eitaa logo
@pnu100 📚 دانلود رایگان کتاب، جزوه و نمونه سوالات دانشگاه 🎓
184.6هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
1.8هزار ویدیو
47.3هزار فایل
📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋🔖 ❣گروه محفل‌دورهمی دانشجویان👇تلگرام وایتا 💙👩‍🎓👨‍🎓➔ t.me/dorehamiPnu100 🧡👩‍🎓👨‍🎓➔ eitaa.com/joinchat/2156593163C54ca04252d
مشاهده در ایتا
دانلود
کتب اهل تسنن.zip
13.91M
کتاب اندیشه ویژه اهل سنت :اندیشه رهبر هم مطالعه شود 🇮🇷🎓📚➔ ‍ 👈 •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت. 📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
1_3909368710.pdf
11.81M
📙خلاصه معارف و احکام ویژه برادران و خواهران اهل سنت (امام شافعی) 🇮🇷🎓📚➔ ‍ 👈 •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت. 📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
معارف اجرایی.pdf
2.32M
👆فایل سوالات وپاسخ های درس معارف اهل سنت درآزمون استخدامی دستگاههای اجرایی (فراگیر دهم)مورخ۱۴۰۲/۰۳/۱۲ 🔻سوالاتش ازمنابع مشترک با اهل تشیع اومده پس تمام دوستان(اهل تشیع واهل سنت) این سوالات رو ذخیره کنید که مناسب آزمون های پیش رو مانند وزارت بهداشت و بانک کشاورزی و...می باشد. 🇮🇷🎓📚➔ ‍ 👈گ •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت. 📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
تاریخ زبان فارسی.pdf
2.62M
📚کتاب تاریخ زبان فارسی 👤تالیف:مهری باقری 🇮🇷🎓📚➔ ‍ 👈 •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت. 📗دانلودرایگان جزوه،کتاب ونمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋
1_9748059634.pdf
21.41M
✨ صفحات مورد آزمون کتاب روایت سوم 🔺از منابع اختصاصی پرورشی /سلامت 🇮🇷🎓📚➔ ‍@Pnu100 👈 •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت.
روایت سوم ا.pdf
8.84M
روایت سوم 🇮🇷🎓📚➔ ‍@Pnu100 👈 •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت.
تست_تربیتی.pdf
793.1K
✅ تست های عالی روانشناسی تربیتی(پرورشی) به همراه جواب 🍃ویژه آزمون استخدامی آموزگاری و .. 🇮🇷🎓📚➔ ‍@Pnu100 👈 •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت.
خلاصه مبانی نظری تحول بنیادین (1).pdf
1.07M
📙 خلاصه عالی مبانی نظری تحول بنیادین 🍊ویژه آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری 🇮🇷🎓📚➔ ‍@Pnu100 👈 •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت.
سوالات_آزمون_آشنایی_با_اندیشه_و_افکار_استاد_شهید_مطهری_در_کتاب_تعلیم.pdf
879.1K
📋 ۶۰۰ تست از تعلیم و تربیت در اسلام مطهری با جواب 🌻ویژه آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری و .. 🇮🇷🎓📚➔ ‍@Pnu100 👈 •┈••✾❣📚❣✾••┈• 📚 دانلود رایگان جدیدترین فایلهای 📗 📝 📖 📋 ✔️ ✔️ ✔️ 💻📲عضویت در کانال‌های و پیام‌رسان 🎓😍 📗دانلودرایگان جزوه، کتاب و نمونه‌سوال از همه رشته‌ها↙️تلگرام💙وایتا🧡 📖📚➔ @Pnu100 👈📗📒📕📔📘 🎓🤖➔ @Pnu100bot 👈😍📋 نشـرمطالب کــانال باذکرلینــک، مــجاز اســـت.
