eitaa logo
راهبر مربی
1.6هزار دنبال‌کننده
516 عکس
146 ویدیو
328 فایل
💠هم اندیشی جهت تبلیغ دانش آموزی 💠 ارائه طرح درس ها و نکات تبلیغ دانش آموزی و دانشجویی 💠 بررسی چیستی، چرایی و چگونگی کار تربیتی 💠 تجربه نگاری راه ارتباطی: @Derakhshani72 تبادل: @er_ma_313
مشاهده در ایتا
دانلود
نائب الزیاره همگی هستیم🌹
آغاز به کار اولین هنرستان رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در اردبیل شرکت ایساکو در راستای افزایش بهره‌وری و توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستان‌های فنی کشور، با همکاری وزارت آموزش و پرورش «رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک» را در استان اردبیل راه‌اندازی کرد. کارهای خوبی که خیلی دیر در حال شروع شدن هستند... 🔹 تبلیغ دانش آموزی 🔹
راهبر مربی
آغاز به کار اولین هنرستان رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک در اردبیل شرکت ایساکو در راستای افزایش
رفقا اگر برنامه ای برای اوقات فراغت تابستان یا ... دارید پیشنهاد می کنم یک دوره مهارت افزایی هم کنار آن حتما داشته باشید مثلا آموزش تعمیر و نگهداری دوچرخه آموزش تعمیرات جزئی شیرآلات و پریز و ... دوخت کفش و امثال آن مطمئن باشید بازخورد خوبی می‌گیرید و مهارتهای بچه ها خیلی افزایش پیدا می کند. پ.ن:با چند نفر که مهارت دارند صحبت کنید تا کمک کار شما باشند‌
میوندار100.pdf
1.02M
میـوندار ویژهٔ مخاطب هیئتی‌ جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ معرفی کتاب: بازخوانی نقش جوان هیئتی به‌عنوان میان‌د‌ار خیمه حسینی و معرفی کلیدی‌ترین ویژگی آن در پیشرفت کشور امام حسین علیه السلام در موضوع میان‌داران عرصه پیشرفت دین و جامعه با توجه به شاخصه مهم اتحاد و همدلی از طریق استفاده از جایگاه میدان‌دار هیئات که برای مخاطب مسجدی و هیئات بسیار مناسب است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: میان خیمهٔ حسین(ع) جلسه دوم: یک کاروان میان‌‌دار! جلسه سوم: فریاد بیعت در خرابه! جلسه چهارم: در مسیرِ امام! جلسه پنجم: امام حسین(ع)، امام همه جلسه ششم: مجاهد سیزده‌ساله جلسه هفتم: کوچک‌ترین میان‌دار، بزرگ‌ترین فریاد! جلسه هشتم: همراه شو جلسه نهم: علمدار؛ میدان‎‌دار بی‌نظیر جلسه دهم: امام مهربانی‌ها ـــــــــــــــــــــــ دانلود کامل این کتاب، ان‌شاءالله، به زودی در سامانه شمع shabaketabligh.ir ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
میوندار200.pdf
1.03M
میـوندار طرح درس ویژهٔ کودک و نوجوان جلسه اول تا سوم ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ در موضوع میدانداران عرصه پیشرفت دین و جامعه با توجه به شاخصه مهم اتحاد و همدلی از طریق استفاده از جایگاه میداندار هیئات که برای مخاطب نوجوان و هیئات نوجوانان بسیار مناسب است. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ جلسه اول: بررسی ابعاد مختلف میاندار در هیئت جلسه دوم: میوندار خوبی‌ها باش! (تعیین مخاطب به عنوان میوندار اصلی جامعه) جلسه سوم: ما به هم مربوطیم! (تبیین ضرورت خیرخواهی و توجه به پیوندهای اجتماعی) جلسه چهارم: خوشبختی با امام است! (تبیین تنظیم زاویه نگاه با امام جامعه) جلسه پنجم: بودن یا نبودن! (پیامدهای کناره‌گیری از میونداری) جلسه ششم: پله‌های سقوط(1)! (ضعف، مانعی برای میونداری) جلسه هفتم: پله‌های سقوط(2)! (فردگرائی، عامل نابودی پیوندها) جلسه هشتم: مرد میدان! (مرد میدان بودن، ویژگی اصلی میونداری) جلسه نهم: یک دست صدا ندارد! (ضرورت همدلی در سختی‌های اجتماعی) جلسه دهم: پسندم آنچه را جانان پسندد! (تنظیم مسیر زندگی با امام) ـــــــــــــــــــــــ دانلود کامل کتاب، ان‌شاءالله، به زودی در سامانه shabaketabligh.ir ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
راهبر مربی
🌀 صدای ضعیف معارف نسلی! 🔺 یک آفتی هم وجود دارد و آن اینکه در این آشفته بازار صداهای مختلف فضای مجازی و تکثر رسانه‌ای که وجود دارد این تکثر رسانه‌ای در این صداهای گوناگون، یک صدا در انزوا قرار گرفته و آن صدای انتقال معارف نسلی و خانوادگی است. 🔻 پدرها، مادرها خیلی چیزها را به بچه‌هایشان یاد می‌دادند. در این غوغای تکثر رسانه‌ای این صدا ضعیف شده.
❗️ بسیار مهم متن کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مبلغین و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور منتشر شد. ۱۴۰۲/۴/۲۱ ❌ حتی اگر دیدار بودید بازهم این متن را بخوانید. کسانی که حضور نداشتند دوبار بخوانند! 🔍 بخوانید👇 khl.ink/f/53333
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نکته جالب رهبر معظم انقلاب: سابق جوان‌ها را از رفیق و مصاحب بد برحذر می‌داشتیم؛ حالا مصاحب بد داخل جیبش است.
بعد از سخنرانی دیروز حضرت آقا همه ی افراد و نهادها انگشت اتهام را به سمت یکدیگر بردند هریک تقصیر را گردن دیگری انداخت و بخش عمده انتقادها هم به سمت سازمان های تبلیغی رفت... چند آیه قرآن و یک سنت الهی را در ماجرای حضرت موسی (ع) و بنی اسرائیل با همدیگر مرور کنیم: قدم اول: سرپیچی از فرمان ولی خدا (بعد از دیدن نصرت های پی در پی الهی) قَالُوا يَا مُوسَىٰ إِنَّا لَن نَّدْخُلَهَا أَبَدًا مَّا دَامُوا فِيهَا فَاذْهَبْ أَنتَ وَرَبُّكَ فَقَاتِلَا إِنَّا هَاهُنَا قَاعِدُونَ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺍﻱ ﻣﻮﺳﻲ ! ﺗﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺁﻧﺠﺎﻳﻨﺪ ، ﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﻭﺍﺭﺩ ﺁﻧﺠﺎ ﻧﺨﻮﺍﻫﻴﻢ ﺷﺪ ، ﭘﺲ ﺗﻮ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺕ ﺑﺮﻭﻳﺪ [ ﺑﺎ ﺁﻧﺎﻥ] ﺑﺠﻨﮕﻴﺪ ﻛﻪ ﻣﺎ [ ﺗﺎ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻛﺎﺭ ] ﺩﺭ ﻫﻤﻴﻦ ﺟﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺍﻳﻢ .(مائده ٢٤) ای موسی تو با خدای خودت برو بجنگ ما اینجا نشستیم کار که تمام شد ما را صدا بزن... قدم دوم: تنها ماندن ولی خدا قَالَ رَبِّ إِنِّي لَا أَمْلِكُ إِلَّا نَفْسِي وَأَخِي فَافْرُقْ بَيْنَنَا وَبَيْنَ الْقَوْمِ الْفَاسِقِينَ [ ﻣﻮﺳﻲ ] ﮔﻔﺖ : ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ! ﻣﻦ ﺟﺰ ﺑﺮ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭم ﺗﺴﻠﻄﻲ ﻧﺪﺍﺭم ، ﭘﺲ ﻣﻴﺎﻥ ﻣﺎ ﻭ ﺍﻳﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭ ﺑﺪﻛﺎﺭ ﺟﺪﺍﻳﻲ ﺍﻧﺪﺍﺯ .(٢٥) قدم سوم: سیلی خواهید خورد قَالَ فَإِنَّهَا مُحَرَّمَةٌ عَلَيْهِمْ أَرْبَعِينَ سَنَةً يَتِيهُونَ فِي الْأَرْضِ فَلَا تَأْسَ عَلَى الْقَوْمِ الْفَاسِقِينَ [ ﺧﺪﺍ ] ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﺍﻳﻦ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ ﻣﻘﺪﺱ [ ﺑﻪ ﻛﻴﻔﺮ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﻲ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﺣﻖ ] ﺗﺎ ﭼﻬﻞ ﺳﺎﻝ ﺑﺮ ﺁﻧﺎﻥ ﺣﺮﺍم ﺷﺪ ، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﺕ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦِ [ ﺳﻴﻨﺎ ] ﺳﺮﮔﺮﺩﺍﻥ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﻮﺩ، ﭘﺲ ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻥ ﻭﺑﺪﻛﺎﺭ ﻏﻤﮕﻴﻦ ﻣﺒﺎﺵ .(٢٦) ✍قرار نیست کسی از بیرون بیاد و تحول ایجاد کند، اگر می خواهیم فرمان ولی روی زمین نماند و کار پیش برود باید هر فرد و مجموعه ای به اصلاح نقاط ضعف خود بپردازد و به وظیفه ی خود عمل کند و الا همه سیلی خواهیم خورد.
بیداری؟
راهبر مربی
وقتی مخاطبین ما درگیر انبوهی از اطلاعت و داده های مختلف هستند لطفا شما در ابتدای کار به آنها اطلاعات
دوست داری یک کلاسداری چالشی ببینی؟ جمعیت بالای ۵۰۰نفر بحثی از جنس فلسفه اخلاق ولی بجای چرت زدن همه درگیر بحث شدند...
43.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درسگفتار عدالت، مایکل سندل جلسه اول: جنبه اخلاقی قتل اگر شما در برابر یکی از دو انتخاب زیر قرار بگیرید چه می کنید؟ ۱- یک نفر را بکشید و جان پنج نفر دیگر را نجات دهید ۲- هیچ کاری نکنید حتی اگر بدانید آن پنج نفر جلوی چشمتان می‌میرند. جلسه دوم: پرونده قضاییِ آدم خواری سندل بحث بنیادهایِ فلسفه‌ی فایده‌گراییِ جرمی بنتهام را با طرح یک پرونده‌ی قضایی در قرن نوزدهم شروع می‌کند پ.ن: خواستید نسخه ی با کیفیت تر را ببینید به این لینک مراجعه کنید https://www.aparat.com/v/ig4n9 ✍دقت کنید ببینید چطور مخاطب را درگیر بحث می‌کند و بعد چطور به چالش می کشد و به فکر کردن وادارش می کند.
راهبر مربی
درسگفتار عدالت، مایکل سندل جلسه اول: جنبه اخلاقی قتل اگر شما در برابر یکی از دو انتخاب زیر قرار بگیر
درس‌گفتارهای عدالت از مایکل سندل در دانشگاه هاروارد بیش از هر چیز طرح سوال است و به نحوی سعی می‌کند در مورد مسایل اساسی و روزمره، ذهن ما را درگیرِ زوایای پنهانشان کند. از مثال‌های به نظر پیش پا افتاده شروع می‌شود و نشان میدهد در مقیاس بزرگتر هم، همان منطق و نحوه تصمیم‌گیری می‌تواند حکم فرما باشد و البته همیشه ماجرا به آن سادگی که فکر می‌کنیم نیست. در لینک زیر ۱۸ کلاس نیم ساعته را می توانید مشاهده کنید در آپارات هم هست. https://3danet.ir/justice-michael-sandel/ لطفاً بعد از دیدن کلیپ ها نظرتون درباره ی نحوه کلاسداریش بفرستید. پ.ن: دوستانی که فلسفه نخواندن یا طرح ولایت شرکت نکردند ۲ _۳قسمت بیشتر نبینند.
راهبر مربی
درسگفتار عدالت، مایکل سندل جلسه اول: جنبه اخلاقی قتل اگر شما در برابر یکی از دو انتخاب زیر قرار بگیر
دوستان درخواست داشتند بقیه قسمت ها را هم بارگذاری کنیم ولی محدودیت حجمی ایتا اجازه بارگذاری فایل ها را نمی دهد بنابراین لینک را ارسال می کنم آنلاین ببینید.
لینک جلسه 3 و4 https://www.aparat.com/v/4I5it جلسه سوم: قیمت گذاشتن بر روی زندگی امروزه کمپانی‌ها و دولت‌ها اغلب منطق فایده‌گرایی جرمی بنتهام را به نام تحلیل هزینه-فایده استفاده می‌کنند. مایکل سندل برخی از پروندهای قضایی معاصر را مطرح می کند که تلاش کرده‌اند با محاسبه هزینه-فایده، ارزش دلاری برای جان انسان تعیین کنند. این پرونده‌ها باعث شدند مخالفت‌های زیادی با منطق فایده‌گرایی (بیشترین شادی برای بیشترین افراد) برانگیخته شود. آیا ما همیشه باید به شادی اکثریت، وزن بیشتری بدهیم حتی اگر اکثریت بیرحم و فرومایه باشند؟ آیا می‌توان همه‌ی ارزش‌ها را با مقیاس مشترکی مثل پول سنجید و مقایسه کرد؟ جلسه چهارم: چگونه لذت را اندازه بگیریم؟ در این بخش سندل، فیلسوف فایده‌گرا جان استوارت میل را معرفی می کند. میل تلاش کرد تا از فایده‌گرایی در برابر انتقادات دفاع کند. میل معتقد است که جستجوی بیشترین شادی برای بیشترین افراد با حفظ حقوق فردی مغایرتی ندارد و فایده‌گرایی بین لذایذ عالی و پست تمیز قائل می‌شود. میل معتقد است که لذت‌های والاتر همیشه لذت‌هایی هستند که توسط یک اکثریتی که به خوبی آگاه باشند انتخاب می‌شوند. سندل این نظریه را با نمایش قسمت‌هایی از سه نوع بسیار متفاوت از یرنامه‌های سرگرم کتتده آزمایش می‌کند. این برنامه‌ها عبارتند از : اجرای شکسپیر، عامل ترس، و سیمپسونها. دانشجویان درباره‌ی اینکه کدام تجربه لذت والاتری را ایجاد می‌کند و اینکه دفاع میل از فایده‌گرایان موفقیت آمیز بوده است، بحث می‌کنند.
جلسه 5و 6 https://www.aparat.com/v/RHrLy جلسه پنجم: آزادی انتخاب سندل مفهوم حقوق فردی را از دیدگاه آزادی گرایان معرفی می کند. با توجه به اینکه در این دیدگاه فقط دولت حداقلی قابل قبول است، آزادی گرایان بحث می کنند که دولت نباید قدرت قانونی برای اعمال در موارد زیر را داشته باشد: ۱-محافظت مردم از خودشان با بستن کمربند ایمنی. ۲-تحمیل کردن ارزشهای اخلاقی تعدادی از مردم بر روی کل جامعه. ۳-بازتوزیع درآمد از طریق گرفتن از ثروتمندان و دادن به فقرا. سندل ضمن آوردن مثال از بیل گیتس و مایکل جردن به اندیشه ی آزادی گرایان در مورد گرفتن مالیات می پردازد. آزادی گرایان معتقدند گرفتن مالیات به منظور باز توزیع ثروت (گرفتن از ثروتمندان و دادن به فقرا) برابر است با اعمال کار اجباری. جلسه ششم: چه کسی مالک من است؟ رابرت نوزیک فیلسوف آزادی‌گرا گرفتن مالیات از افراد ثروتمند برای پرداخت اجاره خانه، سلامت و تحصیلاتِ فقرا را نوعی زورگویی می داند. ابتدا دانشجویان در مورد پدیده ی مالیات گیری به منظور بازتوزیع ثروت بحث می کنند. آیا بیشتر افراد فقیر جامعه برای ادامه زندگی به خدمات اجتماعی نیاز ندارند؟ اگر شما در جامعه ای زندگی می کنید که سیستم مالیات گیری پیشرفته ای دارد آیا ملزم به پرداخت مالیات خود نیستید؟ آیا بسیاری از افراد ثروتمند صرفا به دلیل خوش شانسی یا موقعیت خانوادگی به چنین ثروتی نرسیده اند؟ گروهی از دانشجویان به عنوان تیم آزادی گرایان داوطلب می شوند تا از فلسفه ی آزادی گرایی در مقابل این ایرادات دفاع کنند.
جلسه 7 و 8 https://www.aparat.com/v/ONSJR جلسه هفتم: این زمین متعلق به من است. فیلسوف بزرگ، جان لاک، معتقد است که تک تک افراد از حق زندگی، آزادی و مالکیت خصوصی برخوردارند و این حقوق از ابتدای امر در “وضع طبیعی” به انسانها داده شده است. از نظر او، “وضع طبیعی” زمانی است که هنوزهیچ گونه دولتی تشکیل نشده و هیچ قانونی وضع نشده است. بر اساس نظریه لاک، حقوق طبیعیِ ما توسط قانون طبیعت، تحت عنوان “مفهوم عقل”، تبیین شده است که می گوید ما نمی‌توانیم این حقوق جداناپذیر را از دیگری سلب یا به دیگری واگذار کنیم. جلسه هشتم: رضایتِ فرد بالغ اگر همه ما از حقوق جداناپذیرِ زندگی، آزادی و مالکیت خصوصی برخوردار هستیم، پس چگونه یک دولت قادر خواهد بود قوانین مالیاتی را که توسط نمایندگان یک اکثریت محض تصویب شده است، اجرا کند؟ آیا مصداق این نیست که مال مردم را بدون رضایتشان از آنها بستانیم؟ پاسخ لاک این است که ما وقتی می پذیریم در یک جامعه زندگی کنیم، به گونه‌ای “رضایت ضمنیِ” خود را برای پیروی از قوانین مالیاتی اذعان کرده‌ایم.
راهبر مربی
درسگفتار عدالت، مایکل سندل جلسه اول: جنبه اخلاقی قتل اگر شما در برابر یکی از دو انتخاب زیر قرار بگیر
هدف از گذاشتن کلاس های مایکل سندل دو تا چیز بود ۱_اینکه روش کلاسداری ایشان را ببینیم و استفاده کنیم. (روش کلاسداری بنده هم به تقریبا به همین شکل هست البته از ایشون یاد نگرفتم ولی روش ایشون آموزنده هست) ۲_مبانی فکری مکاتب مختلف را بشناسید در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با طلاب هم نسبت به این مسئله توصیه شد. اما لازم است یادآوری کنم محتوای مورد بحث ایشان شاید برای همه ی دوستان مناسب نباشد لذا تشخیص با خود دوستان است که ببینند یا نبینند. اما برای دوستانی که می خواهند روی این مسئله کار کنند بنده کتاب هم معرفی می کنم. 🔹تبلیغ دانش آموزی🔹
راهبر مربی
هدف از گذاشتن کلاس های مایکل سندل دو تا چیز بود ۱_اینکه روش کلاسداری ایشان را ببینیم و استفاده کنیم.
کتاب عدالت، مایکل سندل کتاب فلسفه اخلاق ، مجتبی مصباح کتاب طرح ولایت اگر خواستید کار کنید حتما کتاب فلسفه اخلاق را بخوانید تا اشکالات سندل را هم متوجه شوید. 🔹تبلیغ دانش آموزی🔹
سلام با توجه به اینکه قبلا طرح ولایت شرکت کردید دوباره صوت های تدریس طرح ولایت را گوش دهید و نکته برداری کنید. فلسفه را بدون استاد نمی شود پیش رفت حتما باید استاد داشته باشید. کتاب های معارف کاربردی هم خوب هست ولی کافی نیست ان شاء الله در آینده ی نزدیک این کتاب ها را معرفی می کنیم 🔹تبلیغ دانش آموزی🔹
افتخار خود من این است که یک بسیجی باشم؛ سعی کرده‌ام این‌جوری عمل کنم. سال آخر ریاست جمهوری - دو، سه ماه مانده بود به آخر ریاست‌جمهوری من - در یکی از دانشگاهها برای یک جمع دانشجو صحبت می‌کردم و به سؤالات پاسخ می‌دادم؛ یکی از سؤالات این بود که شما بعد از ریاست جمهوری قصد دارید چه کار کنید و شغلتان چه باشد؟ گفتم: اگر امام به من بگوید برو بشو رئیس عقیدتی سیاسی فلان پاسگاهِ مرزیِ منتهاالیه جنوب شرقی کشور، من با افتخار می‌روم آن‌جا و مشغول خدمت می‌شوم! اگر این کار از من برمی‌آید و این کار را از من می‌خواهند، من حاضرم و به آن‌جا می‌روم؛ توطین نفس کردم. این را از باب اینکه شما فرزندان من هستید، به شما دارم می‌گویم. صحبت پدرفرزندی است؛ نمی‌خواهم راجع به خودم صحبت بکنم. هر جا و در هر زمانی به شما نیاز هست، آن‌جا حاضر باشید. این می‌شود بسیجی؛ بسیج یعنی این. بیانات در دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها - 1386/02/31 ●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎● 🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
💠 کتاب کار مربی "چراغِ تکیه" ویژه مربیان، مبلغان و فعالان فرهنگی دوره متوسطه اول و دوم 🔴 موضوع: امام شناسی ⬅️ تولید مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان 🖋 به کوشش حسین رحیمی 📖 "چراغِ تکیه" می‌کوشد تا محتوای مورد نیاز، جهت برگزاری مراسمات معرفتی محرم را در اختیار مربی، مبلغ و فعال فرهنگی قرار داده و به عنوان یک ابزار مسیر مربیان، مبلغان و فعالان فرهنگی، را در جهت رسیدن به هدفشان که تعظیم شعائر اهل بیت (علیهم السلام) و بیان نکات معرفتی و تربیتی از زاویه ورود این ماه پر خیر و برکت است را هموار نماید. 🔰ویژگی‌های کتاب: • رویکرد معرفتی- تربیتی • توجه به مسائل اعتقادی دانش آموزان • کاربردی بودن محتوا • تولید محتوا بر اساس اقتضائات میدان ℹ️ لینک دسترسی به فایل کتاب 🌐 لینک کانال رسمی مرکز آینده‌سازان: @mftas_ir 🔶 لینک کانال رسمی مرکز آینده‌سازان: @mftas_ir 🔴 با ما همراه باشید.
