فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از بقیّةالله جا نمونید!
🕋 جامـعۀ مـهدوی
امام زمان میآید انجام میدهد، یعنی چه!؟ امروز تکلیف شما چیست؟ شما امروز باید چه بکنی؟ شما باید زمینه را آماده کنی، تا آن بزرگوار بتواند بیاید و در آن زمینۀ آماده، اقدام فرماید. از صفر که نمیشود شروع کرد! جامعهای میتواند پذیرای مهدی موعود ارواحنافداه باشد که در آن آمادگی و قابلیت باشد، والّا مثل انبیا و اولیای طول تاریخ میشود. چه علّتی داشت که بسیاری از انبیای بزرگ اولوالعزم آمدند و نتوانستند دنیا را از بدیها پاک و پیراسته کنند؟ چرا؟ چون زمینهها آماده نبود.
۱۳۷۶/۰۹/۲۵
#سلسله_مباحث
#مهدویت
#عدالت
5.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سمت درست یا غلط تاریخ؟!
مروری بر واکنش های متفاوت به جنایت رژیم صهیونیستی در رفح
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴لاریجانی سه سال پیش با این طعنه و کنایهها قصد تخریب شهید رئیسی رو داشت و حالا امروز در انتخابات ثبت نام کرد.
مردم یادشون نمیره چه کارایی کردی آقای لاریجانی
#انتشار_حداکثری
۹ سال از نامه قبلی رهبر انقلاب به جوانان غرب گذشت...
۹ سال قبل شگفتزده شدیم از مطالبه رهبری نسبت به ایستادن جوانان غربی مقابل صهیونیستها
و اینکه فریب هجمه سنگین رسانه ها را نخورند و خودشان پیگیر حقیقت باشند.
ما باورمان نمیشد آینده اینگونه رقم بخورد که خون مظلومان غزه سیل بشود و آن تبلیغات سنگین و محاصره رسانه ای و دنیای بدون همبستگی و همدلی غرب را بشورد و ببرد، ما امروز را نمیدیدیم....
امروزی که رهبری دوباره به همان جوانان نامه نوشته و گفته
شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستادهاید
✍ این نامه را به جوانانی مینویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است. جوانان عزیز دانشجو در ایالات متّحدهی آمریکا! این، پیام همدلی و همبستگی ما با شما است. شما اکنون در طرف درست تاریخ ــ که در حال ورق خوردن است ــ ایستادهاید.
یادتان هست گفته بودم
این مرد دارد یک تنه معادلات دنیا را تغییر میدهد... تغییر به سمت ظهور
#رفح
#شهید_جمهور #رئیسی #امام_زمان
#هوالشهـــــــیداینجاست 👇🌱
@saharshahriary
ارسال مطالب فقط با لینک
این بخش از سخنرانی ۸ خرداد ۱۴۰۳ سید حسن نصرالله در مراسم ختم مادر مرحومهشون (ره) خیلی جای کار داره. #نکات_تربیتی زیادی داره و میشه در موردش کلی فکر و بحث کرد ...
با هم بخوانیم؛
------------------------
مِنَتی که مادر و پدرمان بر ما، من و برادران و خواهرانم دارند، قابل بیان نیست. ما در حومهای از کمربندهای فقر و فقرا در شرق بیروت، به نام محلهی شرشبوک در همسایگی منطقهی کرنتینا به دنیا آمدیم و تقریبا ۱۵ سال در آن زندگی کردیم.
در حومهی ما هیچ مسجد، نمازخانه، روحانی، فعالیت مذهبی و در مدرسهی ابتدایی، راهنمایی و متوسطهای که میرفتیم هیچ درس دینیای وجود نداشت، اما به برکت این پدر و مادر، خداوند بر ما منت گذاشت و ما را به ایمان و تدین راه نمود و از کودکی نماز، روزه، تلاوت قرآن و خداترسی را آموختیم.
در این محیط دور، بیگانه یا بیطرف نسبت به هر چیز مرتبط با دین، تدین یا فعالیتهای دینی بزرگترین نعمت پس از وجود و واسطههای وجود یعنی پدر و مادر، نعمت ایمان است. به برکت و فضل ایشان، خداوند متعال به ما منت گذاشت و این نعمت را به ما بخشید. همچنین نعمت وابستگی به خط سیاسی که در آن قرار داشتیم و همچنان قرار داریم.
ما در آن حومه هیچ کس را نمیشناختیم و هیچ کس به دیدن ما نمیآمد. یک حومهی فقیر، دور و جدا افتاده بود. حتی اگر کسی میخواست یارگیری سیاسی کند، حومهی شرشبوک آخرین گزینهاش بود. اما پدر و مادرم ما، من و برادران و خواهرانم را که بچههای کوچک ۹، ۱۰ یا ۱۲ ساله بودیم با حضرت امام موسی صدر آشنا و ما را عاشق او کردند.
عکس او در مغازه و خانه جلوی چشم ما و منشش همواره بر زبان آنها بود. از جایگاه تربیتی، پدرانه و از آغاز به مکتب، خط و جنبش او پیوستیم و هنوز هم همان است. حال چه من و برادرانم در حزب الله باشیم و چه در جنبش امل.
------------------------
این رو مقایسه کنیم با رویهای که این روزها در تعلیم و تربیت رسمی و غیررسمی و محیط خانه، محل توجه هست. در موردش بیشتر صحبت میکنیم ...
#حمید_کثیری 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
آدم ها، چه در برابر رنجها و مصيبتها
و چه همراه كامروايىهاو دلخوشىها
به پوچى مىرسند و از خود مىپرسند
كه: اين زندگى، با اينهمه رنج و يا اين
زندگى محدود و كودكانه، كه همه چيز
آن فراهموآماده استچه معنايى دارد؟
چه خاصيتى دارد؟
من در ميان كاخ هاى سبز و سفيد و
همراهتمام خواستهها،جز زندگى مكرّر
و بىحاصل چه خواهم داشت؟ آنجا
كه آخر،مرگ وجدايى است، پس چرا
تكرارها را تلاوت كنم و شكسته،اسير
مرگ شوم؟
بعدها مىفهمى كه اين پوچى ، درد
محرومان و بىنوايان و يا گرفتارى
كامرانان و كامروايان نيست؛كه اينها
درد آدمى است، كه فرصت محاكمهى
خود را يافته و زندگى را ؛ زير سؤال
برده است و در برابر اين سؤال هاى
سِمج ، به خودكشى و يا بى تفاوتى و
بىخيالى و يا مِى و مستى پناه برده
است تا دمى ز وسوسه عقل بىخبر باشد.
-استادعلیصفاییحائری
نامههایبلوغ ؛ ص۷۹ -