eitaa logo
| الیه راجعون |
532 دنبال‌کننده
110 عکس
118 ویدیو
5 فایل
اشعار،نوشته‌‌ها و دغدغه‌های نوید نیّری | طلبه و معلم ارتباط با من: @ensanrasane
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| الیه راجعون |
در مملکتی که حامی جنبش فواحش و هم‌نوای شورش هرزه‌های زن زندگی آزادی، مسئول عالی رتبه و یا وزیر می‌شو
یادمان باشد فرزندان و خانواده‌ی ما هم در چنین جامعه و چنین فضایی زندگی میکنند و بزرگ میشوند و جا دارد نگران باشیم. همه سوار این کشتی که پر از سوراخ شده هستیم و اگر این کشتی غرق شود همه باهم غرق می‌شویم. فقط بچه‌های مردم در خطر انحراف و فساد و فحشا نیستند، خود ما و فرزندان ماهم در همین کشتی سوار هستیم.لذا هرکس و هر پدر و مادری دلش برای اسلام و آینده‌ی فرزندانش می‌تپد امروز باید عالِم و آگاه،دغدغه‌مند،حساس و فعال باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
33.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞| 🚨 هشدار هایی برای مسئولین جمهوری اسلامی: ⛔️ نوع ظلم و جنایت برخی مسئولین صداوسیما ⚠️ شباهت قاتلین انقلاب در لباس خودی، با قاتلین اباعبدالله -ع- 🌹 استاد آیت الله وفسی 📆 ۱۴۰۳.۵.۱۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
باسمه تعالی 🌹«تقدیم به حضرت امام روح‌الله و شهیدانِ عفاف و حجاب،آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان و تقدیم به تمام کسانی که قلبشان برای اسلامِ عزیز می‌تپد.» ای خمینی هنوز مستِ توییم مکتبی‌های بت‌ پرستِ توییم بتِ ما خود نمادِ توحید است مثل او را جهان نزاییده‌ست نقشه‌ی راهِ ماست مکتب او سوخت باید در آتشِ تبِ او هرکه از راهِ او جدا باشد دشمنِ خونیِ خدا باشد چون که راهش همان مسیرِ علی‌ست عبدِ اویم که او اسیرِ علی‌ست مثل پیغمبری ز راه رسید ظلمت از شب گریخت،ماه رسید چون مسیحا به مردگان جان داد ملتی را حیاتِ قرآن داد گفت باید برادری باشد نور،معیار برتری باشد هرکه تقوایی است محترم است دینِ حق هرکجاست،آن حرم است چه بسا یک نفر ز قطب شمال اهل تقواست،در همه احوال یک نفر نیز اهل ایران است علنی اهل فسق و عصیان است فاسقی را که اهل ایران است حرمتی نیست، نصِّ قرآن است! آیه‌‌ی: اِنَّ اَکرمْ اَتقاکُم ... اَکرمَ القومِ اِنَّ اَتقاکُم ... این گواهِ بیان روشنِ ماست مرزِ اسلام،مرزِ میهنِ ماست ماه من! عارف جمارانی! رهبرِ سیّدِ خراسانی! «عَجز الواصِفونَ عَن صِفَتک ما عَرفناکَ حقَّ مَعرفتک» دلم انگار غرقِ خون شده‌است عازمِ وادیِ جنون شده‌است دلخوریم آنچنان که حوصله نیست آشنا هست، از عدو گله نیست روزی آن مرد انقلاب آورد بر سوالِ جهان جواب آورد هرچه می‌گفت،از خدا می‌گفت مرگ و لعنت به کدخدا می‌گفت روی منبر نشست و محکم گفت ترس ما را شکست و محکم گفت: «مملکت جای بی‌حجابی نیست واجبِ شرع،انتخابی نیست» کدخدا خواست بی‌حیا باشیم از مسیرِ علی جدا باشیم حزبِ شیطان به او بَلی گفتند «نَه» به همراهیِ علی گفتند راهِ حیدر مسیرِ سازش نیست پاسخ هرزگی،نوازش نیست نهیِ منکر،خضوع و خواهش نیست شهر،جولانگهِ فواحش نیست امرِ رهبر سکوت و سازش نیست معنیِ امر و نهی،خواهش نیست قاتلِ آرمان چرا زنده‌‌ست؟ دشمنِ دین‌مان چرا زنده‌‌ست؟ هتکِ احکام دین جوابش چیست؟ کشتنِ آرمان عِقابش چیست؟ خونِ او‌ ریخت پای این نهضت تا بیابند متقین عزّت! هرکس اینجا به هرزگی پرداخت پا فراتر گذاشت،بهتر تاخت! جانِ یارانِ دین چه ارزان است! امنیت دارد آنکه عریان است! همه اینجا رها و آزاد‌اند جز کسانی که آبرو دادند با دو خط قصّه خوابمان برده سیل جاری‌ست،آبمان برده باز با حرف،راممان کردند قول داده،آراممان کردند تا وَلی گفت: «هرزگی باید ... این بساطِ برهنگی باید ... ... جمع گردد از این خیابان‌ها» رفت بر نیزه باز قرآن‌ها باز گفتند: اولویت نیست! نهیِ منکر،صلاح ملت نیست! جگرم سوخت از غریبیِ دین امرِ فرمانده مانده روی زمین نهی از منکر است راهِ حسین نکند بوده اشتباهِ حسین؟! نیست کشف حجاب منکر نه؟ گوشِ وادادگان شده کر! نه؟ سَر به نِی رفت تا حیا نرود! مردم از یادشان خدا نرود! جان به کف‌های دوره‌ی کرونا! شهرتان را گرفته بوی زِنا! کن تماشا برهنگی‌ها را در دلِ شهر،هرزگی‌ها را کاش غیرت ز یادمان نرود جان اگر رفت،باشد،آن نرود کربلا قصّه‌ی مدارا نیست هر که کوتاه آید از ما نیست حرف آخر برای فاطمه است هرچه دارم فدای فاطمه است مادری کن مرا به عهده بگیر این زمین‌خورده را به عهده بگیر خسته‌ام ... چادرت پناه من است نورِ چَشمت چراغِ راهِ من است پسرت را ببخش سر به هواست گرچه همواره تکیه‌ام به شماست مرگ خواهد رسید،کاری کن! این سیه‌روی را تو یاری کن! قدرِ آنی مرا رها نکنی! از نگاهت مرا جدا نکنی! با تو خوش عرصه‌ای‌ست مَحشرِ ما سایه‌ات مستدام بر سر ما ✍🏻 نوید نیّری
My recording ۳ (1).mp3
6.76M
💠 شعرخوانی با موضوع: «عفاف و حجاب» «تقدیم به حضرت امام روح‌الله و شهیدانِ عفاف و حجاب،آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان و تقدیم به تمام کسانی که قلبشان برای اسلامِ عزیز می‌تپد.» ✍🏻🎙 نوید نیّری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
➖[ ترجیح میدم شیک ببازم و مطرود باشم تا اینکه مبتذل برنده باشم و محبوب.]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻مطالبه‌گر داریم تا مطالبه‌گر! اگر مطالباتت مثل مطالبه‌ی این مردک حمّالِ رذل و حقیر، در راستای تقویت جنبش فواحش باشه در کمتر از ٢۴ ساعت بهش رسیدگی میشه ... ولی اگه اجرای احکام دین خدا (چیزی که به خاطرش انقلاب شد و هزاران شهید دادیم) رو مطالبه کنیم،یا اولویت نیست یا میگن دوقطبی درست نکنید و متهم می‌شیم به انواع برچسب‌ها. دوقطبی حزب الله و حزب‌ الشیطان،دوقطبی حقیقی و قرآنی است و هیچگاه این جنگ پایان نخواهد یافت و ما نیز هرگز با جنبش هرزه‌ها و طرفدارانش متحد نخواهیم شد.
16.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امر فرمانده مانده روی زمین ... ✅ شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده است که مانع از رواج حرام الهی در جامعه شود. حکومت اسلامی موظف است در مقابل حرام بایستد. 🌷«رهبر معظم انقلاب»
باسمه تعالی اولین جلوه‌‌ از خداست رسول اولین خَلق،خَلقِ نوریِ اوست بسیار‌اند دلبران امّا دلِ ما شیعه‌ی تنوریِ اوست یک طرف در غمِ شهادتِ عشق فاطمه از تبسّم افتاده آن‌ طرف در سقیفه جریانی فکر تحمیقِ مردم افتاده گرچه پیمان گرفت روز غدیر گویی از یاد،آن حکایت رفت منصبی را که حق به حیدر داد دست اغیارِ بی‌کفایت رفت اجرِ پیغمبری نخواست نبی جز تولّای اهلِ بیتش را اجر او را به دخترش دادند وقتی آتش زدند بیتش را حمله کردند سوی غیرتِ تو سیّدی یا حَسن جُعِلتُ فداک! پیش چشمت زدند فاطمه را اُف به دنیا و بر دهانم خاک با چه حالی به خانه برگشتی ... بگذرم، شرحِ ماجرا سخت است ... یا حَسن! هستی‌ام کرامتِ توست هرکه مسکینِ توست خوشبخت است در مناجات با حَسن بودم که دلم سوی طوس مایل شد کاش می‌شد به کودکی برگشت به همان خوبیِ اوایل شد کودکی‌های من درونِ حرم دربِ بابُ الجواد جامانده باز دلتنگی‌ات امامِ رئوف! به زیارت مرا فراخوانده با دلم مهرِ خوبرویان نیست گرچه آیینِ عشق را بلدم در پیِ عشق،جز شما هرگز به کسی تا به حال رو نزدم آخرین بار در حرم، باران نیمه‌شب بر سرم غزل می‌ریخت من برای تو شعر می‌گفتم جای شعر از لبم عسل می‌ریخت جای اذنِ دخول،می‌خواندم شعرهایی که نقشِ ایوان است در و دیوار هم غزل‌خوان بود شاعرت را ببخش! دیوانه‌ست ... هرچه با من کنی محبّتِ توست که بر این بنده پادشاه تویی تا همیشه کبوترِ حرمم تا قیامت مرا پناه تویی ✍🏻 نوید نیّری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 شعرخوانی به‌ مناسبت ۲۸ صفر ✍🏻🎙 شعر و دکلمه: نوید نیّری ➖➖➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
12.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 جانشینی پیامبر به قلم ویکتور هوگو 📝 هوگو اینگونه می‌نویسد: "آن‌گاه، پرچم اسلام را به پرچمدارش «علی» سپرد و گفت: این آخرین سپیده دم زندگی من است خدایی جز خدای یگانه نیست. در راهش تلاش کن!" ...آن‌روز مثل هميشه، در ساعت نماز، به مسجد آمد به "علی" تكيه كرده بود و مومنين بدنبالش می‌آمدند، پيشاپيش ايشان همه جا پرچم مقدس در اهتزاز بود... برای تحقیق و تولید این اثر ۴ سال زمان صرف شده‌است. ـ ـ ـ ــــــــ⊰𑁍⊱ــــــــ ـ ـ ـ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 اهداف پیامبر(ص) از تشکیل نظام اسلامی از زبان رهبر معظم انقلاب: 🔘«هدف از تشکیل نظام اسلامی این است که تمام احکام اسلام اجرا شود و سبک زندگی الهی بر جامعه حاکم باشد تا مردم به تکامل و عشق و معرفت الهی برسند و به اخلاق الهی متخلق شوند و جامعه نیز به کمال تاریخی خود نزدیک تر شود.» ➖باید دید و فکر کرد که روند حکمرانی در جامعه و وضعیت فعلی نظام اسلامی ما چه مقدار بر اهداف پیامبر اسلام و فرمایشات رهبر انقلاب منطبق است ...
باسمه تعالی 💠 یک نکته‌ی مبنایی درباره‌ی تفکّر خلّاق، تفکّر نقّاد، مهارت حلّ مسأله و مهارت تصمیم‌گیری در کودک و نوجوان: 🔘 مقدّمه: [ ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها، مزایا و معایب(نظام ارزشی) در یک جامعه و گروهی از افراد، به نظام اعتقادی(ایدئولوژی و جهان بینی) آن جامعه بستگی و ارتباط مستقیم و متصل دارند. ممکن است آنچه‌ را جامعه‌ای با ایدئولوژی و نظام اعتقادی منحصربفرد خود، ارزش و مزیت می‌داند، در جامعه و در نظام اعتقادی دیگری مزیت و‌ ارزش نباشد و حتی عیب و ضد ارزش تعریف شده باشد. در واقع تفکر،حل مسأله و تصمیم‌گیری باید بر مبنای یک نظام ارزشی استوار گردد و نظام ارزشی بر پایه‌ی نظام اعتقادی(جهان بینی) استوار است و اینگونه به هم متصل‌اند. لذا طرح مباحث روانشناسی و مهارت‌های زندگی، بدون توجه به این نکته، ناقص خواهد بود و نتیجه‌ی مطلوب در امر تعلیم و تربیت دینی حاصل نخواهد شد.] 🔹بدیهی است که وقتی در نظام اعتقادی و ارزشی اسلام، از تفکر خلاق، تفکر نقاد (تفکر انتقادی)، مهارت حل مسأله و مهارت تصمیم گیری صحبت می‌کنیم، مقصود ما تفکر و مهارت کودک و نوجوان بر مبنای حقیقت و با هدف رساندن او به حقیقت و تکامل انسانی و الهی است نه مطلق تفکر و مطلق حل مسأله و مطلق مهارت با استفاده از هر ورودی و داده‌ای از هرجا. 🔹حال باید به این نکته توجه کنیم که وقتی مهارت تفکر و مهارت‌های مدنظر دیگر را به کودک و نوجوان تعلیم دادیم،آیا او بدون داشتن یک چارچوب اعتقادی و یک نظام ارزشی_در حد خودش و متناسب با سن خود_می‌تواند هرگونه تفکر و هرگونه مهارتی را که به کشف حقیقت و وصول تکاملش منجر شود عملی کند؟ پاسخ منفی است. چرا که اساسا کودک و نوجوان ما دستش از نظام باورها و ارزش‌های صحیح خالی‌ست و اگر بخواهم این مسأله را به ماشین‌های ورودی_خروجی در درس ریاضی تشبیه کنم، در واقع ما بدون آن‌که هیچ ورودی صحیح و نظام‌مندی در اختیار دانش‌آموز بگذاریم از او انتظار خروجی مطلوب و صحیح داریم و روشن است که چنین امری در چنین وضعیتی که ذهن او خالی از نظام باورها و ارزش‌های مشخص و‌ صحیح منطبق با دین باشد، ممکن نیست. او بر اساس کدام نظام اعتقادی می‌خواهد تفکر کند؟ بر مبنای مزایا و معایب و ارزش و‌ ضد ارزش در کدام نظام ارزشی قرار است حل مسأله کند و تصمیم بگیرد؟ 🔹بنابراین اگر بخواهیم با نگاه دقیق علمی این موضوع را طرح کنیم،باید بگوییم برای اینکه کودک و نوجوان بتواند در تفکر خلاق،تفکر انتقادی،تفکر اجتماعی،تفکر بنیادی و هرگونه تفکر دیگری درست فکر کند و به اندیشه و نتیجه‌ی صحیح برسد و همچنین برای اینکه او بتواند در مهارت‌ حل مساله، بر مبنای معایب و مزایا در نظام ارزشی و اعتقادی اسلام، حل مسأله کند، و یا در مهارت تصمیم‌گیری، بر اساس نظام ارزشی و اعتقادی دین،تصمیم بگیرد،باید دست کودک و نوجوان را از باورهای دینی صحیح و نظام ارزشی دین_به صورت آزاداندیشانه