روان شناسی نظریه های روانشناسی۱ بندورا : نظریه شناختی اجتماعی و یادگیری مشاهده ای آلبرت بندورا Albert Bandura آلبرت بندورا Albert Bandura درآلبرتای شمالی در کانادا متولد شد . او در دانشگاه آیوا تحت تأثیر کنت اسپنس Kenneth Spence از پیروان هال ونیز تأکید عمومی بر تحلیل دقیق مفاهیم و پژوهش های حساب شده آزمایشی قرار گرفت . در خلال این ایام او تحت تأثیر آثار میلر و دالارد هم قرار داشت . جنبه های متمایز نظریه شناختی – اجتماعی و فرض های بنیادی آن : تأکید بر انسان به عنوان موجودی فعال (دیدگاه عاملی agency؛ به این معنی که انسان از توانایی کنترل کردن ماهیت و کیفیت زندگی خود برخوردار است ) تأکید بر ریشه های اجتماعی رفتار تأکید بر فرایندهای شناختی (فکری) تأکید بر رفتار وابسته به موقعیت خاص تأکید بر تحقیق منظم تأکید بر یادگیری الگوهای پیچیده رفتار در غیاب پاداش شخصیت تعامل رفتار ، شناخت (عوامل شخصی) و محیط است بسیاری از عوامل تأثیرگذار بر زندگی انسان نتیجه رویدادهای غیرمنتظره و پیش بینی نشده هستند انسان از توانایی به کارگیری زبان و نمادهای دیگر برای تنظیم زندگیش برخوردار است ویژگی برجسته انسان شکل پذیری است ، یعنی توانایی آموختن انواع رفتار (تفاوت بندورا و اسکینر در این است که بندورا بیشتر بر یادگیری جانشینی تأکید دارد. همچنین معتقد است تقویت زمانی تأثیر بیشتری داردکه فرد از رابطه عمل و پیامد آگاه باشد، یعنی میان شناختی) ساختار نظریه بندورا انتظارات و باورها : نظریه شناختی – اجتماعی بندورا بر انتظارات افراد از رویدادها و باورهایی که درمورد خود دارند ، تأکید دارد . برای مثال ، افراد انتظاراتی از رفتار دیگران دارند و پاداش ها و تنبیه هایی را برای رفتار خود در موقعیت های مختلف توقع می کنند . آن ها هم چنین باورهایی در مورد توانایی های خود در حل مسائل و چالش ها در موقعیت های خاص در ذهن خود می پرورانند .بدیهی است که این باورها ، متضمن فرایندهایی شناختی مانند طبقه بندی موقعیت ها (مثل موقعیت کاری، تفریحی، رسمی، آرام و ترسناک) ، پیش بینی آینده و واکنش به آن است . آن چه که باید تأکید شود ویژه بودن موقعیت فرد در ایجاد انتظارات و باورها در اوست ؛ یعنی اگرچه افراد ممکن است باورها و انتظاراتی کلی داشته باشند ، مانند کنترل درونی و انتظارات تعمیم یافته ای که راتر مطرح می کند ، آن چه که مهم تر است ، انتظارات و باورهایی است که در موقعیت های ویژه یا گروهی از موقعیت ها شکل می گیرد . وقتی نتوانیم موقعیت ها را از یکدیگر تمیز دهیم ، در همه آن ها یک جور رفتار می کنیم . هیچ جانداری در چنین شرایطی زنده نمی ماند . تمییز بین موقعیت ها به دلیل نیازهایی که ارضاء می کند (مثل گرسنگی، نیاز جنسی، امنیت) برای حیات ضروری است . علاوه بر این به دلیل قابلیت زیاد شناختی ، انسان ، تفاوت های بسیار ظریفی بین موقعیت ها قائل می شود . بنابراین یک فرد یک موقعیت را تهدید کننده و دیگری آن را هیجانی و جالب ارزیابی می کند . یک فرد دو موقعیت را مشابه و دیگری آن را از یکدیگر متمایز به حساب می آورد . بدیهی است که رفتار فرد بسته به برداشت او از موقعیت، متفاوت است .