فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب هماکنون در دیدار مردم سیستانوبلوچستان و خراسان جنوبی:
⚠️ معلومات اطلاعاتی ما به ما میگوید که دولت آمریکا در این کشور، مجموعهای با اسم گروه بحران درست کرده است؛ با ماموریت بحرانسازی در کشورها از جمله ایران؛
تا بگردند نقاطی را که در کشور بنظر آنها موجب میشود بحران درست بشود، تحریک کنند.
🔻 آنها با فکر و مطالعه به این نتیجه رسیدند که در ایران چند نقطه بحرانساز وجود دارد: اختلافات قومی، تفاوتهای مذهبی و مساله جنسیت و زن که باید اینها را برای بحرانسازی تحریک کرد.
🔺 این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه!
۱۴۰۲/۶/۲۰
🖼 #بسته_خبری
💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از تحلیل سیاسی منطقه و جهان
✳️سردار کاظمی: سرویسهای اطلاعاتی نزدیک به ۲۰کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقشآفرینی کردند
رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران:
🔹بررسیهای اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بیانگر نقشآفرینی و مشارکت سرویسهای اطلاعاتی نزدیک به ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ است.
🔹از کشورهایی که در این زمینهها فعال بودهاند، میتوان به آمریکا، انگلیس، امارات، عربستان، فرانسه، آلمان، کانادا، بلژیک، اتریش، آلبانی، استرالیا، ایسلند، ایتالیا، کوزوو، نروژ، بحرین، نیوزلند و رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد.
🔻برخی از تحرکات این سرویسها و عواملشان به شرح زیر است:
۱) تحرکات دیپلماتهای سفارت فرانسه در تهران برای جمعآوری اطلاعات میدانی از اغتشاشات و وضعیت نیروهای امنیتی و انتظامی در مهرماه و تبادل اطلاعات با افسر اطلاعاتی سفارت یکی از کشورهای اروپایی
۲) تلاش رژیم صهیونیستی برای توجیه ایجاد صندوق حمایت از اعتصاب کنندگان و معترضین به ابتکار و تامین مالی آمریکا و دیگر کشورها
۳) جلسه سفرای ۲۸ کشور اروپایی در سفارت یک کشور اروپایی در نیمه مهرماه ۱۴۰۱ برای بررسی پیشنهاد فراخوان سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا و بستن سفارتخانههای اروپایی با محوریت آلمان
۴) استفاده از اتباع غیراروپایی (افغانی، پاکستانی، عراقی) و حضور اتباع اروپایی برای جمعآوری اطلاعات و مستندسازی وضعیت اغتشاشات که منجر به بازداشت ۴۰ نفر از اتباع یکی از کشورهای همسایه، یک تبعه فرانسوی-ایرلندی در استان خراسان رضوی و یک تبعه آلمانی در استان اردبیل شد.
۵) تشدید فعالیتها و پشتیبانی سازمان سیا در جهت ایجاد بسترهای سایبری لازمِ مخابره اخبار اغتشاشات از جمله تلاش برای ارسال تجهیزات فنی، ابزارهای گریز و لغو تحریم وسایل مرتبط با ارتباطات موبایلی
۶) درخواست سیا مبنی بر تشکیل تیم مشترک با موساد و امآیشش برای فعالسازی مجدد پروژه ترور دانشمندان به ویژه در حوزه هستهای و فضایی و نظامی در اواخر اغتشاشات
۷) نشست دورهای مشترک سازمان اطلاعاتی امارات و رژیم صهیونیستی در یک کشور عربی با موضوع حمایت از اغتشاشات در ایران
#وقت_حساب
#منافقین
#اروپا
این عکس را ببینید؛ حاضرین در جلسه با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی
علیاصغر رمضانپور (مدیر اینترنشنال)
علیرضا نوریزاده (ایران فردا)
فواد پاشایی (حزب مشروطه)
پانتهآ مدیری (مجری برنامه)
ژیارگل (بیبیسی فارسی)
آرش سیگارچی (صدای امریکا)
نازنین انصغاری (کیهان لندن)
عرفان فرد
امین دهنوی
وحید بهشتی
بنظرتون برای چی دورهم جمع شدن؟
بله برای سالگرد مهسا امینی...
حالا ما حکومتی هستیم یا اینا؟
بودجهبگیران رژیم اسرائیل
راهبر مربی
این عکس را ببینید؛ حاضرین در جلسه با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی علیاصغر رمضانپور (مدیر اینترنشنال
گزارش های منتشر شده توسط وزارت اطلاعات را هم ببینید.
احتمالا براتون سوال پیش بیاد این موارد به ما چه ارتباطی دارد؟
باید توجه کنیم بسیاری از سوالات و شبهات و چالش هایی که ما در مدرسه و دانشگاه با آن مواجه هستیم توسط تیم های حرفه ای و اندیشکده های تخصصی طراحی شده است و اینگونه نیست که به راحتی بتوانیم این مسائل را از ذهن مخاطب پاک کنیم بلکه باید طرح و برنامه های دشمن را بشناسیم، صحنه ی درگیری را دقیق تشخیص دهیم و بعد وارد عمل بشویم.
بنابراین اگر کسی بدون توجه به این عقبه و بدون شناخت صحنه ی جنگ ترکیبی وارد میدان شود و صرفا از حجاب یا ... صحبت کند مطمئن باشید بازخورد لازم را نخواهد گرفت.
برای اینکه بهتر نتیجه بگیریم باید روی طرح و برنامه و روش عملیاتی دشمن مسلط شویم و این بخشی از کار ما هست.
راهبر مربی
یکی از پیش نیازهای فعالیت های تبلیغی آشنایی ا شگرهای تبلیغی جبهه مقابل دشمن است بنابراین مطالعه این
قبلا در کانال ۳ تا جزوه آموزشی بارگذاری کردیم که قابل استفاده هست.
اسلام و غرب در مورد مشارکت زنان در فعالیتهای اقتصادی.pdf
766.7K
#دهه اخر صفر روز هشتم
اصول و تکنیک های تربیتی پیامبر(ص)در مواجهه با خطاکاران.pdf
411K
#دهه اخر صفر روز نهم
هدایت شده از راهبر مربی
عملکرد تشکل مفتاح ظهور 98-1400.pdf
61.2K
گزارش عملکرد تشکل دانشجویی مفتاح ظهور
با عرض سلام و ادب خدمت دوستان و اساتید عزیز
این گزارش اجمالی از فعالیت های مجموعه ی دانشجویی مفتاح ظهور را ببینید تا درباره روش کار صحبت کنیم.
✅۲۰۰جلسه ی مباحثاتی ثبت شده
✅+بیش از ۱۵۰ جلسه ی مباحثاتی ثبت نشده
✅این مباحثات در شرایطی انجام شد که کارهای فرهنگی عملا تعطیل و نیمه تعطیل بود.
✅مخاطبین دانشجو بودند.
✅ جریمه و تنبیه وجود داشت، نذر فرهنگی هم توسط دوستان پرداخت می شد.
✅حلقه مباحثاتی کتب شهید مطهری هم داشتیم که در اینجا ثبت نشده است.
الحمدلله الان دوستان فارغالتحصیل دوره های مطالعاتی در دانشگاه و مجموعه های فرهنگی مختلف مشغول به کار هستند و منشأ خیرات و برکات زیادی هستند.
ببینید تا درباره ی چگونگی کار گفتگو کنیم
پ.ن:زمان مطالعه تقریبا ۱ دقیقه
#تجربه_نگاری
#چالش_کار_تربیتی
#جذب
#استمرار
#تربیت_نیرو
#حلقه_ی_مطالعاتی
#سیر_مطالعاتی
#کار_تشکیلاتی
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
راهبر مربی
گزارش عملکرد تشکل دانشجویی مفتاح ظهور با عرض سلام و ادب خدمت دوستان و اساتید عزیز این گزارش اجمالی
خوبید رفقا؟
عزاداری هاتون قبول باشه
این گزارش را ببینید تا چند کلمه ای درباره کار صحبت کنیم🌹
پ.ن: پیشاپیش لکنت قلمی ما را ببخشید.
راهبر مربی
گزارش عملکرد تشکل دانشجویی مفتاح ظهور با عرض سلام و ادب خدمت دوستان و اساتید عزیز این گزارش اجمالی
✨قسمت اول✨
⭕️ چند نکته درباره فعالیت فرهنگی و تربیتی:
فرق ندارد کجا کار تربیتی می کنیم؛
مسجد
مدرسه
هیئت
دانشگاه
بسیج و ...
هرجایی که بخواهیم کار کنیم و نتیجه بگیریم بایستی به چند مسئله به طور جدی توجه کنیم!
کار تربیتی 4 رکن دارد:
1. مربی
2. متربی
3. برنامه رشد
4. محیط رشد/ ساختار رشد دهنده
❗️بی توجهی به هرکدام از این موارد باعث می شود کار ابتر بماند؛
مثلا دوستانی که هیئت دارند و مخاطب جوان هم دارند ولی مربی ندارند و فقط روی مداح و شام هیئت سرمایه گذاری کرده اند بعد از مدتی احتمال اینکه شاهد ریزش بچه هیئتی ها باشند بسیار زیاد است.
یا مجموعه هایی که مربی و مخاطب دارند اما برنامه ای برای رشد ندارند و کشکولی پیش می روند، کار این دسته هم در نهایت فرسایشی و بدون خروجی می شود و اساسا کار تربیتی اصولی انجام نگرفته است و صرفا درباره بعضی موضوعات به صورت تجزیه ای با متربیان صحبت کرده ایم.
▪️در این مدتی که با فعالان فرهنگی زیادی در ارتباط بودم این مشکل خیلی فراگیر بوده است و می توان ادعا کرد بی برنامگی، مشکل غالب فعالان فرهنگی هست و عموما متوجه این مسئله نیستند و اراده ای برای حل این مسئله ندارند. 😔
به عنوان مثال برنامه های متنوعی در مساجد و... اجرا می شود، مثل گروه سرود، کلاس احکام، کلاس قرآن و ... وقتی می پرسیم بر اساس چه منطقی پیش می روید؟ کدام قسمت کار شما ناظر به تقویت بعد بینشی مخاطب است، کدام قسمت ناظر به بعد گرایشی است و چه برنامه ای برای رفتار سازی داشته اید، عموما جوابی ندارند و اصلا چنین دقت هایی را نداشتند فقط کشکولی پیش رفته اند...
معلم های پرورشی و دیگر فعالان هم وضعیت مشابه ای دارند البته افرادی که اصولی حرکت می کنند کم نیستند ولی وجه ی غالب کار فرهنگی موجود، کار اصولی و روی قاعده نیست.
🔸خودتان کار خود را ارزیابی کنید اگر جواب این سوالات برای شما روشن است یعنی روی اصول دارید کار می کنید ولی چنانچه جواب روشنی ندارید کار شما اصولی نیست!
✅مخاطب را از کجا به کجا می خواهید برسانید؟ نقطه الف و ب یا به تعبیری مبدا و مقصد در کار شما وجود دارد؟
✅بر اساس چه روشی می خواهید کار را پیش ببرید؟
✅برای رسیدن به اهداف تان از چه چارچوبی استفاده می کنید؟
ساده تر بگیم این می شود جواب این سه تا سوال را باید بدهید
✔️ چیستی کار تربیتی؟
✔️ چرایی کاری تربیتی؟
✔️ چگونگی کار تربیتی؟
✍️ادامه دارد
#اصول_کار_تربیتی
#منظومه_فکری_تربیتی
#اصلاح_فکر
#ارکان_تربیت
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
✨قسمت دوم✨
🔶چگونگی کار تربیتی در بستر های مختلف
❓برای کار تربیتی از کجا شروع کنیم؟ (برای مخاطبینی که برنامه ی مستمر داریم)
▪️جواب های مختلفی برای این سوال وجود دارد اما بنده معتقدم، تربیت در ساختار اتفاق میفتد؛
لذا در ابتدا بایستی از کار تشکیلاتی شروع شود و اصول کار تشکیلاتی برای مخاطبین تثبیت بشود، تشکیلاتی بار آمدن متربیان ثمرات خوبی دارد از جمله اینکه:
✅ پیشبرد برنامه های آینده را بسیار راحت می کند.
✅ چالش ها را کاهش می دهد و اختلافات به حداقل می رسد.
✅ همکاری بین اعضا بیشتر می شود.
✅ تقسیم کار می شود و همه ی کارها بر دوش مربی نمی باشد.
✅ تربیت نیرو و کادر سازی صورت می گیرد.
✅ مجموعه قائم به فرد نمی شود و با رفتن افراد، فعالیت مجموعه به مخاطره نمی افتد.
✅ نیروی تشکیلاتی هرجا برود، منشا خیر است و کار را دست می گیرد.
در واقع کار تشکیلاتی، ساختار و چارچوب کار تربیتی می باشد و محیط تربیتی ما یک محیط تشکیلاتی هست.
⁉️ چگونه بچه ها را تشکیلاتی بار بیاوریم؟
اول باید خود مربی مسلط بر کار تشکیلاتی باشد و نگاه تشکیلاتی داشته باشد، و در این زمینه آموزش های لازم را ببیند.
سپس به صورت تئوری و عملی به متربیان منتقل کند و روح تشکیلاتی را در کار به جریان اندازد.
✍ادامه دارد...
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
راهبر مربی
✨قسمت دوم✨ 🔶چگونگی کار تربیتی در بستر های مختلف ❓برای کار تربیتی از کجا شروع کنیم؟ (برای مخاطبینی
نوع نگاه یک نمونه از افراد تربیت یافته با نگاه تشکیلاتی را اینجا می بینید.
این دوستمون فعلا دانشجو معلم هستند
ولی با نگاه بلند مدت و آینده نگر تمام بسترهای تربیتی استان شان را دارند رصد می کنند و متناسب با نیاز آینده دنبال شناسایی و تربیت نیروی مورد نیاز هستند.
✅توجه به ظرفیت آموزش و پرورش
✅توجه به ظرفیت اتحادیه دانش آموزی
✅توجه به ظرفیت طلاب و حوزه علمیه
✅شناسایی فعالین فرهنگی شهر و استان و مساجد تاثیر گذار و....
مواردی هستند که برای کار تربیتی شبکه ای مورد نیاز همه ی فعالان فرهنگی هست.
🔹تبلیغ دانش آموزی🔹
راهبر مربی
نوع نگاه یک نمونه از افراد تربیت یافته با نگاه تشکیلاتی را اینجا می بینید. این دوستمون فعلا دانشجو م
عکس نمودار سازمانی ادارات آموزش و پرورش هر استان
راهبر مربی
نوع نگاه یک نمونه از افراد تربیت یافته با نگاه تشکیلاتی را اینجا می بینید. این دوستمون فعلا دانشجو م
وقتی بعد از دهه ی محرم تجربه نگاری را شروع کردیم خیلی بازخورد خوبی داشت
ولی نکته ی جالبی که وجود داشت این بود که فعالین فرهنگی هر شهر یکدیگر را نمی شناختند و از فعالیت های همدیگر بی خبر بودند.
در پیام بعدی یک نمونه را ارسال خواهم کرد.
ایشون از اساتید دانشگاه فرهنگیان هستند
دنبال یک مجموعه ی فعال فرهنگی برای پسرشان می گشتند و فکر میکردند اصلا چنین مجموعه ای در شهر وجود ندارد وقتی اتفاقی با این مجموعه آشنا شدند خیلی خوشحال شدند.
خانواده های زیادی هستند که دنبال مجموعه های فرهنگی می گردند تا با خیال راحت فرزندانشان را بفرستند ولی اطلاعی ندارند لذا باید مجموعه های فعال خودشان را معرفی کنند.
✍برای معرفی مجموعه ی خودتان با فعالان فرهنگی و روابط عمومی ادارات ارتباط بگیرید، در مساجد و نماز جمعه شهر اطلاعیه بدهید و از ظرفیت رسانه کمک بگیرید.
🔹تبلیغ دانش آموزی🔹
💭 بیشتر از آنچه میخوانید، فکر کنید. اگر به صرف خواندن عادت کنید، در بین متن ها و سطرها محدود میشوید. آن وقت نوآور نمیشوید.
#معرفی_کتاب
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