eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
3.8هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
155 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑 تعصب و سنی گرایی گروه حماس (مدافعین سنی مذهب فلسطینی) به حدی که در مقابل ایران و جبهه مقاوت شیعی ایستادند. 🖇 یهود ریشه نواصب و هر دو دشمن شیعه هستند. 👤 دکتر یحیی فوزی (عضو هیئت علمی همکار پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی): 🔰مواضـع حماس تا سالهای اخیر همواره همسو با مواضع ایران و یک عضو در « محور مقاومت » شامل سوریه ، حزب الله لبنان ، بوده است اما حماس پس از وقوع جنگ داخلی سوریه در سال ۲۰۱۱ و هم زمان با مسلح شدن شورشیان سنی دفتر خود را از سوریه خارج کرد و به قطر بازگشت 👈و از ایران درخواست کرد تا از دولت سوریه حمایت نکند ، این تحولات موجب شد تا حماس از محور مقاومت خارج شود و به ائتلاف جدیدی به رهبری مصر ، قطر و ترکیه بپیوندد ( 5 : 2015 , Austin Bodetti )👉 که در این باره باید گفت که این نوع موضع گیری حماس به دلیل نگاه سیاسی جدید این جنبش و تحت تأثیر نفوذ اقتصادی و فرهنگی 👈بنیادگرایی سنی و اهمیت یافتن بحث تشیع - تسنن در تحلیل های جریان اخوان المسلمین اتفاق افتاده است👉 دلیل چنین رویکردی را می توان فعالیت اخوان المسلمين سوریه به عنوان یکی از نیروهای فعال در میان معترضان و مخالفان حکومت بشار اسد و نیز از دست ندادن 👈حمایت کشورهای قدرت مند سنی مذهب عربی توسط حماس دانست👉 برای همین حماس سیاستی اتخاذ کرده است که به حمایت از دولت اسد در برخورد با مخالفانش یا سکوت در برابر این رویه متهم نشود . نماد این سیاست ، به دست گرفتن پرچم مخالفان سوریه توسط خالد مشعل در مراسم بیست و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش در غزه بود . 👈و موسی ابومرزوق معاون دفتر سیاسی حماس نیز ابراز داشته است که اگر ایران نمی خواهد افکار عمومی جهان عرب را علیه خود تحریک کند ، باید در مورد حمایتش از رژیم اسد در سوریه بازنگری کند ( حق شناس ، ۱۳۹۱ : ۵ )👉مشعل در تازه ترین مصاحبه خود در مارس ۲۰۱۶ با اعلام بینظری دربارهی قرار گرفتن نام حزب الله لبنان از سوی اتحادیه عرب در لیست گروه های تروریستی، با اشاره به👈 سردی رابطه ی حماس با ایران 👉دلیل آن را موضع این جنبش در قبال تحولات سوریه می داند . که این روند توانسته است تا حدی 👈شکاف بین جنبش حماس با جنبش های شیعی👉 در منطقه را افزایش داده و شرایط جدیدی را به وجود آورد. 📚وجوه اشتراک و افتراق اندیشه سیاسی جنبش حماس با اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی ایران ص۱۱۹ 💠 به هیچ وجه قصد تطهیر صهیونیست های ملعون را نداریم. اسرائیل و یهود باید از روی زمین محو شوند. صرفا جهت تقدس زدایی از گروهک حماس و اهل‌سنت متعصب فلسطینی. لیکن فعلا نفع اهم شیعه در نابودی اسرائیل است فلذا دشمن را با دشمن دفع می کنیم. 💠گروه حماس که صاحبان قدرت و حاکمان جدید فلسطین هستند شاخه ای از گروه تکفیری اخوان المسلمین هستند که همه ناصبی و شیعه کش بودند. 