eitaa logo
اخبار امور اداری فرهنگیان
17.9هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
301 ویدیو
759 فایل
🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺 ☢ معرفی کانال ✅ آموزش سامانه همگام مدارس ✅ آموزش نرم افزارامتحانات مدارس ✅ آموزش سناد ✅ نرم افزارهای مفید ✅ آیین نامه ومصوبات تعرفه تبلیغات : @tabliqhkon
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5861879792030187610.mp3
2.63M
🌹 سرود « معلم ای فروغ جاودانی » - باکلام 🎹 آلبوم آوای مدرسه 🔷 منبع: کانال اجرایی مدارس 🌺موضوع: 🔹 @schoolbanks
4_5861879792030187611.mp3
2.61M
🌹 سرود « معلم ای فروغ جاودانی » - بیکلام 🎹 آلبوم آوای مدرسه 🔷 منبع: کانال اجرایی مدارس 🌺موضوع: 🔸 @schoolbanks
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴پاسخ به ابهامات در خصوص تصویبنامه در خصوص تعیین ضریب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۱ 🔰با مصوبه روز یکشنبه هیئت وزیران، ضریب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۱ مشخص شد. 🔻تصویبنامه مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ هیات وزیران درخصوص “تعیین ضریب افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۱” لازم است توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شود. با این حال با توجه به اینکه اخبار منتشره از این مصوبه کامل نیست و ابهاماتی را به وجود آورده است، مواردی را با مقایسه با مقررات سال قبل و قوانین جدید به تفصیل در محورهای زیر اعلام می‌دارد. 🔻این مطلب با ابلاغ تصویبنامه هیئت وزیران تکمیل و به‌روزرسانی خواهد شد. 🔻برخی محورهای مصوبه تعیین ضریب حقوق سال ۱۴۰۱ هیئت وزیران ضریب حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۱: ♦️ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات= چهل و هفت هزار و هفتصد و پنجاه و چهار (۴۷,۷۵۴) ریال. ♦️ضریب حقوق سایر شاغلین اعم از مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت – مصوب ۱۳۷۰- از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه برای سال ۱۴۰۱= سه هزار و سیصد و پنجاه و سه (۳,۳۵۳) ریال. ♦️ افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص از جمله شرکت‌ها و دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان انرژی اتمی ایران، سازمان های موضوع ماده (۵) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و سایر دستگاه های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۴۰۱= ده درصد (۱۰%). ♦️حداقل حقوق سال ۱۴۰۱: 🔻حداقل حقوق و فوق العاده های مستمر شاغلین موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری و حداقل حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق های وابسته به دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۱= بیست و چهار میلیون و هفتصد و پانزده هزار (۲۴,۷۱۵,۰۰۰) ریال 🔻 حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱= سیزده میلیون و سیصد و شصت دوهزار (۱۳,۳۶۲,۰۰۰) ریال تعیین می شود. 🔸نکته: حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ با احتساب فوق‌العاده‌های موضوع ماده (۶) قانون یاد شده، نباید از بیست و چهار میلیون و هفتصد و پانزده هزار (۲۴,۷۱۵,۰۰۰) ریال کمتر شود و مابه التفاوت آن تا مبلغ بیست و چهار میلیون و هفتصد و پانزده هزار (۲۴,۷۱۵,۰۰۰) ریال به سقف محاسبه‌شده، اضافه خواهد شد. ♦️حداکثر حقوق سال ۱۴۰۱: 🔻 حداکثر حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر= هفت برابر حداقل حقوق و فوق العاده های مستمر. 🔹 @schoolbanks 👇👇👇👇👇ادامه👇👇👇👇
