eitaa logo
ثامن مقداد
389 دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
3.3هزار ویدیو
655 فایل
اخبار روز و تحلیل های سیاسی
مشاهده در ایتا
دانلود
📣 جدیدترین موضع گیری وزیر خارجه عربستان درباره ایران 🔺 فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان: ما درباره احترام به حاکمیت کشورها و حسن همجواری و حل اختلافات توافق کردیم. 🔺 امیدواریم که که توافق با ایران موجب تقویت امنیت و ثبات منطقه خلیج فارس شود. 🔺عربستان از جامعه بین المللی می خواهد که مانع اقدامات اسرائیل در اراضی اشغالی شود./
باقری: سفیر ایران به زودی عازم ابوظبی خواهد شد 🔸️معاون سیاسی وزارت امور خارجه: 🔹️با امارات قطع رابطه نداشتیم، بلکه کاهش سطح روابط بین دو کشور وجود داشت، اما چند ماه پیش اماراتی‌ها سفیر خود را به تهران بازگرداندند و ما هم سفیر خود را در امارات تعیین کردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افتتاح مرکز جامع سرطان برکت با حضور رئیسی مرکز جامع سرطان برکت از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز پیشگیری و درمان سرطان در منطقه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتانیاهو چندسال قبل: امروز دوباره ملت ما باخطرنابودی از جانب یکی دیگر از رهبران ایران،آیت الله خامنه‌ای روبه‌روست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلبریتی جماعت به خدا هم تیکه میندازه، البته از کسی که علیه مردم کشورش لجن پراکنی میکنه بعید نیست
💢آماده‌باش برای رکود 🔹«جفری ساکس» اقتصاددان مشهور آمریکایی طی اظهاراتی هشدار داد که اتحادیه اروپا و منطقه یورو در آستانه رکود تورمی قرار دارد. رکود تورمی اصطلاحاً به دوره‌ای از رکود اقتصادی گفته می‌شود که با تورم بالا و افزایش شدید بیکاری همراه است. 🔸به گفته ساکس که مغز متفکر اصلاحات «شوک درمانی» در دهه 1990 در روسیه بوده است، باوجود کاهش نرخ تورم سرفصل، تورم در اروپا همچنان رو به افزایش است و این در حالی است که اقتصاد این منطقه به سمت رکود می‌رود؛ بنابراین باید به اروپا گفت: برای رکود تورمی آماده شوید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السَّلاَمُ عَلَى رَبِيعِ الْأَنَامِ وَ نَضْرَةِ الْأَيَّامِ‏.... 🌷تعجیل در و سلامتی عج صلوات...
سازمان منطقه آزاد کیش: محدودیتی برای نوع خودروهای ورودی به کیش نداریم، 🔹دیروز برخی منابع به نقل از رئیس جامعه هتل‌داران کیش نوشته بودند که در ایام نوروز از ورود ماشین‌های پراید و پیکان به کیش جلوگیری می‌شود. حالا سرپرست منطقه آزاد کیش با تکذیب این ادعا گفته: هیچ محدودیتی برای ورود خودرو‌های مسافران نوروزی وجود ندارد. کیش برای همه مردم ایران است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠استقبال گرم حاکم امارات از شمخانی 🔹اولین ویدئو از مذاکرات مستقیم ایران و امارات در ابوظبی
💠امیرعبداللهیان: در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد/ دشمنان بدانند، اختلافی نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازداشت بیش از ۳۰۰ نفر در ناآرامی‌های فرانسه 🔹وزارت کشور فرانسه اعلام کرد در ناآرامی‌های دیشبِ این کشور که درپی اعتراض به اصلاحات قانون بازنشستگی شکل گرفت، بیش از ۳۰۰ نفر بازداشت شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠آیت الله بهاءالديني: راه‌ حل مشکلات با ۴ دستورالعمل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آقای شهاب حسینی اگه میگفتی روسیه سرده حال نمیکنم از جای سرد جایزه بگیرم خیلی بهتر
💢تولید دانش‌بنیانی 🔹متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق شدند دانش فنی پوشش‌دار کردن بذر‌ها را در کشور بومی کنند. 🔸از این فناوری برای افزایش مقاومت بذر‌ها استفاده می‌شود و تلاش شده است با کمک دانش‌بنیان‌ها در تولید بذر در کشور از خروج ۱۵۰ میلیون یورویی ارز از کشور جلوگیری شود. 🔹اصلاح ویژگی‌های فیزیکی در بذرها از دیگر اهدافی است که در این روش دنبال می‌شود و جزء فناوری‌های مرز دانشی در جهان به شمار می‌آید. 🔸ایران به طور میانگین بیش از هشتاد درصد بذر صیفی و سبزی گلخانه‌ای و فضای باز را از طریق واردات تأمین می‌کند.
