان‏‎ ‎‏به صدا درآمده است، باید با دقت تمام، کیْد وفریب استکبار شرق و غرب را و‏‎ ‎‏خنثی نمود.‏ امام خمینی ره 📚صحیفه امام جلد ۲۱ ص ۱۲۱ https://eitaa.com/olgou_mashhad
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 فیلم گفتگوی حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) با برنامه میز اقتصاد شبکه خبر درباره مسئله شناسی صحیح در حوزه اقتصاد و تأثیر آن بر انتخابات / یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ / ۸ دقیقه ❓اقتصاد دانان معتقد به توسعه پایدار، آسیب شناسی غلطی از مسائل اقتصادی ایران دارند و به نفع سرمایه داران سخن می گویند!اقتصاد باید مردمی شود و اقتصاد مردمی با اقتصاد خصوصی و اقتصاد دولتی متفاوت است. مجلس آینده باید قوانین مغایر با اقتصاد مردمی را لغو کند! ❓واگذاری زمین رایگان به مردم (اجرای کامل قانون احیای موات) و عمومی کردن تجارت و احیای مشاغل برتر از جمله مسائل اقتصادی ایران امروز است. https://eitaa.com/olgou4
❓چرا برای آلودگی هوا آدرس غلط می‌دهید؟ مهدی اله‌پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی: 🔹فعال‌شدن کانون‌های داخلی و خارجی و همچنین وزش باد عامل گردوغبار و آلودگی هوای کلانشهر مشهد شناخته شده است. 👌به همه‌ی علاقه‌مندان مباحث محیط زیست پیشنهاد می‌کنیم، برای جلوگیری از شکل‌گیری محاسبات غلط، کتاب را مطالعه کنند. 🔻پیشخوان نظریه مدیریت شهری محله محور👇 https://eitaa.com/olgou4/3978 | https://eitaa.com/olgou_mashhad
مدرسه تمدنی بینات
✅ محله در ادبیات الگوی پیشرفت اسلامی به چه معناست؟ 👌 نگاه محله‌ای که در شهرداری‌ها رواج پیدا کرده
✏️از جمله چالش های اصلی در مدیریت شهری که حاصل تعریف غلط و نمادین از مفهوم محله و اداره شهر می باشد: ۱. زیاد بودن هزینه‌های مدیریت شهر به روش فعلی توضیح بیشتر آنکه ❌ در روش مدیریت شهری فعلی هزینه های حمل و نقل شهری (ایجاد معابر، پیاده روها، پل های غیرهمسطح، دوربرگردان، اصلاح هندسی معابر،خرید و مدیریت ناوگان حمل و نقل و بسیاری از اقدامات پیدا و پنهان دیگر را شامل می شود) که بخش اعظم هزینه های شهری را شکل میدهد بعلت توزیع غیرمتوازن نیازهای خانوار در سطح شهر سفرهای درون شهری را افزایش داده است. ❌سایر هزینه های شهری مانند تنظیف شهری، بازیافت و ... نیز مشارکت حداقلی شهروندان را بعلت عدم تعرف و هویت در محلات به دنبال دارد. ❌هزینه ایجاد و نگهداری از پارک ها، قبرستان ها و سایر خدمات شهری نیز بعلت نگاه متمرکز و غیر محله ای بودن اداره شهر وضعیت مشابهی دارند و اهتمامی به مشارکت مردم در این خدمات دیده نمی شود. 📌(برگرفته از مباحثات داغ مدیریت شهری، پنجشنبه ۳۰ آذرماه_مدرسه عالی نواب) https://eitaa.com/olgou_mashhad
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️دیدار و گفتگو با حجت الاسلام و المسلمین میر سید محمد یثربی با موضوع تکامل فقاهت - شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - قم ❓حوزه علاوه بر کشف معذر و منجز نیازمند استخراج و استنباط تعاریف شارع محترم از امور است. کشف نظام مند تعاریف شارع، درک مخاطبان شارع از شریعت را ارتقاء می دهد! ❓شارع در موضوعاتی مانند آسمان، طیبات، مشاغل برتر، بازار و.... تعاریفی متفاوت با عرف های تخصصی و عمومی ارایه داده است. https://eitaa.com/olgou4