👆👆👆👆👆ادامه 👆👆👆👆👆 ♦️حداقل دریافتی کارکنان دولت و والدین شهدا: 🔻 پس از اعمال افزایش های بالا، مجموع مبلغ مندرج در حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی و پیمانی و کارکنان قرارداد کار معین (مشخص)، والدین شهدا و کارکنان طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نسبت مدت کارکرد، نباید از مبلغ پنجاه و شش میلیون (۵۶,۰۰۰,۰۰۰) ریال کمتر شود و مابه التفاوت آن با مبلغ پنجاه و شش میلیون (۵۶,۰۰۰,۰۰۰) ریال با عنوان “تفاوت تطبیق موضوع جزء (۱) بند (الف) تبصره (۱۲)” در احکام درج می گردد. این میزان ثابت نبوده و با هر گونه تغییر در حکم کارگزینی مشمولین، مجدداً محاسبه می‌گردد. ♦️تعیین تکلیف €دوقلو (تفاوت تطبیق‌های سال ۹۷ و ۹۸): 🔻 مبالغ ناشی از اجرای بند (۹) تصویب‌نامه شماره ۳۷۱۸/ت۵۷۵۹۳هـ مورخ ۳۰/۱/۱۳۹۹ معادل آخرین مبالغ تعیین شده در احکام کارگزینی بر مبنای مفاد تصویبنامه شماره۱۷۷۹۹/ت۵۸۷۰۸هـ مورخ ۲۱/۲/۱۴۰۰هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن بدون تغییر باقی می‌ماند. ♦️افزایش حقوق بازنشستگان و حداقل آن: 🔻حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق های بازنشستگی وابسته به دستگاه های اجرائی، ده درصد (۱۰%) نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش می یابد به نحوی که پس از اعمال این افزایش، حکم حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق های بازنشستگی مذکور، متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از پنجاه میلیون (۵۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال کمتر باشد. ♦️سقف خالص پرداختی متوسط سالانه: 🔻سقف خالص پرداختی متوسط سالانه از محل حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر و سایر پرداختی ها (مجموع ناخالص حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر و سایر پرداختی ها پس از کسر کسورات بازنشستگی، بییمه بازنشستگی، بیمه خدمات درمانی اصلی و تبعه درجه یک و مالیات) از هر محل و تحت هر عنوان در سال ۱۴۰۱= مبلغ سیصد و نود و دو میلیون (۳۹۲/۰۰۰/۰۰۰) ریال. ♦️افزایش کمک هزینه مندی و در سال ۱۴۰۱: 🔻امتیاز کمک هزینه عائله مندی مزدوجین جدید و حق اولاد فرزندان متولد سال ۱۴۰۱، شاغلین موضوع بند (۴) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری، به ترتیب (۲) و (۳) برابر افزایش می یابد. 🔻به استناد ماده (۱۶) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت -مصوب ۱۴۰۰- کمک‌هزینه اولاد و حق عائله‌مندی کلیه گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در دستگاه‌های مذکور در ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، سازمان انرژی اتمی (به‌استثنای مشمولین قانون کار) از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات، در سال ۱۴۰۱، لازم است به ترتیب به میزان صد درصد (۱۰۰%) و پنجاه درصد (۵۰%) افزایش یابد. ♦️نکته پایانی: موارد بالا اهم موارد افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ می‌باشد که با توجه به اینکه در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بحث پلکانی بودن و فرمول‌های پیچیده افزایش وجود ندارد، تقریباً قطعی است. سایر موارد از جمله تعیین تکلیف سقف مشاغل خاص (مثل عملیاتی وزارت نفت) و احکام پرداختی‌های خاص دیگر، نیازمند ابلاغ تصویبنامه مربوط است. 🔸 @schoolbanks
