🔴انحطاط انسان تا کجا؟
▪️ ترويج فاجعه بار همجنس بازی در تمام سطوح مدارس کشورهای غربی !!
✍در حکومت طاغوت ریل گذاری حرکت جامعه به سمت تباهی و شقاوت است
طاغوت حتی زمانی که به ظاهر دارد خدمت می کند نیز در حال خیانت به انسان است.(طرح کلی اندیشه اسلامی)
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
راهبر مربی
تفاوت های حکومت الهی و طاغوتی را در قسمت ولاء ها و ولایت های کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی بخوانید.
✍ایران بهشت مندینین است.
🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
پیام شما:
برای چندتا دخترکشف حجاب کرده که هیچ جوری قانع نشدن فرستادم
واقعا ممنونم کاملا قانع کننده بود.
🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
موج کره ای،بی تی اس،اکسو،بلک پینک.mp3
8.04M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه اول
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس(BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ دورنمایی از فضای موج کره ای
✅ کی پاپ ، کی درام
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
12.91M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه دوم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
✅ آشنایی با فضای ذهنی طرفداران کی پاپ و دلایل محبوبیتشون
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
28.39M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه سوم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
✅ معرفی بی تی اس ، اکسو ، بلک پینک
✅ اصطلاحات کی پاپ
✅ قدرت و نفوذ کمپانی های کی پاپ
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
27.52M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه چهارم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ معرفی کی دراما
✅ شروع نقد کی پاپ و کی دراما
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
40.7M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه پنجم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ نقد کی دراما و کی پاپ
✅ عقاید سازی توسط این موج
✅ ترویج همجنس بازی
✅ آیا کی پاپ میزان خودکشی را کاهش داده است؟
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
30.68M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه ششم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ نقد کی پاپ
✅ استفاده از نمادهای شیطان پرستی و علوم غریبه در کلیپها و لباسها
✅ آیا بی تی اس به کشورهای فقیر کمک کرده است؟
✅ توضیح سایت imdb
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
30.2M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه هفتم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ شروع صنعت موسیقی وفیلم کره ای
✅ نقد کی پاپ و کی درما
✅ قوانین کمپانیها
✅ وضعیت نوجوانان کره ای
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
24.55M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه هشتم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ برگزاری جلسه ی نقد در کلاس
✅ خلاصه ی مواجهه مربی با دانش آموز
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
32.66M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه نهم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ فضای کمی غمگین موجود
✅ نوجوان نتیجه گرا
✅ بحران هویت
✅ همه باید بیان وسط، یه دست صدا نداره
✅ دینِ همه چی خوبه
🔺ادامه دارد...
👇👇
@mdehban313
موج کره ای.mp3
36.14M
📌 #موج_کره_ای 🇰🇷
💠 جلسه دهم
📣#برای_مربی
🎧 بی تی اس (BTS) ، اکسو (EXO) ، بلک پینک ( BLACKPINK)
🎬 کی دراما
✅ بینش همراه با گرایش منجر به رفتار می شود
✅ انسانها طبق علاقه ها عمل میکنند نه آگاهی ها
✅ احساس نیاز بعلاوه انگیزه منجر به فعل میشود
✅ قدم به قدم برای مواجه با نوجوان معتاد کی پاپ و کی دراما
✅ مدیریت حُب و بُغض
🔺جلسه ی پایانی
👇👇
@mdehban313
1401.09.21 - نشست گروه جامعه شناسي - نفوذ فرهنگ شرقي درايران - خانم دلاوري.MP3
27.98M
📌نشست تخصصی
بررسی بی تی اس
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#طعم_تجربه
💠 خدا هست!
خاطره پیمان و عهد یک معلم با دانش آموزش، که با خونشان این پیمان را امضا کردند!
🎥 لینک مشاهده فیلم کامل خاطره
🔴 تجربیات و خاطرات تربیتی- تبلیغی خود را با ما به اشتراک بگذارید.
🌐 لینک سایت رسمی مرکز آیندهسازان:
www.afaagh.com
🔶 لینک کانال رسمی مرکز آیندهسازان:
@mftas_ir
🔴 با ما همراه باشید.
17.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#طعم_تجربه
💠 خدا هست!
خاطره پیمان و عهد یک معلم با دانش آموزش، که با خونشان این پیمان را امضا کردند!
🔴 تجربیات و خاطرات تربیتی- تبلیغی خود را با ما به اشتراک بگذارید.
#محبت_خدا
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
💠 محتوای تبلیغی مبلغان اعزامی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۲
🔻 مقطع ابتدایی:
▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۱
🌐 دانلود
▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۲
🌐 دانلود
▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۳
🌐 دانلود
▫️احترام به والدین
🌐 دانلود
▫️اخلاق نیک و بد
🌐 دانلود
▫️تقلید
🌐 دانلود
▫️حجاب
🌐 دانلود
▫️درسنامه حجاب
🌐 دانلود
▫️درسنامه غدیر
🌐 دانلود
▫️دوست
🌐 دانلود
▫️دهمین آفتاب هدایت
🌐 دانلود
▫️سلام
🌐 دانلود
▫️علم و دانش
🌐 دانلود
▫️کلید خوبی
🌐 دانلود
▫️گلستان ظهور
🌐 دانلود
▫️مسافر کربلا
🌐 دانلود
▫️هدیه آسمان
🌐 دانلود
▫️یاران کوچک امام
🌐 دانلود
🔻 مقطع متوسطه:
▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۱
🌐 دانلود
▫️مجموع محتوای تبلیغی - قسمت ۲
🌐 دانلود
▫️احلی من العسل
🌐 دانلود
▫️ایثار
🌐 دانلود
▫️امام زمان عج - مسجد جمکران
🌐 دانلود
▫️تغذیه سالم در قرآن
🌐 دانلود
▫️زکات در اسلام
🌐 دانلود
▫️دوره نوجوانی
🌐 دانلود
▫️فروع دین - امر به معروف
🌐 دانلود
▫️فضائل امام علی (ع)
🌐 دانلود
▫️نقش کودکان و نوجوانان در عاشورا
🌐 دانلود
▫️همنشین مناسب
🌐 دانلود
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
منبریار2 (استاد عالی).apk
16.09M
📌نرم افزار اندروید 📌
📍ویژه تلفن همراه 👆👆📍
#منبریار_۲
📩 #منبرهای_عالی
🔖مجموع سخنان استاد عالی
🎁بخش اول : منبرها
🔑منبرهای کوتاه
🔖قریب به ۱۰۰۰ منبر کوتاه دسته بندی شده
🔖موضوعی/ مناسبتی
🔑منبرهای معصومین(کوتاه و کامل)
🔑منبرهای موضوعی
🔑منبرهای تفسیری
🔑منبرهای عددی
🔑منبرهای ترحیمی
🔑منبرهای ملی
🎁بخش دوم: داستانها
🪞داستانهای معصومین
🪞داستانهای دلنشین منبر
🪞داستانهای جذاب
🎁بخش سوم : روضه ها
📩متن مراثی و روضه های ائمه معصومین علیهم السلام و اهل بیت علیهم السلام
🎁بخش چهارم: پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ های کاربردی و نیاز روز
در بخش های :
📚اعتقادی
📚عبادی
📚فردی
📚اجتماعی
📚اقتصادی
📚سیاسی
📚خانوادگی
📌دانلود مستقیم 👇👇
https://talabeyar.ir/?p=25346
📌دانلود از ایتا 👇
https://eitaa.com/fish_apk/318
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈
👌فیش های اندروید 👇💯
╭┅─────────┅╮
🌺 @fish_apk
╰┅─────────┅╯
فیش جامع عددی.apk
17.17M
📱نرم افزار تبلیغی 👆👆
مخصوص موبایل 👌
#فیش_جامع_عددی
📌گنجینه عددی 📲
قریب به ۶۰۰۰ محتوای عددی
⏮ #فهرست
🔢 آیات عددی
🔢 تفسیر عددی
🔢 احادیث عددی
🔢 احکام عددی
🔢 داستان عددی
🔢 روضه عددی
🔢 نکات عددی
🔢 منبرکامل عددی
🔢 منبر کوتاه عددی
🔢منبرهای مکتوب عددی سخنرانان
🔢ره توشه عددی
📚یکی از روشهای ماندگاری کلام استفاده از عدد در سخن گفتن است.
📲دانلود مستقیم 👇
https://zaya.io/jua0x
📲دانلود در ایتا 👇
https://eitaa.com/fish_apk/327
📲نصب کنید 👌
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈
👌فیش های اندروید 👇💯
╭┅─────────┅╮
🌺 @fish_apk
╰┅─────────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جهان بدون گلزار ناقصه/اگر ما برای فرزندانمان برنامه نداشته باشیم قطعا دیگران کنترل اذهان و احساسات و عواطف انسانی آنها را در اختیار خواهند گرفت .
آموزشوپرورش حداقل ١٢سال فرصت دارد، هویت حقیقی فرزندان این کشور را رشد دهد...
وقتی معلمین و والدین تمام تمرکز بچه ها را به گرفتن نمره #بیست صرف کردند،
وقتی در مدارس، دانش آموزان تحقیر شدند،
وقتی صداوسیما و رسانه، به معیار زیبایی افراد بیشتر از هویت اخلاقیشون ضریب دادند،
وقتی الگوهای متنوع موفق را معرفی نکردیم،
وقتی حوزه علمیه خواهران به عنوان مرکز تربیت مبلغ، رشته تبلیغ تخصصی ندارد،
وقتی مساجد از برنامه های متنوع مورد نیاز نوجوان خالی شود،
مادران آینده برای ارتباط خیالی با تصویر یک بازیگر و توهم عاطفی، اشک ها می ریزند و از #هویت واقعی خودشان فاصله می گیرند.
#هویت_سازی
#الگو
#الگو_پذیری
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
این دوتا کلیپ را با دقت ببینید
در گذشته برای اینکه اطلاعات بدست مخاطب نرسد از سانسور و پنهان کاری استفاده می شد
ولی با گسترش ابزارهای رسانه ای دیگر پنهان کاری و سانسور منسوخ شد
لذا اکنون شگرد #بمباران_اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گیرد و مخاطب را بین انبوه اطلاعات سرگردان می کنند به نحوی که قدرت #تحلیل و #تفکر را از دست می دهد و صرفا به یک مصرف کننده منفعل تبدیل می شود.
✅خوب در این شرایط چه کاری باید انجام دهیم؟
✅چطور مخاطب را به چالش بکشیم و به #فکر_کردن وادار کنیم؟
#چالش
#مسئله
#گفتگو
🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
خوب خیلی از ما در مواجه با اطرافیان و شاگردان و ... از همین روش استفاده می کنیم یعنی اینقدر به فرد اطلاعات میدهیم که او را خفه می کنیم...
بعد هم می گوییم هرکاری کردم جواب نگرفتم !!!
کتاب بهش دادم
کلی مطلب بهش دادم
استاد بهش معرفی کردم
هرشب براش پیام میفرستم
اما دریغ از ذره ای تغییر و تاثیر😔
بعضا هم میگیم واقعا موندیم چکار کنیم و نا امید می شویم...
🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
این کلیپ و کلیپ های این سبکی از چه روشی استفاده می کنند؟
اول کلیپ با آخر کلیپ را مقایسه کنید
اخرش مخاطب چه احساسی دارد؟
اگر همان ابتدا خبر به صورت مستقیم به آن ها گفته می شد چه عکس العملی داشتند آیا نتیجه متفاوت می شد؟
🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
خوب خیلی از ما در مواجه با اطرافیان و شاگردان و ... از همین روش استفاده می کنیم یعنی اینقدر به فرد ا
عموم ما سرکلاس افراد مختلف را دیدیم که بخاطر فجازی دچار اگاهی کاذب شده اند و اطلاعات پراکنده و کم عمق خود را مسلم و غیر قابل اشکال می دانند و در برابر فهمیدن مقاومت می کنند چون خود را عقل کل می دانند...
اساسا ویژگی نسل جدید را داشتن سواد اینستاگرامی و ... می دانند.
خوب با این نسل چکار کنیم؟
🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
وقتی مخاطبین ما درگیر انبوهی از اطلاعت و داده های مختلف هستند
لطفا شما در ابتدای کار به آنها اطلاعات اضافه ندهید.
با چالش شروع کنید، افراد را به چالش بکشید بجای محتوا دادن، محتوا بخواهید
یعنی اول سوال بپرسید و فرد را با خودش مواجه کنید...
بعد از ایجاد سوال و خلأ ، سراغ پاسخ بروید تا پاسخ شما در ذهن مخاطب بنشیند.
اگر بدون سوال و بدون ایجاد خلا سراغ بیان مطلب رفتید نتیجه ی خوبی نمی گیرید.
اگر خوب افراد را به چالش بکشید تا نداشته های آن ها آشکار شود خودشان دنبال حل مسائل و پرکردن خلا ها می روند
لذا جواب همه ی سوالاتی که می پرسید را نیاز نیست بدهید.
سوال باعث می شود افراد فکر کنند و هر مطلبی را نپذیرند.
#احیای_فکر
🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
وقتی مخاطبین ما درگیر انبوهی از اطلاعت و داده های مختلف هستند لطفا شما در ابتدای کار به آنها اطلاعات
نمونه ۱:
چند وقت پیش یک دوره ی دانشجویی رفتم دیدم دانشجوها شاکی هستند که استاد قبلی جواب سوالات ما را نداده است
بنده هم شروع کردم به سوال پرسیدن
بیش از ۳۰تا سوال جدی از آنها پرسیدم که نتوانستند جواب بدهند!!!
بعد هم چندتا منبع معرفی کردم و گفتم بروید جواب را پیدا کنید 😂
اگر مخاطب را خوب درگیر سوال کنید و خلا ایجاد کنید این سوال مخاطب را رها نمی کند و بدنبال جواب می کشاند.
🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