تصویری از مزار شهید امنیت روح الله عجمیان در آخرین پنج شنبه سال ـــــــــــــــــــــــ
💢مرد رؤیاها 🔹چاپ هشتم «مرد رؤیاها» اثر سیدمهدی شجاعی در ۳۸۸ صفحه و با قیمت ۱۹۸ هزار تومان از سوی نشر نیستان وارد بازار کتاب شد. 🔸«مرد رؤیاها» که امروز پیش از تصویری شدن، خوانده شده است، داستانی است از زندگی شهید چمران در آمریکا، لبنان و مصر که تا پیش از این کمتر درباره آن صحبتی به میان آمده است. 🔹«مرد رؤیاها» با روایت پرکشش و کمتر شنیده شده از آشنایی شهید چمران با همسرش در آمریکا آغاز می‌شود و روایت جذاب و در عین حال عفیف از ابراز علاقه همسر چمران به وی را به تصویر می‌کشد.
🔷 کمپین وکالت به ربع پهلوی بعد از دو ماه و با وجود هزینه های کلان و حمایت های مستقیم کشورهای حامی برعندازان و رسانه هاشون هنوز به ۵۰۰هزار امضا هم نرسیده است. البته واقعا رفراندوم خوبی بود. دمتون گرم که خودتون تعداد طرفداران واقعیتون رو نشون دادید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴وضعیت سقف متروی لندن 🔹داخلش خودشونو کشته بیرونش غرب‌گرایان ما رو 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️جزوه شهید مطهری که جرأت انتشار را نداریم 👈روشنگری 👌پیشنهاد دانلود 👤حسن رحیم پور ازغدی ✅ کانال طرفداران دکتر رائفی پور http://eitaa.com/raeefiipoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 درسی که سیب زمینی فروش به حجت الاسلام قرائتی داد ❄️🌹❄️ 🌺 سفارشی از آیت الله بهاالدینی که قرائتی را به گریه انداخت
🇮🇷 📝 امضا توافق‌نامه امنیتی میان ایران و عراق ❄️🌹❄️ 🔻بعداز ظهر امروز طی مراسمی با حضور محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، توافق‌نامه همکاری‌های مشترک امنیتی ایران و عراق از سوی دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی  ایران و قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی نخست وزیر عراق به امضاء رسید. 🔹توافق دو کشور در زمینه آماده سازی و امضاء اين موافقت‌نامه که روند تهیه آن چندین ماه ادامه داشته، تاثیر تعیین کننده‌ای در کاهش و مدیریت چالش‌های امنیتی ناخواسته میان دو کشور که ریشه در شرارت گروه‌های ضدانقلاب حاضر در اقلیم کردستان دارد، بدنبال خواهد داشت. 🔺بررسی دستگاه‌های امنیتی ایران نشان می‌دهد که برخی اقدامات ضد امنیتی که در گذشته توسط عوامل رژیم صهیونیستی در داخل خاک ایران انجام شده نیز با هماهنگی و همکاری گروه‌های ضدانقلاب حاضر در اقلیم کردستان انجام شده است.
💠دادگاه متهم اصلی شهادت کیان پیرفلک برگزار شد متهم: اتهامات را قبول دارم 🔹براساس کیفرخواست صادره، عباس کورکوری متهم است به محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان مردم و ارعاب و افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جنایت به وسیله تیراندازی با سلاح جنگی، اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت عمده به تمامیت جسمانی منتج به جان‌باختن ۷ نفر از جمله کیان پیرفلک، ایراد خسارت عمده به اموال عمومی و خصوصی، تشکیل گروه باغی و عضویت در آن از طریق قیام مسلحانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. 🔹متهم در بخشی از اظهارات خود گفت: اتهامات را قبول دارم علت اصلی ارتکاب من به این جنایات تحت تاثیر قرار گرفتن از فضای‌مجازی بوده که در آن شرایط با توجه به تبلیغات وسیع مجازی، به قصد انجام اقدامات خرابکارانه اسلحه تهیه کردم.
🔷رئیس ستاد امر به معروف: وظیفه حاکمیت اسلامی جلوگیری از تجاهر به روزه‌خواری است/ تذکر لسانی نسبت به منکرات بر همگان واجب و تکلیف شرعی است ♦️آیت الله کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان این‌که انزجار قلبی و تذکر لسانی نسبت به منکرات بر همگان واجب و تکلیف شرعی است، تصریح کرد: هر فرد مؤمنی قلباً از وقوع گناه ناراحت می شود، چون غیرت دینی دارد و معصیت را تعرض به حریم الهی می داند که به آن انزجار قلبی از گناه و منکر گفته می شود؛ در مرحله دوم هر مؤمنی باید شجاعت آن را داشته باشد تا به افرادی که به حریم الهی تعرض کرده و هنجارشکنی می کنند، تذکر بدهد که از آن به تذکر لسانی یاد می شود.