eitaa logo
حامیان استاد رائفی پور
72.8هزار دنبال‌کننده
32.2هزار عکس
21.9هزار ویدیو
998 فایل
🌹 سلام دوستان ما به نهادی وابسته نیستیم و #آتش_به_اختیار فعالیت می کنیم در راستای #جهادتبیین سوالی بود در خدمتم در خدمتم 👇 تبلیغات eitaa.com/joinchat/3173974253Cc1f5e28fe5 از کانال استاد لفت میدی؟😔🖐 @masaf ⏰ شمارش معکوس ظهور ⏰
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ اکثر کسانی که به دوزخ می‌روند، به خاطر نفهمیدن این حقیقت است! 👈🏻 این رو به فرزندتون یاد بدید.
✅ فقط برای خدا کار کنید 🌼 شیخ رجبعلی خیاط(ره): روزی جوانی را در عالم برزخ ديدم كه به من می‌گفت وقتی اينجا آمديد می‌فهميد هر نفسی كه به غير ياد خدا [و برای غیر خدا] كشيديد، ضرر كرديد. كار برای خدا بكنيد. قيمت شما همان است كه می‌خواهيد. اگر خدا را بخواهيد، قيمت‌تان خداست و اگر دنيا و خودخواهی را بخواهيد همان مقدار.
KayhanNews759797104121505554121363 (1).pdf
11.4M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌹پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله): در کارهایتان از پنهان کاری کمک بگیرید، زیرا هر صاحب نعمتی مورد حسد [و چشم زخم] است. 📙تحف العقول ج۲ ص۴۸ ✍ وقتی خدا به انسان مال ، ثروت و نعمتی داده است، انسان باید مراقب باشد تا در صورتی که ضرورتی نداشته آن را به دیگران نگوید و در معرض نگاه دیگران هم قرار ندهد زیرا اگر آن را به بقیه بگوییم یا نشان دهیم، اینکار میتواند موجب حسد و چشم زخم از جانب دیگران شود حتی ممکن است یک نفر نیت بدی هم نداشته ولی وقتی نعمت و ثروتی را در دیگری میبیند ناخودآگاه موجب اندوه ، حسرت ، چشم زدن و آسیب به صاحب آن نعمت می‌شود.
💌 راه تسلط بر واقعیت‌های زندگی دنیا _________ ✅ کتاب هایی که میتواند به ما کمک کند تا ذهنیت صحیح نسبت به دنیای بعد از مرگ پیدا کنیم و نسبت به آن غافل نباشیم: 📗 کتاب منازل آخره از شیخ عباس قمی 📚کتاب هایی در زمینه تجربیات بازگشت از مرگ و نقل مشاهداتی که از آن دنیا داشته اند: -کتاب سه دقیقه در قیامت -کتاب شنود -کتاب بازگشت (این سه کتاب از انتشارات هادی است)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «بیعت واقعی با امام زمان» ✅ کارامون رو با پسند امام زمان و آنچه که او دوست داره تنظیم کنیم
🌼‌آیت الله کشمیری: " طبق آنچه که در روایات است، امت انتظار است و روی مسئله ی انتظار فرج خیلی تأکید می کردند که شیعه واقعی کسی است که همیشه در انتظار این فرج و گشایش باشد و عبادت واقعی همین است. در فرج هم تبرا هست و هم تولا و محبت و عشق. در اگر شیعه ای باشد که چنین انتظاری در باطن او شکل نگرفته باشد، باید در اعتقاد خودش نسبت به حضرت تردید کند. (کتاب شیدا ص ۱۵۰)
🔴سیف به ۱۰ سال و عراقچی به ۸ سال حبس محکوم شدند سخنگوی قوه قضاییه: 🔹ولی‌الله سیف، رئیس اسبق بانک مرکزی و متهم ردیف اول پرونده اخلال ارزی سال ۹۶، به ۱۰ سال حبس محکوم شده است. 🔹احمد عراقچی معاون ارزی اسبق بانک مرکزی نیز به ۸ سال حبس محکوم شده است.