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️چند تمرین فقهی بر اساس قاعده اصولی بیان مبتنی بر مُکث 👌قاعده اصولی بیان مبتنی بر مُکث، جواب شارع به سؤالات مردم را طبقه بندی و به صورت اولیه تبویب می کند. شارع محترم چون پاسخ های ذو ابعاد به سؤالات می دهد؛ قرائت و بیانش "مُکث پایه" است. مراحل "قرائت مُکث پایه" شارع محترم، شامل: بیان نکات تعریفی مرتبط با یک امر و بیان نکات تصویری مرتبط با یک امر (فوائد مرتبط) و بیان تصمیمات مرتبط با یک امر (احکام مرتبط) می شود. 👌لطفاً بیان شارع محترم درباره طیب(عطر)، طیبات و طهارت را در قالب مراحل بیان مبتنی مُکْث تبویب بفرمایید. معاونت آموزش مدرسه - ۱۰ دی ۱۴۰۲ - قم https://eitaa.com/olgou4
هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
👌همه‌ی برادران علاقه‌مند به مباحث تمدنی را به شرکت در این جلسات دعوت می‌نماییم. ❓راه‌های پیشگیری ساختاری از بیماری کدام است؟ 📣از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۱۵ ❓مدیریت شهری موجود چگونه جایگاه خانواده را تضعیف می‌کند؟ 📣از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۱۵قواعد استنباط نظریات الگوی پیشرفت اسلامی کدام است؟ 📣از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۱۵ ✅جهت شرکت در جلسات عدد ۱ را به شماره ۰۹۳۵۷۹۷۶۶۲۷ ارسال نمایید. https://eitaa.com/olgou_mashhad
⚠️هشدار به مدیران شهری اگر مشکل را از ریشه حل نکنید، شک نکنید، روزبه‌روز به ترافیک تهران نزدیک‌تر خواهد شد! یک مثال واقعی: منزل در محله پنج‌تن 🔻کسب‌وکار پدر 👈قاسم آباد 🔻محل تحصیل فرزندان 👈احمدآباد 🔻محل تفریح خانواده 👈طرقبه 🔻خرید مایحتاج 👈۱۷ شهریور ❌سفرهای درون‌شهری بیشتر = ترافیک بیشتر = آلودگی‌ هوای بیشتر = بیماری‌های تنفسی بیشتر ✅راه‌حل👈 https://eitaa.com/olgou_mashhad
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️نشست های آتی مدرسه هدایت ۱- نشست تخصصی: الگوی فقهی مدیریت آب https://eitaa.com/olgou4/4031 ۲- نشست تخصصی: نظریه فقهی کُرْسی (نجوم پایه) https://eitaa.com/olgou4/5754 ۳-نشست تخصصی: طبیب مشاور کلیه و مجاری ادراری https://eitaa.com/olgou4/6033 ۴-نشست تخصصی: جمع ابتدائی ادله https://eitaa.com/olgou4/3087 دایره پژوهش - پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - قم https://eitaa.com/olgou4
✅در جلسه سوم مبحث پیشگیری ساختاری از بیماری در مدرسه علمیه نواب چه گذشت؟! 👌 در جلسه روز پنج‌شنبه ۱۴دی‌ماه۱۴۰۲ گفته شد که طبقه‌بندی موجود از علم، توصیفات خداوند به عنوان خالق اشیاء را آموزش نمی‌دهد. 🔹به عنوان مثال (مندلیف) تأثیر طلا و آهن بر بدن انسان را بحث نکرده و فقط به توصیفات حداقلی کشف شده مثل (چکش‌خواری و عدم چکش‌خواری، رسانایی و عدم رسانایی و ...) اکتفا می‌کند. 🔶به نظر ما نگاه سلول‌پایه به اشیاء، باعث شده تا سلامت انسان دچار چالش‌های جدی بشود. 👌به همین خاطر نیازمند آموزش هستیم. https://eitaa.com/olgou_mashhad
