eitaa logo
مطالبِ طلبگی (وافی)
1.3هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
990 ویدیو
245 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
2.87M
عوامل جلسه هشتم عوامل قیاسی
هدایت شده از پیمان رکن الدینی
دوباره مناظره اول رهدار رو گوش دادم. هر کی بتونه در چند دقیقه توضیح بده که رهدار چی میگه و حرفاش چه ارتباطی به مدعای اکبرنژاد داره. دیانت مهمون من.
حیف که من تصمیم به سکوت گرفته ام💪
5.28M
صرف ساده عربی شروع مباحث شتّی القرائة
5.4M
صرف ساده عربی مباحث شتّی نحوه نوشتن الف و همزه
3.28M
شرح انموذج موصولات
هدایت شده از احسان
کانال رو نگاه می کنم به امید اینکه شاید تحلیلی از مناظره یا چیز دیگه ای ببینم اگر صرفاً در رابطه با انموذج مطلب می ذارید از کانال خارج شیم😀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من به جای تمام انقلابیون از این روش مناظره ی رهدار و تبختر و غرور و تکبّر و خودبرتر بینی اش، شرمسار و خجالت زده گشتم‌‌ 😔😡😔
هدایت شده از احمدرضا اخوان
🌹باسلام محضر شما 🔸معجزه بغل وآغوش یار! 🔹حافظ اونقدر به معجزه بغل معتقد بوده که می گوید : ▪️گرچه پیرم تو شبی تنگ در آغوشم کش ▪️تا سحرگه ز کنار تو جوان برخیزم ... آیا نباید حافظ را جهت ادب به تعبیر استاد وافی به دست مدرسه...داد تاادب بیاموزد؟ 🔹بنده خدا درجای دیگری از غزلیات خود درباره بی وفایی معشوق، بی خوابی خود وآغوش یار ، گویا خواب ازچشمانش پریده ومی گوید: ▪️خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز ▪️کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت
هدایت شده از مسلمان
تمام حجت مسلمانی من سیدعلی خامنه ایست
هدایت شده از امیدوار
عليه السلام : مَن دَخَلَ في هذا الدِّينِ بالرِّجالِ أخرَجَهُ مِنهُ الرِّجالُ كما أدخَلُوهُ فيهِ ، و مَن دَخَلَ فيهِ بِالكِتابِ و السُّنَّةِ زالَتِ الجبالُ قَبلَ أن يَزولَ .
🔴 دوباره چهارشنبه شد و آبگوشتِ دورهمی💪
4.02M
شرح انموذج اسماء افعال
2.66M
شرح انموذج ظروف مبنی
2.64M
صرف ساده عربی ادامه کتابت همزه
خزعلی: پیگیر گواهینامه موتور برای بانوان هستیم معاون زنان رئیس‌جمهور: 🔹برای گواهینامه موتورسیکلت برای زنان در حال پیگیری هستیم؛ هم در بحث بیمه بانوان پیک موتوری و هم اینکه صدماتی متوجه آنها نباشد، در حال بررسی هستیم. 🔹چون در این زمینه قانون داریم باید از مسیر لایحه یا طرح آن را جلو برد. @AkhbareFori
هدایت شده از مهدی یار
خدا خودش می دونه با بندگانش چه کنه اما فقط یک نمونه از پرونده های هاشمی بی سابقه ترین کاهش شگفت انگیز جمعیت در دنیا یعنی سیاست کنترل جمعیت شیعه در ایران بود فقط شیعه نه سنی طبق این سیاست کثیف در سال های عمر او حدود 30 میلیون نفر از جمعیت شیعه در ایران کم شد چه تعداد زنان و مردانی که ناخواسته و مخفیانه عقیم کردند چه تعداد تعداد زنان باردار را که مجبور به سقط جنین نکردند و...... رفسنجانی تا پایان عمر از این سیاست کثیف و استعماری و مرموز دفاع کرد حالا بقیه پرونده هاش بماند........... ...................
هدایت شده از مهدی یار
اخوی جنابعالی مستقیم از مرندی نقل کرد که رفسنجانی به من گفت این هفته آقا نماز جمعه می روند با ایشان برو و از او بخواه که در نماز جمعه تهران خطبه ای در کنترل جمعیت بخواند مرندی گفت تا نماز جمعه برای آقا استدلال آوردم و هر چه اصرار کردم ایشان قبول نکرد و آخر هم خطبه ای در خصوص کنترل جمعیت نخواند مستند این نظر را بیاورید
حضرت آقا فرمودند بنده هم در این اشتباه بزرگ سهیم بودم و استغفار می کنم ضمناً چرا مرندی هنوز رئیس تیم پزشکیِ حضرت آقاست؟ 🤔🤔🤔
هدایت شده از طمطام
هدایت شده از یااباصالح ادرکنی
واقعا چقدر علمی و مستند بحث می کنید : یکی می گفت رفتم نماز جمعه حضرت آقا چنین و چنان گفت و هیچ منبع و مستندی هم موجود نیست. اما نتیجه گیری آقای وافی پس نتیجه می گیریم حضرت آقا هم مقصر بودند . این همه مستندات و اعترافات آقایان هاشمی و خاتمی و...از مخالفت رهبری با طرح کنترل جمعیت را نادیده بگیریم بعد استناد بکنیم به نقل قول یک فردی که رفته نماز جمعه نمی داند سال ۶۴ بود یا سال ۶۵ که رهبری هم موافق بودند . آقای وافی بنظرم همون صرف و نحو تون رو بگید براتون بهتر هست غم قفس به کنار آنچه که عقاب را پیرمی کند پرواز کلاغ های بی سر و پاست.....
