eitaa logo
روابط عمومی پلیس اردبیل
455 دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
7.7هزار ویدیو
132 فایل
#پلیس_تراز_انقلاب_اسلامی #پلیس_اردبیل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نگاهی به پرونده گروه عظام و عباس ایروانی 🔹روش حرفه‌ای قاچاق؛ هک نام ایرانی بر روی اجناس بی‌کیفیت چینی!
📌دستگيري 55 محكوم متواري در گيلان 🔻 رئيس پليس آگاهي استان گيلان از شناسايي و دستگيري 55 نفر از محكومان متواري در طرح عملياتي يك روزه در گيلان خبر داد. 🔻سرهنگ "عليرضا حدادي" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، هدف از اجراي طرح‌هاي انتظامي را افزايش احساس امنيت و همچنين کاهش جرايم در سطح جامعه عنوان كرد و اظهارداشت: مجموعه انتظامي با برخورد قاطع با مجرمان و تشديد اقدامات پيشگيرانه به صورت شبانه‌روزي براي تامين امنيت تلاش مي‌كند. 🔻وي در ادامه با بيان اينکه با هدف شناسايي و دستگيري محكومان متواري، طرح عملياتي يك روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد، از شناسايي و دستگيري 55 محكوم متواري طي عمليات‌هاي جداگانه در اجراي اين طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
📸عکس نوشته / بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری 1402.12.17
❌بالاخره عدالتخوار پس از حکم تجدید نظر گرفتار عدالت شد،حالا به آقای ااااستاااد رائفی پور بگویید برای تهمت ها و دروغ هایی که از طریق رفیق فابریک و صمیمی به جامعه تزریق کردند و انتخابات را کم رنگ کردن و دل خیلی ها را سرد کردند((به کنار)) کاری نداریم.. آیا پاسخگو خواهد بود یا معذرت خواهی میکند؟ که اگر نکند به حکم قانون هم ایشان اعتراض دارند و تازه اول راه است... 🔶وحید اشتری نتوانست ادعاهای خود در مورد خرید سیسمونی توسط خانواده قالیباف در سفر به ترکیه را ثابت کند و در دادگاه تجدید نظر بابت ادعای دروغ خود درباره ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه به ۱۴ ماه حبس قطعی جدید محکوم شده است. 🔷وحیداشتری ماموریتش رابه نحو احسن درتخریب قالیباف تحت عنوان سیسمونی گیت وکاهش مشارکت مردم درانتخابات انجام داد.. ❌قضاوت با شما خدا هم شاهد حرف هایمان، این چند ماه زندان آبروی رفته و خسارت وارده راجبران می کند؟
سردار "احمدرضا رادان" فرمانده کل انتظامی کشور، در مراسم گرامیداشت یاد شهیدان مهدی و حمید باکری: 🌹باید راز و رمز اثر وجودی شهدا را دریابیم تا در مسیر آنان به درستی گام برداریم. 🌹رزمنده باید امت باشد، از امام پیروی کند و در مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) قرار گیرد.
