eitaa logo
عروج | حاج عباس صالحی
5.6هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
487 ویدیو
16 فایل
تشکل فرهنگی عروج برگزار کننده دوره‌های رسانه‌ای ثبت‌نام در دوره‌ها: @orooj_sup سایت ما: www.orooj.org ارتباط با ادمین کانال: @orooj_admin 🔰 بازنشر محتوای کانال به هر شکلی که دوست دارید حتی بدون آیدی و اسم ما، قطعا اجر دنیوی و اخروی دارد، پس بسم الله ...
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺کسانی که دوستتان دارند منتظر شما هستند، این انتظار طولانی میشود اگر هنگام رانندگی پیام‌های جدیدتان را بخوانید.❕ ببینید⬅️بیندیشید⬅️انتشار دهید ____🔻 🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
27.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کد سوال: FlVO متن سوال: فیلم و انیمیشن برای دوره اول دبیرستان معرفی کنید. پاسخ میدهند. ____🔻 🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مقایسه سلبریتی ها.pdf
128K
📔 |تحلیل مقایسه‌ای وضعیت چهره‌های مشهور (چهره‌های دینی، سیاستمداران، هنرمندان، ورزشکاران، سلبریتی‌های اینترنتی و ...) در اینستاگرام از دیدگاه کاربران یا مخاطبان 🔸|تشکل فرهنگی عروج|🔸
🌹 لقَدْ جاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُفٌ رَحِيمٌ «۱۲۸» ❤️همانا پيامبرى از خودتان به سوى شما آمده است كه آنچه شما را برنجاند بر او سخت است، بر هدايت شما حريص و دلسوز، و به مؤمنان رئوف و مهربان است. 📚آیه 128 سوره مبارکه توبه ✅پیام ها👇 ۱- رسول‌خدا برخاسته از ميان خود مردم است. «مِنْ أَنْفُسِكُمْ» ۲- رسول خدا صلى الله عليه و آله غم‌خوار امّت است. «عَزِيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ» ۳- رهبران اسلامى بايد در سختى‌ها و گرفتارى‌ها با مردم همدل و همراه باشند. «عَزِيزٌ عَلَيْهِ ما عَنِتُّمْ» ۴- پيامبر خدا صلى الله عليه و آله در هدايت و ارشاد مردم، سر از پا نمى‌شناسد. «حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ» ۵- از عوامل تأثير كلام در ديگران، خيرخواهى، دلسوزى، مهربانى، بى‌توقّعى و تواضع است. «عَزِيزٌ عَلَيْهِ، حَرِيصٌ عَلَيْكُمْ، رَؤُفٌ رَحِيمٌ» ۶- رهبر اسلامى تنها بر مؤمنان رئوف و رحيم است، نه بر همه كس، بلكه بر دشمن شديد و غليظ است. «بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُفٌ رَحِيمٌ» 📚 تفسیر نور حجت الاسلام قرائتی ➖➖➖➖➖➖➖ Iتشکل فرهنگی عروجI
برنامه ریزی برای جذب نوجوانان مسلمان ♨️ در جهت الگوسازی و تاثیرگذاری جهانی، یکی از شخصیت های پسر برای اینکه بتواند در کشورهای اسلامی نیز میان نوجوانان مسلمان جا باز کند، در کنسرت هایی که در این کشورها اجرا می کند، رفتارهای زننده ی کمتری از خود نشان می دهد مثلا گاهی برهنه نمی شود یا هنگام اذان، برنامه اجرا نمی کند. چنین رفتارهایی باعث کاهش شدت مخالفت مردم مسلمان برخی از این کشورها (مثلا ترکیه) برای چنین اجراهایی و افزایش پذیرش او در این کشورها شده است. 📚پیشوایان هرزه، ص49 ➖➖➖➖➖➖➖ Iتشکل فرهنگی عروجI
«اگر سرود مناسبی متناسب وضع زمان داشته باشیم که جوان‌ها در جاهای مختلف بخوانند تکرار اینها گسترش معارفی است که به آنها نیاز داریم.» 🔸مقام معظم رهبری ۱۳۹۵/۳/۳۱ پ.ن: امروزه در کنار انتقال مفاهیم از طریق رسانه، مجموعه های بزرگ به دنبال انتقال هیجانات و احساسات نیز هستند. موسیقی این وظیفه را در بین قالب های مختلف رسانه ای برعهده گرفته است. از این جهت موسیقی و سرود مهم است، زیرا کنار انتقال مفاهیم، هیجانات و احساسات را به بهترین شکل ممکن منتقل می کند. همیشه انقلاب های بزرگ با موسیقی همراه و همگام میشوند، حتی انقلاب اسلامی ایران.... ____🔻 🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
🔺رضا شاه نتونست‼️ 🔹ولی فیسبوک تونست... ببینید⬅️بیندیشید⬅️انتشار دهید ____🔻 🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
11.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚فیشینگ(اینترنتی) پ.ن: یکی از روش های سرقت در عصر تکنولوژی، فیشینگ است. فیشینگ خود روش های مختلفی دارد که ما کاربران فضای مجازی باید از آنها آگاهی داشته باشیم تا در برابر آنها مصون بمانیم. این قسمت از انیمیشن گیگول به فیشینگ اینترنتی میپردازد. ____▫️ 🌐کانال تشکل فرهنگی عروج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📗اینفوگرافیک | سلبریتی‌ها روی موج امید اجتماعی 🔸|تشکل فرهنگی عروج|🔸
📕| معرفی کتاب «روانشناسی شهرت» 📝این کتاب روی نقش رسانه‌های اجتماعی در به شهرت رسیدن افراد تمرکز دارد. رسانه‌ها در فراگیری مفهوم سلبریتی نقش اصلی را داشته‌اند. زیرا تصور ما از افراد مشهور در گذشته کاملا با امروز متفاوت بوده است. اساساً مفهوم سلبریتی با فرد مشهور در عالم سیاست و یا حتی یک ‌«ستاره‌» در یک فیلم یا یک ورزش خاص متفاوت تلقی می‌شود. به گونه‌ای که این مفهوم با کسب درآمد برای شخص یا یک شرکت یا حتی یک جریان سیاسی همراه است. درواقع اساساً سلبریتی به کسی گفته می‌شود که می‌تواند در خدمت ‌«فروش بیشتر‌» یا ‌«پیروزی‌» در یک کارزار سیاسی قرار گیرد. استفاده از سلبریتی‌ها، به‌عنوان بخشی از راهبردهای بازاریابی، رویه‌ای معمول در شرکت‌های بزرگ است و این شرکت‌ها با استفاده از آنان، نشان‌های تجاری خود را ارتقا می‌بخشند. شرکت‌ها هم سرمایه‌های درخور توجهی را برای تولید سلبریتی‌ها خرج می‌کنند و هم به واسطهٔ بصری‌سازی جذابیت سلبریتی‌ها، سرمایهٔ قابل توجهی به دست می‌آورند. درواقع مفهوم سلبریتی به رسانه گره خورده است و بدون پشتیبانی رسانه‌ها نمی‌توان انتظار شکل‌گیری سلبریتی‌ها را داشت. اگرنه مسئلهٔ ‌«شهرت‌» تاریخی فراتر از رسانه‌های جمعی و رسانه‌های اجتماعی دارد. [جهت دانلود و خرید کتاب کلیک کنید] ➖➖➖➖➖ |تشکل فرهنگی عروج|