eitaa logo
𝖯𝖺𝗋𝖺𝗇𝗈ı𝖽
110 دنبال‌کننده
21 عکس
14 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از I was born dead.
من فقط از اینکه آخرش تنها بمونم، می‌ترسم‌‌.
𝖯𝖺𝗋𝖺𝗇𝗈ı𝖽
من فقط از اینکه آخرش تنها بمونم، می‌ترسم‌‌.
از همون اول هم میترسیدم، از اینکه تمام کسایی که با جون و دل به حرفاشون گوش میکردم برن، از اینکه کسایی که بهشون عشق میورزیدم، بهشون اهمیت میدادم و براشون از صدِ خودم دویستمو گذاشتم برن، میترسیدم. رفتن. آره خب رفتن و من تنها شدم، با خاطرات، با احساسات آشنا، بوهای آشنا و راستش بعضی اوقات دلتنگ هم میشم،دلتنگ بخشی از خودم که همراه اونا رفت. اما میدونید چیه؟ افراد جدیدی اومدن، حسای جدید و خاطرات جدید، همیناهم قراره یه روزی برن و همه چی تموم شه. پس تنهایی جزوی از وجود منه. دیگه از تنهایی نمیترسم؛ چون من هیچوقت تنها نخواهم موند، خاطرات و احساساتی که برام به وجود اومد همیشه پیشمن.
میخواستم درمورد دلتنگی بنویسم، ولی همین الان توش غرقم و هیچ کاری به جز مرور خاطرات از دستم بر نمیاد.
I still wish for you at 11:11.