💠 در تقابل سوریه ، حماس و تشکیلات فلسطین چهره واقعی تسنن متعصب خودش را نشان داد و به راحتی پشت حزب الله لبنان و ایران را خالی کرد و به کشور های اسلامی سنی پیوست و حتی در مقابل داعش نجنگید. الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 یک شیعه روی زمین باقی نمی ماند و همه را می کشتند. 🖇 ۲۵ ربیع الاول سالروز صلح ظاهری امام حسن مجتبی صلوات الله علیه با معاویه لعنت الله علیه 👤 امام مجتبی در پاسخ یکی از اصحاب خود وقتی علت صلح امام را جویا شد ، بعد از روشن کردن مقام امامت فرمودند: ✅أَنَا سَخِطْتُمْ عَلَيَّ بِجَهْلِكُمْ بِوَجْهِ اَلْحِكْمَةِ فِيهِ وَ لَوْ لاَ مَا أَتَيْتُ لَمَا تُرِكَ مِنْ شِيعَتِنَا عَلَى وَجْهِ اَلْأَرْضِ أَحَدٌ إِلاَّ قُتِلَ 🔰حكمت آن بر شما پنهان مى‌باشد و آن اين است كه اگر من غير از اين مى‌نمودم يك نفر از شيعيان ما روى زمين باقى نمى‌ماند مگر آن كه او را مى‌كشتند. 📚علل الشرایع ج ۱، ص ۲۱۱ 💠 قطعا اگر امام به جنگ ادامه میداد چون معاویه اصحاب امام را خریده بود در توطئه ای امام را توسط خود اصحابش می کشت و سپس تمام شیعیان را به جرم همراهی امام حسن می کشت بدون اینکه خودش متهم گردد و همه چیز به نفع او تمام میشد. الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 علت #حمایت های #علما از #نواصب و سنی های متعصب #فلسطینی در مقابل #اسرائیل 🖇 #یهود_ریشه_نواصب_و_هردو_دشمن_شیعه 📜 برای خیلی از #مؤمنین سوال است که چرا علما ما باید #دفاع از فلسطین و #مبارزه با صهیونیست های کافر را لازم بدانند! جواب👇👇👇
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑 علت های از نواصب و سنی های متعصب در مقابل 🖇 📜 برای خیلی از مؤمنین است که چرا علما ما باید دفاع از فلسطین و مبارزه با صهیونیست های کافر را لازم بدانند! ⛔️ این‌جماعت لیاقت یاری کردن ندارند لیکن از باب مسائل و های دیگر ما کمک کردن به انها جهت نابودی اسرائیل را لازم می دانیم: 1⃣ در فلسطین و غزه مناطق نشینی وجود دارد و بعضا در بین اهل‌سنت انجا شیعیانی زندگی می کنند که حفظ جان آنها برای ما واجب است فلذا اگر کمک کردن ما به انها از جهت حفظ جان همان عده شیعیان باشد لازم است یاری کنیم. 2⃣ بین صهیونیست های اسرائیلی و اهل سنت متعصب و نواصب فلسطینی قطعا شر و صهیونیست ها برای شیعیان در سرار جهان بیشتر است ‌کما اینکه قران میفرماید: 📖لتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ (۸۶ مائده) 🔰ای پیامبر اگر جست و جو کنی قطعا يهوديان را دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت. هم اینکه انها پشت پرده فکری و مالی هر جنایتی هستند علیه مؤمنان و هم اینکه انها ریشه تمام ظلم ها هستند (حتی ابوبکر و عمر هم طبق روایات مکتب یهودی ها بودند) فلذا بین دفع شر این دو گروه قطعا دفع شر را لازم می داند چون ضرر او برای مؤمنان بیشتر است. 3⃣ در راستای نکته قبل وقتی دفع شر صهیونیست ها مقدم بر مابقی شد و لازم آنگاه بهترین راه برای دفع دشمنی مثل این است که انها را به وسیله دشمن دیگری یعنی نواصب نابود کرد یعنی همین کاری که درحال انجام است. فلذا این از علما شیعه هست که از این نواصب یک سپر گوشتی برای دفاع از شیعیان درست کردند و ایضا با حمایت انها شر صهیونیست را از سر کوتاه می کنند بدون اینکه شیعیان را وارد جنگ کنند. 4⃣ در بین فلسطینیان و هستند که اینها یا در دسته قرار می گیرند و یا در دسته ای غیر بالغ ها که عملا یاری دادن به اینها در هنگام ظلم و و لازم است‌. قران میفرماید: 📖وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّـهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَا(۷۵ نسا) 🔰چرا در راه خدا، برای دفاع از مردان و زنان و كودكانى كه (به دست ستمگران) تضعيف شده اند، پيكار نمى كنيد؟! 5⃣اسرائیل امروز در برابر تمام اعم از شیعه و سنی ایستاده (البته هدف اصلی او تفکرات شیعی هست) با این حال ایران و شیعیان نیز جزئی از این دایره اسلامی جهانی هستند فلذا لازم است از انها حمایت کنند ولو به زبان که اولا انها با شیعیان ضد نشوند و دوما اگر روزی ما به انها نیاز پیدا کردیم به ما کنند. 6⃣ می دانیم قطعا بین آنها هستند که نیستند و درخواست کمک دارند فلذا بر ما لازم است به ان دسته کمک کنیم. ✅پیامبر اکرم فرمودند: مَنْ سَمِعَ رَجُلاً يُنادى يا لَلْمُسْلِمينْ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِم. 🔰هر كس صداى مظلومى را بشنود كه از مسلمانان كمك مى طلبد، و به كمك او نشتابد مسلمان نيست 📚الکافي ج ۲، ص ۱۶۴ (لمس کنید) 💢 فلذا علت حمایت های علما از مردم فلسطین (صرف نظر از عده خیلی کم شیعیان و مظلومین انجا) صرفا سياسی و با دید منفعت طلبی برای شیعیان بوده با دفع شر یهودی های صهیونیست. نه علت های شرعی و دینی و... امثال این مزخرفاتی که امروزه بین دهان جهال میچرخد. ❇️در نهایت بهترین دعا: اللهم اشغل الظالمین بالظالمین و اجعلنا بینهم السالمین الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 یا کور باش یا بینا !!! 🖇 👤علامه مجلسی رحمة الله علیه مینویسد: ✅إِنَّ رَجُلًا قَدِمَ عَلَی أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ علیه السلام فَقَالَ یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ إِنِّی أُحِبُّکَ وَ أُحِبُّ فُلَاناً وَ سَمَّی بَعْضَ أَعْدَائِهِ فَقَالَ علیه السلام أَمَّا الْآنَ فَأَنْتَ أَعْوَرُ فَإِمَّا أَنْ تَعْمَی وَ إِمَّا أَنْ تُبْصِرُ. 🔰مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین علیه السّلام رسید و گفت: یا امیرالمؤمنین! من تو را دوست دارم و فلانی را هم دوست دارم (و یکی از دشمنان علی را نام برد که او را دوست داشت) امیرالمؤمنین فرمود: اکنون تو اَعوَر (یعنی لوچ) هستی، پس یا کور باش یا بینا! 📚بحارالانوار ، ج ۲۷، ص ۵۸، حدیث ۱۷ 📚السرائر ج ۳، ص ۶۳۹ 💠 چنانچه در احادیث متعددی ذکر شده حب اهل‌بیت و حب دشمنان شان در یک دل جمع نمی شود فلذا حضرت هم در جواب به این فرد با کنایه گفتند یا فقط محب ما باش نه محب آنها یا فقط محب آنها باش نه محب ما 💠 از امر امام به ان فرد که یک طرف را برگزیند روشن میشود حالت وسطی وجود ندارد که کسی هم محب امیرالمؤمنین باشد و هم محب ابوبکر و عمر باشد. 