راهبر مربی
مشاهده ۱: قبل از کرونا در مدارس وقتی بحث از روابط دختر و پسر می شد عموم دخترها می گفتند هدف ما از را
ارسالی
تجربه ی استاد شُکری
سلام .وقت بخیر
۱۴۰۰دعوت شدم در دبیرستانهای شیراز راجع به حجاب صحبت کنم بنده از سنگرهای خراب برای دفاع استفاده نمی کنم از سنگرهای سالم شروع می کنم وبه بازسازی سنگر مخروبه که رسیدم از آن استفاده می کنم برای همین در دبیرستانهای شیراز موضوعم را «راز جذابیت دختران» گذاشتم و شیوه کار را به شکل کرسی آزاد اندیشی تعریف کردم.
اولا دانش آموزان بسیار جا خوردند چون به آنها گفته بودند استاد از تهران میاد و راجع به حجاب صحبت می کنه شما هم راجع به حجاب فکر کنید که فکر نکنند شما چیزی راجع به حجاب نمی دانید جلسه اول متوجه شدم که چنین اتفاقی افتاده ،سریع گفتم موضوع صحبت من راز جذابیت دختران چیست؟
سنگرهای تخریب شده سنگرهای هستند که دشمن زده و مخاطب ما را در مورد اون سنگرهای کاملا شستشوی مغزی کرده وذهنیت او را نسبت به اون موضوع کاملا به سلیقه خودش شکل داده وحتی نحوه برخورد ما نحوه صحبت ما در مورد ان موصوعات وراجه به پاسخگویی ما نسبت به سوالات مربوط به آن موضوعات را کاملا به مخاطب ما بیان کرده ویاد داده
وقتی ما به آن موضوع می پردازیم با یک فرد کاملا آماده مواجه می شویم وتوفیقی در بیان اطراف واکناف آن موضوع پیدا نمی کنیم ویا به حداقل توفیقات می رسیم
حجاب یکی از اون سنگرهای تخریب شده از،سوی دشمن است.واز این مدل سنگرهاداریم
می دونم مکتوبات خیلی توانمند برای انتقال معنا نیستند ولی امیدوارم تا حدی مفهوم مد نظر را منتقل کرده باشم.
✍قالب جذاب و ورود به بحث از یک زاویه ی نگاه دیگر تاثیر زیادی در انتقال معنا دارد
لذا خلاقیت مربی و مبلغ در ورود به بحث بسیار مهم است.
گاهی لازم است چندبار صوت بعضی از اساتید را گوش دهیم تا با روش های ورود و خروج آنها در بحث آشنا شویم و بتوانیم بکار بگیریم.
آموزش قبل از فعالیت و همراه فعالیت و بعد از فعالیت ضروری است تا هزینه ی آزمون و خطا کاهش یابد.
#تجربه_نگاری
راهبر مربی
مشاهده ۱: قبل از کرونا در مدارس وقتی بحث از روابط دختر و پسر می شد عموم دخترها می گفتند هدف ما از را
لازم است داخل پرانتز اشاره ی ریزی داشته باشیم که نسبت به ادبیات همجنس بازی و استدلال های آنها آشنایی داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید پاسخ دهید.
چندتجربه ی دیگر از اعتکاف قرار است دوستان بنویسند بفرستند
اگر رسید منتشر می کنیم.
فعلا بحث اعتکاف دانش آموزی را همین جا پایان می دهیم.🌹
هدایت شده از راهبر مربی
📜بسته محتوایی دهه فجر
با هدف حمایت از منابر و سخنرانیهای انقلابی در سراسر کشور، مجموعه محتواهای انقلابی زیر برای مخاطبان عمومی و دانشآموزی آماده شده است.
جهت دریافت محتواها، روی لینک مربوطه بزنید
1. تناقض آشکار
https://b2n.ir/s44742
2. فیلتربشکن
https://b2n.ir/d13960
3. معجزه قرن
https://b2n.ir/h28641
4. ماموریت بزرگ یک
https://b2n.ir/a29599
5. در مسیر پیشرفت
https://b2n.ir/y91406
6. تاریخ استعمار
https://b2n.ir/y13954
7. 57 ریشتر
https://b2n.ir/m35983
8. اصول اقتدار
https://b2n.ir/j04841
9. ضد گلوله
https://b2n.ir/y96824
10. برچسب
https://b2n.ir/r25939
11. لیدر
https://b2n.ir/y81799
12. زندگی را از بالا نگاه کن
https://b2n.ir/t59178
13. شاهکلید
https://b2n.ir/t21536
14.از آزادی تا آزادی
https://b2n.ir/b01155
15. قانون جنگل
https://b2n.ir/x30668
16. تولد نور
https://b2n.ir/d21533
17. پیشرفتهای پزشکی ایران
https://b2n.ir/a58047
18. 180 درجه
https://b2n.ir/r12363
19. 360 درجه
https://b2n.ir/x28338
20. مکتب سرنوشت ساز
https://b2n.ir/e59480
#دهه_فجر
#انتخابات
هدایت شده از راهبر مربی
41.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش سخنرانی چند رسانه ای ((۵۷ ریشتر)) ویژه دهه مبارکه فجر
با عرض سلام بزرگوارانی که سخنرانی چند رسانه ای کار می کنند بسیار برنامه کاربردی و مفید است. البته نکات زیر را فراموش نکنیم:
۱_نصب برنامه فلش پلیر برای کامپیوتر
۲_نصب برنامه ۵۷ ریشتر
۳- خواندن روایت نامه با دقت بالا
بزرگواران اگه سوالی نسبت به اجرای برنامه داشتند در خدمتتون هستم .
09193575661
هدایت شده از راهبر مربی
57.rar
47.62M
فایل سخنرانی چند رسانه ای ((۵۷ ریشتر)) ویژه دهه مبارکه فجر
با عرض سلام بزرگوارانی که سخنرانی چند رسانه ای کار می کنند بسیار برنامه کاربردی و مفید است.
البته نکات زیر را فراموش نکنیم:
۱_نصب برنامه فلش پلیر برای کامپیوتر
۲_نصب برنامه ۵۷ ریشتر
۳- خواندن روایت نامه با دقت بالا
#طرح_درس
راهبر مربی
📜بسته محتوایی دهه فجر با هدف حمایت از منابر و سخنرانیهای انقلابی در سراسر کشور، مجموعه محتواهای ان
این طرح درس ها با اینکه قدیمی هستند با اینحال قابل استفاده است ولی مبلغ باید بعضی اطلاعات را بروز رسانی بکند.
قانون جنگل رو خودم سال 97-98 می گفتم طرح درس خوبی بود.
راهبر مربی
💠 صوت جلسه دوم طرح درس دانش آموزی محورهای مطرح شده: ✅بیان راه های شروع کلاس و احیای فکر ✅به چالش کشی
👆
این طرح درس را بنده در ایام اعتکاف و مدارس گفتم (صوتش را در کانال می گذارم)
برای ایام انتخابات هم یکی از مباحث جدی همین موارد می باشد لذا برای ایام انتخابات یکی از موارد پیشنهادی تسلط بر این بحث می باشد.
راهبر مربی
کارگاه ارتباط موثر ویژه اساتید فعال جهاد تبیین برگزار گردید، مباحث این کارگاه کاملا عملیاتی و راهگش
اگر برای انتخابات عازم هستید
این صوت را فراموش نکنید.
البته اینجا یک ساعت سانسور شده اگر کسی خواست پیام بده فایل بدون سانسور رو در اختیارش قرار دهم😉
Binder1.pdf
4.65M
#محتوای_تبلیغی
بستۀ جامع محتوای دهه فجر
(ویژهٔ مبلغان و کنشگران فرهنگی)
ــــــــــــــــــــــــ
شامل: بیش از ۳۰۰ محتوای مختلف، در قالبهای متعدد و برای مخاطبین متفاوت
📚منبر مکتوب
📋مجموعه اشعار
🎙سرود و نماهنـگ
📚کتاب، جزوه و مقاله
📽 سخنرانی چندرسانهای
🎥فیلم، انیــمیشـــن و مـستند
🎁طرح درس برای کودکونوجوان
🎙کلیپ و پادکست از بزرگان و صاحبنظران
و موارد دیگر از قبیل: ایدههای عملیاتی، پوستر و....
ــــــــــــــــــــــــ
برای مشاهده و دریافت محتواها به نشانی زیر مراجعه نمایید:
B2n.ir/z68556
برای اعتکاف حالت مطلوب این است که قبل از شروع اعتکاف (شب اول) یک جلسه توجیهی ترجیحا با حضور والدین برگزار بشود و شرایط کلی و احکام اعتکاف و ... توضیح داده بشود یا اینکه موقع ثبت نام حضوری این موارد گوشزد بشود.
در اعتکاف و راهیان و امثال آن عده ای صرفا بخاطر دورهمی و تفریح شرکت می کنند و اگر مدیریت نشوند برنامه را خراب می کنند.
بنابراین اگر در اول کار توجیه نشدند در روز اول باید اینکار انجام بشود و در نهایت عذر دوستانی که به هیچ شکلی حاضر به همکاری نیستند را بخواهید.
اگر امید به تغییر رویه داشتید یه گونه ای دیگر می توان برخورد کرد ولی مدیریت فضای اعتکاف مهم است.
در یکی از مساجدی که بنده سرزدم بچه ها کامل رها بودند و کل فضای مسجد را به هم ریخته بودند در صورتی که اگر مدیریت می شد و از ابتدا به یک نفر را به بچه ها معرفی می کردند که با ایشون هماهنگ شوند شاید وضعیت بهتری رقم می خورد.
#اعتکاف
فعلا روی این موارد فکر کنید:
💥مساله: کاهش مشارکت
💹هدف: افزایش مشارکت
🔑راهکار:؟؟؟؟
مخاطب؟ عمومی، خاص(دانش آموز و دانشجو و...)
دلیل کاهش مشارکت؟؟؟🧐
✅راهبرد و هدف اصلی ج.ا.ا: آوردن مردم به صحنه (اعم از انتخابات)
✅چه راهبرد ها و تاکتیک هایی باید بکار بگیرد؟
❌راهبرد و هدف اصلی دشمن: خارج کردن مردم از صحنه
❌دشمن از چه راهبرد ها و تاکتیک ها و راهکارهایی استفاده می کند؟
💥الگوی جنگ شناختی در اینجا به چه شکل پیاده می شود؟!
راهبر مربی
خلاصه کتاب هنر تحریم ها
یکی از بحث های لازم برای ایام انتخابات و پاسخ دهی به سوالات اشراف روی مسئله ی تحریم هست.
در کانال تحلیل سیاسی
تحریم را جستجو بزنید مطالب مختصری جهت استفاده کار شده است.
هدایت شده از تحلیل سیاسی منطقه و جهان
تئوری تحریم از نظر نفیو روی دو مفهوم میچرخد: احساس درد، کاهش استقامت؛ هرچقدر احساس درد بیشتر و زوال استقامت بیشتر باشد در تحریم کردن موفقتر بوده¬اند و بالعکس. او میگوید ما در خصوص اجازهی واردات فناوریهای مخابراتی و حوزههای مربوط به ICT در مورد ایران سخت نمیگرفتیم. خود ما به شرکتهای آمریکایی یا کشورهای دیگر اجازه میدادیم تا این کار را انجام دهند. چرا؟ به جهت اینکه هر چقدر این دسته از رسانهها بیشتر در دسترس مردم ایران باشد مردم بیشتر احساس میکنند مشکلی وجود دارد. مثلاً فرض کنید در جایی از کشور محصولی کمیاب شد و صفی برای آن تشکیل شد، اگر مردم دسترسی پیدا کنند تا بتوانند ظرف چند دقیقه و چند ساعت آن تصاویر را به همدیگر ارسال کنند احساس درد درباره اینکه تحریمها مؤثر بوده و توانسته در فلان بخش از کشور کمیابی یا #نارضایتی ایجاد کند خیلی موفقتر بوده¬اند. بنابراین میگوید خود ما با کشورهای دارای فناوری مخابراتی کاملاً هماهنگ کرده بودیم تا آن¬ها بتوانید همچنان به ایران صادرات داشته باشند و ایرانیها این دست واردات را انجام دهند.
او می¬گوید درباره حوزهی خودرو به شدت با شرکتهای خودرو ساز اروپایی و آسیایی صحبت میکردیم برای اینکه تا حد ممکن از دادن خودرو یا قطعات اصلی خودروها امتناع کنند. پانصد هزار نفر شغلی که در بخش خودرو و قطعه سازها و زنجیرهی خودرو سازان ایران بودند برای ما خیلی مهم بود تا نشان دهیم در آنجا #بیکاری اتفاق میافتد و به جای سه شیفت در دو شیفت کار میکنند و بعد دو شیفت تبدیل به یک شیفت میشود و بعد صفی از کارگران اخراج میشوند. اما نفیو درباره واردات کالاهای تجملی می¬گوید واردات کالاهای تجملی جزو مواردی بود که ما هیچ اصراری نداشتیم روی این موضوع سختگیری کنیم. تمایل ما به عنوان تحریم کنندگان این بود که بخشی از ثروتمندان جامعه که میتوانند با نرخهای دلار بالا همچنان کالاهای خیلی #لوکس وارد کنند این کار را حتماً انجام دهند؛ برای القاء حس نابرابری درآمدی و نابرابری اجتماعی بین مردم که میتوانست بر وخامت اوضاع روحی و روانی جامعهی ایرانی بیافزاید و مردم بیشتر احساس کنند در شرایطی که نرخ رشد اقتصاد منفی است و عده¬ای شغلشان را از دست داده¬اند یا به بیمارستان مراجعه میکنند و نمیتوانند دارو تأمین کنند، طبقه¬ای میتواند محصول خیلی #تجملی وارد و استفاده کنند و در منظر مردم قرار دهند. این به احساس درد در مردم خیلی کمک میکرد.
#تحریم
#درد
#استقامت
https://eitaa.com/tahlilrahbordi_mantaghe
هدایت شده از تحلیل سیاسی منطقه و جهان
همچنین نفیو می¬گوید: این برای ما مسئلهی خیلی مهمی است که چه کار کنیم تا فرصتهای شغلی مولّد هر چه بیشتر در ایران کاهش پیدا کند. وی تصریح می¬کند بررسیهای ما نشان میدهد افسردگی کسانی که شاغل هستند کمتر و شادمانی آنها بیشتر است، بنابراین یک روحیهی همزیستی و همراهی بیشتری در زندگی جمعی دارند.
دوم این که کسانی که شاغل هستند نسبت به حکومت خود همراهتر هستند و سومین نکته¬ای که در این زمینه مطرح میکند این است که آنها انگیزهی کمتری برای مشارکت در آشوبها و اعتراضها و برخوردهای خشونتآمیز دارند. لذا، هر چقدر روی فرصتهای شغلی در ایران فشار بیشتری بیاورند این کار بستر را فراهم میآورد تا درد ناشی از تحریمها به صورت فراگیرتری درک شود.
وی درباره افزایش قیمت مرغ در دوران تحریم ها می¬گوید: درباره افزایش قیمت مرغ، این جزو برنامههای ما در آمریکا نبود. ما برای کار دیگری هدفگیری میکردیم، نرخ ارز بالا می¬رفت و منجر می¬شد اختلالی در مکانیزم توزیع کالاهای بازرگانی در ایران ایجاد شود و ما در عرض بیست و چهار ساعت متوجه شدیم صفهای خیلی طویل و نارضایتیهای خیلی بزرگ، فیلمها و عکسهای وسیع از ایران منتشر میشود و مردم میگویند حتی برای تهیهی مرغ هم دچار مشکل شدیم و وا ماندیم. سعی میکردیم این ابعاد از تحریمها را هر چه بیشتر دامن بزنیم برای اینکه به احساس درد اجتماعی کمک کند که به نظر خود او تا حد زیادی موفق بود و بعداً موضع مذاکره کنندگان ایرانی و دولت ایران را تغییر داد.
راهبر مربی
همچنین نفیو می¬گوید: این برای ما مسئلهی خیلی مهمی است که چه کار کنیم تا فرصتهای شغلی مولّد هر چه ب
به این پیام دقت کنید
می گوید برای ارزیابی تاثیر تحریم و در ایجاد شده به رفتار مردم را ارزیابی می کردیم اگر عصبانی می شدند و چالش اجتماعی ایحاد می شد می فهمیدیم که تحریم اثرگذار بوده است و شدت تحریم را بیشتر می کردیم و اگر مردم واکنش نشان نمی دادند تحریم را کاهش می دادیم.
حالا شما پیدا کنید پرتفال فروش را!!!
مردم می ویند جون وضعیت افتصادی بد است مشارکت نمی کنیم!
نتیجه کاهش مشارکت افزایش فشار اقتصادی و سیاسی و .... و بدتر شدن وضعیت اقتصادی کشور است لذا باید گفت اعتراض دارید قبول ولی خودزنی نکنید.
حالا این مطلب را در یک کلیپ طنز ببینیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داداش ما رای نُــمُــدوم 🧐🧐🧐
ما اعتراض داریم😐
تهش چی میشه؟؟؟
🔻همـ بخنـد ، همـ آگـاه شـۅ
🤣 😂😂😂😂🤣
#مشارکت
#انتخابات
#حقیقت_تلخ_با_چاشنی_طنز
┄┄┅••=✧؛🇮🇷؛✧=••┅┄┄
●◎ تبلیغ دانش آموزی ◎●
🌱___-کلیک کنید☝️-___🌱
راهبر مربی
داداش ما رای نُــمُــدوم 🧐🧐🧐 ما اعتراض داریم😐 تهش چی میشه؟؟؟ 🔻همـ بخنـد ، همـ آگـاه شـۅ 🤣 😂😂😂😂🤣 #
یکم افراط کرد ولی قشنگ بود😂
May 11