eitaa logo
دانلود
ققنوس
0:00 نامت را به من بگو دستت را به من بده حرفت را به من بگو قلبت را به من بده!
Homayoun Shajarian [BiaMusic.ir] 09. Homayoun Shajarian - Darde Moshtarak 3.mp3
زمان: حجم: 4.1M
0:30 من ریشه های تو را دریافته ام با لبانت، برای همه لب ها، سخت گفته‌ام و دستانت با دستان من آشناست...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ما مردم اصیل، نجیب و ریشه دار در تاریخ، روز های بی‌قرار زیادی را گذراندیم و اگرچه هنوز بی‌قراریم اما «فرهاد این افسانه بی‌ شیرین نخواهد ماند» -علیرضا قربانی
Alireza Ghorbani @RozMusic.comAlireza Ghorbani.mp3
زمان: حجم: 5.6M
3:21 ای چرخ بازیگر بگو بالا نشینان را جای من و ما تا ابد پایین نخواهد ماند فریاد این غمخانه خاموشی نخواهد داشت فرهاد این افسانه بی‌ شیرین نخواهد ماند!
از اونجایی که کسی اینجا رو دیده و انتخاب کرده عضو بشه رو می‌تونم دوست خودم در نظر بگیرم، خوشحال میشم خیلی دوستانه فقط صحبت کنیم. هر پیامی که دوست دارید اینجا بفرستید، آخر شب ها جواب میدم و تا صبح روز بعد می‌ذارم بمونه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
«صدا ها و پل ها» اسم اثری یه آهنگسازی «احسان مطوری» آهنکساز و نوازنده‌ی سنتور ایرانی تبار ساخته شده. هر آهنگ دو خواننده داره. یک خواننده‌ی ایرانی (که علیرضا قربانی باشه) و یک خواننده از زبانی دیگر. مجموع نوازنده‌های کل این آلبوم از بیش از صد کشور جهان هستن که در سال ۲۰۲۰ و دوران قرنطینه به طور جداگانه صداشون رو ضبط کردن تا میکس بشه. این پروژه‌ی گسترده چند تا موزیک ویدئوی شاهکار هم داره و موضوع آهنگاش بیشتر اجتماعی و صلح طلبانه هستن. همون‌طور که از اسمش هم مشخصه. اون هم در دوره‌ای که دنیا بیشتر از هر چیزی به یک همدردی نیاز داره. لازمه بگم این آلبوم نامزد گرمی صلح شده و توی لیست ۱۰ آلبوم پرطرفدار رسانه‌ی بزرگ بیلبورد قرار گرفت و چندین جایزه‌ی بزرگ دیگه. شاید واقعا «صدا ها و پل ها» چیزی باشه که توی این دوره بیشتر از هرچیزی بهش نیاز داریم.
ققنوس
«صدا ها و پل ها» اسم اثری یه آهنگسازی «احسان مطوری» آهنکساز و نوازنده‌ی سنتور ایرانی تبار ساخته شده.
Alireza Ghorbani06 Nostalgia.mp3
زمان: حجم: 17.4M
1:54 ای دریغا چه گلی ریخت به خاک چه بهاری پژمرد چه دلی رفت به باد چه چراغی افسرد! هر شب این دلهره‌ی طاقت سوز، خوابم از دیده ربود! هر سحر چشم گشودم نگران: چه خبر خواهد بود؟
هدایت شده از Ordinary
ققنوس
این چنل زیبا برای دوستمونه. حتما سر بزنید و ببینید چه محتوای قشنگی داره و ما چه دوستایی داریم✨
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بزرگترین دشمن حال حاضر موسیقی ما صدا و سیماست. توی این تلویزیون انواع سلاح های گرم و سرد و موشک و ابزار کشتار رو نشون میدن، اما ساز رو که نماد صلح، زیبایی و معنویت هست نشون نمیدن. بعد گله می‌کنن که چرا جوانان ما به راه بد میرن و آهنگ های مبتذل گوش میدن و غیره. به نظر شما راه جلوگیری از این قضیه چیزی جز بها دادن به هنرمندان داخلیه؟ -علیرضا قربانی