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️ به فضل الهی: اولین اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی کشور روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ در شهر مقدس قم برگزار می گردد. محتوای ارایه شده در این اجلاسیه در مقایسه با ایده های معیوب سند توسعه پایدار 2030 ارایه می گردد. ❓عناوین اجلاسیه اول: ۱- آموزش مشاغل برتر (حجت‌الاسلام محمد اسماعیل زاده) ۲- تحول در کتب درسی مدارس آینده (حجت الاسلام رضا اسدنژاد) ۳- پیشگیری و درمان بیماری های کلیوی (ابراهیم ابن علیان) ۴- پیشگیری و درمان دیابت (حسن قربانپور) ۵- پیشگیری و درمان فشار خون (جواد حکیمی فرد) ۶- موانع کاشت درخت مثمر (محمد جواد مسعودی نیا) ۷- نقد روایت مشهور از تخت جمشید (حجت‌الاسلام علی عزیزی) ۸- راه حل تسریع در ساخت خانه های حیاط دار (حجت الاسلام سید مصطفی رضوی) ۹- مصالح ساختمانی جدید ۱۰- ارتباط پول طلا و کاهش تورم (مهندس محمد غلامی) ۱۱- ارتباط بازارهای رایگان و کاهش تورم (حجت‌الاسلام قاسم یزدانی) ۱۲- زیرساخت های مورد نیاز برای محله محوری (مصطفی بازوند) ❓محتوای ارایه شده در این اجلاسیه از حیث شرایط اجرایی، توسط هیئت عالی نقد و بررسی با مدیریت برادر جهادی حاج عظیم ابراهیم پور نقد و بررسی می شود. https://eitaa.com/olgou4
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️مواجهه با نفوذ تحلیل های معیوب سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ را وظیفه ای مقدس می دانیم! 👌در قالب ۹ باب فقهی (که شامل ۱۰۰ نظریه فقهی و ۴۰۰ سرفصل فقهی است) با تحلیل های معیوب سند توسعه پایدار 2030 و مبانی پوزیتویستی آن مواجهه می کنیم و از نظام مبارک جمهوری اسلامی پشتیبانی فکری و برنامه ای خواهیم نمود. 👌فقه الامام، فقه العلم، فقه التزکیه، فقه المکاسب، فقه البیان، فقه النظم، فقه العبرة، فقه الفرقان و فقه نفی سبیل؛ ابواب اصلي فقه نظام هستند. در هرکدام از این ابواب فقهی حدود ۱۰ نظریه مادر فقهی جانمایی شده است! 👌به عنوان مثال: به دلیلِ علیل بودن وزارت بهداشت در تأمین جدی مسئله پیشگیری از بیماری، نظریه فقهی پیشگیری ساختاری از بیماری را استنباط و تبویب کرده ایم. یکی از سرفصل های فقهی این نظریه: طبیب مشاور کلیه و مجاری ادراری است. 👌 همچنین به دلیل ضعف جدی بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در مهار تورم، سرفصلهائی مانند: الگوی فقهی تحلیل و مهار تورم را استنباط و تبویب نموده ایم. نظریه مهم مشاغل برتر، یکی دیگر از نظریات کاربردی مطرح در فقه المکاسب است. حجت‌الاسلام علی کشوری (دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی) - چگونگی مواجهه با نفوذ گفتمانی سند توسعه پایدار 2030 در ایام انتخابات - بامداد یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ - قم https://eitaa.com/olgou4
🔻در جلسه سوم از سلسله جلسات فقه‌البیان مدرسه نواب به چه سؤالاتی پرداخته شد؟ ✅سوالات این جلسه بدین شرح است: ❓آیا برای ارتقای علم اصول، نیازمند ارتقای تعریف این علم هستیم؟ ❓آیا کلمه دین در عبارت «لیتفّقهوا فی الدین» فقط بایدها و نبایدها است یا توصیفاتی که خداوند نسبت به تمام اشیاء داشته را هم در برمی‌گیرد؟ 🔶 لازمه نظام سازی براساس مفاهیم دینی ارتقای توان فقاهتی حوزه‌های علمیه می‌باشد. برای مطالعه بیشتر ⬇️ https://eitaa.com/olgou4/5535 https://eitaa.com/olgou_mashhad
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