💠 کسانی که محب دشمنان اهل‌بیت هستند مثل اهل‌سنت و ادعای محبت اهـل بيـت را هم دارند اینها جدای از اینکه در حکم اعور (لوچ) هستند ، جز محبین هم حساب نمی شوند. الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 در حتی ها را ریشه کن نکنید. 🖇 کشتن و و بزرگی است فلعنه الله علی الظالمین 🌸 رسول الله در توصیه اش به مجاهدان جنگ موته فرمودند: ✅...و ستجدون رجالا في الصوامع معتزلين للناس، فلا تتعرضوا لهم، و ستجدون‌ آخرين في رءوسهم مفاحص فافتعلوها بالسيوف. لا تقتلن امرأة و لا صغيرا ضرعا و لا كبيرا فانيا، و لا تغرقن نخلا، و لا تقلعن شجرا، و لا تهدموا بيتا. 🔰حساب کسانی را که در عبادت‌گاه‌های اهل کتاب مشغول عبادت‌اند از افراد شروری که در پی مقابله با دین خدا هستند، جدا کنند و به کسانی که از مردم کناره‌گیری کرده و در صومعه‌ها مشغول عبادت‌اند، معترض نشوند، هرگز و و فرتوت را نکشند، به آسیب نرسانند و درخت خرما و هیچ گونه را ریشه‌کن نسازند و هیچ ‏ای را خراب نکنند. 📚امتاع الاسماع، ج1، ص338 💠 های اسرائیلی و هستند و در این شکی نیست و ان شاءالله به فضل اللهی شر انها از سر کوتاه شود. 💠 کسی متعرض مواضع ما نشود؛ حساب زنان و کودکان از نواصب جدا است هم هم هم 💠 هر چوبی بی سبب نیست. الروافض الحيدری @ravafez_alhaydari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقا جان 🥀 وعده الهی است که یهود و ظلم به دستان مبارک شما از بین برود 🍂 اللهم عجل لولیک الفرج. (عزادار نیستیم ولی از جنایات علیه کودکان ناراحت هستیم و خوف جان شیعیان را داریم) الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 علم امام عسکری به افعال مخفیانه و برخورد نیکو ایشان. 🖇۴ ربیع الاخر سالروز ولادت امام حسن عسکری صلوات‌الله‌علیه (به نقلی) 👤ابوهاشم جعفری، از اصحاب امام حسن عسکری به جرم حمایت از آن حضرت دستگیر و زندانی شد. او می‌گوید: ✅...كَانَ أَبُو اَلْحَسَنِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ يَصُومُ فَإِذَا أَفْطَرَ أَكَلْنَا مَعَهُ مِنْ طَعَامٍ كَانَ يَحْمِلُهُ غُلاَمُهُ إِلَيْهِ فِي جُونَةٍ مَخْتُومَةً، و كُنْتُ أَصُومُ مَعَهُ، فَلَمَّا كَانَ ذَاتَ يَوْمٍ ضَعُفْتُ فَأَفْطَرْتُ فِي بَيْتٍ آخَرَ عَلَى كَعْكَةٍ و مَا شَعُرَ بِي و اَللَّهِ أَحَدٌ، ثُمَّ جِئْتُ فَجَلَسْتُ مَعَهُ، فَقَالَ لِغُلاَمِهِ: «أَطْعِمْ أَبَا هَاشِمٍ شَيْئاً فَإِنَّهُ... 🔰من با جماعتی در زندان بودیم سپس امام عسکری را وارد زندان نمودند... امام در زندان روزه می‌گرفت و هنگام افطار، غلامش برای او با سبد سر به مهر کرده غذا می‌آورد. ما همراه آن حضرت از آن غذا می‌خوردیم و من نیز با آن حضرت روزه می‌گرفتم. در یکی از روزها ضعف بر من چیره شد، به اطاق دیگر رفتم و روزه‌ی خود را با خوردن چند لقمه نان خشک شکستم، سوگند به خدا هیچ‌کس از این موضوع باخبر نشد سپس به محضر امام عسکری آمده و نشستم. آن حضرت به غلام خود فرمود: «غذایی به ابوهاشم بده زیرا او روزه نیست. من لبخندی زدم. امام فرمود: چرا می‌خندی! هرگاه خواستی نیرومند شوی، گوشت بخور، نان خشک قوّت‌آور نیست! گفتم خدا و رسول خدا و شما راست می‌فرمایید. آنگاه غذا را خوردم. 