eitaa logo
🔸️راهبری فرهنگ🔸️
2هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
2.2هزار ویدیو
277 فایل
برای آشنایی بیشتر با ما: @admin_khaneh1 ارتباط با مدیر کانال: @admin_khaneh
مشاهده در ایتا
دانلود
‏به تیتر bbc دقت کنید! خیلی گل درشت نوشته تورم در ایران باز هم بالا رفت؛ اما متن را که میخوانی میبینی فقط یک واحد درصد نسبت به ماه قبل بیشتر شده! جالب است در همان انگلیسی که bbc مستقر است، تورم بیش از سه برابر افزایش داشته، اما سربازان رسانه ای ملکه سوت زنان از کنارش عبور میکنند! ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رفتن بین مردم سوال کردن اگر جای رئیسی بودید، چه می‌کردید؟ 🔹از جواب ها کاملا مشخصه سطح دغدغه مردم دنیای واقعی با مجازی چقدر متفاوته 🔹بر خلاف مجازی نه گشت ارشاد و نه استادیوم رفتن بانوان و نه هیچکدوم از این مسائل برا کسی ارزش آنچنانی نداره! ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
انا لله و انا الیه راجعون ▪️بدینوسیله ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله ناصری قدس سره را به اطلاع عموم مومنین و علاقمندان می رسانیم و از خداوند متعال علو درجات ایشان را خواستاریم. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌ ‌ یکی از رویکرد های کم طرفدار در انسان شناسی ، آن دسته رویکرد هایی هستند که افراد را همچون یک کامپیوتر میدانند ، که ورودی و خروجی هایی دارند بدون توجه به روحیات و ویژگی های روانی و شخصیتی آنها. با وجود اینکه در بسیاری از کشور های پیشرفته جهانی، رویکرد های آموزشی، بسیار به سمت تاکید بر کسب مهارت های زندگی و اقتصادی حرکت کرده است، و در کشور ما نیز، مردم علاقه مند به رشد و توسعه و پیشی گرفتن از دیگر کشور ها هستند، اما همچنان رویکرد آموزشی ما، اصرار دارد بر همان نقطه ای که سالها به غلط دور خود چرخیده، ادامه دهد. رویکردی که دانش آموز را از صحنه ی زندگی و صحنه های اقتصادی دور کرده، و فقط او را ملزم به خواندن و حفظ مطالب و حل مسائل درسی میداند. تقریبا همه دانش آموزان ایرانی ، این جمله را شنیده اند که " تو الان هیچ وظیفه ای جز درس خواندن نداری!". و تصور میکنند، دانش آموز، بعد از گذران مدرسه و تحصیل، وانگهی مهارت های زندگی را در عرض دو یا سه سال یاد میگیرد. و آنچه مهمتر از زندگی است، درس است. طوری که زندگی و ملزومات آن، برای بعد از تحصیل است. این رویکرد برای برنامه ریزی دانش آموزان، ساعاتی برای اشتغال، فعالیت اقتصادی ، فعالیت فرهنگی، تفریحی و گذران ساعت مفید با خانواده را در نظر نمیگیرد. و این مساله حتی با وجود تغییرات در ساختار کنکور، در دانش آموزان دوره دوازدهم نیز شدت فراوانی دارد همچنان. طوری که دانش آموزان دیگر هیچ چیز از زندگی را متوجه نشوند. چنین رویکردی، یک نگاه ماشینی به انسان دارد. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
📮 بررسی دلایل شکاف جنسیتی در حوزه دیجیتال 🔶 شکاف جنسیتی در حوزه دیجیتال به فاصله‌ میان توانایی زنان و مردان برای دسترسی و استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتال و همچنین شمولیت زنان در توسعه این فن‌آوری‌ها گفته می‌شود. این شکاف نتیجه مجموعه‌ای از سوگیری‌ها، موانع و محدودیت‌ها برای همه‌شمول بودن تکنولوژی دیجیتال Digital Inclusion است. در سطح جهان، برای سنجش شکاف جنسیتی در حوزه دیجیتال سه معیار دسترسی، مهارت‌ و رهبری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 📍در دسترس بودن اینترنت و در اختیار داشتن ابزارهای استفاده از فن‌آوری دیجیتال، معیاری اساسی برای سنجش شکاف جنسیتی در حوزه دیجیتال و در مقابل آن همه‌شمول بودن این حوزه در کشور یا سازمان مورد نظر است. به عنوان نمونه، در اسلاید شماره ۵ می‌توان دید شکاف در مالکیت تلفن همراه و همینطور استفاده از اینترنت تلفن میان زنان و مردان چه میزان است. در سطح جهان، دو منطقه آسیای جنوبی و جنوب صحرای آفریقا شاهد بیشترین شکاف در این زمینه‌اند. 📍دیگر معیار ضروری برای سنجش شکاف جنسیتی در حوزه دیجیتال به مهارت استفاده از فن‌آوری‌های دیجیتال مربوط می‌شود. واضح است که حتی اگر مانع دسترسی برطرف شده باشد، در صورتی که دانش استفاده از ابزار دیجیتال یا اینترنت وجود نداشته باشد، بهره‌وری لازم صورت نخواهد گرفت. به عنوان نمونه، می‌توان به یافته‌های یک مطالعه اشاره کرد که نشان می‌داد حتی در میان زنانی که امکان استفاده از اینترنت را داشتند، تعداد پرشماری آنطور که باید از اینترنت برای پیدا کردن شغل بهره نمی‌بردند. 🔶 معیار رهبری در زمینه فن‌آوری‌های دیجیتال را باید از دو بعد سنجید. یک بعد از رهبری به تعهدات دولت‌ها، کسب و کارها و سازمان‌های گوناگون برای پر کردن شکاف جنسیتی در حوزه دیجیتال اشاره می‌کند. اما مقصود از بعد دیگر رهبری که حتی می‌توان گفت از اهمیت بیشتری برخوردار است، حضور هر چه بیشتر زنان در موقعیت‌های تصمیم‌گیری است. در سطح جهانی ما می‌بینیم که به طور میانگین زنان تنها ۱۲٪ موقعیت‌های تصمیم‌گیری تاثیرگذار در نهادهایی چون وزارت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و تنظیم‌کنندگان صنعت مخابرات را به خود اختصاص می‌دهند. 📍برخی مطالعات گویای این است که زنان به نسبت مردان تمایل کمتری دارند که فن‌آوری‌های جدید را بیازمایند. یکی از عوامل جنسیتی که می‌تواند به توضیح این موضوع کمک کند این است که زنان به دلیل مسئولیت‌هایی که به طور سنتی در خانه و خانواده دارند ممکن است زمان کمتری برای اختصاص دادن به چنین موضوعاتی بیابند. 🔶 همچنین در برخی فرهنگ‌ها اگر فن‌آوری دیجیتال به عنوان یک حوزه مورد علاقه مردان دانسته شود، زنان و دختران ممکن است از دنبال کردن این مهارت‌ها دلسرد شوند. 📍مسئله امنیت آنلاین یکی دیگر از عوامل اساسی برای همه‌شمول بودن فن‌آوری دیجیتال است. امنیت آنلاین یک نگرانی فزاینده در سراسر جهان است و متاسفانه زنان و کودکان بیش از مردان هدف آزار و قلدری آنلاین و فعالیت‌های مجرمانه مانند قاچاق انسان قرار می‌گیرند. در عین حال، توجه به این مسئله مهم است که این موضوع می‌تواند به عنوان بهانه‌ای برای دور نگه داشتن زنان از فضای آنلاین و محدود کردن دسترسی آنها مورد سواستفاده قرار گیرد. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
📍آغاز ثبت نام دوره تابستانه مدرسه علوم انسانی عمار با سرفصل هاي: 🔹زن انقلاب اسلامی 🔹هنر انقلاب اسلامی 🔹انسان انقلاب اسلامی 🔹توسعه، پیشرفت و انقلاب اسلامی 🔹تربیت، آموزش و انقلاب اسلامی 🔹عقب ماندگی در عدالت مدرسه تابستانه علوم انساني در صدد برگزاري اردو ويژه تابستانه خود با بهترين و متخصص ترين اساتيد در حوزه علوم انساني و علوم اجتماعي است. 📌زمان دوره:نهم،دهم،يازدهم شهريور ماه ✅ دوره به صورت حضوری در تهران برگزار می شود. 🔸برادران / خواهران 🔻مهلت ثبت‌نام تا ۵شهریور ماه 🔰ثبت نام از طریق پایگاه اینترنتی: 🌐 ‌madreserah.com 🔴در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام با شماره زیر ارتباط برقرار نمائید👇 📞 https://wa.link/itvysb ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
🔻حجت الاسلام پناهیان در نشست تخصصی دبیران ستادهای مردمی اربعین: 🚩 استقبال و بدرقه از زائرین اربعین جدّی‌گرفته شود ◻️ باید از مردمی بودن اربعین دفاع کنیم، اگر این حرکت عظیم دچار بروکرسی‌های اداری شود، نابود خواهد شد. ◻️ حرکت اربعین حرکت یک امت به سمت امام حسین(ع) است و قطعا تاریخ را تغییر خواهد داد. ◻️ دشمن درحال نقشه ریزی برای برهم زدن نظم است. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
یادمان‌نرود این پیاده روی اربعین را مدیون چه کسانی هستیم؟ ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
در از لازم است حوزه علمیه نیز در عرصه (دینی و اسلامی) در عمل حضور پر رنگی داشته باشد، زیرا که خلاء عدم حضور روحانیت در این عرصه، موجب به وجود آمدن و منحرفانه در جامعه شده است. خبرگزاری حوزه/ چند روزی است بحثی در خصوص محترم مجلس شورای اسلامی (شصت و نه نفر) مبنی بر ۱ قانون تشکیل سازمان روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی « فعالیت مشاوره‌ای و مراکز مشاوره بر اساس مبانی و ارزش‌های اسلامی، مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور است... » را از طرف محترم سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در بر داشته است. ایشان طی نامه‌ای به ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، به صورت خلاصه بیان می‌دارد که: این طرح واجد اشکالات چندگانه‌ای است که موجب نگرانی زیادی در جوامع دانشگاهی و علمی، خصوصاً در بین روانشناسان و مشاوران کشور گردیده است. و را این‌گونه برمی‌شمرند: https://hawzahnews.com/xbRtH محمدمهدی - دانش آموخته رشته مشاوره ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
صوت.mp3
49.78M
🎞 صوت ❇️ ظرفیت های پژوهشی کشور و نقش ها 👤 استاد صابر میرزایی معاون و توسعه مرکز همکاری های تحول و پیشرفت 👤 با حضور استاد حفظه الله ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت آیت‌الله ناصری 🔹رحلت عالم ربانی و سالک الی‌الله آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری رحمةالله‌علیه را به عموم مردم اصفهان و به همه‌ی ارادتمندان و مستفیدان از فیوضات آن مرحوم، و بالخصوص به فرزندان محترم و مکرّم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. 🔹این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفه‌ی بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌‎مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار می‌بردند؛ رحمت و رضوان خدا بر ایشان باد. از خداوند متعال قبول خدمات و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا سعید به ماجرای ورود کرد؟ ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