سیر مطالعاتی مدرسه هدایت. .pdf
1.93M
🗞 سیر مطالعاتی نظریات فقهی نقشه الگوی پیشرفت اسلامی / ۶۷ صفحه ❓آیا سؤال درباره سیر مطالعاتی، سؤال دقیقی است؟! ❓اقدامات لازم برای رشد علمی کدام است؟ ❓نقش تحریک فکر محیط پیرامونی در رشد علمی ❓شیوه مطالعه طبقه بندی جدید علم https://eitaa.com/olgou4
هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
👌همه‌ی برادران علاقه‌مند به مباحث تمدنی را به شرکت در این جلسات دعوت می‌نماییم. ❓راه‌های پیشگیری ساختاری از بیماری کدام است؟ 📣از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۱۵ ❓مدیریت شهری موجود چگونه جایگاه خانواده را تضعیف می‌کند؟ 📣از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۱۵قواعد استنباط نظریات الگوی پیشرفت اسلامی کدام است؟ 📣از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۱۵ ✅جهت شرکت در جلسات عدد ۱ را به شماره ۰۹۳۵۷۹۷۶۶۲۷ ارسال نمایید. https://eitaa.com/olgou_mashhad
📢در جلسه چهارم از سلسله جلسات پیشگیری ساختاری از بیماری به چه سؤالاتی پرداخته شد؟ ❓اسماءالهی چه تأثیری در پیشگیری و درمان بیماری‌ها دارند؟ ❓چگونه اسماءالهی باعث پیشگیری از بیماری می‌شوند؟ ✅اسماء الهی یکی از چهار مفهوم پایه در الگوی پیشرفت اسلامی می‌باشد. 🔶آموزش این مفاهیم، تأثیر بسزایی در کاهش بیماری‌‌ در جامعه دارد. @olgou_mashhad
هم اکنون آغاز سخنرانی حجةالاسلام پناهیان در افتتاحیه اولین اجلاسیه تبیین راه حل‌های تمدنی کشور در قم 📌محتوای این اجلاسیه در مقایسه با ایده‌های معیوب سند توسعه پایدار۲۰۳۰ ارایه می‌گردد. @olgou_mashhad
🟩 فهرست برنامه اجلاسیه جریان‌های تمدنی: اجلاسیه اول ۲۴دی ۱۴۰۲ قرائت قرآن سرود جمهوری اسلامی افتتاحیه حجةالاسلام عزت‌زمانی حجةالاسلام پناهیان ۱)دکتر مصطفی بازوبند ۲)حجةالاسلام رضا اسدنژاد ۳)حجةالاسلام علی‌ محمدی ۴)محمدجواد مسعودی‌نیا ۵)حجةالاسلام علی عزیزی ۶)ابراهیم ابن علیان ۷)حسن قربان پور ۸)جواد حکیمی فر ۹)حجةالاسلام رضوی ۱۰)حجةالاسلام قاسم یزدانی ۱۱)مهندس محمد غلامی 🟢 اختتامیه: حجةالاسلام رهدار @olgou_mashhad
⚡️هم اکنون 🔸حجت‌الاسلام پناهیان: 🔻برخی دنبال نفی هستند. 🔹برای اداره جامعه احکام ویژه لازم است. 🔸شهید صدر در این زمینه می‌فرمایند: «دین تنها ساختاری است که جامعه می‌تواند در درون آن راه‌حلی برای مشکل اجتماع بیابد و هیچ نظام اجتماعی از پس معضل تضاد بین انگیزه‌های شخصی و منافع اجتماعی برنمی‌آید، مگر این‌که ساختار آن نظام یک ساختار دینی باشد» یکشنبه۲۴ دی ۱۴۰۲_اجلاسیه تبیین راه‌حل‌های تمدنی کشور در قم @olgou_mashhad
هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
👌همه‌ی برادران علاقه‌مند به مباحث تمدنی را به شرکت در این جلسات دعوت می‌نماییم. ❓راه‌های پیشگیری ساختاری از بیماری کدام است؟ 📣از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۱۵ ❓مدیریت شهری موجود چگونه جایگاه خانواده را تضعیف می‌کند؟ 📣از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۱۵قواعد استنباط نظریات الگوی پیشرفت اسلامی کدام است؟ 📣از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۱۵ ✅جهت شرکت در جلسات عدد ۱ را به شماره ۰۹۳۵۷۹۷۶۶۲۷ ارسال نمایید. https://eitaa.com/olgou_mashhad