eitaa logo
حامیان استاد رائفی پور
72.8هزار دنبال‌کننده
32.2هزار عکس
21.9هزار ویدیو
998 فایل
🌹 سلام دوستان ما به نهادی وابسته نیستیم و #آتش_به_اختیار فعالیت می کنیم در راستای #جهادتبیین سوالی بود در خدمتم در خدمتم 👇 تبلیغات eitaa.com/joinchat/3173974253Cc1f5e28fe5 از کانال استاد لفت میدی؟😔🖐 @masaf ⏰ شمارش معکوس ظهور ⏰
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 25 حقیقت پنهان در مورد صنعت واکسن در جهان 🌍شیوع سرخک؛ در حالی‌که ۹۹ درصد مبتلایان واکسینه شده بودند. (واکسن MR یا MMR[واکسن ترکیبی شامل واکسن سرخک،سرخجه،اوریون]) (چین؛ سپتامبر ۲۰۱۴) 🌍اجباری نمودن واکسن آبله مرغان، سرعت شیوع آن را افزایش داد. (کره جنوبی – ۲۰۰۵) 🌍شیوع اوریون در بین افرادی که نیمی از آنان واکسینه بودند. (کانادا/کبک – ۲۰۱۲) 🌍مرگ ناگهانی ۷۴۹ نوزاد، پس از دریافت واکسن.(آمریکا – ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۳) 🌍ممنوعیت استفاده از واکسن MMR بعد از مشاهده عوارض آن در ۱٫۸ میلیون کودک. (ژاپن – ۱۹۹۳)[۱۷] 🌍افزایش مرگ‌ومیر نوزادان ناشی از واکسن (آمریکا – ۲۰۱۱) 🌍ایجاد دادگاه ویژه رسیدگی به شکایات از عوارض واکسن در پی شکایات مکرر خانواده قربانیان واکسن. (آمریکا – ۲۰۱۴) 🌍کشف ارتباط بین جیوه موجود در واکسن و اوتیسم. (آمریکا – ۲۰۰۴) 🌍افزایش ۳۴۰ درصدی اوتیسم بین کودکان دورگه آمریکایی‌آفریقایی؛ در پی دریافت واکسن MMR. (آمریکا – ۲۰۰۲) 🌍کشف رابطه اوتیسم صدهزار کودک و واکسن حاوی ماده سمی تیمروزال. (آمریکا – ۲۰۰۵) 🌍حداقل ۹۷ پژوهش انجام شده که نشان‌دهنده رابطه بین واکسن و اوتیسم است. 🌍سرپوش گذاشتن بر حقایق کشف‌شده مربوط به مضرات واکسن ها. (آمریکا-۱۹۹۱ تا ۲۰۰۵) 🌍واکسن آنفولانزای فصلی، هنوز حاوی ماده مضری همچون تیمروزال، فرمالدهید و تریتون X است. (آمریکا) 🌍واکسن‌های تولیدشده، هنوز حاوی جیوه هستند. (آمریکا) 🌍ابتلای چهارده دانش ¬آموز به سرخک، در حالی‌ که همه آنان واکسن MMR را دریافت کرده بودند. (آمریکا/ تگزاس – ۱۹۸۷) 🌍انتشار نتایج پژوهش¬های جعلی و دروغین مبنی بر اثربخش بودن واکسن ها. 🌍تصویب قانون مصونیت سازندگان واکسن از شکایت های والدین کودکان آسیب‌دیده. (آمریکا) 🌍منتشر نشدن نتایج منفی حاصل از تزریق واکسن ها در رسانه ها. 🌍بیش از نیمی از مقالات منتشرشده در زمینه‌ اثربخشی واکسن ها، کذب است. 🌍بسیاری از ژورنال¬های حامی واکسن¬ها از سمت شرکت های بزرگ داروسازی حمایت می¬شوند. 🌍 سازمانFDAدر سایت خود اعتراف کرده است که سالیانه بیش از صدهزار مرگ‌ومیر ناشی از داروهای ایمن رخ می‌دهد. (۲۰۱۵)
⁉️ آیا میدانید واکسن، ابزار بیوتروریسم برای نازایی و کاهش جمعیت (از طریق بیمار کردن و کشتار واکسن زده ها) و تحقق اهداف شیطانی و پلید یهود است؟ 👈 طبق قانون جمهوری اسلامی ایران هیچ واکسنی تزریق آن اجباری نیست و هیچ شخص و نهادی نمیتواند برای واکسن نزده ها محدودیت ایجاد کند و قانون اجبار واکسن کزاز و ملحقات آن در ماده ۵۸ مصوبه حمایت از خانواده سال ۹۱ مجلس منسوخ شده و اعتباری ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 افشاگری عجیب از فجایع کرونایی وزارت بهداشت ❓چرا در ستاد کرونا و وزارت بهداشت کسی پاسخگو نیست؟ 👤 دکتر بااوسی