براساس نظریه شناختی- شناختی، جوهره اصلی شخصیت در برداشت متفاوت افراد از موقعیت ها و در الگوی رفتاری ، که براساس آن برداشت شکل می گیرد، نهفته است . تمایز بین موقعیت ها و ثبات شخصیت : براساس این نظریه ، افراد ، انتظاراتی از نوع اگر … پس را شکل می دهند : اگر این موقعیت پیش آید ، سپس می توانم انتظار داشته باشم که چنین اتفاقی بیفتد . در نتیجه ، الگوهای ثابت روابط موقعیت – رفتار شکل می گیرد . تحقیقاتی که گزارش های شخصی را ملاک قرار داده اند ، به وضوح از این واقعیت که افراد در انواع موقعیت ها ، حالات متفاوت دارند و براساس آن عمل می کنند ، حمایت می کند . برای مثال ، ممکن است آزمودنی گزارش کند که در موقعیت خارج از منزل با همسالان احساس آرامش کی کند در حالی که با همان گروه در منزل احساس تنیدگی دارد . به طوری که روان شناسان صفات پیشنهاد می کنند در مجموع رفتارهای افراد در موقعیت های مختلف از یکدیگر متفاوت است . ولی سوال اساسی برای نظریه شناختی  – اجتماعی این است که آیا افراد را می توان براساس الگوهای مشخص رابطه رفتار – موقعیت توصیف کرد . به بیان دیگر ، آیا الگوهای رفتاری افراد حتی زمانی که در یک صفت مشترک هستند از یکدیگر متفاوت است ؟ یعنی آیا دونفر که در بروزفتار چرخاشگرانه در یک سطح هستند می توانند در صفتی مانند پرخاشگری هم نمره یکسانی بگیرند ، ولی در نشان داد پرخاشگری در موقعیت های مختلف از یکدیگر متفاوت باشند؟ میشل و همکاران او نشان دادند دو نفر که دارای نیمرخ های متفاوتی در پرخاشگری کلامی در موقعیت های مختلف اند هریک از این نفر در درون  موقعیت های خاص به صورت یکنواخت و همسان رفتار می کنند در حالی که در موقعیت های مختلف عملکرد متف
اوتی داشته اند. میشل و همکاران او براین عقیده اند که افراد در مورد رابطه بین رفتار و موقعیت ، نیمرخ های مشخصی دارند که کارکردهای رفتاری نامیده می شود. براین اساس برخلاف تأکید نظریه صفت بر رفتار پرخشگرانه در موقعیت های مختلف ، نوعی ثبات درونی فردی در الگو و سازمان رفتار وجود دارد که به نظر می رسد به خصوص برای روان شناسی شخصیت در شناخت عملکرد انحصاری افراد بسیار با اهمیت است . عامل جانشین : بندورا (۲۰۰۰،۲۰۰۱) اخیراً تأثیر جانشین proxy را به عنوان یکی از سه شکل عامل بودن انسان تشخیص داد . «جانشین عبارت است از کنترل غیرمستقیم برآن دسته از شرایط اجتماعی که زندگی روزمره را تحت تأثیر قرار می دهند». بندورا (۲۰۰۱) خاطر نشان کرد که هیچ کس وقت ، انرژی و امکانات کافی را برای تسلط یافتن برتمام زمینه های زندگی روزمره ندارد . عملکرد موفقیت آمیز الزماً مخلوطی از اتکا به عامل جانشین را در برخی زمینه های عملکرد ایجاب می کند (فیست). افراد برای تعمیرکردن تهویه مطبوع ، دوربین ، یا اتومبیل قابلیت شخصی ندارند . با این حال آن ها ، با توسل به سایر افراد برای تعمیرکردن این چیزها از طریق عامل جانشین می توانند به هدف های خود برسند . افراد به شیوه های مختلف سعی می کنند زندگی روزمره خود را تغییر دهند .مثلاً آن ها برای فراگیری مهارت های مفید معلم می گیرند برای چمن زدن کسی را استخدام می کنند . با این حال جانشین یک نقطه ضعف دارد. افراد با اتکای خیلی زیاد به شایستگی و توانایی دیگران ممکن است درک کارایی شخصی و جمعی خود را ضعیف کنند . امکان دارد همسری برای مراقبت از زندگی خانوادگی به دیگری وابسته باشد ؛ شاید فرزندان نوجوان یا جوان از والدین شان توقع داشته باشند از آن ها مراقبت کنند ، امکان دارد شهروندان برای تأمین مایحتاج زندگی به دولت شان متکی باشند (فیست). کارآیی جمعی : سومین شیوه عامل بودن انسان کارآیی جمعی collective efficacy  است . بندورا (۲۰۰۰) کارایی جمعی را به این صورت تعریف کرد : «اعتقاد مشترک افراد به نیروی جمعی شان برای به بارآوردن نتیج مطلوب» به عبارت دیگر ، کارایی جمعی عبارت است از اطمینان افراد از این که تلاش های مشترک آن ها تغییرات اجتماعی به بار خواهد آورد . کارایی جمعی ، به جای «ذهن» جمعی ، از کارایی شخصی افرادی که باهم کار می کنند ناشی می شود . با این حال، کارایی جمعی یک گروه نه تنها به آگاهی و مهارت تک تک اعضای آن بستگی دارد بلکه اعتقاد آن ها به این که می توانند به صورت هماهنگ و تعاملی با یکدیگر کار کنند نیز به این نوع کارایی وابسته است (بندورا ، ۲۰۰۰). امکان دارد کارایی شخصی بالا اما کارایی جمعی پایین داشته باشند (فیست). خودگردانی : در صورتی که افراد کارایی شخصی بالایی داشته باشند ، از اتکای خود به جانشین ها مطمئن باشند و از کارایی جمعی محکمی برخوردار باشند ، توانایی زیادی برای تنظیم کردن رفتار خودشان خواهند داشت .انسان ها با استفاده از تفکر تأمل آمیز ، می توانند محیط شان را دستکاری کنند و پیامدهای اعمال شان را به بارآورند . این پیامدها به الگوی جبرگرایی متقابل پس خورانده می شوند و افراد را قادر می سازند رفتار خودشان را کنند . بندورا (۱۹۹۴) معتقد است ، افراد برای خودگردانی از راهبردهای واکنشی و پیشتازانه استفاده می کنند ، یعنی آن ها به صورت واکنشی سعی می کنند اختلاف بین دستاوردها و هدف شان را کاهش دهند ؛ اما بعد از این که به این اختلاف ها خاتمه دادند ، به صورت پیشتازانه هدف های تازه تر و عالی تر را برای خودشان تعیین می کنند . «افراد از طریق کنترل پیشتازانه با تعیین کردن هدف های با ارزشی که حالت عدم تعادل ایجاد می کنند، اعمال شان را با انگیزه و هدایت می کنند و بعد توانایی ها و تلاش های خودشان را براساس برآورد پیشاپیش از آن چه برای رسیدن به این هدف ها ضرورت دارند، بسیج می کنند». اعتقاد به این که افراد به دنبال حالت عدم تعادل هستند شبیه عقیده گوردون آلپورت به این است که، افراد به همان اندازه ای که برای کاهش دادن تنش با انگیزه می شوند ، می کوشند تنش به وجود آورند (فیست). عوامل بیرونی در خودگردانی : آن ها معیاری را دراختیار افراد قرار می دهند تا رفتارشان را ارزیابی کنند. عوامل بیرونی با تأمین وسیله ای برای تقویت، به خودگردانی کمک می کنند. عوامل درونی در خودگردانی : عوامل بیرونی در خودگردانی با عوامل درونی یا شخصی تعامل می کنند . بندورا (۱۹۹۶-۱۹۸۶) سه شرط درونی را در خودگردانی مشخص کرده است : ۱- خودنگری  ۲- فرایندهای داوری  ۳- واکنش به خود. خودنگری : افراد باید بتوانند عملکرد خودشان را زیر نظر بگیرند، هرچند که توجه کردن آن ها نیازی ندارد کامل یا حتی دقیق باشد. افراد به برخی از جنبه های رفتارشان به صورت گزینشی توجه می کنند و جنبه های دیگر کلاً نادیده می گیرند. فرایند داوری : به افراد کمک می کند از طریق فرایند میانجی گری شناختی ، رفتارشا