📢 در فضای مجازی باید فعالیت کنیم، ولی فعالیت ما در این فضا نباید مصداق این شعر باشد که: «شُد غُلامی که آبِ جوی آرَد/ جویِ آب آمد و غُلام بِبُرْد»! 📢 دشمن در یک طراحی بزرگ برای ایجاد استحاله فرهنگی انجام داده است. اگر با «انگیزۀ درگیری با دشمن»، وارد فضای مجازی نشوید، حذف یا مستحیل می‌شوید. اگر نمی‌خواهید بروید با پرچمداران آنها و با طرحشان درگیر بشوید، حتماً شما را حذف می‌کنند. طرح شما باید طرح درگیری باشد و به‌اندازه هم وارد شوید. 🔵 استاد سیّد محمّدمهدی : «در فضای مجازی باید فعالیت کنیم ولی فعالیت ما در فضای مجازی نباید مصداق این شعر باشد که: «رفت غلامی که آبِ جوی آرد/ جویِ آب آمد و غلام بِبُرْد»! واقعاً یک طراحی بزرگی کرده‌اند برای استحاله فرهنگی مخاطبان خودشان. اگر با انگیزۀ درگیری با دشمن وارد فضای مجازی نشوید حذف می‌شوید. یعنی اگر نمی‌خواهید بروید که با پرچمداران آنها و با طرحشان درگیر بشوید، حتماً شما را حذف می‌کنند. باید طرح شما طرح درگیری باشد و به اندازه هم بروید. خدا رحمت استاد ما سید منیرالدین حسینی را. یکی از شاگردانشان نقل می‌کردند که: در اول انقلاب، یکی از مجلات زنان را، که تصاویر مبتذلی هم داشت، به ما داده بودند که ارزیابی کنیم و گزارش تهیه کنیم. ایشان به شاگردان سفارش کرده بودند: "این‌گونه نگاه کنید که این‌جور مجلات پر از مار و عقربِ جهنمی است. مراقب باشید که شما را نیش نزنند! تصویری را یک‌بار که دیدید، روی آن را با کاغذی بپوشانید و چسب بزنید (تا دوباره آن تصویر را نبینید) و نکاتتان را روی آن کاغذ بنویسید و هیچ‌وقت بدون وضو وارد این کار نشوید و...". انسان باید دائم توجه داشته باشد و با یک برنامه‌ای، به فضای مجازی ورود و خروج کند. فقط بحث ابتذال‌ها نیست، بعضی اخبارش که از سمت دشمن ارسال می‌شود، خطرناک‌تر از ابتذال است.، مجموعه فضایی که برای ذهن آدم ایجاد می‌کنند و درکی که از شرایط ایجاد می‌کنند درکی است که بیم و امید افراد را به هم می‌ریزد. الآن شما خیال می‌کنید چرا بعضی از حزب‌اللهی‌های ما شرمندگی از انقلاب دارند؟ به خاطر اینکه جنگ روانی دشمن با همین رسانه اتفاق می‌افتد و نقطه‌قوت‌های ما را به تبدیل به نقطه‌ضعف کرده و نقطه‌ضعف‌های خودشان را تبدل به نقطه قوت کرده‌اند. آنها تدریجاً یک مجموعه اطلاعاتی به مخاطبان می‌دهند که تحلیل آنها و افق آنها را عوض می‌کند. این خیلی خطرناک‌تر از ابتذال است، ما در مقابل یک چنین چیزی هستیم. در چنین فضایی باید دائم توکل و توسل داشته باشیم و توجه داشته باشیم و آنجایی که به بن‌بست می‌خوریم برگردیم و نظام فکری خودمان و اطلاعات خودمان را تقویت کنیم. نه اینکه پنج سال در این فضا باشیم و بعد آرام‌آرام خدای‌ناکرده انحراف فرهنگی و فکری و اعتقادی پیدا کنیم و سرباز آن طرف بشویم! برای دفع این خطر، مراقبه و دقت لازم است. این خیلی نکتۀ مهمی است.» ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
❇️ گفت‌وگو و تبادل‌ِنظرِ «الکساندر دوگین» با «آیت‌الله میرباقری» دربارۀ مدرنیته و آخرالزمان (در سال ۱۳‌۹۴) 🌀 مشرق‌نیوز ▶️ https://b2n.ir/s70470 🌀 رجانیوز ▶️ https://b2n.ir/q72202 ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
📚کتاب اولویت های پژوهشی روانشناسی اسلامی (نیاز سنجی روانشناسی اسلامی) توسط جمعی از پژوهشگران روانشناسی اسلامی تهیه و تدوین شده است. این اثر سعی کرده است، بر حوزه روان‌شناسی با رویکرد اسلامی تمرکز کرده و نیازهای پژوهشی کاربردی و بنیادی متعددی را ارائه نماید. اساتید و دانشجویانی که بدنبال موضوع پایان نامه هستند و افرادی که دغدغه پژوهش در عرصه روانشناسی اسلامی دارند، می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ‏این فیلم رو با عنوان "خوشحالی کودک بلوچ از گرفتن نان دارن" پخش میکنن، خواستم بگم اینجا اصلا نیست، مربوط به یکی از کشورهای همسایه شرقیه؛ هر مزخرفی رو در فضای مجازی باور نکنید... ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