🔴 اختصاصی/ فاجعه/ رشد ناگهانی ۶۲ درصدی مرگ و میر کارکنان بانکهای کشور، بعد از آغاز واکسیناسیون سراسری آنها 🔹بر اساس داده‌های پیج اینستاگرامی کارکنان شبکه بانکی کشور، قبل از شروع واکسیناسیون عمومی کارکنان شبکه بانکی، ماهانه حدود ۱۵.۳ نفر از پرسنل در اثر کرونا فوتی میکردند، کمی بعد از شروع واکسیناسیون سراسری کارکنان بانکها (حدود ۱۰ مرداد ۱۴۰۰)، ماهانه حدود ۲۴.۳ نفر در اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند. یعنی رشد ناگهانی ۶۲ درصدی! 🔹 این رشد ۶۲ درصدی فقط مربوط به فوتی های کرونایی می‌باشد، درحالیکه اکثر فوتی های ناشی از عوارض واکسن در اثر سکته می‌باشند که در اینجا لحاظ نشده وگرنه درصد افزایش فوتی ها بعد از واکسن خیلی بیشتر از این مقدار میشد. منبع: https://instagram.com/iranbankersclub?utm_medium=copy_link
🔴 اینجا «کره شمالی» است. به نظرتان چرا برخی کشورها و رسانه ها طوری جلوه میدهند که مردم کره شمالی نان برای خوردن ندارند و مثل اسیران زندگی میکنند؟؟!!
🌷 پیامبر اکرم (ص): ازدواج کنید، كه ازدواج كردن روزى شما را بيشتر مى كند. ‌(قرب الاسناد / ص۲۰) 🌸سالروز ازدواج پیامبر اسلام(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) و حضرت خدیجه(س) مبارک باد
🌺 مقام معظم رهبری: مهریه هر چه کمتر باشد، به طبیعت ازدواج نزدیکتر است چون طبیعت ازدواج معامله و خرید و فروش نیست ، زندگی دو انسان است. (۱۳۷۴/۵/۱۸)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 رهبر معظم انقلاب: "فرزندآوری و ازدواج بهنگام از نیازهای حیاتی امروز و فردای کشور است." ✅ این ویدئو به فواید و برکات فرزندآوری می‌پردازد.
✅ سونوگرافی نکن، نُخبه جمع کن! ⚠️ هشدار جدی دکتر روازاده در مورد سونوگرافی و سقط جنین ⭕️ اکنون که به برکت روشنگری های دلسوزان و اندیشمندان ایران اسلامی آحاد مردم از اهمیت موضوع جمعیت و ازدیاد نسل امت محمّدی (ص) مطلع شده اند و دیگر کسی به شعار شیطانی “دو تا بچه کافیه” اعتماد نمی کند و آسیب های روش تک فرزندی در خانواده برای عموم روشن شده است، نوبت به طراحی دسیسه ای دیگر از سوی دشمنان امت اسلامی است تا بتوانند نسل مسلمانان خصوصاً شیعیان را نابود کنند. ⭕️ های زود هنگام به وسیله دستگاه های تقریباً مستعمل و معیوب و توسط افراد فاقد تبحّر، دعوی تشکیل نشدن جنین زیر دو ماه را بر سر زبانها انداخته اند و اضطراب بسیار شدیدی را برای مادران جوان به ارمغان آورده اند و زنان را عملاً مجبور به جنین می کنند. ⭕️ بعد از یکبار سونوگرافی با این ادعا که ضربان قلب جنین ثبت نشده است، به مادر می گویند که این جنین قلب ندارد پس دستور می دهند به طرفۀ العینی بستری شود و جنین بی گناه را سقط کند و می گویند اگر در اقدام به سقط کوتاهی