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🟢 جدول( ۱) افزایش حقوق و فوق العاده مدیریت بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۱ 🔸 @schoolbanks
✅پیش بینی صدور از اواخر اردیبهشت تا نیمه خرداد 🔻رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احکام معلّمان شامل نظام رتبه بندی حداکثر تا نیمه خرداد صادر می‌شود. ✅ مابه التفاوت حقوق طبق احکام جدید از ۳۱ شهریور سال گذشته محاسبه و به صورت یکجا در وجه معلمان پرداخت خواهد شد. 🔹 @schoolbanks
4_6023753351320046682.pdf
384.8K
🔅ارسال اطلاعات از سیدا به فاینال 🟣 @schoolbanks
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم آموزشی تعریف معلم و معاون در سامانه همگام مدرس: مهدی بیاتی 🔵 @schoolbanks
📌جدول زمانبندی نقل و انتقالات داخل استانی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ 🟣 @schoolbanks
♻️سلام عليكم با احترام، در راستاي سياست هاي ابلاغي وزارت متبوع مبني برتمركززدايي، افزايش بهره وري و استفاده بهينه از نيروي انساني مناطق آموزشي، همچنين افزايش رضايت شغلي و كمك به تأمين رفاه و آسايش نسبي همكاران محترم و اجراي بند«ج» شيوه نامه شماره 10 / 710- 07 / 02 / 1401 معاونت برنامه ريزي و توسعه منابع وزارت متبوع، ضوابط و شرايط نقل و انتقال نيروهاي رسمي و پيماني متقاضي انتقال دائم و موقت درون استاني در سال تحصيلي 1401-1402 ابلاغ مي گردد. مقتضي است، ضمن اطلاع رساني به كليه واحدهاي تابعه در بستر الكترونيكي، با رعايت دقيق مفاد شيوه نامه مذكور، وظايف و شرايط مصرحه در شيوه نامه و بازه زماني تعيين شده اقدام لازم را معمول فرماييد.طرح موضوع در كميته توسعه مديريت و مطمح نظر قراردادن كليه عوامل و مولفه هاي تأثيرگذار در فرآيند ساماندهي نيروي انساني« ضريب اشتغال، شدت نياز ، محاسبه ورود و خروج نيرو اعم از بازنشستگي، دانشگاه فرهنگيان، مأمور به تحصيل، مرخصي بدون حقوق و مرخصي معذوريت، نياز و عدم نياز واقعي و...» مورد تأكيد مي باشد، تا ان شاءالله در وضعيت تراز نيروي انساني آن مديريت/اداره خللي ايجاد نگردد .بديهي است عملكرد آن مديريت/ اداره پس از پايان فرايند نقل و انتقال بر اساس ضرايب مذكور بررسي خواهد شد، مسئوليت نظارت بر حسن اجراي اين شيوه نامه برعهده ي مديران و رؤساي محترم ادارات خواهد بود. ضوابط و مقررات: الف) نوع انتقال و سنوات خدمت: 1) انتقال دائم: داشتن حداقل 5 سال سابقه اشتغال تمام وقت<< تجربي>> در آموزش و پرورش تا تاريخ 31 / 06 / 1401 . 2)انتقال موقت: داشتن حداقل 2 سال سابقه اشتغال تمام وقت<< تجربي>> در آموزش و پرورش تا تاريخ 31 / 06 / 1401 . 3) مدت سوابق خدمت به صورت حق التدريس، نهضت سوادآموزي، ماموريت به ساير دستگاهها، تحصيل در مراكز تربيت معلم، تربيت دبير، خدمت نظام وظيفه، قرارداد كار معين و... به عنوان سوابق مورد نياز براي انتقال محسوب نخواهد شد. ب) انتقال استثناء : در راستاي حمايت از جواني جمعيت و خانواده و به منظور حفظ كيان و انسجام اين نهاد، موافقت با انتقال موارد ذيل به شكل استثناء انجام خواهد شد. 1) انتقال زوج / زوجه فرهنگي به محل خدمت همسر «شاغل در شهرستان ديگر»، منوط به داشتن حداقل 5 سال سنوات تجربي و با تاييد كارگروه توسعه استان. 2) فرهنگياني كه همسر آنان شاغل نيروهاي نظامي و انتظامي بوده و طبق امريه دستگاه مربوط، بدون درخواست خود به شهرستان ديگري منتقل شده باشند .