eitaa logo
ثامن مقداد
389 دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
655 فایل
اخبار روز و تحلیل های سیاسی
مشاهده در ایتا
دانلود
💢جنگ قدرت 🔹"من امروز اینجا ایستاده‌ام و تنها نامزدی هستم که می‌توانم این قول را به شما بدهم: من جلوی جنگ سوم جهانی را می‌گیرم. این جنگ بسیار راحت اتفاق می‌افتد." 🔸این جملات، بخشی از سخنرانی جنجالی ترامپ در اجلاس گروه‌های محافظه‌کار است که هفته گذشته برگزار شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 رسانه‌های بیگانه برای منزوی کردن ایران به صف شدند، اما صف توافق با ایران بلندتر به نظر می‌رسد
⭕️ تکذیب تصویب افزایش ۷۰ درصدی قیمت خودرو ▪️ وزارت صمت: 🔹انتساب تصویب افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو به وزارت صمت کاملا نادرست است. 🔹آنچه معاون وزیر صمت در نشست خبری ذکر کرده، درباره این بوده که طبق قانون، شورای رقابت مسئول تعیین قیمت خودروهای داخلی است و این شورا در حال بررسی قیمت خودروها است و وزارت صمت نیز منتظر اعلام نظر شورای رقابت است. 🔹معاون وزیر صمت در این نشست، احتمالی را درباره تصمیم شورای رقابت برای افزایش قیمت خودروها بیان کرد و در پاسخ به خبرنگاران مثال ارقام درصدی را زد و این به‌معنای تصویب چنین ارقامی نیست و اساسا وزارت صمت مسئول تعیین قیمت خودرو نیست و این مساله بر عهده شورای رقابت است./ وبگاه وزارت صمت
▪️حمید فرخ نژاد و علی کریمی طرفداران خودشونو دعوت به کشتن نیرو های امنیتی کردند! این استوری هارو داشته باشید تا اگه کشت و کشتاری شد دوباره هشتک و توییت نزنن کار خودشونه...!
💢شمخانی: باید برای امنیت مردم منطقه تلاش کنیم 🗣دبیر شورای‎عالی امنیت‎ملی در دیدار با همتای اماراتی: 🔹وجود اختلاف و بی اعتمادی میان کشورهای حوزه استراتژیک خلیج فارس مانعی جدی برای توسعه اقتصادی منطقه و خواست دشمنان فرامنطقه‌ای است. 🔸باید با گفتگو و تعامل و گسترش همکاری‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی ضمن جلوگیری ایفای نقش غیر سازنده بیگانگان، برای افزایش امنیت، آرامش و رفاه مردم منطقه تلاش نماییم. 🔹با توجه به بسترهای مناسبی که از یکسال قبل برای توسعه روابط ایران و امارات ایجاد شده، این سفر را آغازی معنا دار برای وارد شدن دو کشور به مرحله‌ای جدید از مناسبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی می‌دانم. 🗣مشاور امنیت ملی امارات: 🔸توافق اخیر ایران و عربستان نقش سازنده‌ای در گسترش صلح، ثبات و امنیت پایدار و بومی در منطقه دارد. 🔹توسعه روابط گرم و برادرانه میان ابوظبی و تهران در ردیف اولویت‌های امارات متحده عربی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نماهنگ زیبای "آقا مهدی" بیانات رهبرانقلاب و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی درباره شهید آقامهدی باکری 🔹️ ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری
📣 جدیدترین موضع گیری وزیر خارجه عربستان درباره ایران 🔺 فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان: ما درباره احترام به حاکمیت کشورها و حسن همجواری و حل اختلافات توافق کردیم. 🔺 امیدواریم که که توافق با ایران موجب تقویت امنیت و ثبات منطقه خلیج فارس شود. 🔺عربستان از جامعه بین المللی می خواهد که مانع اقدامات اسرائیل در اراضی اشغالی شود./
باقری: سفیر ایران به زودی عازم ابوظبی خواهد شد 🔸️معاون سیاسی وزارت امور خارجه: 🔹️با امارات قطع رابطه نداشتیم، بلکه کاهش سطح روابط بین دو کشور وجود داشت، اما چند ماه پیش اماراتی‌ها سفیر خود را به تهران بازگرداندند و ما هم سفیر خود را در امارات تعیین کردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افتتاح مرکز جامع سرطان برکت با حضور رئیسی مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتانیاهو چندسال قبل: امروز دوباره ملت ما باخطرنابودی از جانب یکی دیگر از رهبران ایران،آیت الله خامنه‌ای روبه‌روست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلبریتی جماعت به خدا هم تیکه میندازه، البته از کسی که علیه مردم کشورش لجن پراکنی میکنه بعید نیست
💢آماده‌باش برای رکود 🔹«جفری ساکس» اقتصاددان مشهور آمریکایی طی اظهاراتی هشدار داد که اتحادیه اروپا و منطقه یورو در آستانه رکود تورمی قرار دارد. رکود تورمی اصطلاحاً به دوره‌ای از رکود اقتصادی گفته می‌شود که با تورم بالا و افزایش شدید بیکاری همراه است. 🔸به گفته ساکس که مغز متفکر اصلاحات «شوک درمانی» در دهه 1990 در روسیه بوده است، باوجود کاهش نرخ تورم سرفصل، تورم در اروپا همچنان رو به افزایش است و این در حالی است که اقتصاد این منطقه به سمت رکود می‌رود؛ بنابراین باید به اروپا گفت: برای رکود تورمی آماده شوید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السَّلاَمُ عَلَى رَبِيعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَيَّامِ‏.... 🌷تعجیل در و سلامتی عج صلوات...
