#رهبری_و_رسانه
#پیشنهاد_انتشار
«اگر سرود مناسبی متناسب وضع زمان داشته باشیم که جوانها در جاهای مختلف بخوانند تکرار اینها گسترش معارفی است که به آنها نیاز داریم.»
🔸مقام معظم رهبری ۱۳۹۵/۳/۳۱
پ.ن:
امروزه در کنار انتقال مفاهیم از طریق رسانه، مجموعه های بزرگ به دنبال انتقال هیجانات و احساسات نیز هستند.
موسیقی این وظیفه را در بین قالب های مختلف رسانه ای برعهده گرفته است.
از این جهت موسیقی و سرود مهم است، زیرا کنار انتقال مفاهیم، هیجانات و احساسات را به بهترین شکل ممکن منتقل می کند.
همیشه انقلاب های بزرگ با موسیقی همراه و همگام میشوند، حتی انقلاب اسلامی ایران....
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
#پوستر_رسانهای #عکس_و_مکث
🔺رضا شاه نتونست‼️
🔹ولی فیسبوک تونست...
ببینید⬅️بیندیشید⬅️انتشار دهید
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
11.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#گیگول #سوادرسانه #کلیپ_رسانهای
📚فیشینگ(اینترنتی)
پ.ن:
یکی از روش های سرقت در عصر تکنولوژی، فیشینگ است.
فیشینگ خود روش های مختلفی دارد که ما کاربران فضای مجازی باید از آنها آگاهی داشته باشیم تا در برابر آنها مصون بمانیم.
این قسمت از انیمیشن گیگول به فیشینگ اینترنتی میپردازد.
____▫️
🌐کانال تشکل فرهنگی عروج
📗اینفوگرافیک | سلبریتیها روی موج امید اجتماعی
#سلبریتی
🔸|تشکل فرهنگی عروج|🔸
📕| معرفی کتاب «روانشناسی شهرت»
📝این کتاب روی نقش رسانههای اجتماعی در به شهرت رسیدن افراد تمرکز دارد. رسانهها در فراگیری مفهوم سلبریتی نقش اصلی را داشتهاند. زیرا تصور ما از افراد مشهور در گذشته کاملا با امروز متفاوت بوده است.
اساساً مفهوم سلبریتی با فرد مشهور در عالم سیاست و یا حتی یک «ستاره» در یک فیلم یا یک ورزش خاص متفاوت تلقی میشود. به گونهای که این مفهوم با کسب درآمد برای شخص یا یک شرکت یا حتی یک جریان سیاسی همراه است. درواقع اساساً سلبریتی به کسی گفته میشود که میتواند در خدمت «فروش بیشتر» یا «پیروزی» در یک کارزار سیاسی قرار گیرد. استفاده از سلبریتیها، بهعنوان بخشی از راهبردهای بازاریابی، رویهای معمول در شرکتهای بزرگ است و این شرکتها با استفاده از آنان، نشانهای تجاری خود را ارتقا میبخشند. شرکتها هم سرمایههای درخور توجهی را برای تولید سلبریتیها خرج میکنند و هم به واسطهٔ بصریسازی جذابیت سلبریتیها، سرمایهٔ قابل توجهی به دست میآورند. درواقع مفهوم سلبریتی به رسانه گره خورده است و بدون پشتیبانی رسانهها نمیتوان انتظار شکلگیری سلبریتیها را داشت. اگرنه مسئلهٔ «شهرت» تاریخی فراتر از رسانههای جمعی و رسانههای اجتماعی دارد.
[جهت دانلود و خرید کتاب کلیک کنید]
#معرفی_کتاب
#سلبریتی
#شهرت
➖➖➖➖➖
|تشکل فرهنگی عروج|
🌹 وأَنْفِقُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ ۛ وَأَحْسِنُوا ۛ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ
❤️ و (از مال خود) در راه خدا انفاق کنید (لیکن نه به حد اسراف)، و خود را به مهلکه و خطر در نیفکنید، و نیکویی کنید که خدا نیکوکاران را دوست میدارد.
📚 آیه 195 سوره مبارکه بقره
✅پیام ها👇
۱- اقتصاد، پشتوانهى هر حركتى است. «أَنْفِقُوا …» جهاد نيز بدون پشتوانه مالى و گذشت از برخى امكانات، امكان ندارد. اگر مردم به هنگام هجوم دشمن و در راه دفاع از حقّ، اموال خود را بكار نگيرند، گرفتار شكست قطعى مىشوند.
۲- با انفاق، خود و اموالتان را بيمه كنيد. «أَنْفِقُوا … وَ لا تُلْقُوا بِأَيْدِيكُمْ إِلَى التَّهْلُكَةِ»
۳- در اسلام جبهه و جنگ و كمكهاى مالى همه بايد رنگ الهى داشته و براى رضاى خداوند باشد. «فِي سَبِيلِ اللَّهِ»
۴- محبوب خدا شدن، سبب تشويق براى احسان است. «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ
📚 تفسیر نور حجت الاسلام قرائتی
#آیات_نور #تفسیر_نور #صبح_نور
➖➖➖➖➖➖➖
Iتشکل فرهنگی عروجI
#احکام_رسانهای
🔹سوال
«گاهی در بازیهای رایانهای با تصاویر مبتذل یا مستهجن برخورد میکنیم، تکلیف چیست؟»
🔸مقام معظم رهبری
پاسخ در تصویر فوق است.
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
#رهبری_و_رسانه
#پیشنهاد_انتشار
«اگر سرود مناسبی متناسب وضع زمان داشته باشیم که جوانها در اردوها، کوهنوردی، در راهپیمایی بیست و دوم بهمن بخوانند، تکرار اینها گسترش معارفی است که به آنها احتیاج داریم.»
🔸مقام معظم رهبری ۱۳۹۵/۳/۳۱
پ.ن:
سرود و موسقی یکی از قالب های رسانه ای است که مخاطب ناخداگاه به سمت حفظ کردن و تکرار کردن جملات آن می رود.
تکرار این جملات باعث عمیق شدن مفاهیم موجود در موسیقی در فرد و از طرفی باعث گسترش و معرفی بیشتر این مفاهیم به دیگران میشود.
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج
9.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پرسش_و_پاسخ
کد سوال: 4W4D
متن سوال:
استفاده از منابع موجود در اینترنت برای تولید محتوای شخصی چه حکمی دارد؟
#استاد_صالحی پاسخ میدهند.
____🔻
🌐 کانال تشکل فرهنگی عروج