کنی، چنان و چنین می شود…. ⭕️ اینجانب دکتر روازاده، با تجربه چندین ساله خود در امر طبابت سوگند یاد می کنم که این بار حتماً و حتماً عجله کار شیطان است. بسیاری از این جنین هایی که توصیه به سقط مظلومانه شان می شود اگر سقط نشوند، بعد از گذشت یک ماه در سونوگرافی بعدی از قلب سالم و رشد طبیعی برخوردار خواهند بود و همه کودکانی که توصیه به کشتنشان در دوره جنینی کرده اند همگی در آینده افرادی و سالم و خواهند شد. ⭕️ به مادران عزیز و پاکدامن کشورم توصیه می کنم، اگر به شما گفته شد که جنین قلب ندارد بستری نشوید و اقدام به سقط نکنید، به هیچ عنوان این حرف را نپذیرید و مضطرب نشوید. به خدا توکل کنید و یک ماه دیگر هم صبر کنید. جنینی که قلب نداشته باشد و رشد نکند به صورت طبیعی در می میرد و دست هوشمند و قدرتمند طبیعت این جنین مرده را به آرامی و بدون هیچ عارضه ای از رحم شما طی یک دوره مشابه دوره دفع می کند. ⭕️ پس عجله نکنید و پیش از موعد دست به قتل کودک دلبند خود نزنید و عوارض خطرناک و گاهی جبران ناپذیر یک عمل جراحی رحم را به جان نخرید که قطعاً باعث های احتمالی و کوتاهی عمر شما می شود. ⭕️ از سونوگرافی های مکرر در دوران بارداری بپرهیزید. اگر شما جوانید و سابقه معلولیت در خانواده خود ندارید، به هیچ وجه نیاز به آزمایش، سونوگرافی و غربالگری ندارید. ⭕️ با آرامش، به خدا توکل کنید و فرزند دلبندتان را در صدف وجودتان با عشق و محبت بپرورانید. در طول بارداری حتماً تغذیه سالم داشته باشید و با ایمان به خدا خوشحال و سرزنده این دوران را سپری کنید تا فرزندی سالم، صالح و تیزهوش داشته باشید. ✍🏻 دکتر حسین روازاده ravazadeh .com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ اکثر کسانی که به دوزخ می‌روند، به خاطر نفهمیدن این حقیقت است! 👈🏻 این رو به فرزندتون یاد بدید.
✅ فقط برای خدا کار کنید 🌼 شیخ رجبعلی خیاط(ره): روزی جوانی را در عالم برزخ ديدم كه به من می‌گفت وقتی اينجا آمديد می‌فهميد هر نفسی كه به غير ياد خدا [و برای غیر خدا] كشيديد، ضرر كرديد. كار برای خدا بكنيد. قيمت شما همان است كه می‌خواهيد. اگر خدا را بخواهيد، قيمت‌تان خداست و اگر دنيا و خودخواهی را بخواهيد همان مقدار.
KayhanNews759797104121505554121363 (1).pdf
11.4M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌹پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله): در کارهایتان از پنهان کاری کمک بگیرید، زیرا هر صاحب نعمتی مورد حسد [و چشم زخم] است. 📙تحف العقول ج۲ ص۴۸ ✍ وقتی خدا به انسان مال ، ثروت و نعمتی داده است، انسان باید مراقب باشد تا در صورتی که ضرورتی نداشته آن را به دیگران نگوید و در معرض نگاه دیگران هم قرار ندهد زیرا اگر آن را به بقیه بگوییم یا نشان دهیم، اینکار میتواند موجب حسد و چشم زخم از جانب دیگران شود حتی ممکن است یک نفر نیت بدی هم نداشته ولی وقتی نعمت و ثروتی را در دیگری میبیند ناخودآگاه موجب اندوه ، حسرت ، چشم زدن و آسیب به صاحب آن نعمت می‌شود.
