eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
3.8هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
155 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 نداریم و هرکسی بدون اهل‌بیت کشته شود نیست حتی کشته های و 🖇 (3) 🖇 (3) 👇👇👇
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑 #شیعه_سیاسی نداریم و هرکسی بدون #ولایت اهل‌بیت کشته شود #شهید نیست حتی کشته های #جمل و #صفین 🖇 #س
🛑 نداریم و هرکسی بدون اهل‌بیت کشته شود نیست حتی کشته های و 🖇 (3) 🖇 (3) 💢اخیرا چرتی توسط یک منبری میان عوام رایج شده با عنوان ‼️ که می‌گویند یک شیعه سیاسی داریم (که نیست یعنی قائل به خلافت و است ولی در جبهه شیعیان حق هست) که اگر در کشته شود شهید است و میرود و مثال به کسانی میزنند که قائل به خلافت ابوبکر و عمر بودند ولی در سپاه در جنگ جمل و صفین حاضر بودند و کشته شدند‼️ 🔎در پاسخ به این اراجیف بايد گفت: 1⃣ما در روایات و حتی اقوال علمای شیعه هیچ چیزی به اسم شیعه سیاسی نداریم و این اسم هیچ ریشه ای ندارد 2⃣این اخوند بی سواد میان دو گروه ها و در زمان حکومت امیرالمؤمنین خلط کرده و به زمان تطبیق داده؛ به ایشان باید گفت در زمان مسلمانان سه دسته بودند: 🔰۱- یا همان : که قائل به خلافت ابوبکر و عمر و عثمان بودند ولی خلافت امیرالمؤمنین را به عنوان خلیفه چهارم قبول نداشتند البته بعض انها با امیرالمؤمنین بیعت کرده بودند ولی در جمل و صفین بیعت شکستند 🔰۲- یا همان : که اینها قائل به خلافت ابوبکر و عمر و عثمان بودند و با امیرالمؤمنین به عنوان خلیفه چهارم بیعت کرده بودند و در جمل و صفین در کنار امیرالمؤمنین بودند و بیعت نشکستند 🔰۳- : که خیلی خیلی خیلی کم بودند و همان هایی بودند که قائل به خلافت بلافصل امیرالمؤمنین بودند مثل حضرت سلمان ❌متاسفانه همواره به علویانی (یا همان اهل سنت امروزی) که در جنگ ها کنار امیرالمؤمنین مقابل عثمانی ها (اهل‌سنت اولیه) بودند گفته شده و بین انها و شیعیان واقعی خلط شده در حالیکه انها اصلا و ابدا شیعه نبودند و صرفا امیرالمؤمنین را به عنوان قبول داشتند. 👈پس این است که ان جماعتی که در جنگ جمل و صفین و نهروان در کنار امیرالمؤمنین بودند علویان بودند که در حقیقت بودند و اصلا شیعه نبودند. 📎نکته: در قرن چهارم با فتوای لعنه الله به وجوب اعتقاد به خلافت امیرالمؤمنین به عنوان خلیفه چهارم دیگر اهل‌سنت عثمانی و علوی باهم شدند و همه اهل سنت خلافت امیرالمؤمنین را به عنوان خلیفه چهارم پذیرفتند و الا تا قبل ان اهل‌سنت امیرالمؤمنین را به خلافت قبول نداشتند به جز علویان. 3⃣ تا اینجا روشن شد که کشته های جمل و صفین از اهل‌سنت بودند و از ابوبکر و عمر چنانچه خود این منبری اعتراف می کند اما سؤال اینجاست چه کسی گفته انها هستند ⁉️ از کجای تان در اوردید که یاران امیرالمؤمنین در جمل و صفین که محب و شیعه و هم بوده اند شهید هستند⁉️ 🔰قطع به يقين طبق روایات هر کسی ولایت اهل‌بیت را نداشته باشد شهید نیست و عاقبتی جز ندارد حتی اگر در جنگ یاری اهل‌بیت کشته شده باشد. وقتی طبق روایات کسی که ولایت ندارد نماز و زنا کردنش فرقی ندارد قطعا یاور امیرالمؤمنین بودن یا یاور معاویه بودن هم برای او فرقی ندارد و جهنمی است. 