با تاييد بالاترين مقام نظامي يا انتظامي در استان) با حداقل 2 سال سنوات تجربي و با تاييد كارگروه توسعه استان) 3) همسر جانباز در صورت تغيير دائم محل اشتغال جانباز به شهرستان ديگر در همان سال با ارائه تاييديه از مراجع ذيصلاح به استناد ماده 17 آيين نامه اجرايي ماده13 قانون تسهيلات استخدامي و جانبازان. 4) موارد خاص « بيماري خاص و صعب العلاج فرزند، همسر و...» به تشخيص و تاييد كارگروه توسعه استان . ج) تمديد انتقال موقت: تمديد انتقال موقت يك ساله همكاراني كه در سال گذشته بصورت موقت و يكساله منتقل شده اند منوط به عدم نياز مبداء و نياز واقعي مقصد « با تاييد كارگروه توسعه اين اداره كل» خواهد بود. د) ساير موارد: با توجه به وجود نيروي داراي كسر ساعت در مركز استان در جنسيت زن « دوره متوسطه اول و دوم و فني و حرفه اي»، موافقت با متقاضيان انتقال منوط به تاييد كارگروه توسعه اين اداره كل، بصورت موقت، با اولويت ناحيه دو كرمانشاه و به شرط اشتغال در دوره ابتدايي خواهد بود. هـ) وظايف متقاضيان انتقال درون استاني: 1) ثبت اطلاعات و تكميل فرم امتياز بندي در سامانه پروفايل كاركنان به آدرس profile.medu.ir 2) ارائه مدارك و مستندات مربوطه به امور اداري آموزش و پرورش محل خدمت مبدا بر اساس جدول زمان بندي.(ترجيحاً به صورت الكترونيكي) *هرگونه درخواست خارج از سامانه و يا پس از مهلت تعيين شده قابل پذيرش و اقدام نخواهد بود. و) ملاحظات: 1) آن دسته از افرادي كه در مأموريت برون سازماني و يا مرخصي بدون حقوق و يا مرخصي زايمان و استعلاجي به سر مي برند در صورتي كه متقاضي انتقال باشند به شرط خاتمه مأموريت يا مرخصي بدون حقوق و يا استعلاجي و زايمان تا پايان شهريور1401 مي توانند نسبت به تكميل فرم درخواست انتقال در زمان تعيين شده اقدام نمايند. 2) انتقال كليه كاركنان رسمي، پيماني شاغل در واحدهاي آموزشي دوره هاي تحصيلي ابتدايي، متوسطه اول، متوسطه نظري، فني و حرفه اي، كاردانش، آموزش استثنايي و متصديان خدماتي، معاونين اجرايي، مربيان بهداشت، مشاوره پرورشي و... برابر ضوابط و مقررات اين بخشنامه انجام خواهد گرفت. 🔵 @schoolbanks
♻️3) مديران و معاونين واحدهاي آموزشي و پرورشي بايد در رشته تدريس اصلي خود قبل از انتصاب در سمت فعلي درخواست انتقال نمايند. 4) نيروهاي شاغل در پست هاي اداري متقاضي انتقال كه قبل از انتصاب در سمت فعلي به تدريس اشتغال داشته اند بايد در رشته اصلي خود درخواست انتقال نمايند. 5) با عنايت به مفاد برنامه توسعه سنواتي و سازماندهي عوامل اجرايي مبني بر ساماندهي واحد و يكپارچه منابع انساني در دوره هاي متوسطه اول و دوم، اين مهم مورد توجه جدي قرار گيرد. 6) به منظور جلوگيري از اختلال در ساماندهي نيروي انساني، پذيرش انصراف از انتقال بعد از اعلام نتايج مجاز نخواهد بود. بنابراين متقاضيان انتقال مي بايست قبل از ثبت درخواست ،كليه جوانب را بررسي نمايند تا پس از انجام مراحل انتقال با مشكل مواجه نگردند. 7) عدم مراجعه افراد منتقل شده به محل هاي تعيين شده پس از اعلام نتيجه غيبت تلقي شده و ضمن ممانعت از پرداخت حقوق و مزايا، با آنان برابر مقررات رفتار خواهد شد لذا لازم است مبدأ خدمتي از بكارگيري آنان خودداري نمايند و آموزش و پرورش مقصد بلافاصله مراتب غيبت آنان را به هيأت رسيدگي به تخلفات اداري و امور اداري اين اداره كل اعلام نمايند.