سازمان منطقه آزاد کیش: محدودیتی برای نوع خودروهای ورودی به کیش نداریم، 🔹دیروز برخی منابع به نقل از رئیس جامعه هتل‌داران کیش نوشته بودند که در ایام نوروز از ورود ماشین‌های پراید و پیکان به کیش جلوگیری می‌شود. حالا سرپرست منطقه آزاد کیش با تکذیب این ادعا گفته: هیچ محدودیتی برای ورود خودرو‌های مسافران نوروزی وجود ندارد. کیش برای همه مردم ایران است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠استقبال گرم حاکم امارات از شمخانی 🔹اولین ویدئو از مذاکرات مستقیم ایران و امارات در ابوظبی
💠امیرعبداللهیان: در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد/ دشمنان بدانند، اختلافی نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازداشت بیش از ۳۰۰ نفر در ناآرامی‌های فرانسه 🔹وزارت کشور فرانسه اعلام کرد در ناآرامی‌های دیشبِ این کشور که درپی اعتراض به اصلاحات قانون بازنشستگی شکل گرفت، بیش از ۳۰۰ نفر بازداشت شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠آیت الله بهاءالديني: راه‌ حل مشکلات با ۴ دستورالعمل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آقای شهاب حسینی اگه میگفتی روسیه سرده حال نمیکنم از جای سرد جایزه بگیرم خیلی بهتر
💢تولید دانش‌بنیانی 🔹متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق شدند دانش فنی پوشش‌دار کردن بذر‌ها را در کشور بومی کنند. 🔸از این فناوری برای افزایش مقاومت بذر‌ها استفاده می‌شود و تلاش شده است با کمک دانش‌بنیان‌ها در تولید بذر در کشور از خروج ۱۵۰ میلیون یورویی ارز از کشور جلوگیری شود. 🔹اصلاح ویژگی‌های فیزیکی در بذرها از دیگر اهدافی است که در این روش دنبال می‌شود و جزء فناوری‌های مرز دانشی در جهان به شمار می‌آید. 🔸ایران به طور میانگین بیش از هشتاد درصد بذر صیفی و سبزی گلخانه‌ای و فضای باز را از طریق واردات تأمین می‌کند.
تصویری از مزار شهید امنیت روح الله عجمیان در آخرین پنج شنبه سال ـــــــــــــــــــــــ
💢مرد رؤیاها 🔹چاپ هشتم «مرد رؤیاها» اثر سیدمهدی شجاعی در ۳۸۸ صفحه و با قیمت ۱۹۸ هزار تومان از سوی نشر نیستان وارد بازار کتاب شد. 🔸«مرد رؤیاها» که امروز پیش از تصویری شدن، خوانده شده است، داستانی است از زندگی شهید چمران در آمریکا، لبنان و مصر که تا پیش از این کمتر درباره آن صحبتی به میان آمده است. 🔹«مرد رؤیاها» با روایت پرکشش و کمتر شنیده شده از آشنایی شهید چمران با همسرش در آمریکا آغاز می‌شود و روایت جذاب و در عین حال عفیف از ابراز علاقه همسر چمران به وی را به تصویر می‌کشد.
🔷 کمپین وکالت به ربع پهلوی بعد از دو ماه و با وجود هزینه های کلان و حمایت های مستقیم کشورهای حامی برعندازان و رسانه هاشون هنوز به ۵۰۰هزار امضا هم نرسیده است. البته واقعا رفراندوم خوبی بود. دمتون گرم که خودتون تعداد طرفداران واقعیتون رو نشون دادید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وضعیت سقف متروی لندن 🔹داخلش خودشونو کشته بیرونش غرب‌گرایان ما رو 🔴 👇 @bidariymelat