🔴 اگر امروز آقای ‎ یک بازرس ویژه در ‎ مستقر نماید، ‎ عزل خواهد شد. سازمان بازرسی کشور به وظیفه خود بر اساس گزارشات ارسال شده عمل نماید.
♦️دکتر روبرت مالون مخترع فناوری واکسنهای mRNA : افراد واکسینه شده "پخش کننده ی فوق العاده" کرونا هستند . 🔸دکتر سجادی استادِ وزیر بهداشت نیز به این مطلب اشاره کرده بودند که تزریق کنندگان واکسنهای ژنتیکی تا 32 روز پخش کننده ی ویروس هستند . 👈لذا کسانی که واکسنهای ژنی (آسترازنکا، اسپوتنیک) را تزریق میکنند ، باید در قرنطینه قرار بگیرند. منبع : yun.ir/wvcif8
💢 عناصر بیگانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📊 مرگ‌ومیر ناشی از کرونا؛ قبل و بعد از شروع واکسیناسیون دسته جمعی در کشورهای مختلف جهان
❗️زنگ خطر برای خریداران ارزهای دیجیتال در ايران 🔹وزارت خزانه‌داری آمریکا، صرافی‌های رمز ارز و شرکت‌های ارائه دهنده کیف‌های دیجیتالی را وادار کرد با استفاده از ابزار و فناوری موقعیت‌یابی جغرافیایی، دسترسی کشورهای تحت تحریم‌های آمریکا را مسدود کنند. 🔹وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌اى اعلام كرد تمهیدات بیشتری برای کمک به صنعت ارزهای مجازی انديشيده شده تا از سوء‌استفاده افراد تحریم شده و دیگر عاملان غیرقانونی جلوگيرى شود. ✍ هر چه زودتر هر چی ارز مجازی دارید بفروشید و به تومان تبدیل کنید چون بزودی به بهانه تحریم پول شما را بالا میکشند و سرمایه تون رو از دست میدید.
سید حسن نصرالله : امشب برای اولین بار ناچارم برای جلوگیری از جنگ داخلی از این عدد پرده‌برداری کنم و شما می‌دانید من عدد دروغ نمی‌گویم و متعلق به مکتبی هستم که دروغ را حتی در جنگ روانی هم مفید نمی‌داند. تعداد نیروهای نظامی سازمانی حزب الله فقط مردانشان و فقط لبنانی‌هایشان که مسلح و آموزش‌دیده‌اند و آماده‌اند فقط با اشاره و نه دستور بروند و کوه‌ها را از جا بکنند، صد هزار نفر است. اگر آن زنان خانه‌دار و شیعیان هوادار را که کشتید به شمار بیاورید تعدادشان خیلی بیش‌تر از این می‌شود. پس بنشینید سر جایتان و مؤدب باشید. پ.ن: جملات خیلی سنگینن 😍 ✅
KayhanNews759797104121505555121363.pdf
8.19M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌷 امام حسين عليه السلام: قناعت، [مايه] آسودگى بدن هاست. «القُنوعُ راحَةُ الأَبدانِ » 📗 نزهة الناظر، صفحه ۸۸
🌹امام خمینی(ره): اگر کسی کلامی بگوید که باعث تفرقه بین ما مسلمان ها بشود، بدانید که یا جاهل هستند یا از کسانی هستند که می خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندارند. 🌸 آغاز هفته وحدت مبارک باد
❓ پایه گذار وحدت شیعه سنی چه کسی است؟! 🔶 برخی گمان میکنند امام خمینی(ره) یا حتی آیت الله بروجردی، مبدع و بنیانگذار وحدت شیعه و سنی هستند. (با توجه به اقدامات متعدد و برجسته شان) اما سابقه وحدت شیعه و سنی نه تنها در بین علمای سابق وجود داشته که اولین اسوه وحدت، شخص امیرالمومنین علی(ع) است. ✅ امام علی(ع) در دوره سه خلیفه، بهترین نمودهای عینی و عملی وحدت مسلمانان را در تاریخ اسلام ثبت کردند. در اولین گام وحدت، امیرالمومنین از حق شخصی خویش به خاطر حفظ وحدت مسلمین گذشتند و سالها مصیبت ها و رنجهای زمانه را هم بدان سبب تحمل نمودند. در اولین بزنگاه تفرقه پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)، در سقیفه، ابوسفیان که شم سیاسی نیرومندی داشت و زمینه اختلاف را فراهم می دید، مستقیما به درب خانه علی(ع) رفته و به وی پیشنهاد کرد که «دستت را بده تا من با تو بیعت کنم که اگر من با تو بیعت کنم، همه فرزندان عبد مناف و بعد قریش و سرانجام همه عرب تو را به فرمانروایی می پذیرند.» و امام علی(ع) که از هدف فتنه انگیزانه ابوسفیان در ایجاد تفرقه و آشوب برای خشکاندن نهال نوپای اسلام و بازگرداندن جاهلیت به خوبی آگاه بود، ضمن رد این پیشنهاد به وی فرمود: «تو به جز فتنه و آشوب، هدف دیگری نداری. تو مدتها بدخواه اسلام بوده ای. مرا به نصیحت و سپاهیان تو نیازی نیست.» 🔶 امام علی(ع) با مشورت، همکاری و همفکری با خلفا تمام توان خویش را برای جلوگیری از انحراف اسلام پس از رسول خدا(ص) به کار بستند. ✔️ ابوبکر در بزنگاه های مختلف (جنگ با مرتدین، در نبرد با رومیان، در مناظره با علمای یهود و نصاری و...) خود را مدیون مشورت ها و علم امیرالمومنین(ع) میدانست. ✔️ این از سانسورهای تاریخ اسلام است که علاوه بر مشاوره های علمی، نظامی، سیاسی، در طول خلافت عمر بن خطاب، حضرت علی(ع) سه بار (به هنگام عزیمت خلیفه دوم به شام، در ابتدای جنگ قادسیه و عزیمت او به بیت المقدس) جانشینی عُمر در مدینه و اداره این شهر را می پذیرد. صرفا برای حفظ اسلام. وحدت از این بالاتر؟! ✔️ حضرت علی در عصر خلیفه سوم، افزون بر مشاوره های معمول، در برابر ناراضیان خلیفه نیز نقش میانجی گری را به عهده داشت و هنگام محاصره خانه عثمان و بستن آب بر وی، به خلیفه آب رساند و فرزندان جگرگوشه اش حسنین(ع) را برای حفاظت از او به درِ خانه اش فرستاد. 🔶 این از بزرگترین ظلمها در حق حضرت علی(ع) است که محور وحدت شیعه و سنی که حضرت برای ایجاد آن تلاش بسیار زیادی کردند، به محور تفرقه بدل شود. 🌹چه خوب که شیعه درست پا بر جای پای اهلبیت(ع) گذارد و نه پیش و نه پس از آن. در عمل و نه در حرف.
🌷 امام خامنه ای: هركس در راه فكر مردم تلاش كند، از يك انحرافى جلوگيرى كند و از يك سوء فهمى مانع شود، چون در مقابل دشمن است، است.
هدایت شده از 
✅سید حسن نصرالله: ما بیش از ایرانی ها به ولایت فقیه اعتقاد داریم ◀️دبیر کل حزب الله لبنان: 🔸اعتقاد ما به ولایت فقیه با بسیاری از ایرانی‌ها که ولایت را قبول دارند فرق می‌کند اعتقاد ما قوی‌تر است. 🔸ما اعتقاد داریم اگر، ولی فقیه فرمود: پیشنهاد و نظر من این است (امر نکرد) ما باید اطاعت کنیم (در ایران می‌گویند ایشان دستور ندادند پیشنهاد کردند/ ما بالاتر از قانون اساسی به ایشان اعتقاد داریم. 🔸ما در لبنان وقتی در شورای حزب الله بحث می‌کنیم اگر احتمال بدهیم اینکار را بکنیم حضرت آقا ناراحت می‌شوند بدان عمل نمی‌کنیم اگر احتمال بدهیم خوشحال می‌شوند بدان عمل می‌کنیم. ✅ سید حسن عزیز شما نمیدانید که در ایران ولایتمدارانی هستند که حتی به اوامر، تاکیدات، دستورات ایشان نیز عمل نمیکنند چه برسد به پیشنهاد و نظر ✅ این نوع ولایتمداران حتی اگر ولی فقیه به آنها صراحتا با ذکر نام و نام خانوادگی و کد ملی نیز امر کند به انجام عملی، آنها میگویند رهبری بر اساس تقیه و اجار امر کرده و لذا آنها میبایست برای مبنای نظر و عقیده خود عمل کنند. ✅ این نوع ولایتمداران معتقدند تاکیدات و اوامر ولی فقیه صرفای برای خود ایشان حجت است و آنها باید طبق نظر متخصصانه و کارشناسانه خود عمل کنند و این بهترین و کاملترین و جامعترین نوع ولایتمداری است. ◀️ اعجاب اور است که چرا وقتی اسلام در سرزمین عرب آغاز میشود، مردانی در ایران به حقیقت آن معتقد میشوند و نیز وقتی حاکمیت ولایت فقیه در ایران شکل میگیرد، مردانی از لبنان به آن اعتقاد راسخ و حقیقی پیدا میکنند.
💢فاجعه بی‌بند و باری، عامل بی‌علاقه شدن به خانواده رهبر معظم انقلاب: یکی از چیز‌هایی که انسان را، زن و مرد را به محیط خانواده علاقه‌مند می‌کند و وابسته می‌کند، این است که غریزه جنسی او، شهوات او که یکی از ارکان وجودی انسان است، در خانه برآورده می‌شود. اگر مرد و زن در غیر محیط خانواده، در محیط اجتماع، در محیط تحصیل، در محیط کار، در محیط‌های غیر قانونی به لذات جنسی و تمتعات جنسی خود، سرگرم و مشغول بشوند، بزرگترین ضایعه‌ای که به وجود می‌آید، این است که پیوند قوی میان زن و مرد و میان خانواده پاره می‌شود و از بین می‌رود.خانواده برای او آن جاذبه‌ای را ندارد که برای یک زن و مرد عفیف و معصومی که آن مرد هیچ زنی را جز زن خودش و آن زن هیچ مردی را جز مرد خودش نمی‌شناسد دارا هست. وقتی فساد در جامعه رایج شد، وقتی بی‌بند و باری جنسی در جامعه به وجود آمد، زن و مرد به محیط خانواده علاقه‌ای نخواهند داشت، جوان به تشکیل خانواده رغبتی ندارد، دختر و پسر به ازدواج علاقه‌ای ندارند. همان طور که شما ملاحظه می‌کنید در دنیای امروز و در فرهنگ غربی امروز مطلب این چنین است . البته فرهنگ غربی است، ناشی از شیوه‌های خبیث و پلید سرمایه‌داری غربی است. اما متاسفانه در همه جای دنیا حتی در کشورهای غیر سرمایه‌داری و کشورهای جهان سوم کشانده شده است و آنجاها به صورت یک فرهنگ رایج شده است. 🔊 خطبه‌های نماز جمعه ؛ 19/7/65، روزنامه رسالت / کیهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 این پرچم به دست امام زمان خواهد رسید... ✅ پیشبینی های امام خمینی که تحقق یافت ✅ امداد های الهی 👈 به نکات مهم و امید بخشی اشاره شده، حتما ببینید 🔊 حاج حسین یکتا
چهل_سالگی_انقلاب_و_تفاوت_مدیران_انقلابی_و_سکولار_29بهمن97_تهران(1).pdf
964.7K
💫 چهل سالگی انقلاب و تفاوت مدیران انقلابی و سکولار 📝خلاصه سخنرانی استاد رائفی‌پور ( ۲۹ بهمن ۹۷ - تهران )