💌 راه تسلط بر واقعیت‌های زندگی دنیا _________ ✅ کتاب هایی که میتواند به ما کمک کند تا ذهنیت صحیح نسبت به دنیای بعد از مرگ پیدا کنیم و نسبت به آن غافل نباشیم: 📗 کتاب منازل آخره از شیخ عباس قمی 📚کتاب هایی در زمینه تجربیات بازگشت از مرگ و نقل مشاهداتی که از آن دنیا داشته اند: -کتاب سه دقیقه در قیامت -کتاب شنود -کتاب بازگشت (این سه کتاب از انتشارات هادی است)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «بیعت واقعی با امام زمان» ✅ کارامون رو با پسند امام زمان و آنچه که او دوست داره تنظیم کنیم
🌼‌آیت الله کشمیری: " طبق آنچه که در روایات است، امت انتظار است و روی مسئله ی انتظار فرج خیلی تأکید می کردند که شیعه واقعی کسی است که همیشه در انتظار این فرج و گشایش باشد و عبادت واقعی همین است. در فرج هم تبرا هست و هم تولا و محبت و عشق. در اگر شیعه ای باشد که چنین انتظاری در باطن او شکل نگرفته باشد، باید در اعتقاد خودش نسبت به حضرت تردید کند. (کتاب شیدا ص ۱۵۰)
🔴سیف به ۱۰ سال و عراقچی به ۸ سال حبس محکوم شدند سخنگوی قوه قضاییه: 🔹ولی‌الله سیف، رئیس اسبق بانک مرکزی و متهم ردیف اول پرونده اخلال ارزی سال ۹۶، به ۱۰ سال حبس محکوم شده است. 🔹احمد عراقچی معاون ارزی اسبق بانک مرکزی نیز به ۸ سال حبس محکوم شده است.
🔴 اگر امروز آقای ‎ یک بازرس ویژه در ‎ مستقر نماید، ‎ عزل خواهد شد. سازمان بازرسی کشور به وظیفه خود بر اساس گزارشات ارسال شده عمل نماید.
♦️دکتر روبرت مالون مخترع فناوری واکسنهای mRNA : افراد واکسینه شده "پخش کننده ی فوق العاده" کرونا هستند . 🔸دکتر سجادی استادِ وزیر بهداشت نیز به این مطلب اشاره کرده بودند که تزریق کنندگان واکسنهای ژنتیکی تا 32 روز پخش کننده ی ویروس هستند . 👈لذا کسانی که واکسنهای ژنی (آسترازنکا، اسپوتنیک) را تزریق میکنند ، باید در قرنطینه قرار بگیرند. منبع : yun.ir/wvcif8
💢 عناصر بیگانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📊 مرگ‌ومیر ناشی از کرونا؛ قبل و بعد از شروع واکسیناسیون دسته جمعی در کشورهای مختلف جهان
❗️زنگ خطر برای خریداران ارزهای دیجیتال در ايران 🔹وزارت خزانه‌داری آمریکا، صرافی‌های رمز ارز و شرکت‌های ارائه دهنده کیف‌های دیجیتالی را وادار کرد با استفاده از ابزار و فناوری موقعیت‌یابی جغرافیایی، دسترسی کشورهای تحت تحریم‌های آمریکا را مسدود کنند. 🔹وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌اى اعلام كرد تمهیدات بیشتری برای کمک به صنعت ارزهای مجازی انديشيده شده تا از سوء‌استفاده افراد تحریم شده و دیگر عاملان غیرقانونی جلوگيرى شود. ✍ هر چه زودتر هر چی ارز مجازی دارید بفروشید و به تومان تبدیل کنید چون بزودی به بهانه تحریم پول شما را بالا میکشند و سرمایه تون رو از دست میدید.
سید حسن نصرالله : امشب برای اولین بار ناچارم برای جلوگیری از جنگ داخلی از این عدد پرده‌برداری کنم و شما می‌دانید من عدد دروغ نمی‌گویم و متعلق به مکتبی هستم که دروغ را حتی در جنگ روانی هم مفید نمی‌داند. تعداد نیروهای نظامی سازمانی حزب الله فقط مردانشان و فقط لبنانی‌هایشان که مسلح و آموزش‌دیده‌اند و آماده‌اند فقط با اشاره و نه دستور بروند و کوه‌ها را از جا بکنند، صد هزار نفر است. اگر آن زنان خانه‌دار و شیعیان هوادار را که کشتید به شمار بیاورید تعدادشان خیلی بیش‌تر از این می‌شود. پس بنشینید سر جایتان و مؤدب باشید. پ.ن: جملات خیلی سنگینن 😍 ✅