🌸رسول خدا فرمودند: قسم به كسی كه مرا به حق مبعوث نمود ، اگر کسی با عمل خداوند را عبادت كند ، اما ولایت از ما اهل بیت را نداشته باشد ، خداوند از او هیچ عبادتی را قبول نخواهد کرد. 📚أمالی مفید، مجلس ۱۳، ص۶۷ یاری امیرالمؤمنین در جنگ که بیشتر از عمل هفتاد پیامبر نیست؟!! وقتی ولایت نداشتند این جهاد انها هیج ندارد و قطعا شهید نیستند. 🔰چرا که آنها امیرالمومنین را به این عنوان که خلیفه بوده و از طرف منصوب شده قبول نداشتند بلکه عقیده به یک خلیفه چهارمی منصوب از داشتند و این هیچ ارزشی ندارد و کسی را بهشتی یا شهید نمی کند. 4⃣داستان این جماعت علویان و امروزی که در جبهه حق یا حتی به سبب ظلم کشته میشوند مانند رضی‌الله‌عنه هست که شهید نیست و در روایات ما نیز خبر به -جهنمی بودن او داده اند چون محب ابوبکر و عمر بوده (اما مختار طبق روایات امید شفاعت دارد) حال این جماعت که نه تنها محب ابوبکر و عمر هستند بلکه شیعه انها هم هستند و با عقاید شیعیان نیز دشمنی دارند حساب شان روشن است. ✅ در نتیجه چه کشته های جنگ جمل و صفین که امیرالمؤمنین بودند ولی ولایت الهیه ایشان را قبول نداشتند چه اهل سنتی که امروز در و... کشته میشوند در جهاد ها هیچ کدام به نص روایات شهید نیستند چون رکن قبول اعمال یعنی را ندارند و محب دشمنان خدا هستند و ما چیزی به اسم شیعه سیاسی نداریم. ✍Ali.a (محرق النواصب) 🔗پست های مرتبط: ۱- سنی مظلومانه هم کشته شود شهید نیست ۲-هیچ کشته ای شهید نیست جز شیعیان ما الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 ای آماده سخت باش... 🖇شهادت حضرت رقیه بنت الحسین صلوات‌الله‌علیهما تسلیت باد 👤 رحمه الله در گزارشی از وداع علیه السلام با بزرگوارش علیهم السلام می‌نویسد: ✅قال :ثم نادى يا ام كلثوم ويا زينب ويا سكينة ويا رقية ويا عاتكة ويا صفية عليكن مني السلام فهذا اخر الاجتماع وقد قرب منكم الافتجاع . 🔰 پس حضرت عليه السلام ندا کرد: ای ام کلثوم و ای زینب، اى سکینه، ای و ای عاتکه و ای صفیه از من بر شما سلام. این آخرین اجتماع ما است و به زودی فجایع و مصائبی به شما می‌رسد. 📚مقتل الحسین ج۱ ص۱۳۱ 💠قدیمی‌ترین مقتل موجود مقتل الحسین ابی مخنف میباشد که در این مقتل تصریح به نام مبارک حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها شده که این از گزارشاتی هست که مشتی محکم بر دهان منکرین است. الروافض الحيدري https://t.me/ravafez_alhaydari https://rubika.ir/ravafez_alhaydari @ravafez_alhaydari
🛑 اولین کسی که به سوی تابوت صلوات‌الله‌علیه با کمان، انداخت 🖇 تسلیت باد 🖇 🖇 (12) 👤محدث جلیل مرحوم عمادالدین می نویسد: 🔰چون محل رحلت امام حسن رسید وصیت کرد او را غسل و تجهیز کنند بر سر روضه (حرم) رسول برند تا کند و از آنجا به برند پیش جده او فاطمه بنت اسد. چون تابوت مطهر او برداشتند و قصد روضه رسول کردند👈 بر استر ( ) سوار شد و را بخواند با لشکر گران از (لعنهم الله) و گفت نگذاریم که او را در آنجا دفن کنند و گفت : (لاتدخلوا بیتی من لااحبه) داخل مسازید به خانه من کسی را که من نمی خواهم (دوست نمیدارم). 👈گویند که عایشه از مروان بخواست و بر جنازه حسن انداخت...👉 📚کامل بهائی، صفحه ۴۹۱ 💠ﻋﺎﻳﺸﻪ ﺩﺭ ﻣﺎﺟﺮﺍﯼ ﺗﺸﻴﻴﻊ ﭘﻴﮑﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﻓﺮﻳﺎﺩ ﺯﺩ ﮐﻪ «ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ،ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺩﻓﻦ ﺷﻮﺩ»ﺍﻳﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﻭﯼ ﺍﺯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭ ﺁﻟﻪ ﻧﻘﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ: رسول خدا، ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﻦ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﯽ‌ﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﻣﯽ‌ﻓﺮﻣﻮﺩ:«ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺪﺍﺭ ﻫﺮ ﺁﻥ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ» 💠ﻋﺎﻳﺸﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ ﻣﺪﻋﯽ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ۹ ﺯﻥ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺟﻤﻌﺎ ﻳﮏ ﻫﺸﺘﻢ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺍﺭﺙ ﻣﯽ‌ﺑﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻳﮏ ﻫﺸﺘﻢ ، ﻳﮏ ﻧﻬﻢ ﺳﻬﻢ ﻫﺮ ﺯﻥ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻣﯽ‌ﺷﺪ ﻳﻌﻨﯽ ﻳﮏ ﻫﻔﺘﺎﺩ ﻭ ﺩﻭﻡ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﻨﺰﻝ ﺳﻬﻢ ﻋﺎﻳﺸﻪ ﻣﻴﺸﺪ، فلذا از چه حکمی برای تمام خانه پیامبر تصمیم گرفت⁉️ 💠عایشه کسی بود که شهادت داد به روایت که پیامبران ارث نمیگذارند اما چه طور اینجا ادعا کرد که خانه پیامبر برای اوست⁉️ الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 چه بگویم از که عالم به ظاهر و باطن است و.... 🖇۸صفر سالروز رحلت حضرت (فارسی) سلام الله علیه 👤اصبغ بن نباته گوید: از امیرالمؤمنین خواستم درمورد برایم بگوید؛ فرمودند: ✅مَا أَقُولُ فِي رَجُلٍ خُلِقَ مِنْ طِينَتِنَا وَ رُوحُهُ مَقْرُونَةٌ بِرُوحِنَا خَصَّهُ اَللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى مِنَ اَلْعُلُومِ بِأَوَّلِهَا وَ آخِرِهَا وَ ظَاهِرِهَا وَ بَاطِنِهَا وَ سِرِّهَا وَ عَلاَنِيَتِهَا.... 🔰چه بگویم درباره کسی که از ما آفریده شده ، او به روح ما پیوند خورده و خداوند به او ، اول و آخر و نیز ظاهر و باطن و مخفی و آشکار را اختصاص داده است و اگاهی داده⁉️ 📚الإختصاص ج ۱، ص ۲۲۱ 💠 ادامه دارد... الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 خداوند بینی و را به خاک بمالد‼️ (به روایت اهل‌سنت) 📎۹صفر سالروز شهادت حضرت عمار بن یاسر رحمه الله 👤ابن ابی شیبه از بزرگترین علما و محدثین مینویسد: 🔰سالم بن ابی جعد گفت ، را نوشتند و گفتند چه کسی این را برای او میبرد؟ عمار گفت : من میبرم ،سپس به سوی عثمان رفت . وقتی عثمان نامه را خواند گفت خداوند تو را به خاک بمالد. عمار گفت: همچنین بینی و را (به خاک بمالد) عثمان تا این را شنید عمار را در زیر پای خود لِه کرد (ضرب و شتم) تا انکه عمار از رفت و عثمان بر آن و بود؛ سپس عمار بعد از به هوش آمدن به سوی و رفت و آن دو به او گفتند: یکی از این سه حالت را انتخاب کن: 1⃣یا عثمان را کن به خاطر زدنت 2⃣یا از او بگیر 3⃣یا او را کن 🔰عمار گفت هیچ کدام را انتخاب نمیکنم تا خداوند را ملاقات کنم ابوبکر گفت از یحیی بن آدم شنیدم که گفت این حدیث را برای حسن بن صالح ذکر کردم و او گفت: عثمان بزرگتر از این ،کاری انجام نداده بود(در وقاحت و شناعت) 📚مصنف ابن ابی شیبه . ج۱۰ . ص۳۴۷ 💠عمار بن یاسر در پاسخ به عثمان که میگوید خداوند بینی تو را به خاک بمالد می‌گوید همچنین خداوند بینی ابوبکر و عمر را به خاک بمالد‼️ این نفرین عمار ، و عمار ،صحابی جلیل القدر را نسبت به ابوبکر و عمر نشان میدهد و براین اساس ،قطعا عمار با ابوبکر بیعت نکرده است مگر با زور. چگونه میشود کسی که چنین دیدگاهی نسبت به ابوبکر و عمر دارد با آنان بیعت کرده باشد الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑 دستورات برای کسانی به زیارت سیدالشهدا صلوات‌الله‌علیهم میروند 🖇 👤فردی گويد به امام صادق عرض كردم: اگر به پدر شما (امام‌حسین) برويم حج كرده‌‌ايم؟ امام فرمود: آرى پرسيدم: پس آنچه بر حاجى لازم است بر ما نيز لازم است؟ امام فرمود: منظورت لوازم است؟ عرض كردم: هرچيزی كه براى حاجى لازم است، 🔰امام فرمودند: لازم است: 1⃣با همسفرت خوش باشى 2⃣كمتر بزنى، مگر حرف خوب 3⃣فراوان به باشی 4⃣لباست باشد 5⃣پيش از رسيدن به حائر [حرم امام] كنى 6⃣ باشى 7⃣و زياد بخوانى 8⃣و بر محمد و آل محمد بسيار فرستى 9⃣از برداشتن آنچه تو نيست خوددارى كنى 🔟چشمت را از فرو بندى 1⃣1⃣اگر ديدى يكى از همسفرانت، توشه‌‌اش تمام شده و از سفر بازمانده، لازم است به او رسيدگى و كنى 1⃣2⃣ را كه قوام و استحكام دين تو به آن است رعايت كنى 1⃣3⃣و از کارهای حرام و آنچه نهی شده‌ ای پرهيز کنی 1⃣4⃣و از ناراحتی و خوردن زياد و جر و ، كه در آن قسم خورده میشود، دورى كنى پس، اگر اينها را رعايت كردى حج و عمره تو به طور كامل انجام شده است و بخاطر هزينه‌‌ها و دور شدن از خانواده‌‌ات و خودداری از آنچه به آن مايل هستى، از طرف خدا، استحقاق پيدا مى ‏كنى كه از سفرت برگردی در حالى كه و و رضوانش شامل تو شده باشد. 📚كامل الزيارات ج۱ ص۲۵۱ 💠همراهان گرامی این تاخیر در مست گذاری کانال به علت ایام اربعین است ان شاءالله بعد از این ایام به روال عادی باز میگردیم. الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari
🛑#واجب بودن #زیارت امام حسین علیه السلام 🖇#ویژه_اربعین 👇🏻👇🏻
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
🛑#واجب بودن #زیارت امام حسین علیه السلام 🖇#ویژه_اربعین 👇🏻👇🏻
🛑واجب بودنِ زیارت امام حسین علیه السلام 🖇 ✅حَدَّثَنِی أَبِی رَحِمَهُ اَللَّهُ وَ جمَاعَةُ مشَايِخِي عَنْ سَعدِ بْنِ عَبدِ اَللَّهِ وَ مُحَمَّدِ بنِ يَحْيَى اَلْعَطَّارِ وَ عَبْدِ اَللَّهِ بنِ جَعفَرٍ اَلحِميرِيِّ جمِيعاً عَن أَحمَدَ بنِ مُحَمَّدِ بنِ عِيسى عَن مُحَمَّدِ بنِ إِسمَاعِيلَ بن بَزِيعٍ عَنْ أَبِي أَيُّوبَ عَن مُحمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ عَن أَبِي جَعْفَرٍ (عَلَيهِ اَلسَّلاَمُ) قَالَ: مُرُوا  شِيعَتَنَا بِزِيَارَةِ قَبرِ اَلحُسَيْنِ (عَلَيهِ اَلسَّلاَمُ) فَإِنَّ إِتْيَانَهُ يَزِيدُ فِي اَلرِّزْقِ وَ يَمُدُّ فِي اَلعُمُرِ وَ يَدفَعُ مَدَافِعَ اَلسَّوءِ وَ إِتيَانَهُ مُفْتَرَضٌ عَلَى كُلِّ مُؤمِنٍ يُقِر لِلحُسَيْنِ بِالإِمَامَة مِنَ اَللَّهِ. 🔰به سند صحیح از حضرت امام محمد باقر نقل است که آنحضرت فرمودند: امر كنيد ما را به زيارت قبر امام حسین  علیه السلام زیرا زيارت آنحضرت و را و را كرده و امورى كه و را جلب مى‌كنند مى‌نمايد و آنحضرت بر هر كه اقرار به حضرتش از جانب الله دارد ، و است. 📚کامل الزیارات جلد1ص 150 👤علامه مجلسی رضوان الله علیه می‌نویسد: از اکثر احادیث ظاهر می شود که زیارت امام حسین (صلوات الله علیه) باشد و مُعارض ظاهری ندارد؛ ولیکن مشهور میان آن است که است 👈🏻و به حسب احادیث، وجوب زیارت آن حضرت، یک مرتبه در تمام عُمْر نهایتِ قوّت را دارد.👉🏻 و شیعه‌ای که بر این در احادیث مطّلع شود و با وجود قدرت بر زیارت، ترک زیارت کند در غایتِ ضعف است 📚 تُحفة الزائرصفحه 221 علامه مجلسی رحمه الله علیه در جای دیگر، پس از نقلِ روایات بسیار در باب زیارت امام حسین علیه السلام، می‌نویسند: «أن ظاهر أكثر أخبار هذا الباب و كثير من أخبار الأبواب الآتية وجوب زيارته صلوات الله عليه بل كونها من أعظم الفرايض وآكدها و لا يبعد القول بوجوبها في العمر مرة مع القدرة، و إليه كان يميل الوالد العلامة نور الله ضريحه، و سيأتي التفصيل في حدها للقريب و البعيد و لا يبعد القول به أيضا والله يعلم» ✅ یعنی: اخباری که در باب وجوب زیارت آن حضرت آمده است، دلالت بر زیارت امام حسین علیه السلام دارد‌. بلکه مشخص است که زیارت ایشان از👈🏻 عبادات و است👈🏻 و یک‌بار در کل عمر است. همچنین پدرم نیز قائل به وجوب زیارت است ... 📚بحارالانوارجلد 98ص 10 💠 شیخ مفید رضوان الله علیه در کتاب المزار، باب زیارت امام حسین علیه السلام را اینگونه مطرح کرده : «باب وجوب زیارة الحسین علیه السلام» و در جای دیگر: «باب حد وجوبها فی الزمان علی الاغنیاء و الفقراء» 📚المزارمفید ص 26 و ص 28 💠پست های مرتبط👇🏻 🔗خیر‌ِبی‌شمارِزیارتِ اباعبدالله علیه السلام 🔗اراده برای زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام 🔗زیارت حقِّ واجبِ حضرتِ امام حسین علیه السلام 🔗عِقاب ترکِ زیارت وثوابِ فرستادنِ دیگران به زیارت 🔗زیارت نرویدبهتراست... 🔗درکربلا وحرمین شریف فقط سکوت کنید،سخن غیر مرثیه ممنوع 🔗دستورات امام صادق علیه السلام برای کسانی که کربلا به زیارت سیدالشهدا صلوات‌الله‌علیهم میروند 🔗ثوابِ قدم‌هایِ زوارِحسینی الروافض الحيدري @ravafez_alhaydari