دیروز پرخطر امروز پرشکوه 🔹پیاده‌روی اربعین از دهه ۳۰ شمسی  به‌ویژه در مسیر نجف تا کربلا به‌تدریج شلوغ شد و تا دهه ۵۰ شمسی جمعیت این پیاده‌روی به هزاران نفر رسید. سال ۱۳۵۴ شمسی جمعیت بزرگی به سمت کربلا با شعاری عربی بدین مضمون که «ای آقا و سرور ما اگر دست و پایمان را هم قطع کنند سینه‌خیز به‌سوی تو خواهیم آمد»، راه افتاد. در میان راه نظامیان دولت بعث به شدت با آنان برخورد کردند و عده‌ای بازداشت شدند و در نهایت شش نفر از شیعیان نجف و از برنامه‌ریزان این سفر اعدام شدند. 🔹پس از این اتفاق پیاده‌روی اربعین به‌صورت مخفیانه بود و زائران در گروه‌های کوچک ۲ یا ۳ نفره از مسیرهای بیابانی و از میان مزارع و دشت‌های خشک می‌گذشتند تا در مسیر، گرفتار بعثی‌ها نشوند و اگر گیر می‌افتادند یا باید قصدشان را انکار می‌کردند یا کارشان به زندان و حتی اعدام کشیده می‌شد. 🔹در آن‌ ایام اهالی روستاها و ساکنان خانه‌های در مسیر، درها را می‌گشودند و به‌صورت پنهانی از زائران حسینی را پذیرایی می‌کردند و وقتی مأموران بعثی به خانه‌هایشان می‌رفتند، می‌گفتند این‌ها مهمانان ما هستند. ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
💢 مرکز زبان و آموزش‌های تخصصی بین‌الملل حوزه‌های علمیه، دوره مهارتی اربعین را به صورت حضوری برگزار می‌کند. 🔰 اساتید و سرفصل‌ها: 🔘 آشنایی با گروه‌ها و فرق فعال در کشور عراق: حجت الاسلام شهبازیان 🔘 تجربه نگاری: دکتر ناصرزاده / دکتر قزلی 🔘 مهارتهای تبلیغی : حجت الاسلام دهقان 🔘 آشنایی با آداب اسلامی و احکام اربعین: حجت الاسلام علایی نژاد 🔘 پاسخ به شبهات اربعین و پیاده‌روی: حجت الاسلام رضا محمدی 📅 زمان: 7 الی 9 شهریورماه 1401 ⏰ ساعت شروع: 16:30 🕌 مکان: سالن همایش‌ دارالشفاء ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
01-feghhe-nezame-khanevadeh-05-07-97.mp3
15.39M
سلسله دروس «فقه نظام خانواده» حضرت آیت الله اراکی (زید عزه) جلسه اول سال 98-1397 ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
02-feghhe-nezame-khanevadeh-12-07-97.mp3
5.75M
سلسله دروس «فقه نظام خانواده» حضرت آیت الله اراکی (زید عزه) جلسه دوم سال 98-1397 ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
03-feghhe-nezame-khanevadeh-26-07-97.mp3
14.61M
سلسله دروس «فقه نظام خانواده» حضرت آیت الله اراکی (زید عزه) جلسه سوم سال 98-1397 ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
04-feghhe-nezame-khanevadeh-24-08-97.mp3
9.03M
سلسله دروس «فقه نظام خانواده» حضرت آیت الله اراکی (زید عزه) جلسه چهارم سال 98-1397 ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
05-feghhe-nezame-khanevadeh-15-09-97.mp3
13.03M
سلسله دروس «فقه نظام خانواده» حضرت آیت الله اراکی (زید عزه) جلسه پنجم سال 98-1397 ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang
06-feghhe-nezame-khanevadeh-22-09-97.mp3
11.1M
سلسله دروس «فقه نظام خانواده» حضرت آیت الله اراکی (زید عزه) جلسه ششم سال 98-1397 ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید: @rahbariefarhang