https://www.mehrnews.com/news/5837571 رویداد دخترخاله ها ایده ی جالبی بود. 🔹تبلیغ دانش آموزی🔹
راهبر مربی
https://www.mehrnews.com/news/5837571 رویداد دخترخاله ها ایده ی جالبی بود. #ایده_تبلیغی 🔹تبلیغ دانش
یکی از دوستان طلبه برای تعدادی دانش آموز در محله ی خودشان کلاس برگزار کرده بود بعد از کمی صحبت و ارتباط گیری اولیه گفته بود بچه ها بروید رفقاتون رو بیارید هرکی تعداد بیشتری بیاره جایزه داره در مدت کمی بالای صدتا دانش آموز برای کلاس جمع کرده بودند. خلاصه که ماه محرم فرصت کمه ولی افراد پای کار زیاد هستند حواستون به نوجوون های محل تبلیغ باشه و باهاشون ارتباط بگیرید 🔹تبلیغ دانش آموزی🔹
راهبر مربی
https://www.mehrnews.com/news/5837571 رویداد دخترخاله ها ایده ی جالبی بود. #ایده_تبلیغی 🔹تبلیغ دانش
دوستانی که شهرکرد حضور دارید سعی کنید با استاد طاهری عزیز از نزدیک در ارتباط باشید ایشان جزء اساتیدی هستند که همنشینی با آنها باعث رشد می‌شود و لازمه سر راه هر کدام از ما یکی از این اساتید باشد استادی که به احترام شاگرد تمام قد می ایستاد و در برابر اشتباهات آن ها نیز تمام قد می ایستادند. بنده از ایشان آموختم اگر به احترام افراد تمام قد ایستادید و تکریم کردید به روز واقعه هم می توانید در مقابل اشتباه آن ها تمام قد بایستید و آنها احساس تحقیر نکنند. 🔹تبلیغ دانش آموزی🔹
چندتا برنامه داریم برای اجرا اما فرصت نمی کنیم عملیاتی کنیم. ۱_برگزاری نشست های آموزشی تبلیغی (فعلا ۳تا استاد هماهنگ شده است و در نوبت اجرا هست) ۲_بیان مطالب و تجارب بیشتر تبلیغی ۳_ تاسیس یک گروه مجازی در کنار کانال جهت گفتگوی بیشتر فعالان فرهنگی ( پشتیبانی آن وقت زیادی نیاز دارد) خوب چه کنیم؟ کمک می کنید تا کارها سریعتر جلو برود یا صبر می کنید تا آرام آرام خودمان انجام دهیم؟
29.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| گزارش کوتاهی از آنچه در افتتاحیه رویداد دخترخاله ها گذشت... 📌بزرگ ترین دورهمی دختران حاج قاسم استان چهارمحال و بختیاری 🔶با محوریت: 🔸الگوی زیست عفیفانه دختر مسلمان ایرانی 🔻٢۴ تیرماه 1402 🔺فرهنگسرای بزرگ شهرکرد ༺🦋@nehzat_eslami_chb @enghelabion97
راهبر مربی
چندتا برنامه داریم برای اجرا اما فرصت نمی کنیم عملیاتی کنیم. ۱_برگزاری نشست های آموزشی تبلیغی (فعلا
إِنَّا وَجَدْنَاهُ صَابِرًا نِّعْمَ الْعَبْدُ إِنَّهُ أَوَّابٌ ﺑﻲ ﺗﺮﺩﻳﺪ ﻣﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺷﻜﻴﺒﺎ ﻳﺎﻓﺘﻴﻢ . ﭼﻪ ﻧﻴﻜﻮ ﺑﻨﺪﻩ ﺍﻱ ! ﻳﻘﻴﻨﺎً ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺭﺟﻮﻉ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ .(ص ٤٤) خوب ظاهرا شما به سیره حضرت ایوب تمسک کردید. پ.ن: البته خیلی از کارهایی که به اسم صبر فاکتور می کنیم نامش انفعال هست و آدم هایی که صبور معرفی می کنیم بعضا منفعل هستند نه صبور؛ 🔹تبلیغ دانش آموزی🔹