💢کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم هروئین در سلماس 🔹فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از توقیف یکدستگاه پراید و کشف ۳۱ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین در مسیر ارومیه _سلماس، خبر داد. 🔹سردار "رحیم جهانبخش" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر سلماس در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کارهای اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک خودرو انتقال و توزیع مواد مخدر را در محور سلماس - ارومیه شناسایی کرده و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند. 🔹وی اضافه کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر سلماس پس از شناسایی خودرو حمل مواد مخدر آن را توقیف و به مقر پلیس دلالت دادند و در بازرسی ماموران از این خودرو ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال که به طور ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. 🔹فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو که در امر حمل و نقل مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت، توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. https://eitaa.com/ravabetomomiagharbi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 این کلیپ را نبینید اگرهنوز هشتک میزنید 🔹 اینبار از زبان یک زن نظامی آمریکایی بشنوید 🔹 به مناسبت ۸مارس، روز جهانی ✌️
🚨بی احتیاطی راننده ساینا جان 3 نفر را گرفت 🔺 رئیس پلیس راه استان کردستان از وقوع حادثه رانندگی در محور "قروه- همدان " با 3 فوتی و 4 زخمی خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "عیسی گوهری" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف در کلیومتر 18 محور "قروه - همدان" تيم گشت پليس راه اين محور برای امداد رساني و بررسي بيشتر به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودرو ساینا با يك خودرو 405برخورد، متاسفانه در این حادثه راننده ساینا به همراه 2 نفر از سرنشینان آن جان خود را از دست داد و راننده‌ پژو 405 به همراه 2سرنشین آن و یک سرنشین دیگرساینا نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند. 📌رئيس پليس راه فرماندهی انتظامي استان کردستان با اشاره به اينكه علت تامه تصادف تغییر ناگهانی مسیر از جانب راننده خودرو ساینا تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و شلوغی محورها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از انحراف به چپ ، تغيير ناگهاني مسير و سبقت هاي غيرمجاز خودداري کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻وقتی آیت الله رییسی در دشتیاری دل به اب می زند 🔺رئیس جمهور با پای پیاده مناطق سیل زده دشتیاری را سرکشی می کند و این نشان از عزم ایشان برای ایجاد زیرساخت در منطقه بلوچستان است. انتشار حداکثری با شما
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" 🔻حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می بخشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ هشدار شهید کاظمی به مسئولین آقای مسئول آیا واقعا مراجعین شمارو شبیه شهید همت میبینند؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی: دلیل اصلی دشمنی ما با ایران آماده سازی ایرانی‌ها برای است والا اگر مشکل اقتصادی و سیاسی داشتیم می نشستیم و حل می کردیم !!!! ♦️به صراحت می گوید ما صبر نمی کنیم ایران زمینه ساز ظهور باشد و جنگ را به داخل ایران می کشانیم!!! 🛑 با دقت تا آخر کلیپ‌ گوش کنید و ترجمه اش را ببینید چی می گوید!! ✳️ با دیدن این باید مصمتر شویم جهت حمایت از اتفاقات مهم در کشورمان خصوصا سرافرازی و اقتدار سیاسی ایران شيعه اثنی عشری و امام زمانی ❇️ پس عزیزان حضور و شرکت در امور سیاسی کشور ، مثل انتخابات کمک به امام زمان (عج) و زمینه سازی ظهور حضرت و مقابله با دشمنان قسم خورده اهلبیت و تشیّع است!!!! 🇮🇷 حال خود دانید که می خواهید از انقلاب اسلامی و کشور امام زمانی و خون شهیدان حمایت و کمک به اقتدار و سربلندی اش کنید یا نه ؟!!! زمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انصارالله یمن: آمریکا اصلی‌ترین نقش را در کشتار مردم غزه دارد 🔹اگر حمایت آمریکا نبود، اسرائیل نمی‌توانست در غزه کاری از پیش ببرد. 🔸سکوت جامعۀ بشری در برابر مظلومیت غزه مایۀ ننگ است.
🚨شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و قاچاقچی مواد مخدر 📌رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان خراسان شمالی از شناسايي و دستگيري اوباش سابقه دار که در حال حمل مواد مخدر صنعتي بود، خبر داد. 🔹سرهنگ غلامرضا قرباني در رابطه با جزئيات اين خبر اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح برخورد با اراذل و اوباش، مأموران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی خراسان شمالی با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان، يکي از اراذل و اوباش سابقه دار که در حال حمل مقادیر قابل توجهي مواد مخدر صنعتي بود را شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند. 🔹وي با اشاره به اينکه مأموران پلیس با رصد اطلاعاتي خود موفق شدند اين فرد را در حوالي شهرستان بجنورد شناسایی و دستگير کنند، افزود: متهم در يک عمليات غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از او مقادیر قابل توجهي مواد مخدر از نوع صنعتي کشف و ضبط گردید.
💢 اجرای طرح ضربتی برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز در سطح واحد های صنفی 🔹پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی 🔻 در راستای طرح ضربتی مقابله با واحد‌های صنفی که در امر تهیه و توزیع مواد ناریه و منفجره در فعالیت هستند .عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی استان آذربایجان غربی از دو واحد صنفی (فروش لباس بچه گانه و فروش کالای ورزشی) تعداد ۴۰۰۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز خارجی کشف و ضبط نموده اند. 🔹در این راستا تعداد دو واحد صنفی پلمپ و دو نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع
🚨کشف مواد محترقه غیر مجاز در یزد 🔹 با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های چهار شنبه آخر سال، عوامل مرکز سایبری سازمان اطلاعات انتظامی یزد با رصد فضای مجازی، فردی که اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز می نمود را شناسایی و دستگیر کردند ضمناً در بازرسی از محل اختفای وی بیش از ۴۳ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط گردید.
🔷 ۲زن هنجارشکن در تجریش بازداشت شدند 🔹اخیرا فیلمی در فضای مجازی از هنجارشکنی و رقص دو زن در منطقه تجریش شده است. 🔹با دستور دادستانی تهران افرادی که اقدام به هنجارشکنی کرده بودند بازداشت شدند و پرونده قضایی در این‌خصوص تشکیل شد.
📌بهائیت را بیشتر بشناسیم 🔥🔥🔥بهائیت کثیف ترین فرقه!!!!! 💢چرا بهائیان نجس هستند؟ بهائیت یک فرقه کاملا" شیطانی است که اکثر پیروان آن حرامزاده هستند و سیاهترین تفکر را دارند. و بشدت مورد حمایت اسرائیل و انگلیس است. و تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل. زنی فاحشه بنام قره العین که سالها بین سران فرقه دست به دست می شده نقش مهمی در جذب زنان و به فساد کشیدن آنان داشته است. ۱- لواط برای فاعل شرعا" حلال، و برای مفعول تمرین تواضع و مستحب است! ٢- ازدواج با خواهر و مادر و خاله و عمه جایز است! ٣- زنا و دزدیدن دختر مورد پسند قبل از ازدواج جایز و نشانه علاقه و جنم مرد است! ۴- شرب خمر و استعمال تریاک و حشیش جایز است! ۵- حجاب حرام و نشانه بردگی است! ۶- محمد(ص) خاتم(نگین) انبیا بوده و نه اخرین آنها، پس پیامبرانی بعد از او امده اند! ٧- امام زمان فردی به نام بهاءالله بوده و ظهور کرده اند و شهید شده اند! ٨- تمام احکام قران باطل شده و اقای بهاءالله کتابی جدید به اسم بیان نازل کرده! ۹.هرساله مراسمی برپا می کنند به نام کلید اندازان طوریکه در پایان مهمانی کلید هرخانه قرعه به نام هر کس افتاد همسر آن خانه شب را در تمکین مردی دیگر است وآنها معتقدند اینگونه بر تعداد پیروان فرقه اضافه می شود. ۱۰.پدر می تواند از فرزندانش چه دختر وچه پسر تمتع جنسی برد و فرزند و مادر خانواده حق اعتراض ندارد . تاریخچه: فردی بنام علی محمد شیرازی معروف به باب حدود 110 سال پیش در شیراز ادعا کرد باب (راه رسیدن به ) امام زمان است. بعد از مدتی ادعا کرد خود امام زمان است. بدستور امیر کبیر او را دستگیر و در میدان شهر تبریز فلک کردند و او در حضور علماء با دستخط خود نوشت که ادعایش دروغ بوده و مردم را فریب داده است. توبه نامه موسس بهائیت الآن در موزه ایران باستان تهران موجود است. او پس از آزادی ادعا کرد پیامبر است و به او وحی می شود. این بار امیر کبیر او را دستگیر و در زندان چهریق ارومیه زندانی کرد. او در زندان شروع به نوشتن کتابی بنام بیان کرد. که گفت جایگزین قرآن است. و سپس ادعا کرد که خدا در او حلول کرده و خداست. که امیر کبیر او را در تبریز تیر باران کرد. سپس فردی معتاد به حشیش،به اسم حسین علی نوری که خواهر زاده باب (بانام مستعار بهاءالله) بود. با تحریک انگلیس، در ابتدا ادعا کرد نائب امام زمان است، سپس گفت من امام زمان هستم و قبلا تقیه کرده بودم، و بعد گفت پیامبری با دین و کتاب جدید هستم؛ در نهایت هم مدعی شد که خداست! درحال حاضر مقدس ترین مکان بهائیان و مقر فرماندهی آنها به اسم بیت العدل در اسرائیل است. بهائیان در دوران پهلوی: تمام پست های کلیدی ایران قبل از انقلاب به دست این فرقه بود، و به نوعی شاه نوکر حلقه به گوش انها بود، پس ازین جهت، بدترین ضربه از انقلاب اسلامی را بهائیان خوردند، چون دستشان از منابع کشور کوتاه شد. اقدامات بر علیه انقلاب: 🔹1-ترویج بی بند وباری از سنین کم با تاسیس مهد کودک. 🔹2-پیاده روی الزامی زیباترین دختران بهایی با بدترین حجاب ممکن در خیابان ها و مراسمات و محافل مذهبی، برای ترویج و عادی سازی بی حجابی. 🔹3-تأسیس شبکه من و تو برای القای حس عقب ماندگی به شیعیان ایران. 🔹4-همکاری گسترده با بی بی سی برای سم پاشی و شایعه پراکنی. 🔹5-شرکت گسترده در کودتای ٨٨ طبق دستورات رژیم اسرائیل. 🔹6-پهن کردن دام برای جوانان با برگزاری پارتی های مختلط با توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی. 🔹7-نفوذ در دستگاهای دولتی برای جاسوسی و خرابکاری و خیانت... 🔹8-تاسیس ارتش ٨۰۰۰ نفریِ سایبریِ فارسی زبانان اسرائیل!. 🔹9-ترویج فساد اخلاقی مثل همجنس بازی و تشویق جوانان به زنا در فضای مجازی با تأسیس کانال های مبتذل اخلاقی و منحرف سیاسی، مثل به سوی دموکراسی درتلگرام. 🔹10-فعالیت گسترده اقتصادی، با تأسیس عینک فروشی، ساعت فروشی و بوتیک های لوکس،مراکز کاشت ناخن و تتو ،پت شاپ،تاسیس داروخانه های غیر مجاز در شهرهای بزرگ. 🔹11-عادی سازی و نگهداری سگ 🦮در منزل بعنوان یک فرهنگ روشنفکری و به بهانه حمایت از حقوق حیوانات که متاسفانه در بین اقشار ایرانی ترویج پیدا کرده و به یکی از راه‌های ترویج فرقه و فرهنگ بهائیان تبدیل شده و متاسفانه خیلی از شیعیان در ایران ناآگاهانه و بدون تفکر در اشاعه این فرهنگ فرقه ضاله بهائیت سهیم شده اند.چه بسا که سگ در شریعت اسلام حیوانی ذاتا نجس است و بودن آن در خانه موجب اشکال در نماز و روزه و دعا است و خانه همیشه نجس می باشد. 🔹۱۲. یارگیری و یا هدایت خانواده های بهائی به مشهد و قم جهت بر هم زدن جو این دو شهر مذهبی و سکولاریزه کردن این دو شهر امید است با پخش این مطالب در آگاه سازی ایرانیان و مسلمانان شیعه سهیم شده و راه ترویج این فرقه کثیف را مسدود نماییم. اللهم عجل لولیک الفرج 🕋🌹🪸