سیاست کنترل جمعیت، سیاست نظام بود نه سیاستِ دولت تامام
هدایت شده از مهدی یار
سیاست کنترل جمعیت سیاست دولت هاشمی بود علامه طهرانی در کتاب کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر اجتماع ص 159 نقل می کند که در سال 72 جمعی خدمت مقام معظم رهبری مد ظله العالی رسیدند و از سیاست کنترل جمعیت دولت هاشمی گلایه کردند مقام معظم رهبری مد ظله العالی فرمودند بنده گمان می کنم این سیاست توطئه باشد و به هاشمی گفته ام اما ایشان می گویند این نظر شماست و به کار خود ادامه می دهند راستی سیاست برجام سیاست رهبری و نظام بود یا سیاست دولت حسن فریدون
گمان می کنم هم شد حرف؟!؟ رهبری از عواقب خطرناکِ این سیاست بی اطلاع بودند و گر نه باید قاطعانه جلوی اجرای آن می ایستادند چند سال پیش دکتر نمکی وزیر بهداشت در نامه ای به رهبری نوشت که ما تا به حال آمارهای غلط و اطلاعات دروغ به شما می دادیم. در نت سرچ کنی پیدا می کنی
🔰 این اشکالی است که این آقایان باید به خود پیغمبر بگیرند. 🔸امام خمینی"ره": اگر آقایان می گویند که چرا شما با آمریکا در افتادید که این جنگ واقع شود،که ما هم از اول می دانستیم که در افتادن با آمریکا و همه قدرت این توابع را دارد،ولی این اشکالی است که این آقایان باید به خود پیغمبر بکنند که چرا با ابوسفیان‌ها در افتادید تا عمویت و افراد بزرگی از اسلام کشته شوند و می بایست تسلیم می شدی و در گوشه خانه ات می نشستی. در این صورت به امیرالمؤمنین هم این اشکال وارد است که همه گفتند بگذار معاویه و اشعث در حکومت شام باقی باشد و همین مطلب اسباب این شد که اشخاصی مثل عمار و چندین هزار جمعیت کشته شوند. و با این تفکر، اشکال به حضرت سیدالشهدا هم وارد است. ...خوب اگر بنا باشد كه همه انبيا در تاريخ اشتباه كرده‏اند به منطق اين آقايان، همه بايد با قلدرها بسازند، ما هم اشتباهى كه انبيا كرده‌‏اند اعتراف به آن مى‏‌كنيم كه ما هم مثل انبيا اشتباه كرديم! و اگر مسأله اين نيست، مسأله، مسئله انسانيت است؛ ارزشهاى انسانى است، مسأله، مسئله جلوگيرى از اين جناياتى است كه دارند قلدرها به بشر مى‏كنند، به انسان‌ها مى‌‏كنند، تباهى انسان‌هاست‏ 📚صحیفه نور،ج۱۷، ص۱۷۶/ ۲دى۱۳۶۱
1402-10-20 توحید صدوق-51.mp3
29.1M
جلسه ۵۱ فرازی که این جلسه بحث شد (ص73) وَ أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ شَهَادَتَانِ تَرْفَعَانِ الْقَوْلَ وَ تُضَاعِفَانِ الْعَمَلَ بحثی درباره ماده «ضعف» (بیان دو قاعده زبان‌شناسی) کلمات عربی احتمالا در اصل دو حرفی بوده و بعدا ثلاثی و رباعی شده اند (زلزل در اصل زلّ زلّ بوده است؛ دحرج در اصل دحّ رجّ بوده است و ...) درباره اینکه ثلاثی‌ها چگونه از ثنایی‌ها پدید آمده‌اند یک قاعده قبلا مطرح شده بود که یک احتمال این است که حرف دوم مشترک بین کلمه اول و کلمه دوم بوده است (مثلا کفر در اصل کفّ فرّ بوده باشد) امروز قاعده دیگری را مطرح شد که یک احتمال این است که حرفهای اول جدا شده و حرف دوم در آخر آمده (مثلا کفر در اصل کرّ فرّ بوده باشد) بر این اساس شاید ماده «ضعف» که اغلب برایش دو اصل متباین «ضَعف» و «ضِعف» قائلند با سابقه متفاوت و دو تا ترکیب متفاوت بوده باشد «ضَعف» ترکیبی از ضعّ و عفّ (عف در معنای سلبی اش که کاستن است) و «ضِعف» ترکیبی از ضفّ و عف (عف در معنای زیادتی‌اش مانند یسئلونک ماذا ینفقون قل العفو) و شاید این یکی از راه حل توجیه کلماتی باشد که بر معانی ضد هم دلالت دارند