(عدم توجه به اين مهم تخلف محسوب مي گردد.) 8) حقوق و مزاياي مستمر و غير مستمر منتقل شدگان )دائم و موقت(از تاريخ 1401 / 07 / 01 از طريق مديريت ها و ادارات آموزش و پرورش مقصد پرداخت خواهد شد. 9)ثبت نام بصورت موردي و خارج از سامانه مذكور و يا ارجاع افراد به اين اداره كل وجاهت قانوني ندارد و هرگونه درخواست جابجايي در صورت دارا بودن شرايط ، صرفاً از طريق ثبت در سامانه و با رعايت امتياز فضلي، رشته تدريس و جنسيت خواهد بود لذا ادارات تابعه از پذيرش درخواست كتبي جابجايي فرد با فرد ديگر خارج از سامانه خودداري نمايند. 10) همكاراني كه در سنوات گذشته تا 3 سال منتهي به 31 / 06 / 1401 با تغيير رشته شغلي آنان موافقت شده است نمي توانند متقاضي انتقال شوند. در خصوص افرادي كه پرونده آنها در هيأت هاي رسيدگي به تخلفات اداري درحال رسيدگي مي باشد، هماهنگي لازم معمول گردد (11 12) مسئوليت كنترل دقيق، صحت اطلاعات و تأييد مدارك و فرم هاي ثبت نام، امتيازبندي و انجام بموقع امور برعهده آن مديريت/ اداره مي باشد، درصورت وجود ابهام با مديريت منابع انساني و كارشناسي(نقل و انتقالات ) اين اداره كل هماهنگي لازم معمول فرمائيد. 13) نقل و انتقال صرفاً برابر جدول زمانبندي اعلام شده پيوست صورت مي پذيرد لذا شايسته است از ارجاع هرگونه مكاتبه و درخواست موردي به اين اداره كل اجتناب گردد. 14) اطلاع رساني مكتوب به كليه افرادي كه درسال گذشته بصورت موقت منتقل شده اند ضرورت دارد، در صورت عدم تمديد انتقال موقت، افراد مذكور موظفند به محض اعلام نتايج جهت سازماندهي به مديريت/ اداره مبداء مراجعه نمايند. تذكر مهم: در صورت موافقت با انتقال احدي از همكاران متقاضي انتقال و بروز اختلال در ساماندهي نيروي انساني آن مديريت/ اداره مسئوليت متوجه مديران، روساي محترم ادارات خواهد بود. 🟢 @schoolbanks
4_6028385361879632966.pdf
278.8K
قالب طرح درس روزانه نسخه پی دی اف.pdf تهیه کننده: بشیر دارابی 🟢 @schoolbanks
4_6028385361879632967.docx
75.6K
قالب طرح درس روزانه نسخه ورد.docx تهیه کننده: بشیر دارابی 🟣 @schoolbanks
🔵آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان از فردا 🔹بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی آموزش و پرورش، ثبت نام فرهنگیان متقاضی نقل و انتقال از فردا، شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود./ 🔵 @schoolbanks
قابل توجه همکاران متقاضی انتقال با عنایت به اصلاح بخشنامه قبلی و ارسال اصلاحیه جدید، بخشنامه داخل استان هم تا اواخر هفته آینده نگارش و ارسال خواهد شد. ثبت نام از ۱۷ اردیبهشت خواهد بود. لطفا به دیگر همکاران اطلاع رسانی فرمایید. ➖➖〰️➖➖ @schoolbanks 🔵 سابقه ۲ساله برای انتقال موقت ضوابط و مقررات ثبت درخواست انتقال ۱- انتقال دائم: نداشتن تعهد خدمت به منطقه، لازمه انتقال دائم است، بر این اساس فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده ۲۸ (به مدت ۱۰ سال) و سایر کارکنان که تعهدی مبنی بر خدمت در مناطق مورد تعهد داده‌اند، مجاز به ثبت درخواست انتقال دائم نیستند. ۲- انتقال موقت: دارا بودن حداقل ۲ سال سنوات خدمت تجربی  نکته: از سال تحصیلی جاری، تمدید انتقال موقت به مدت سه سال مجاز است لذا اداره کل آموزش و پرورش استان مکلف است در مدت اعلام شده نسبت به تعیین تکلیف متقاضیان انتقال دائم یا ساماندهی در استان مبداء خدمتی برابر ضوابط، اقدام لازم را معمول دارد.  ۳-ملاک محاسبه سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش، سوابق مندرج در حکم کارگزینی تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ است.  ۴- مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، مأموریت به سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و ... جزو سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد. انتقال استثناء  در راستای حمایت از جوانی جمعیت، سیاست‌های کلی خانواده و به منظور حفظ کیان و انسجام این نهاد، موافقت با انتقال موارد ذیل به شکل استثناء انجام خواهد شد:  ♦️ انتقال زوج فرهنگی به محل خدمت همسر  🔻فرهنگیانی که همسر آنان شاغل نیروهای نظامی و انتظامی بوده و طبق امریه دستگاه مربوط (بدون درخواست خود)، منتقل شده باشند. (با تأیید بالاترین مقام نظامی یا انتظامی در استان) 🔹همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلاح به استناد ماده ۱۷ آیین نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان  🔺 فرهنگیانی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مهلت ثبت درخواست انتقال، ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند. 🔻 همکاری که خود، همسر و یا فرزند وی بیماری حاد و صعب العلاج داشته باشد. (با ارائه رأی صریح شورای پزشکی استان در سال جاری مبنی بر عدم امکان مدارا و نداشتن امکانات و تجهیزات پزشکی در محل خدمت فعلی فرد)  انتقال مشمولین استثناء، بدون احتساب سابقه خدمت امکان پذیر بوده و نوع انتقال این گروه از متقاضیان در صورت داشتن شرایط بند (۱) قسمت (د) و درخواست متقاضی به صورت دائم (به استثنای مقصد کلان شهر) و در غیر اینصورت موقت است . ➖➖〰️➖➖ 🔹 @schoolbanks
‼️ قابل توجه همکاران محترم ؛ 🔅سیدا بانک 1️⃣ در صورتی که نام دانش‌آموزی به اشتباه در دفتر آمار، امتحانات سال گذشته وجود دارد و متعلق به سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نمی باشد ؛ ✅ *کارشناس مسئول سنجش منطقه در سیدا دسترسی ابطال و حذف آن دانش آموز را دارد و نیازی به مکاتبه با دفتر فناوری یا پشتیبانی سیدا نمی باشد.* 2️⃣ در صورتی که دانش آموزی از مدرسه ای منتقل شده است و سوابق وی برای دفتر امتحانات موجود نیست؛‌ ✅ *کارشناس مسئول سنجش منطقه دسترسی برگرداندن سوابق آن دانش اموز به مدرسه مبدا را دارد و نیازی به مکاتبه با دفتر فناوری و پشتیبانی سیدا نمی باشد.* 3️⃣ در صورتی که در نمرات دانش آموزان مغایرتی وجود دارد (اعم از عدم ثبت نمره ، ثبت نمره اضافی ، عدم انتخاب واحد ، انتخاب واحد مازاد و ...) ؛ ✅ *با درخواست مجوز از کارشناس مسئول سنجش مدرسه میتواند این موارد را اصلاح نماید و نیازی به مکاتبه با دفتر فناوری و پشتیبانی سیدا نمی باشد.* 🟧 @schoolbanks
💢 محاسبه ساده و دقیق میزان افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ (افزایش ضریب حقوق ۱۰٪) در دو مرحله: 1️⃣ در قسمت پایین آخرین حکم کارگزینی خود در سال ۱۴۰۰، عدد مربوط به جمع امتیاز حکمتان (مانند عددی که در عکس زیر مشخص شده) را در ۳۰۵ ریال ضرب کنید و مبلغ به دست آمده را یاداشت کنید "امتیاز هر فرد متفاوت است" 2️⃣ در صورت داشتن هر یک از بندهای《 فوق العاده ویژه + فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته + فوق العاده بدی آب و هوا 》مبلغ آنها را هم جمع کنید و بر عدد ۱۰ تقسیم کنید. مبلغ حاصل در قسمت 1️⃣ را با مبلغ قسمت 2️⃣ جمع کنید تا افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ بدست آید‌. ⏹ ⏹ موارد تکمیلی: 🔼 همکارانی که حق عائله مندی دریافت می کنند با افزایش ۵۰ درصدی امتیاز حق عائله مندی برای ۱۴۰۱، مبلغ ۲۰۳ هزار تومان به افزایش، اضافه می شود. 🔼 همکارانی که حق اولاد دریافت می کنند با افزایش ۱۰۰ درصدی امتیاز حق اولاد برای ۱۴۰۱، به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ۱۰۵ هزار تومان به افزایش، اضافه می شود. 🔼 بابت هر ساعت ضمن خدمت که در سال ۱۴۰۰ گذرانده اید (به شرطی که پیش از این کمتر از ۱۰۰۰ ساعت در Ltms ثبت شده باشد) مبلغ ۲۵۱۴ ریال و بابت افزایش یکساله سنوات خدمت مبلغ ناچیزی به بند حق شاغل افزوده می شود. 🔼 به ازای ارتقای هر ۳۳۰ امتیاز معادل مبلغ ۱۱۰ هزار تومان به بند حق شغل افزوده می شود. 🔼 بابت ارتقاء به هر یک از مبالغ زیر به بند حق شغل اضافه می گردد: ارتقاء به رتبه پایه ۱۳۸ هزار تومان ارتقاء به رتبه ارشد ۱۹۴ هزار تومان ارتقاء به رتبه خبره ۲۴۹ هزار تومان ارتقاء به رتبه عالی ۳۰۵ هزار تومان 🔸️ نکته۱: ابتدا حکم افزایش حقوق سالانه، سپس احکام ارتقای طبقه، رتبه و‌... زده می شود. 🔸️ نکته۲: افزایش مبلغ بند های حق شغل و حق شاغل بر روی مبلغ بند های وابسته مانند (فوق العاده ویژه، کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا به میزان درصد مشخص) موثر است. 🔸️ نکته۳: اگر دولت قصد ثابت نگه داشتن بند های تفاوت (ی) و جزء(۱) را داشته باشد، باید امتیاز این بند ها را از امتیاز کل (در قسمت 1️⃣) کسر کنیم. 🔸️ نکته۴: سقف ساعت ضمن خدمت موثر در حکم ۱۰۰۰ ساعت است و هر ساعت ضمن خدمت ۰/۷۵ امتیاز دارد. 🔸️نکته۵: افزایش امتیاز و مبلغ حق عائله مندی مزدوجین جدید (دو برابر) و حق اولاد فرزندان متولد سال۱۴۰۱ (سه برابر) بعد از شیوه نامه اجرایی قابل محاسبه خواهد بود. ‌‌ @schoolbanks
🔅ترمیم نمره چیست؟ قانون ترمیم نمره نمرات امتحان نهایی سال سوم متوسطه و دیپلم در سال ۹۴ تصویب شد. هدف از تصویب این قانون چنین ذکر شده است: ایجاد زمینه برای ارتقای سوابق تحصیلی دانش آموزان و تاثیر آن در آزمون ورودی دانشگاه‌ها به فارغ التحصیلان بعد از سال ۸۴ (که نمره برای آن‌ها موثر است). قطعا این موضوع برای دانش آموزان و داوطلبانی که نمره بالایی دارند بسیار خوشایند است، متقاضیان شرکت در کنکور سراسری که نمره نسبتا پائینی دارند و یا از نمرات کتبی خود ناراضی هستند، نگران نباشند، آن‌ها نیز می‌توانند با استفاده از فرصت مجددی که با عنوان ترمیم نمره در اختیارشان قرار داده می‌شود، در آزمون نهایی دروسی که در آن نمره خوبی کسب نکرده اند، شرکت کنند و نمرات کتبی خود را ارتقا دهند. نمراتی که داوطلبان در طرح ترمیم نمره کسب می‌کنند، تاثیری روی نمره دیپلم آن‌ها نخواهد داشت و صرفا در اعمال سوابق تحصیلی در آزمون سراسری موثر است. پاره ای از موارد که مدیران و معاونین بهتر است بدانند. 📍ترمیم و ارتقای نمره دروس امتحانات نهایی دانش آموزان فارغ التحصیل: مطابق با مصوبه نهصد و پانزدهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش به تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ 🖊 با توجه به مصوبه فوق شرایط ثبت نام امتحان دانش آموزان به شرح زیر می باشد: ◾️ ثبت نام متقاضیان ترمیم سوابق تحصیلی به صورت داوطلب آزاد و مطابق دستورالعمل ثبت نام داوطلبان آزاد صرفاً در مدارس بزرگسالان دولتی انجام خواهد گرفت. ✍️ نکته- در مناطقی که واحد آموزشی بزرگسالان و دولتی دایر نمی باشد ثبت نام آنان در یکی از واحدهای آموزشی روزانه که اداره آموزش و پرورش تعیین می‌کند به تفکیک جنسیت انجام خواهد گرفت. ✅ تبصره ۱: ثبت نام متقاضیان ترمیم ارتقای سوابق تحصیلی در واحدهای آموزشی غیر دولتی آموزش از راه دور و یا وابسته به سایر سازمانها مجاز نمی باشد. ✅ تبصره ۲: رعایت مقررات نظام وظیفه در خصوص داوطلبان ذکور لازم و ضروری است. ✅ تبصره ۳- مدارک لازم جهت ثبت نام: الف: درخواست کتبی داوطلب. ب: کارنامه فارغ التحصیلی گواهی موقت قبولی یا گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه که تصاویر مربوط با درج جمله تصویر با اصل مطابقت دارد توسط مدیر واحد آموزشی. ج: تصویر صفحه اول شناسنامه عکس دار و کارت ملی که با اصل آن مطابقت داشته باشد (مطابق بند ب) و در صورت وجود تغییرات و اصلاحات در شناسنامه ارائه تصویر توضیحات شناسنامه نیز ضرورت دارد. ◾️ فارغ التحصیلان دوره متوسطه که متقاضی ترمیم و ارتقای نمرات درسی یا دروس نهایی پایه دوازدهم خود هستند می‌توانند فقط در همان منطقه آموزشی که قبلاً فارغ‌التحصیل شده‌اند ثبت نام نمایند. ◾️ فارغ التحصیلان دوره متوسطه که متقاضی ترمیم نمرات درس یا دروس نهایی پایه دوازدهم خود می باشند می‌توانند برابر مقررات صرفاً یک بار در یکی از نوبت های امتحانی خرداد، شهریور یا دی ماه، درس یا دروس مورد نظر را انتخاب و در امتحانات مربوطه شرکت نمایند. ◾️ نمرات مأخوذه متقاضیان ترمیم و ارتقای نمرات دروس نهایی در امتحانات مربوطه جایگزین نمرات قبلی که منجر به فارغ التحصیل شده است نخواهد شد. ◾️ نمرات مأخوذه صرفاً جهت اعمال در سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ملاک عمل خواهد بود. ◾️ فرد می تواند همه یا تعدادی از دروس نهایی را انتخاب کرده و دوباره امتحان دهد. ◾️ کلیه انتخاب واحدها به صورت غیر حضوری بوده و نمره مستمر ندارد. ◾️تاثیر این آزمون مثبت می باشد و هیچ تاثیر منفی ندارد. ◾️فارغ التحصیلان دوره متوسطه هر چند موفق به اخذ دیپلم مجدد نیز شده باشند، به استناد مصوبه ۹۱۵ صرفا" یک بار می‌توانند در امتحان ترمیم و ارتقای نمره دروس مورد نظر خود (دروس امتحان نهایی) شرکت کنند. ◾️اگر فردی بعد از شرکت در امتحانات، قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشد نمرات ماخوذه ایشان به صورت مازاد برابر مقررات صادر خواهد شد. ◾️دفاتر آمار و امتحانات این قبیل افراد (همانند داوطلبان آزاد) برای یک سال تحصیلی در یک جلد و به ترتیب نوبت امتحانی تهیه و برابر مقررات مسدود می گردد. ◾️ کارنامه امتحانات و گواهی صادره برای این قبیل افراد، فاقد معدل و شرایط قبولی یا مردودی خواهد بود. 🔲 تعیین میزان شهریه مربوط به هزینه های ثبت نام و برگزاری امتحانات و صدور مدارک لازم به عهده شورای آموزش و پرورش استان می باشد. ✍️ توجه ویژه:  شرکت در امتحانات ترمیم؛ صرفاً مطابق با عناوین دروس نهایی پایه دوازدهم در نظام (۳-۳-۳-۶) خواهد بود. 🟣 @schoolbanks
♻️ جدول مواد درسی و تدریس هفتگی شاخه فنی و حرفه ای 🟣 @schoolbanks
4_6042083344026439179.pdf
1.64M
💢 مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی بخشنامه «برنامه‌ریزی، طراحی سوالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیرنهایی» را ابلاغ کرد. @schoolbanks
۲ باسلام و احترام در روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۱۰۲۲۰ ارسال از سیدا به فاینال بسته شد لذا اطلاعات جدید دریافت نخواهد شد. 🟣 @schoolbanks
💢 درخواست صدور مجوز استخدام نیروهای خدماتی جدید 👤رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش: ▫️حدود ۶۲ هزار نفر کمبود نیروی خدماتی در مداس سراسر کشور داریم که درخواست صدور مجوز استخدام نیروهای خدماتی جدید به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه شده است. ➖➖ 🟣 @schoolbanks
👤سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: ▫️طبق قانون، یک ماه پس از تصویب رتبه‌بندی آموزش و پرورش باید آیین نامه را مصوب می‌کرد و طی سه ماه نیز رتبه بندی باید اجرا شود! ➖➖ 🟢 @schoolbanks