و‌ تحقیقی، نه تقلیدی_ پر کنیم تا او مصالح و لوازم مورد نیاز برای تفکر و مهارتی که منتج به حقیقت و تکامل مدنظر اسلام است را داشته باشد،وگرنه اگر دانش‌آموز با یک سلسله باورهای گتره‌ای و پراکنده یا با یک نظام مزایا و معایب بی‌مبنا که در بهترین حالت بخشی از آن مطلوب نظام ارزشی اسلام است و بخشی از آن مطلوب نظام ارزشی طاغوت، طبیعتا نخواهد توانست تفکر، حل مسأله و تصمیم گیری درست و منطبق با حقیقتی که منجر به رشد شخصیتی و تکامل او شود را انجام دهد. 🔹لذا ضروری است قبل از آموزش این انواع تفکر و انواع مهارت‌ها،یا لااقل همزمان با آن، والدین و مربیان گرامی، به ایجاد یک منظومه و چارچوب اعتقادی و نظام ارزشی صحیح دینی در دانش‌آموز مبادرت داشته باشند تا او بتواند بر اساس این نظام عقیدتی و ارزشی، تفکر کند،حل مسأله داشته باشد و تصمیم بگیرد. ✍🏻 نوید نیّری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘 تشرف آیت الله حق‌شناس (ره) محضر امام رضا علیه السلام 🌷حضرت رضا این شعر را خواندند: « رو آر سوی ما که به سوی تو رو کنیم وز غیرِ ما به سوی تو روی آورد بلا »
13.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🪴 باید توحید را اینگونه فهمیده و به قلبت چشانده باشی تا بتوانی دنیا را تکان بدهی ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضرت علامه مصباح (ره) : ما باید آماده باشیم که تمام حزب اللّهی‌ها بگویند مرگ بر مصباح! امام باقر_علیه السلام_ به ما یاد دادند که ای جابر! شیعه ما نیستی مگر اینکه اگر تمام مردم علیه تو جمع شدند و گفتند تو آدم بدی هستی ناراحت نشوی. پ.ن: دقت کنیم فرمودند حزب اللهی‌ها بگویند مرگ بر ما، نه اینکه بی‌دین‌ها بگویند.
My recording ۴ (1).mp3
13.9M
💠 جلسه‌ی پایانی بحث موج کره‌ای 🔹راهبرد کلی و اصلی برای تربیت کودک و نوجوان متفکّر و مقاوم در برابر موج‌های گوناگون 🎙 نوید نیّری
💠 بعد از ممارست طولانی در علوم دینی به این نتیجه رسیدم که اساس زندگی انسانی را باورها و ارزش‎های او تشکیل می‎دهد و رفتارهای فردی و اجتماعی [خواه ناخواه]، از نظام عقیدتی و ارزشی او سرچشمه می‎گیرد. 🌷حضرت علامه مصباح یزدی(ره) ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
12.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 سخنان دوقطبی‌سازِ حضرت امام خمینی (روحی فداه): 🔹حق دارند بترسند چون اسلام نمی‌گذارد که لخت بروند در دریا و بعد لخت بیایند در شهرها! مثل کارهایی که در زمان طاغوت می‌شد. پوستشان را می‌کَنَد! همچین کاری اگر بشود پوستشان را مردم می‌کَنَند.مسلمان‌اند مردم! تمدن و آزادی این‌ها این است. امروز اگر یک چنین اتفاقی بیفتد تکلیف آن‌ها را معیّن خواهیم کرد. اگر دولت جلوی آن‌ها را نگیرد،مردم می‌گیرند. و ما تا زنده هستیم نمی‌گذاریم این آزادی‌هایی که اینها می‌خواهند تحقق پیدا کند. 🌷 حضرت امام خمینی (رضوان الله علیه)