📚إعلام الوری بأعلام الهدی ج ۲، ص ۱۴۰ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑پاداش واقعی زیارت حضرت علیه السلام 🖇 ۴ ربیع الاخر سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی رحمت‌الله‌علیه 👤 شیخ عباس قمی طاب ثراه در ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم مینویسد: ✅وقال المحقّق الدّاماد في كتاب الرواشح : إن في فضل زيارة عبد العظيم روايات متضافرة. وروي أن من زار قبره وجبت له الجنة . وهذا الحديث رواه أيضاً الشهيد الثاني (رض) في حواشي الخلاصة عن بعض النسّابين 🔰محقق داماد در كتاب رواشح گفته كه احاديث بسيار در فضيلت زيارت عبد العظيم روايت شده و وارد شده كه👈 هر كه زيارت كند قبر او را بهشت بر او واجب شود👉 و شيخ شهيد ثانى رحمة الله عليه در حواشى خلاصه همين روايت را از بعض نسابين نقل فرموده 📚مفاتیح الجنان،قمی، شیخ عباس  ج1  ص 577 الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 #ولی_امر_مسلمین جهان کیست؟! (6) 🖇 واژه اولی الامر در قرآن امده است و اطاعت این دسته به دستور قران واجب شده فلذا باید ببینیم مقصود اولی الامر در قران چه کسانی هستند؟! 👤 شیخ طبرسی در یک استدلال عقلی نقلی می‌نویسند: 🔰 درمورد اولی الامر بین مفسرین دو قول است: ۱)فرمانده هان ۲)علمای دین چون انها مرجع مردم هستند در احکام دین و رجوع به انها هنگام نزاع واجب است. اما همانا علمای شیعه روایت کرده اند از امام باقر و صادق که اولی الامر همان ائمه معصوم از اهل‌بیت هستند که خدا اطاعت‌ ایشان را به صورت مطلق واجب کرده و صاحب ولایت مطلقه هستند همانطور که طبق آیه اطاعت از خدا و رسول الله هم مطلق است و جایز نیست عقلا که خدا اطاعت کسی را مطلق واجب کند جز اینکه ان فرد دارای عصمت باشد. و دانسته شده که باطن این آیه هم مانند ظاهر آن است و غلطی در آن نیست و امر به قبیح(اطاعت مطلق از غیر معصوم) نمی شود. فلذا اگر منظور از اولی الامر علما و فرمانده هان باشند امر خداوند حاصل نمیشود چون گفتیم خداوند اجل از ان است که امر به اطاعت مطلق از کسی کند که ممکن است گناه کند و ضمانتی بر عدم گناه او نیست یا امر کند به اطاعت مطلق از جمعی که در قول و فعل اختلاف دارند به خاطر اینکه محال است که انسان از دو قول یا فعل مختلف تبعیت کند (مثلا یک عالم بگوید فلان چیز حلال است و عالم دیگر بگوید همان فعل حرام است). ✅فلذا امر به اطاعت مطلق از غیر اهل‌بیت محال و قبیح است پس منظور اولی الامر در قران فقط و فقط اهل‌بیت هستند 📚مجمع البيان ج3 ص96 #فلسطین #طوفان_الاقصی پست۱ پست۲ پست۳ پست۴ پست۵ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari