eitaa logo
پرچم داران انقلاب اسلامی(وابستگان)
203 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
2.4هزار ویدیو
33 فایل
کانالی مختص اعضای محترم وابسته انتظامی کل کشور
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
enc_16813118586948618177534.mp3
5.3M
سلام عزیزم 🏴مرکز فرهنگی خانواده کارکنان و اعضای وابسته فراجا سالروز شهادت مولی الموحدین علی (ع) را به خانواده های محترم تسلیت عرض می نماید. 🏴از همه عزیزان التماس دعا 🆔 Www.manzelgaheoshagh.ir
🔘آسیب شناسی انقلاب اسلامی ایران ▫️« رسانه ملی » ▪️اگر چه رسانه های صوتی ،تصویری در ایران توسط بخش خصوصی در ۱۳۳۷ راه اندازی شدند؛ اما طی سیاست تمرکزگرایی دولتی شده و تحت عنوان یک سازمان دولتی با ساختاری انحصاری به فعالیت خود ادامه دادند. ▪️هرچند این سازمان بعد از انقلاب اسلامی سیاستگذاری های جدیدی را پیشه کرد، اما کماکان بر اساس همان اصل انحصار و تمرکزگرایی ،تاکنون بعنوان یک سازمان دولتی به فعالیت خود ادامه داده است. زمانی که طبق قانون مصوب مجلس انحصار تولیدات و پخش صوت و تصویر در اختیار این سازمان قرار گرفت خبری از اینترنت و فضای مجازی نبود و مفهوم تولیدات صوتی تصویری دچار تحولات گسترده ای نشده بود. لذا تا اوایل دهه ۷۰ این سازمان می‌توانست در حوزه عمومی بعنوان رسانه ای توده وار ایفای نقش کرده و اثر گذاری گسترده ای داشته باشد. ▪️اما از دهه هفتاد تاکنون، در مقابل گسترش فناوری های نوین و عمومی شدن تولید و پخش رسانه ای در بستر وب و فضای مجازی صرفا توانسته است به لحاظ فنی خود را بروزرسانی کند. اما به لحاظ اثرگذاری در حوزه عمومی تا حد بسیار زیادی فاقد قدرت شده است. ▪️ امپراطوری رسانه غرب، درپی تسخیر و مدیریت اذهان مخاطبین خود در جهان، به منظور تسخیر و مدیریت منابع آن کشورها است ؛و نه تعالی بخشی و رشد و آگاهی بخشی به مخاطبین خود ؛و در این راستا شاخص های خود را دارد. اما رسانه ملی فاقد شاخص های لازم برای ارائه اهداف انقلاب اسلامی در جهت رشد و تعالی وانسان سازی در تراز تمدن نوین ایرانی،اسلامی است ؛ و در جهت مقابله با امپراطوری رسانه ای غرب از همان شاخص ها غربی استفاده میکند فقط با ظاهری ایرانی ، اسلامی. که بعنوان مثال میتوان به این موارد اشاره کرد. ▪️ارائه آمار بالایی از مخاطب بعنوان شاخصی ارزشی که یک عدد است و نشانی از اثرگذاری و کیفیت و رشد و تعالی انسانی ندارد. و صرفا در نظام غربی جهت توجیه مالی و سرمایه گذاری در رسانه ها کاربرد دارد. ▪️ استفاده نادرست از سلبریتی ها که تکنیکی رسانه ای جهت توجه مخاطب و تبلیغات در زمینه های مختلف در غرب است، که با عنوان ( سرنخ ) از آن نام برده میشود. و جذب تفریحی و سرگرمی برای مخاطب دارد. که نتیجه آن در ایران زنده کردن ارزش های نامطلوب و تولید لیدر برای اغتشاشات بوده است. ▪️اما سوال اساسی از رسانه ملی این است، که مخاطب شما کیست؟ اشرافیت و خرده بورژوا ها یا پابرهنگان حافظ انقلاب و اسلام و ایران؟ امروز چه کسی به پنجره ای نو ، و حرفی نو در کشور و بلکه جهان نیاز دارد؟ و شما کجای کارید؟ خروجی دانشگاه این سازمان چه نسبت و توانی برای درک و اقدام در شرایط کنونی و جنگ رسانه ای دارد؟ ▪️به نظر می‌رسد ️این سازمان قبل از تغییرات مدیریتی و ساختاری نیاز به تغییر راهبردی و رویکردی نو؛ بعنوان یک رسانه پیشرو و تمدن ساز دارد. و امید است این سازمان در راستای راهبردی که رهبری فرمودند بتوانند قبل از تولید برنامه، دنبال تولید شاخص هایی رسانه ای مبتنی بر فلسفه ایرانی، اسلامی باشد. ✍ سید محمود احمدزاده 📲در شبکه های اجتماعی زیر با ما همراه باشید👇👇👇 🔹 سروش و روبیکا و ایتا: @manzelgaheoshagh 🔸 آپارات : www.aparat.com/manzelgaheoshagh_i
13.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
# آیه های زندگی قسمت بیستم - منزلت شبهای قدر (۲) # استاد ابوالفضل بهرامپور
40.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
# آموزه های تربیتی ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان دکتر روح الله کریمی - قسمت بیستم 📲در شبکه های اجتماعی زیر با ما همراه باشید👇👇👇 🔹 سروش و روبیکا و ایتا: @manzelgaheoshagh ‌ 🔸 آپارات : www.aparat.com/manzelgaheoshagh_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا