eitaa logo
روابط عمومی لرستان
429 دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
3.9هزار ویدیو
81 فایل
روابط عمومی لرستان
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽هر که را دیدید بوی شهید از کلام او، از رفتار او، از اخلاق او استشمام می شد، بدانید او شهید خواهد شد...
🔥طبق گزارش پلتفرم اطلاعاتی تهدید آمیز FalconFeedsio، یک باند سایبری ایرانی که اخیراً تشکیل شده، خود را «سایبر طوفان» می نامد، ظاهراً اطلاعات 49 شرکت اسرائیلی را افشا کرده است. محققان بر این باورند که نقض در یک شرکت میزبان باعث بروز حوادث بسیاری شده است.
27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرکوب مردم _ آغاز روند تبدیل ایران به مستعمره بریتانیه.
📸گزارش تصویری از اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر مطهر شهید "سید رضی" 📢 روابط عمومی لرستان
♻️ نمیخوام کسی رو سیستمم برنامه ای نصب کنه...! 📌 اگر لپ‌تاپ یا کامپیوترتون رو در مکان های عمومی مثل اداره ، مدرسه و... قرار دادید یا حتی خونتون هرکس و ناکسی میاد روش برنامه نصب میکنه یه ترفند دارم برات تا بتونی جلوی نصب برنامه های ناشناسو بگیری👌 💻 برای این کار در ویندوز : 1️⃣ کلید های Windows+R رو همزمان باهم بگیر. 2️⃣ حالا تو منوی باز شده تایپ کن : gpedit.msc 3️⃣ تو صفحه ای که جلوتون ظاهر میشه و در منوی سمت چپ برید رو computer configuration و گزینه Administrative temple بزنید. 4️⃣ حالا بزنین رو پوشه Windows component و اسکرول کنید به پایین. 5️⃣ دنبال بخشی باشید به اسم windows installer و وقتی پیداش کردی انتخاب کن. 6️⃣ حالا از سمت چپ بیا بیرون و برو قسمت سمت راست همون منو و یه گزینه ای به اسم prohibit user install رو دابل کلیک بکن. 7️⃣ و در نهایت از بین سه تا گزینه ای که میاد جلوت enable رو انتخاب کن و اوکی رو بزن .
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
شهادت مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه به گزارش روابط عمومی پلیس کرمانشاه، ظهر روز گذشته (چهارشنبه - 6 دی) پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محدوده بخش بیستون، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. به دنبال دریافت این گزارش سرهنگ "سیروس محمدی" و سرهنگ دوم "شهریار بابایی"  از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک دستگاه خودرو پژو 405 به محل اعزام شدند، اما در حین انجام ماموریت و تعقیب خودرو حامل مواد مخدر، در محور پلیس راه به بیستون دچار حادثه رانندگی می شوند و بر اثر این حادثه متاسفانه سرهنگ دوم بابایی که راننده خودرو بود، به شدت دچار آسیب دیدگی شد که به مراکز درمانی اعزام شد، اما علیرغم تلاش پزشکان و انجام اقدامات درمانی لازم، ظهر امروز (پنجشنبه - 7 دی) به علت شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد و سرهنگ محمدی دیگر مامور پلیس حاضر در این حادثه نیز دچار مصدومیت شده است، اما خوشبختانه حال عمومی وی مساعد می باشد. ضمن تسليت به خانواده و همکاران انتظامی این شهید والامقام زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری شهید "شهریار بابایی" متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. گفتنی است با تلاش ماموران پلیس راننده خودروی سوداگر مرگ امروز شناسایی و دستگیر شد.
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه تلویزیونی حجت الاسلام حسینی مازندرانی در گردهمایی وتجلیل از همسران فرماندهان نیروی انتظامی در دفاع مقدس.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ فرزند مکتب امام 🔰 صدبار در معرض شهادت قرار گرفت ⚠️ هرشب یک فیلم درباره حاج قاسم به اشتراک بگذارید تا روز شهادت حاج قاسم سلیمانیِ عزیز https://eitaa.com/PR_Police
🚨اعدام ۴ عضو تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی 🔹۴ نفر از از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند پس از طی روال قانونی صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند. 🔹اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش، تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آن‌ها را داشتند. 🔹این پرونده ۱۰ محکوم دارد که چهار محکوم اصلی آن به نام‌های وفا هناره، آرام عمری، رحمان پرهازو و خانم نسیم نمازی صبح امروز اعدام شدند.
. ♻️ یادآوری ۹ دی یعنی یادآوری چه چیزهایی؟ 🔰 حمید رسایی: چرا برخی از شخصیت ها و خواص بی‌بصیرت و مردود فتنه سال ۸۸ از یادآوری یوم الله ۹ دی ناراضی، ناراحت و عصبانی می‌شوند؟ پاسخ روشن است چون بزرگداشت این روز یعنی: 👈یادآوری نامه‌های بدون سلام والسلام هاشمی رفسنجانی، 👈یادآوری دعوت مردم به خیابانها برای اغتشاشگری در زیر پل کالج توسط دخترش، 👈يادآوری به آتش کشیدن هیأت حسینی و مسجد لولاگر، 👈یادآوری ضرب و شتم و به شهادت رساندن بسیجی و نیروی انتظامی، 👈یادآوری راه اندازی ستاد اصولگرایان حامی موسوی، 👈یادآوری تبریک به موسوی در روز انتخابات توسط رئیس مجلس، 👈یادآوری اموال دانشگاه آزاد که برای شعله‌ورتر کردن آتش فتنه سوخت، 👈یادآوری نماز جمعه‌ای که دختر و پسر دست در دست هم نماز خواندند و برخی از آنها با کفش قامت بستند، 👈یادآوری حمایت دشمنان امام و انقلاب از جبهه ای که برخی مدعیان خط امام در رأس آن بودند و نتوانستند خود را بیرون بکشند، 👈یادآوری عملکرد آقازاده فراری هاشمی رفسنجانی که بیش از دو سال به انگلیس پناهنده شده بود و دنبال راه‌های تحریم فلج کننده ایران بود. بدون تعارف برخی نمی خواهند مقدمات کودتای سال ۸۸ به مردم یادآوری شود، چون خودشان در این کودتای شکست خورده نقش داشتند.
سخنگوی ستاد سالگرد شهید سلیمانی گفت: «چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با شعار «شهید‌القدس» برگزار می‌شود و ۱۰ تا ۱۷ دی‌ماه هم به عنوان «هفته مقاومت» نامگذاری شده است.» نشست رسانه‌ای ستاد چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور سیدمجتبی ابطحی، سخنگوی این ستاد، برگزار شد. روابط عمومی ع.س ف.ا.ا لرستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️در هنگام تصادف یا نزاع های که احتمال ساختگی بودن آنها وجود دارد ، مراقب اتومبیل خود باشید: ۱- سوئیچ را از اتومبیل خود بردارید ۲- شیشه ها را بالا دهید و اتومبیل خود را قفل کنید ۳- حدالامکان از صحنه تصادف عکس برداری کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حاج قاسم به مدافعان حرم: روحیه تان را نبازید خدا این همه پیروزی داده است شهید حاج قاسم سلیمانی: 🔹خداوند این همه پیروزی به ما داده، یکی از پیروزی ها، همین شهدای مان هستند. راه به این بزرگی، به این مهمی شما آمده اید، طبیعتا قربانی می خواهد. 🔸برای خدا داده اید. شکر خدا بکنید. آنها هم پیش خدا هستند. روحیه تان را نبازید. این همه پیروزی بزرگ خدا به شما داده. پنج تا قربانی دادید. خدا قبول کند از شما. 🔹راه شان را باید مصمم تر ادامه بدهید. آنهایی که به این شهدا نزدیک تر هستند، باید بیشتر روحیه بدهند. https://eitaa.com/PR_Police
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
💢شهادت ۱۱ تن از مستشاران سپاه در بمباران فرودگاه دمشق تکذیب شد 🔹بنابر اعلام سردار شریف سخنگوی سپاه ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر شهادت مستشاران سپاه در بمباران فرودگاه دمشق بی‌اساس است و با قاطعیت تکذیب می‌شود. 🔹امروز برخی رسانه‌های عربی مدعی شهادت ۱۱ تن از مستشاران سپاه پاسداران ایران در سوریه شده بودند.